Terugpakken topic

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Terugpakken topic

Bericht van Nja op vr jun 10, 2016 8:42 pm

Hoi allemaal,

En welkom bij het Terugpakken topic!

Heeft iemand wel eens iets stiekems bij je geflikt zonder dat enige leerkracht of wie dan ook het door had? En van wist. En wil jij die geene terugpakken of heb jij zelf een idee voor een ander? Alles mag hier! En nu ook mijn verhalen waarom ik dit topic maakte!
1.Vroeger op de basischool toen ik 10-11 jaar was ging ik en een goede vriend van mij om met 2 meiden. We deden in het begin verstoppertje en tikkertje etc.. Maar dat eene meisje deed ook hele gemeene dingen! Wat deed ze? Ik zal het uitleggen! Als wij verstoppertje deden en tikkertje deed zij wel eens dit!: Zei wilt hem niet zijn en dan gaat ze zeggen "Wie als laatst daar bij die klimrek etc.. is de tikker of de teller van verstoppertje" en ik was natturlijk altijd de laatste omdat hun drieen wel snel waren en ik niet, want ik ben niet al te snel met rennen! En dat weet zei! En ik kreeg ook na die 2 keer tot nu op de dag het gevoel dat zei dit expres doet omdat ik niet snel ben met rennen! Maar goed hoe dan ook het meisje stopte wel uit eindelijk, en dan niet te zeggen maar op een hele andere manier! Namelijk: Op een geven moment hadden we niet echt zin meer om die speletjes te doen. Conclussie: Als we niet hadden besloten om te stoppen met deze speletjes was dat kreng nooit opgehouden! En een maand terug vertelde ik dit aan mijn juf en die zei: Nou als dit echt flauw voor je is zou ik het een keertje doen ja! En mijn begeleider zegt van: Nee niet terugpakken gwn praten enzo (ugh ik haat uitpraten met mensen die nooit het van uit zich zelf toegeven!).
2.5 jaar geleden had ik even een tijdje logopedie met een andere jongen uit een andere klas en weetje wat ie mij flikte? Als de les afgelopen was ging hij mij altijd takelen en hij gaf het niet eens eerlijk toe! En mij op de grond te dieuwen enzo! En 1 keertje deed hij het dicht bij mijn leslokaal en de meester zei wat is er aan de hand waarom doen jullie zo gek? Shocked En ik was weer zo'n doos vroeger die niet alles gelijk vertelde en nu wel! Ik heb dit aan mijn oude meester laatstt verteld en aan de juf waar ik het hier boven over heb en aan mij leiding natuurlijk! Einde verhaal! Klets je los op dit topic!
Nja

Aantal berichten : 1637
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Terugpakken topic

Bericht van Sandra op vr jun 10, 2016 8:51 pm

Terugpakken he..  Twisted Evil
Ok laatste tijd doe ik dat niet meer maar oh ik weet iets grappigs  Shocked

Toen ik klein was hadden mijn broertje en ik weer eens ruzie en je raad nooit wat ik deed!  Shocked

Spoiler:
Ik gooide zijn beer knuffel in de wc Shocked
Sandra

Aantal berichten : 1969
Leeftijd : 18

Profiel bekijken http://www.youtube.com/user/poodlesannyy

Terug naar boven Go down

Bericht van Sandra op vr jun 10, 2016 8:53 pm

Ik gooide ook een keer mijn broertje drinken in zijn nasi omdat hij mijn drinken had omgestoten in mijn eten  Rolling Eyes
Was een lekker soepje hoor  Razz
Sandra

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr jun 10, 2016 8:55 pm

Weetje ook een idee voor mij of andere hier! Ben benieuwd naar jullie ideeen!
Nja

Aantal berichten : 1637
Leeftijd : 17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Sandra op vr jun 10, 2016 8:57 pm

Ok ik had ook altijd bij tikkertje of andere renspellen dat ik altijd de sloomste was..  Shocked
Als ik dus moest rennen was ik soms wel 10 minuten lang de tikker en vaak was ik dus ook degene die stopte met het spel  Laughing
Maar anders is het een ander sloom persoon terugpakken want dan heb je de meeste kans om iemand te tikken  Shocked
Sandra

Terug naar boven Go down

Bericht van Sandra op wo jun 22, 2016 7:34 pm

Ik rende ook nooit hard omdat ik zo bang was om te vallen  Shocked
Maar als ik dan weer geen tikker was werd ik alsnog vaak omver geduwd tijdens het tikken  Evil or Very Mad
Sandra

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren