Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen waar je je aan ergert

5 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma mei 16, 2016 3:45 pm

Tecna14 schreef:Ik erger me aan oude mensen die ik ken, als ik vertel dat ik van winx houdt zei iemand zo van ja ik heb het wel eens gezien en japans ofzo Shocked Shocked OMG! Winx is italiaans! En ook zo van ja ik wordt ouder enzo.. nou zo zie je maar weer dat oude mensen jonge mensen niet eens even leuk mee kunnen doen!

Dat komt misschien omdat Winx gauw wordt gezien als Japanse Anime.
Het heeft ook aspecten van Anime. Weten hun veel dat het Italiaans is Razz
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra ma mei 16, 2016 4:26 pm

Tecna14 schreef:Ik erger me aan oude mensen die ik ken, als ik vertel dat ik van winx houdt zei iemand zo van ja ik heb het wel eens gezien en japans ofzo Shocked Shocked OMG! Winx is italiaans! En ook zo van ja ik wordt ouder enzo.. nou zo zie je maar weer dat oude mensen jonge mensen niet eens even leuk mee kunnen doen!
Pfff en mensen die je dan gelijk kinderachtig vinden  Rolling Eyes
Hee de winx van nu is wel heel anders dan vroeger hoor, misschien eerst even alles inhalen en dan weer beoordelen  Rolling Eyes

Winx japans hahah  Shocked Het is niet eens anime stijl  affraid

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra ma mei 16, 2016 4:28 pm

Admin schreef:
Tecna14 schreef:Ik erger me aan oude mensen die ik ken, als ik vertel dat ik van winx houdt zei iemand zo van ja ik heb het wel eens gezien en japans ofzo Shocked Shocked OMG! Winx is italiaans! En ook zo van ja ik wordt ouder enzo.. nou zo zie je maar weer dat oude mensen jonge mensen niet eens even leuk mee kunnen doen!

Dat komt misschien omdat Winx gauw wordt gezien als Japanse Anime.
Het heeft ook aspecten van Anime. Weten hun veel dat het Italiaans is Razz
Nouja niet dat we echt veel italiaanse programma's in NL hebben  Shocked
Misschien vinden sommige mensen Italië een beetje vergezocht  Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra za mei 28, 2016 1:24 pm

Je muis die CONSTANT dubbelklikt  Shocked Mad
Urgh en dan krijg je pijn in je pols als je je tekentablet als muis gebruikt die soms wel 3 keer klikt  Mad Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma mei 30, 2016 7:20 pm

Inderdaad Evil or Very Mad En vooral als je perongeluk alle tabladden wegklikt
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra vr jun 03, 2016 7:26 pm

Admin schreef:Inderdaad Evil or Very Mad En vooral als je perongeluk alle tabladden wegklikt
Ik vind het al vervelend als ik er 2 wegklik ipv 1  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra di jul 05, 2016 2:29 pm

De buren die hun huis laten verven en de verfmensjes die al sinds 7 uur bezig zijn en zoveel herrie maken en jij kunt niet even rustig thuiszitten omdat je geen school hebt  Mad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty meer details dan eerder

Bericht van Nja vr jul 08, 2016 4:09 pm

In het halfe schooljaar van deze klas, kreeg ik voor de herfstvakantie een andere chauffeur! Omdat weer een verandering kwam! Die chauffeur heeft meer nadelen! 1.We mogen niet meer grapjes maken alleen omdat iemand 1 keer huilend naar huis ging door een geintje die zij niet leuk vond! En ook als we lol met z'n allen hebben gaat zij weer moperen! 2.Vaak stil zijn en als we druk doen zegt ze: Als jullie Nu niet ophouden mail ik naar jullie ouders en naar connexxion! En dan vraag ik of ik in ruil daarvoor kinderen mag die wel luisteren en doen wat ik zeg! En als we binnen 2 minuten niet komen naar de bus springt ze er gelijk op af! (Chauffeurs die ik eerder had hebben wel meestal geduld!) en gaat ze lopen klagen dat we optijd moeten zijn volgende keer vanwege geld, etc.. Ze is sinds een paar weken ziek en ligt in het ziekenhuis en we hebben 3 vervangers gehad en die zijn wel aardig allemaal! Ik hoop dat ik haar volgend jaar wel weer heb maar aan de eene kant ook weer niet! De andere willen haar zelfs niet eens  meer terug! En terecht! Ik zit al 10 jaar in zo'n school taxi vervoer (eerst bij klomp) en sinds dit schooljaar bij connexxion, maar zo'n chauffeur zoals zei heb ik nog NOOIT GEHAD OF GEZIEN! En dan doet ze zich ook nog eens anders voor bij onze ouders!


Laatst aangepast door Tecna14 op za jul 09, 2016 8:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra vr jul 08, 2016 8:57 pm

Hahahha wat een dreigement van haar Shocked
Ja kom wij kunnen ook bellen Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin za jul 09, 2016 3:48 pm

Tecna14 schreef:In het halfe schooljaar van deze klas, kreeg ik voor de herfstvakantie een nadere chauffeur! Omdat weer een verandering kwma! Die chauffuer heeft meer nadelen! 1.We mogen niet meer grapjes maken alleen omdat iemand huilend naar huis igng door een geintje die zij niet leuk vond! 2.Vaak stil zijn en als we druk doen zegt ze: Als jullie Nu niet ophouden mail ik naar jullie ouders en naar connexxion! EN dan vraag ik of ik in ruil daarvoor kinderen mag die wel luisteren en doen wat ik zeg! En als we binnen 2 minuten niet komen naar de bus springt ze er gelijk op af! (Chauffeurs die ik eerder had hebben wel meestal geduld!) en gaat ze lopen klagen dat we optijd moeten zijn volgende keer vanwege geld, etc.. Ze is sinds een paar weken ziek en ligt in het ziekenhuis en we hebben 3 vervangers gehad en die zijn wel aardig allemaal! Ik hoop dat ik haar volgend jaar wel weer heb maar aan de eene kant ook weer niet! De andere willen haar zelfs niet eens  meer terug!

Pardon. Sommige geintjes zijn niet leuk.
En het is al helemaal niet leuk als iemand erom gaat huilen.
En het dan raar vinden dat diegene huilt, is pesten.
Ik zou maar goed oppassen. Want die dreigenmenten zijn er niet voor niks.
Die voorzorgen dat je niet nog meer in de problemen komt.
Dus zou er maar niet zo lacherig over doen. Want je kunt er héle grote problemen door krijgen.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra za jul 09, 2016 4:37 pm

Weetje dat doet me denken aan mijn engels lerares van vorig jaar.. ze deed ook altijd zo heel streng om te verkomen dat er grapjes gemaakt werden die sommige kinderen niet leuk vonden Shocked

Maar ik denk eerder dat die buschauffeur gewoon wilt dat iedereen zich veilig kan voelen in de bus en dus wilt voorkomen dat kinderen huilend thuiskomen en dat de ouders dan gaan klagen dat de buschauffeur niets heeft gedaan ofzo Shocked

Maar ik neem aan dat Nja het dus vervelend vindt dat er geen grapjes meer gemaakt mogen worden dan dat er iemand huilde om een grapje wat die persoon blijkbaar niet leuk vond Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin za jul 09, 2016 4:40 pm

Sandra schreef:Weetje dat doet me denken aan mijn engels lerares van vorig jaar.. ze deed ook altijd zo heel streng om te verkomen dat er grapjes gemaakt werden die sommige kinderen niet leuk vonden Shocked

Maar ik denk eerder dat die buschauffeur gewoon wilt dat iedereen zich veilig kan voelen in de bus en dus wilt voorkomen dat kinderen huilend thuiskomen en dat de ouders dan gaan klagen dat de buschauffeur niets heeft gedaan ofzo Shocked

Maar ik neem aan dat Nja het dus vervelend vindt dat er geen grapjes meer gemaakt mogen worden dan dat er iemand huilde om een grapje wat die persoon blijkbaar niet leuk vond Shocked

(eerste zin) Precies! Hij/zij probeert diegene gewoon te beschermen.
En ik snap Nja ook wel dat ze geen humor meer mag gebruiken.
Maar niet elke humor is leuk. En wordt ook zo opgevat.
Je weet niet wat je al kan aanrichten door een woordje of zin te zeggen.
Het lijkt onschuldig. Maar doe a.u.b eerst nadenken voordat je wat zegt.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin za jul 09, 2016 4:41 pm

Iemand huilt niet voor niks.
Iemand huilt omdat hij te lang te sterk is geweest.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra za jul 09, 2016 4:42 pm

Idd Smile

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja za jul 09, 2016 7:58 pm

Admin schreef:Iemand huilt niet voor niks.
Iemand huilt omdat hij te lang te sterk is geweest.
Ik zeg ook niet dat ik dat meisje gun om te huilen en ik vond het ook goed dat de chauffeur er over wat zei op dat moment. En ik bedoel er mee dat wij nooit meer humor mogen hebben alleen om die eene keer! EN we mogen niet veel praten en we moeten binnen 2 tellen in de bus zijn van haar en als dat niet zo is doet ze ongedudlig en belt ze aan en klaagt daarna over het geld enzo en over de tijd en over connexxion. Dat meisje waar ik het over had in mijn eerste bericht hier over vind het zelf ook belachelijk dat wij niet meer mogen praten en geinen. Ook als we lol hadden met z''n alleen bijelkaar klaagt ze nog steeds! Mijn vorige buschauffeur. Sorry hoor maar wij zitten niet voor de benzine, daar bedoel ik mee dat we niet ons zelf kontinu stil moeten houden enzo.. En de chauffeur deed zelf soms nog flauwer tegen dat meisje dan de kinderen zelf! Het meisje dat huilde mag haar ook niet en is blij dat ze haar volgend jaar niet heeft! Alle vervangers die we gehad hebben zijn wel geduldig enzo... Ik heb nog nooit zo'n chauffeur gezien waarvan we bijna niks mogen en ze is zelfs nieuw! Want ze werkt sinds september pas bij connexxion.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja za jul 09, 2016 8:08 pm

Admin schreef:
Tecna14 schreef:In het halfe schooljaar van deze klas, kreeg ik voor de herfstvakantie een nadere chauffeur! Omdat weer een verandering kwma! Die chauffuer heeft meer nadelen! 1.We mogen niet meer grapjes maken alleen omdat iemand huilend naar huis igng door een geintje die zij niet leuk vond! 2.Vaak stil zijn en als we druk doen zegt ze: Als jullie Nu niet ophouden mail ik naar jullie ouders en naar connexxion! EN dan vraag ik of ik in ruil daarvoor kinderen mag die wel luisteren en doen wat ik zeg! En als we binnen 2 minuten niet komen naar de bus springt ze er gelijk op af! (Chauffeurs die ik eerder had hebben wel meestal geduld!) en gaat ze lopen klagen dat we optijd moeten zijn volgende keer vanwege geld, etc.. Ze is sinds een paar weken ziek en ligt in het ziekenhuis en we hebben 3 vervangers gehad en die zijn wel aardig allemaal! Ik hoop dat ik haar volgend jaar wel weer heb maar aan de eene kant ook weer niet! De andere willen haar zelfs niet eens  meer terug!

Pardon. Sommige geintjes zijn niet leuk.
En het is al helemaal niet leuk als iemand erom gaat huilen.
En het dan raar vinden dat diegene huilt, is pesten.
Ik zou maar goed oppassen. Want die dreigenmenten zijn er niet voor niks.

Die voorzorgen dat je niet nog meer in de problemen komt.
Dus zou er maar niet zo lacherig over doen. Want je kunt er héle grote problemen door krijgen.
De andere vonden het niet raar dat ze ging huilen alleen dat ze zich aanstelde maar ik snapte wel waarom ze ging huilen Surprised En we boden ook ons excuses aan, aan haar de geen die de geintjes vertelde Very Happy Maar zo'n chauffeur met zulke dreigementen enzo heb ik nog nooit meegemaakt!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja za jul 09, 2016 8:10 pm

Sandra schreef:Hahahha wat een dreigement van haar Shocked
Ja kom wij kunnen ook bellen Razz
Precies! Wij kunnen ook gewoon over haar vertelen wat voor chauffuer zei is! Sommige zijn zelfs van plan om het tegen connexxion te zeggen!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma jul 11, 2016 6:57 pm

Oke. Ik vindt het raar dat ze denken dat ze zich aanstelt.
Dan vindt ik het wel pest-gedrag. Doen alsof jezelf onschuldig bent,
of dan gaan meeste pesters een excuus zoeken.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja ma jul 11, 2016 8:57 pm

Admin schreef:Oke. Ik vindt het raar dat ze denken dat ze zich aanstelt.
Dan vindt ik het wel pest-gedrag. Doen alsof jezelf onschuldig bent,
of dan gaan meeste pesters een excuus zoeken.
Dat niet alleen! Dat meisje dat moest huilen doet zelf ook erg kattig enzo tegen de chauffeur! 1.Als ze haar gordel omhad zegt ze Juul je kan rijden of ga maar rijden en dan zegt de chauffeurzo van: Ben jij de baas hier ofzo? IK bestuur de auto niet jij! En dan word zij weer chagarijnig en ze dreigde ook 1 keer dat ze haar leiding haalt enzo.. Of als ze haar tas om de leuning doet van een stoel.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja ma jul 11, 2016 9:00 pm

Admin schreef:
Tecna14 schreef:In het halfe schooljaar van deze klas, kreeg ik voor de herfstvakantie een nadere chauffeur! Omdat weer een verandering kwma! Die chauffuer heeft meer nadelen! 1.We mogen niet meer grapjes maken alleen omdat iemand huilend naar huis igng door een geintje die zij niet leuk vond! 2.Vaak stil zijn en als we druk doen zegt ze: Als jullie Nu niet ophouden mail ik naar jullie ouders en naar connexxion! EN dan vraag ik of ik in ruil daarvoor kinderen mag die wel luisteren en doen wat ik zeg! En als we binnen 2 minuten niet komen naar de bus springt ze er gelijk op af! (Chauffeurs die ik eerder had hebben wel meestal geduld!) en gaat ze lopen klagen dat we optijd moeten zijn volgende keer vanwege geld, etc.. Ze is sinds een paar weken ziek en ligt in het ziekenhuis en we hebben 3 vervangers gehad en die zijn wel aardig allemaal! Ik hoop dat ik haar volgend jaar wel weer heb maar aan de eene kant ook weer niet! De andere willen haar zelfs niet eens  meer terug!

Pardon. Sommige geintjes zijn niet leuk.
En het is al helemaal niet leuk als iemand erom gaat huilen.
En het dan raar vinden dat diegene huilt, is pesten.

Ik zou maar goed oppassen. Want die dreigenmenten zijn er niet voor niks.
Die voorzorgen dat je niet nog meer in de problemen komt.
Dus zou er maar niet zo lacherig over doen. Want je kunt er héle grote problemen door krijgen.
Precies! Dat had ik ook met een jongen en meisje van mijn vorige school (zoals ik vertelde bij terugpak topic). Ik vodn die geintjes van die meisje en die jongen erg flauw! En die jongen zat zelf te giechelen.. Als of ik dit pik.. mischien gaat terugpakken wel ver maar eerst idd praten..
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Admin ma jul 11, 2016 9:00 pm

Tecna14 schreef:
Admin schreef:Oke. Ik vindt het raar dat ze denken dat ze zich aanstelt.
Dan vindt ik het wel pest-gedrag. Doen alsof jezelf onschuldig bent,
of dan gaan meeste pesters een excuus zoeken.
Dat niet alleen! Dat meisje dat moest huilen doet zelf ook erg kattig enzo tegen de chauffeur! 1.Als ze haar gordel omhad zegt ze Juul je kan rijden of ga maar rijden en dan zegt de chauffeurzo van: Ben jij de baas hier ofzo? IK bestuur de auto niet jij! En dan word zij weer chagarijnig en ze dreigde ook 1 keer dat ze haar leiding haalt enzo.. Of als ze haar tas om de leuning doet van een stoel.

Oh is het zo'n een type?
Ja dan lokt ze het ''pesten'' wel zelf uit.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra do jul 14, 2016 10:16 pm

Wauw veel waar we ons aan ergeren Cool

Zo een type als wat sinds wanneer zijn er types nouja ze doet het wel een beetje zelf Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja za jul 16, 2016 11:37 pm

Admin schreef:Hallo allemaal. Leuk dat je in dit Topic bent.
In dit Topic kan je met elkaar discussiëren over waar je je aan ergert.
Iedereen heeft wel dingen waar hij/zij zich kapot aan ergert, of haat.
Laat hier je aggressie kwijt!
Klets erop los.

Ik begin eerst met mijn lijstje met ergenissen:
1) Ik erger me aan: mensen die je in de rede vallen, zoals dat
je net een verhaal aan het vertellen bent, en iemand dan er plotseling doorheen gaat ’kwekken’.
Wacht, gewoon totdat ik klaar ben!
2) Ik erger me aan: als mensen een onaardige opmerking hebben gemaakt,
en dan geen Sorry zeggen. Het klinkt misschien een beetje aanstellerij van mij.
Maar come on, hoe zou jij het vinden als iemand iets gemeens zei?
Dan zeg je toch wel even netjes Sorry?

3) Ik erger me aan: mensen die meteen in de aanval gaan.
Oke. Ik geef toe, dit doe ik ook nog weleens.
Maar ik vindt het gewoon een slechte gewoonte.
En ik ben er ook voor aan het leren om het te beheersen Razz
4) Ik erger me aan: Wachten.
Het ligt eraan wat het is eigenlijk. Maar meestal heb ik last van een kort lontje
als het gaat om wachten. Voor mij moet alles NU gebeuren, en niet een week later.
5) Ik erger me aan (dit is een beetje een vervolg van nummer 2):
mensen die net een onaardige opmerking hebben gemaakt,
en daarna de ander de schuld geven, of zeggen ’het was niet persoonlijk bedoeld’.
Simpel: Zeg het dan gewoon niet!
6) Ik erger me aan: Stof.
Ja. Stof. Ik heb een hele erge hekel aan Stof, ik ben ook een beetje een perfectionist, dus
dat verklaart het. Er ligt meestal altijd dikke stof hopen onder me bed (Bah!)
Of het kleinste beetje stof is al een hel voor mij.
Ik kan het gewoon niet helpen. Zucht.

Dit is alles wat ik tot nu toe kon verzinnen.
Nu is het jullie beurt.
Ja daar erger ik me ook aan!


Laatst aangepast door Nja op zo jan 29, 2017 5:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Nja wo aug 24, 2016 10:55 pm

Dat mijn chauffeur Juul in het ziekenhuis is! En in oktober ken ik haar een jaar!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Sandra za aug 27, 2016 9:27 pm

Ik erger me aan leraren die strafwerk geven want het is zo nutteloos om gewoon dingen over te schrijven Suspect

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je je aan ergert - Pagina 2 Empty Re: Dingen waar je je aan ergert

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum