Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij vandaag...?

+2
Rika
Nja
6 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja zo dec 25, 2016 4:33 pm

Sandra schreef:Mijn moeder vind het ook niet fijn als mensen 's avonds laat (in het donker) aanbellen vanwege de kerstdagen Surprised
Dan doet ze dus ook niet open Shocked

Vandaag eten gemaakt en huis schoongemaakt voor mijn oma die zo komt met kerst Razz
Ooh dat is ook vriendelijk! Mad Evil or Very Mad Eergisteren bij de kerstviering zei ik Hloria en Gloria (G zoals in go) en niet Gloria (g/ch klank in het Nederlands) Hahaha zo´n vergelijking is er in het Oekraiens en Russisch! Γ in het Russisch een G klank (zoals in go) en in het Oekraiens een H klank! Laughing Cool Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja di dec 27, 2016 4:37 pm

Vandaag naar de bioscoop geweest! En de film ´Trolls´ gekeken! Leuke film! Very Happy Cool Toen de film klaar was even middag geluncht! Laughing Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra wo dec 28, 2016 8:16 pm

Vandaag Sailor Moon Crystal S3 afgekeken (HET WAS ZO GOED) en getekend Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja wo dec 28, 2016 9:42 pm

Vandaag met een kennis van me bij mijn vorige stage plek geweest, vanwege mijn verjaardag! Shocked Very Happy Cool En daar even wat gegeten en gedronken. En ja ik ga het eindelijk zeggen hoor! Cool Shocked Ik ben op Prezi bezig geweest met een presentatie stuk over *Winx Club*! Ik deed dit omdat Sandra er over had over Spreekbeurt houden over Winx Club. Bij Wat zou jij doen als topic! En toen kwam/dringde dit idee tot me door! Cool Very Happy En nu is het tot LEVEN! Bedankt Sandra! Twisted Evil Twisted Evil Laughing Ik zelf heb geen spreukbeurt en ga het ook niet doen maar als iemand op het forum (of Sandra) het wil gebruiken voor 1 of andere presentatie of wat dan ook vind ik het PRIMA! Daar voor heb ik hem gemaakt! Als de credits wel naar mijn gaan! Twisted Evil Twisted Evil Op Prezi is mijn naam Nja Je, en dan vind je hem! Very Happy
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra za dec 31, 2016 5:55 pm

Ohhh Nja dat is zo leuk Very Happy
Idd, waarom kan je niet gewoon je presentatie houden over een (animatie)serie? Razz
Ok als ik ooit iemand hoor klagen 'ik weet niet waar ik mijn presentatie over moet doen' heb ik wel wat ideeën Twisted Evil

Vandaag heb ik een ei gebakken zonder te falen (helaas stond het vuur weer te hoog en werd die een beetje te donker) Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja za dec 31, 2016 9:40 pm

Sandra schreef:Ohhh Nja dat is zo leuk Very Happy
Idd, waarom kan je niet gewoon je presentatie houden over een (animatie)serie? Razz
Ok als ik ooit iemand hoor klagen 'ik weet niet waar ik mijn presentatie over moet doen' heb ik wel wat ideeën Twisted Evil

Vandaag heb ik een ei gebakken zonder te falen (helaas stond het vuur weer te hoog en werd die een beetje te donker) Razz
Oohh smakkelijk hoor! Laughing Shocked Vandaag ging ik tijdens de folders rondbrengen opnieuw de deuren langs die de vorige keer niet thuis waren! De meesten deden wel open en gaven geld aan mij:) Twisted Evil (op een paar huizen na Razz) En 2 belde ik opnieuw aan en de deur ging weer niet open Evil or Very Mad (zijn ze doof of negeren ze mij! Shocked Evil or Very Mad) maar goed ik heb weer wat centjes bij gekregen! Wink cheers sunny En daarna vuurwerk afgestoken, en daarna aftellen tot 2017! Cool En daarna lekker uitslapen! Poooeehh! Sleep
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja ma jan 02, 2017 8:12 pm

Vandaag tv gekeken, geld gestort bij de ´ING´ (Me spaar pot was best wel vol! Surprised Shocked), en op het forum komen! Very Happy
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra di jan 03, 2017 4:06 pm

Verder getekend, chocola gegeten, in mijn eentje thuis gefeest (wat doe je anders als je alleen thuis bent XD) en gedroomd over patat (ik wilde eigenlijk weer zelf patat bakken totdat ik hoorde dat wat we vandaag gaan eten al bekend was) Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja do jan 05, 2017 9:43 pm

Deze week veel "De wonderlijke wereld van Gumball" gekeken! Er zaten leuke afleveringen tussen! Alleen wel raar en jammer dat Gumball, Darwin en Anaïs 3 verschillende stemmen hebben! Is me opgevallen! En naar de Mc geweest!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra di feb 07, 2017 9:01 pm

Nja schreef:Deze week veel "De wonderlijke wereld van Gumball" gekeken! Er zaten leuke afleveringen tussen! Alleen wel raar en jammer dat Gumball, Darwin en Anaïs 3 verschillende stemmen hebben! Is me opgevallen! En naar de Mc geweest!

Maar het zijn toch ook 3 verschillende personages? Surprised

Ik heb gedroomd over chocola santa

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Admin wo feb 08, 2017 6:56 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:Deze week veel "De wonderlijke wereld van Gumball" gekeken! Er zaten leuke afleveringen tussen! Alleen wel raar en jammer dat Gumball, Darwin en Anaïs 3 verschillende stemmen hebben! Is me opgevallen! En naar de Mc geweest!

Maar het zijn toch ook 3 verschillende personages? Surprised

Ik heb gedroomd over chocola santa

Vandaag waren er bonbons op mijn werk getrakteerd door een juf.
Oh ze waren zo lekker bounce Een hemel in mijn mond bounce
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja vr feb 17, 2017 9:47 pm

Vandaag ben ik emotioneel Sad Shocked Embarassed geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) Razz . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht! Razz Shocked Surprised
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Admin za feb 18, 2017 11:51 am

Nja schreef:Vandaag ben ik emotioneel Sad  Shocked  Embarassed  geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) Razz . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht! Razz Shocked Surprised

*dikke knuffel van mij* I love you
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra ma feb 20, 2017 9:06 pm

Nja schreef:Vandaag ben ik emotioneel Sad  Shocked  Embarassed  geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) Razz . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht! Razz Shocked Surprised

Aaawwh zo toevallig Sad

Vandaag een zware dag gehad maar het is voorbij Smile

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja di feb 21, 2017 9:00 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:Vandaag ben ik emotioneel Sad  Shocked  Embarassed  geweest aan mijn herinnering! Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik afscheid nam van mijn vorige school! Op mijn laatste dag! Precies de zelfde datum en dag (toeval) Razz . En 5 jaar later deel ik het dus hier! Nooit verwacht! Razz Shocked Surprised

Aaawwh zo toevallig Sad

Vandaag een zware dag gehad maar het is voorbij Smile
toevallig * (nieuwsgierig!) * ik
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Sandra vr feb 24, 2017 5:01 pm

Aaaah het leven is zwaar... Smile
Nee haha het examenjaar is gewoon zwaar Sad
Iedereen vraagt zoveel van me Mad

VANDAAG laatste gymles ooit gehad MUHAHA Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja ma feb 27, 2017 9:17 pm

Vandaag precies 5 jaar geleden mijn 1e dag op de school waar ik nu zit! (Andere locatie) en daar was ik over aan het denken! *herinering*
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja do maa 02, 2017 11:26 pm

Eergisteren met mij begeleding Brugklas gekeken, en we zaten te praten over de serie. Ik zei zo van dat ik soms plotgaten in zie! En we denken allebij dat de verhalen die ingestuurd zijn korter duren op tv dan dat ze ingestuurt zijn! Maar dat ze het op tv inkorten want ja tijd is geld! Dat deed ik dus.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja wo maa 22, 2017 11:03 pm

Vandaag met burgerschap gingen we in duo/drie tallen vertelen welke partij wij/hun het beste vinden! Ik en een andere jongen koos voor D66 (Eerst was ik voor Pvda), omdat ik vind dat het makkelijker moet worden voor het onderwijs en de leerkrachten (die soms meer werken dan dat ze verdienen! Shocked Embarassed Mad )
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja vr maa 24, 2017 10:19 pm

Admin schreef:Nou, je hoeft geen e-mail te verwachten van Rainbow, en echt niet zo snel zoals vandaag.
Het is een bedrijf. En zei krijgen zoveel berichtjes.
Das dan toevallig en raar. Ik heb ook een keer de makers van Brugklas, Totally Spies gemailt (Marathon Media en Tuvalu Media)  en dat zijn ook bedrijven die zoveel berichtjes krijgen en daar kreeg ik wel toevallig antwoord op mijn email! Cool  Ik las ergens een keer dat Italianen ongeorganiseerd zijn ofzo dus mischien ligt het daar aan? *Toeval* Shocked Evil or Very Mad


Laatst aangepast door Nja op vr maa 24, 2017 10:24 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : bedoeling)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Admin za maa 25, 2017 10:49 am

Georganiseerd? Surprised
Ik vroeg een keer aan Rainbow of Nabu terugkwam, haha XD
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja za maa 25, 2017 3:54 pm

Admin schreef:Georganiseerd?  Surprised
Ik vroeg een keer aan Rainbow of Nabu terugkwam, haha XD
En wat hadden ze geantwoord?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Admin ma maa 27, 2017 9:12 pm

Nee XD
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja wo apr 05, 2017 11:13 pm

Survivalen op school zonder elektra Shocked Shocked Nou dat gaat wel moeilijk een beetje maar ik heb me er wel uitgered alleen zei mijn leerkrachten uit mijn klas tegen elkaar dat sommige anders doen en druk van worden en ze hadden het over een meisje uit mijn klas vooral! Shocked Laughing Twisted Evil Niet over mij gelukkig en hoop ik ook! Shocked Very Happy We speelde Uno! Hopelijk is het allemaal weer gemaakt maandag! Shocked Embarassed Surprised Hopelijk gebeurt dit niet weer op school dit is de 1e keer en ik hoop ook de laatste keer! Shocked Shocked En de leerkrachten konden niks drinken van de automaat dus ging een juf haar man bellen om koffie/thee te brengen en dat kwam uit zo´n thermoscan en zo´n oudewertse theepot! Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Nja wo apr 12, 2017 11:13 pm

Vandaag een dagboek gekocht bij de Bruna! Zo kan ik lekker alles schrijven wat me dwars zit of wat ik wil delen! Smile Twisted Evil Twisted Evil Mijn dromen, en hopen, wensen, emoties en nog meer! En @Sandra je hebt gelijk! Een dagboek is inderdaad privé! Wat je vertelde bij blooper topic! Maar had jouwnes wel een slot dan? Trouwens?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag...? - Pagina 7 Empty Re: Wat doe jij vandaag...?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum