Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club: Flight Training

2 plaatsers

Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Winx Club: Flight Training

Bericht van Nja do jul 30, 2015 3:52 pm

Winx Club: Flight Training Kumf9 Winx Club: Flight Training Furz2p
Hoi allemaal, en vandaag gaat het over het spel: Flight Training. Dit spel heb ik wel eens gespeelt en het is half leuk. Je bent Flora en dan vlieg je boven en beneden je moet dan groen bloemetjes raken tijdens het vliegen en de monsters ontwijken. Wie ken dit spel en wie heeft het wel eens gespeeld en wat vinden jullie van dit spel? Gr Tecna14


Laatst aangepast door Tecna14 op do jul 30, 2015 9:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Sandra do jul 30, 2015 4:30 pm

Ik heb dit spel ooit laaaaaaaang geleden gespeeld.
En ik kan me nog herinneren dat ik de 1e keer binnen een paar seconden al game over was  Twisted Evil
Maar kijk, ik ben ook niet goed in muis spelletjes Razz

Trouwens, de enige winx in het spel was toch Flora (zoals je ook zei).
Ik heb het altijd raar gevonden waarom Flora alleen in het spel speelde..  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Nja do jul 30, 2015 4:31 pm

Sandra schreef:Ik heb dit spel ooit laaaaaaaang geleden gespeeld.
En ik kan me nog herinneren dat ik de 1e keer binnen een paar seconden al game over was  Twisted Evil
Maar kijk, ik ben ook niet goed in muis spelletjes Razz

Trouwens, de enige winx in het spel was toch Flora (zoals je ook zei).
Ik heb het altijd raar gevonden waarom Flora alleen in het spel speelde..  Shocked
Ja dat vraag ik me ook af waarom alleen Flora het was. Mischien moest ze trainen voor vliegen? Deze game stond vroeger ook op de 4kids site.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Sandra do jul 30, 2015 4:38 pm

4kids? Zou het dan iets te maken met de 4kids versie? (want die heeft toch een totaal andere verhaallijn)  affraid

Of Flora moest iets bekender worden.. maar zover ik weet is Flora de meest favoriete winx van alle fans..  Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Nja do jul 30, 2015 4:48 pm

Sandra schreef:4kids? Zou het dan iets te maken met de 4kids versie? (want die heeft toch een totaal andere verhaallijn)  affraid

Of Flora moest iets bekender worden.. maar zover ik weet is Flora de meest favoriete winx van alle fans..  Twisted Evil
Niet iedereen heeft Flora als favo winx. En het stond idd op de 4kids site maar ook op game site's
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Sandra do jul 30, 2015 6:01 pm

Ja ik bedoelde zoiets als dat de meeste winx fans fan zijn van Flora  Shocked

Maar wacht, je moet groene bloemetjes raken..? Misschien dat het daarom alleen Flora is..  Surprised

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Nja do jul 30, 2015 8:46 pm

Sandra schreef:Ja ik bedoelde zoiets als dat de meeste winx fans fan zijn van Flora  Shocked

Maar wacht, je moet groene bloemetjes raken..? Misschien dat het daarom alleen Flora is..  Surprised
Nou ja het waren roze bloemetjes en licht groene hart/hartjes, deze 2 dingen zie je ook bij de ending van s1,2,3 bij Flora
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Sandra do jul 30, 2015 8:58 pm

Oh dat verklaart misschien wel waarom het alleen Flora is.
Ook al hadden er toch ook best andere dingetjes kunnen zijn voor de andere winx?  Mad

Maar soms is het ook wel leuk om eens een game te zien met maar één winx in de hoofdrol Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Nja do jul 30, 2015 9:00 pm

Sandra schreef:Oh dat verklaart misschien wel waarom het alleen Flora is.
Ook al hadden er toch ook best andere dingetjes kunnen zijn voor de andere winx?  Mad

Maar soms is het ook wel leuk om eens een game te zien met maar één winx in de hoofdrol Razz
Ja meestal is het Bloom, Bloom, Bloom.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Nja zo aug 02, 2015 4:33 pm

Sandra schreef:Oh dat verklaart misschien wel waarom het alleen Flora is.
Ook al hadden er toch ook best andere dingetjes kunnen zijn voor de andere winx?  Mad

Maar soms is het ook wel leuk om eens een game te zien met maar één winx in de hoofdrol Razz
Kijk eens!! Winx Club: Flight Training 11vgnyq
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Flight Training Empty Re: Winx Club: Flight Training

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
»  WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum