Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header:

3 plaatsers

Ga naar beneden

Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header: Empty Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header:

Bericht van Admin wo dec 30, 2015 4:58 pm

Klets hierover de Update van 30 December:

Hallo, beste Winxers! Vandaag is er eindelijk weer Winx Club nieuws
binnengekomen! Dat nieuws betreft informatie over Seizoen 7 Deel 2 in Nederland.
Afgelopen Maandag is 14de Aflevering (Tynix Transformatie) online gezet op Nickelodeon.nl
(je kunt hem hier bekijken), maar niet op TV. En daar is het ook bij gebleven,
want Dinsdag - en waarschijnlijk vandaag - is er geen nieuwere geplaatst.

In Aflevering 14 komt ook Tynix voor het eerst voor in Seizoen 7, het Tynix-lied
wordt gezongen door Monique van der Ster (Stem actrice van Musa).
Als klap op de vuurpeil, is ook het aftitelings lied erbij gekomen!
Dat wordt gezongen door Jannemien Cnossen (Stem actrice van Stella).
Voor het aftitelings lied zul je de Aflevering moeten kijken.

De Songtekst:
’Oeohoooooooooo Tynix
Aaaaaaaa oeeeeoo
Shine, shine.
Diamanten in de Mini World.
Magisch licht, stralend in de Mini World’
Laat me in het Gastenboek of het Forum weten wat je van de Aflevering vondt,
en natuurlijk het Tynix en Aftitelingslied.

Dus, wanneer wordt Seizoen 7 Deel 2 dan eindelijk uitgezonden op Tv?
Hoor ik jullie al denken. We hebben goed en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat WinxClubNederland.nl een officiele uitzenddatum
heeft vrij gegeven, het slechte nieuws is: De datum, zelf.
De beheerders van WinxClubNederland.nl hebben onlangs een
E-mail gestuurd naar de Nickelodeon Redactie, met de vraag: ’Hoe kan het dat jullie vandaag aflevering 14 van seizoen 7 van Winx Club niet hebben uitgezonden, terwijl jullie collega’s in België en Duitsland dit wel hebben gedaan?'
Met daarop het antwoord van Nickelodeon: ’De programmering in de verschillende landen waar Nickelodeon te zien is, is niet altijd hetzelfde.
Het tweede deel van het 7de seizoen van Winx Club is in Nederland vanaf 22 februari te zien (om 15.00 uur).’
Ja, ik weet het. Ik vindt het ook nergens op slaan.
Eerst was altijd gedacht dat Nickelodeon met de programmerig precies mee ging met de andere landen.
Niet dus. En belachelijke datum, overigens. Dat betekent voor ons nog meer geduld hebben.
En, ik dacht dat we al lang genoeg hadden gewacht. Zo zie je maar weer, hoeveel schijt
Nickelodeon aan Winx Club heeft. Het Seizoen wordt al wel uitgezonden in buurlanden: Belgie, en Duitsland.
Dan zit je natuurlijk met de vraag: 'Wat is eigenlijk de reden dat het in Nederland veel later wordt uitgezonden dan in België?’
Dit was Nickelodeon’s antwoord: ’Wij zenden Winx Club in februari uit omdat er tijdens de kerst(vakantie) al heel veel andere leuke programma’s in
de planning staan voor Nickelodeon Nederland. Omdat we het een beetje willen verdelen komt het soms voor dat we niet precies
dezelfde timing hebben als Vlaanderen’ Wat vindt jij van Nickelodeon’s aanpak op Winx?
Laat het me weten in het Gastenboek of het Forum.

Voordat ik met deze Update afsluit, heb ik nog een mededeling:
Zoals, je weet gaan veel mensen met de (kerst)vakantie weg.
Ik ga ook een paar dagen. Dat betekend dat er geen Update zal
verschijnen aankomende Vrijdag (want dan ben ik inmiddels al weg).
Dat jullie dat even weten. Vandaag staat er ook alvast voor jullie een nieuwe Achtergrond&Header,
met Enchantix Bloom van Seizoen 3. Hij staat er iets eerder, maar jullie weten
nu wel waarom dat is. Vele van jullie wouden iets zien
uit de eerste drie Seizoenen. Hopelijk vinden jullie het mooi.

Dat betekend dat dit de allerlaatste Update van 2015 was.
Ik vondt het een mooi jaar, met vele magische momenten, en vele lessen, voor mij persoonlijk.
Ook was dit weer een bijzonder jaar voor de Site. In dit jaar heeft het veel ontwikkeling door gemaakt.
Ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! En tot volgend jaar!!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header: Empty Re: Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header:

Bericht van Nja wo dec 30, 2015 8:32 pm

De allerlaatste update op de eenna laatste dag van je update week. hihihi (-:. Op naar 4 jaar!!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header: Empty Re: Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header:

Bericht van Larissa do dec 31, 2015 1:52 pm

Jeejj! Een Enchantix fee als achtergrond Very Happy. Dat is nog nooit geweest haha. Een gelukkig nieuwjaar!
Larissa
Larissa

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-07-15
Woonplaats : Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header: Empty Re: Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header:

Bericht van Admin ma jan 04, 2016 7:21 pm

Dit was ook speciaal op jouw verzoek (want jij wou een Transformatie uit
de oude Seizoenen, nou dit is er eentje, haha!)

Jij ook Happy New Year!! Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header: Empty Re: Winx Club: Seizoen 7 op Nickelodeon.nl + Achtergrond&Header:

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club nieuws: Fate: The Winx Saga Tweede Seizoen OFFICIEEL Bevestigd! – Nieuwe Informatie Fate Seizoen 2 – Winx Club Seizoen 9 Teasers Uitgelekt! – Een Spin-Off Over de Trix?! – SirenixWinx Blog ‘updates’ & meer!
»  WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:
» Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?
» Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum