Npo serie Brugklas

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja op zo feb 19, 2017 5:43 pm

http://www.npo.nl/brugklas/16-04-2015/AT_2029804 Wie kent deze aflevering nog?
Nathalie ging haar verjaardag vieren en ze had wat meiden uitgenodigt , Anouk zag dat ze Dahbia geen uitnodiging had gegeven en ging gelijk er op in en een vooroordeel geven! Anouk zei tegen haar als dreigement dat als ze Dahbia niet uitnodigt dat zij niet komt en de andere meiden ook niet! Sorry hoor maar als Anouk zelf niet wil komen en geen zin heeft hoeft ze niet voor de andere meiden te gaan bepalen als ze niet eens is met Nathalie! Ik vond het ook terecht en goed dat Nathalie op kwam voor zich zelf en zei wat haar probleem eigenlijk is Het is Nathalie's eigenzaak hoe ze het viert en aanpakt! Ik vind dat Anouk wel koppig/dominant kan zijn soms als ze het met iets niet eens is! Dahbia vond ook dat ze niet zo'n ding er van had moeten maken! Fien vond het ook niet goed wat ze zei! Ik ben het helemaal eens met Nathalie, Dahbia en Fien!
Nja

Aantal berichten : 1583
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op ma feb 20, 2017 7:32 pm

Nja schreef:http://www.npo.nl/brugklas/16-04-2015/AT_2029804 Wie kent deze aflevering nog?
Nathalie ging haar verjaardag vieren en ze had wat meiden uitgenodigt , Anouk zag dat ze Dahbia geen uitnodiging had gegeven en ging gelijk er op in en een vooroordeel geven! Anouk zei tegen haar als dreigement dat als ze Dahbia niet uitnodigt  dat zij niet komt en de andere meiden ook niet! Sorry hoor maar als Anouk zelf niet wil komen en geen zin heeft hoeft ze niet voor de andere meiden te gaan bepalen als ze niet eens is met Nathalie! Ik vond het ook terecht  en goed dat Nathalie op kwam voor zich zelf en zei wat haar probleem eigenlijk is Het is Nathalie's eigenzaak hoe ze het viert en aanpakt! Ik vind dat Anouk wel koppig/dominant kan zijn soms als ze het met iets niet eens is! Dahbia vond ook dat ze niet zo'n ding er van had moeten maken! Fien vond het ook niet goed wat ze zei! Ik ben het helemaal eens met Nathalie, Dahbia en Fien!

Ik ken die Aflevering, ja!
Die vondt ik best wel heftig, maar wel goed!
Ik denk niet dat Anoek perse wou bepalen, het was gewoon
haar argument, ze wou gewoon helpen (herriner ik me dan).
Want ze had wel gelijk. Wie gaat nou iemand afwijzen
op haar afkomst?

De Aflevering van vandaag:
SAFA IS LESBISCH Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Wat vinden jullie?
Ik vindt: Emma vindt nu dat alles is veranderd Sad Ik vondt het niet leuk dat ze dat zei Sad
Want er is niks veranderd, zo was Safa altijd toch? Sad
Je wordt niet lesbisch, dat ontdek je.
Er hoeft niets te veranderen, je kunt nog steeds vriendinnen zijn?
Admin
Admin

Aantal berichten : 1597
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://www.sirenix-winx.webklik.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op ma feb 20, 2017 9:05 pm

Nathalie zei zelf dat het niks met haar afkomst te maken had maar dat ze haar niet goed kende en geen vriendinnen met haar is. Ze vond het ook stom dat mensen gelijk het zelfde over haar denken omdat haar vader anti buitenlander is. En uiteindelijk heeft ze wel uitgelegt aan Dahbia en als nog haar uitgenodigt. En Dahbia mocht niet van haar ouders vanwege Nathalies vader en ze zouden wel gaan pikniken in het park. En er zijn meer buitenlanders op zo'n college. Dus Anouk draaide wel een beetje door en zeggen dat niemand komt als zei Dahbia niet uitgenodigt voor haar verjaardag.
En die van van vrijdag en vandaag:
*Mats je hebt Selma! Als ze er achter komt! Selma kan gewoon beter Ramzi dan nemen, ik zou het gelijk uitmaken als ik een meisje was! Hopelijk doet Mats niet weer zo iets want ze heeft met Selma!
*Ik vind ook dat Safa iets te ver ging! Maar ze heeft Emma niet misbruikt en openkaart gespeelt! Ik snap dat Emma eerst boos was en het ongemakkelijk vond toen Safa zei dat ze lesbisch! Is. Maar dan hoeft ze inderdaad niet zo iets tegen Safa zeggen! Lesbisch ben je of niet! Safa was altijd zo! Lesbisch zijn is iets wat je bent en het ontdekt als puber of volwassen!
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Sandra op ma feb 20, 2017 9:19 pm

Admin schreef:De Aflevering van vandaag:
SAFA IS LESBISCH Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Wat vinden jullie?
Ik vindt: Emma vindt nu dat alles is veranderd Sad Ik vondt het niet leuk dat ze dat zei Sad
Want er is niks veranderd, zo was Safa altijd toch? Sad
Je wordt niet lesbisch, dat ontdek je.
Er hoeft niets te veranderen, je kunt nog steeds vriendinnen zijn?

Het is wennen nietwaar, dat is het enige dat ik kan bedenken Surprised

Maar het enige wat echt verandert is gewoon dat je iets nieuws over je vriendin komt te weten,
waarom zou dat meteen de hele vriendschap verpesten? Embarassed

Het is dat 'ding' dat je vriendin soms denkt dat je verliefd op haar bent wanneer je als meisje tegen haar zegt dat je op meisjes valt en vooral als je echt nog verliefd bent maakt dat het nog ongemakkelijker Shocked
Maar hee verliefdheid stop je niet zomaar Crying or Very sad Ook al kost een gebroken hart overwinnen ook tijd Wink
Oh dit is zo een gevoelig en moeilijk onderwerp Embarassed
Sandra

Aantal berichten : 1955
Leeftijd : 18

Profiel bekijken http://www.youtube.com/user/poodlesannyy

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op vr feb 24, 2017 7:55 pm

De aflevering van vandaag was zo spannend!
Het ging over een nieuwe leraar assisente Giel op school,
en Sabrina, zei dat ze had gezoent met die leraar!
En hij is 19! Ik dacht eerst: Wauw, hij is strafbaar! Surprised
Maar ik vondt het al verdacht van Sabrina, want Kim mocht
de berichten niet lezen die ze had met hem ''zogenaamd''.
Ze had zelfs een foto van hem, en met haar erbij.
Kim had het verteld op school, en die leraar werdt de volgende dag
van school ontslagen! Surprised

MAAR: Sabrina had alles gefaket Surprised
Die foto was niet echt, ze had een foto van zijn reis blog
gepikt, en zichzelf erbij gefotoshopt Surprised
Intens.
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr feb 24, 2017 9:43 pm

Admin schreef:De aflevering van vandaag was zo spannend!
Het ging over een nieuwe leraar assisente Giel op school,
en Sabrina, zei dat ze had gezoent met die leraar!
En hij is 19! Ik dacht eerst: Wauw, hij is strafbaar! Surprised
Maar ik vondt het al verdacht van Sabrina, want Kim mocht
de berichten niet lezen die ze had met hem ''zogenaamd''.
Ze had zelfs een foto van hem, en met haar erbij.
Kim had het verteld op school, en die leraar werdt de volgende dag
van school ontslagen! Surprised

MAAR: Sabrina had alles gefaket Surprised
Die foto was niet echt, ze had een foto van zijn reis blog
gepikt, en zichzelf erbij gefotoshopt Surprised
Intens.
Die heb ik ook gezien, ja Twisted Evil Ik vond het wel een triest idee van Sabrina! Ik bedoel heeft ze aandacht nodig! Razz Mad Ofzo, het idee was wel creatief! Ik vind het ook terecht dat Kim naar Grimbergen ging ik bedoel door haar actie van Sabrina is hij geschorst, terwijl Sabrina het had moeten zijn! En hij kwam maar 1 keer in beeld! Shocked
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op zo feb 26, 2017 2:56 pm

Het was inderdaad een originele aflevering.
Ik kan niet wachten tot morgen! Very Happy
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op zo feb 26, 2017 4:32 pm

Ja ik ook niet! En in tussen tijd een eigen real life verhaal Cool ..
Geen spijbelaar
Iris en Ruby zijn beste vriendinnen en wonen samen in een woon groep. Ruby is op school en verteld aan Tanja  dat Iris nep ziek is!
Ruby: Hoi Tanja, Iris is vandaag niet op school omdat ze  ziek is. Nou ja ziek.. Ze heeft geen zin in school en overdrijft en vraagt aandacht bij de begeleiders bij mijn groep.
Tanja: Ach, iedereen heeft wel een keer een dagje gespijbelt, ik ook hoor, ik hou het wel geheim voor je hoor!
Ruby: Oke dank u
Een paar andere leerlingen van het KWAC hebben het ook gehoort wat ze tegen Tanja zei!
Selma: Als dit zo is! Voelen wij ons medeplichtig wist je dat!
Mats: Ja, als dit zo is gaan we naar de Wilde!
Ruby: Niks er van! Jullie houden het gewoon geheim ja! Niet doen!
Mats, Selma en de andere leerlingen hebben belooft om niks tegen de Wilde te zeggen!
De volgende dag is Iris weer beter en Mats stapt naar Iris toe.
Mats: Hey Iris!  Klopt het dat je gisteren echt ziek was?
Iris: Hoe kom je daar bij?
Mats: Ruby had gisteren over je geroddeld dat je nep ziek was enzo dat zei ze tegen mij en de andere,
Iris: Wat is zei een liegbeest zeg! Raar mens!
Mats: Oke, die Ruby heeft dit dus verzonnen! Mmm
Mats stapt af op Ruby
Mats: Ruby waarom loog je over dat Iris ziek was! Ze was echt ziek volgens haar zelf!
Ruby: Uuhh ik heb geen zin in om daar weer over te praten!
Mats: Oke het is duidelijk Ruby heeft gelogen!
Iris stapt naar de Wilde.
De Wilde: Dag Iris wat kan ik voor je doen?
Iris: Hoi, ja die Ruby heeft geroddeld dat ik aan het spijbelen was terwijl dat niet zo is! Ik was echt ziek!
De Wilde zoekt Ruby en neemt haar mij naar haar kantoor!
De Wilde: Klopt het dat jij een roddel verzonnen hebt dat Iris aan het spijbelen is?
Ruby knikt ja
De Wilde: Hoe haal je het in je hoofd om zo iets te verzinnen? Als straf mag je vandaag 1 uur lang het schoolplein vegen!
Ruby en Iris verlaten het kantoor.
Iris: Ik ben echt geen vriendinnen meer met zo iemand als jij! Dat je dat maar weet!
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Sandra op wo maa 01, 2017 8:56 pm

De aflevering van 23 feb 2017 Surprised

Oh transgenders Smile
Zo fijn dat Eelko nu bij de jongens mag omkleden Razz
En ook dat zijn klasgenoten wat accepterender zijn geworden Wink
Sandra

Aantal berichten : 1955
Leeftijd : 18

Profiel bekijken http://www.youtube.com/user/poodlesannyy

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op vr maa 03, 2017 4:19 pm

Nja schreef:Ja ik ook niet! En in tussen tijd een eigen real life verhaal Cool ..
Geen spijbelaar
Iris en Ruby zijn beste vriendinnen en wonen samen in een woon groep. Ruby is op school en verteld aan Tanja  dat Iris nep ziek is!
Ruby: Hoi Tanja, Iris is vandaag niet op school omdat ze  ziek is. Nou ja ziek.. Ze heeft geen zin in school en overdrijft en vraagt aandacht bij de begeleiders bij mijn groep.
Tanja: Ach, iedereen heeft wel een keer een dagje gespijbelt, ik ook hoor, ik hou het wel geheim voor je hoor!
Ruby: Oke dank u
Een paar andere leerlingen van het KWAC hebben het ook gehoort wat ze tegen Tanja zei!
Selma: Als dit zo is! Voelen wij ons medeplichtig wist je dat!
Mats: Ja, als dit zo is gaan we naar de Wilde!
Ruby: Niks er van! Jullie houden het gewoon geheim ja! Niet doen!
Mats, Selma en de andere leerlingen hebben belooft om niks tegen de Wilde te zeggen!
De volgende dag is Iris weer beter en Mats stapt naar Iris toe.
Mats: Hey Iris!  Klopt het dat je gisteren echt ziek was?
Iris: Hoe kom je daar bij?
Mats: Ruby had gisteren over je geroddeld dat je nep ziek was enzo dat zei ze tegen mij en de andere,
Iris: Wat is zei een liegbeest zeg! Raar mens!
Mats: Oke, die Ruby heeft dit dus verzonnen! Mmm
Mats stapt af op Ruby
Mats: Ruby waarom loog je over dat Iris ziek was! Ze was echt ziek volgens haar zelf!
Ruby: Uuhh ik heb geen zin in om daar weer over te praten!
Mats: Oke het is duidelijk Ruby heeft gelogen!
Iris stapt naar de Wilde.
De Wilde: Dag Iris wat kan ik voor je doen?
Iris: Hoi, ja die Ruby heeft geroddeld dat ik aan het spijbelen was terwijl dat niet zo is! Ik was echt ziek!
De Wilde zoekt Ruby en neemt haar mij naar haar kantoor!
De Wilde: Klopt het dat jij een roddel verzonnen hebt dat Iris aan het spijbelen is?
Ruby knikt ja
De Wilde: Hoe haal je het in je hoofd om zo iets te verzinnen? Als straf mag je vandaag 1 uur lang het schoolplein vegen!
Ruby en Iris verlaten het kantoor.
Iris: Ik ben echt geen vriendinnen meer met zo iemand als jij! Dat je dat maar weet!

Heb je dat zelf meegemaakt? :O
Dat lijkt me echt erg.
Sommige mensen.. Rolling Eyes
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr maa 03, 2017 5:22 pm

Het is niet mij overkomen gelukkig! 2 meisjes woonde vorige jaar bij elkaar op de groep, dat meisje dat die roddel verzon is inmiddels weg een paar maanden! En wat Mats zei, dat is wat ik zei op dat moment! Maar wel bedankt voor je lieve reactie (-:
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op vr maa 03, 2017 7:47 pm

HET IS UIT TUSSEN MATS EN SELMA Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
En nu is ze ook haar vriendinnen kwijt

*life is hard*
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op wo maa 08, 2017 10:32 pm

@Sandra wel fijn voor Eelko inderdaad! Hij is zoals hij is! Ja inderdaad! Evil or Very Mad Crying or Very sad Weet je wat ik wel raar vind. Selma is wel eerlijk geweest tegen Mats maar Mats zelf niet eens! Ik bedoel hij zat de aandacht van Cruz te trekken omdat ze haar vind en haar knap vind, en ze heeft na het uitmaken met Selma´s vriendin gezoend en dat heeft hij zelf niet eens uit zich zelf toegegeven aan Selma! Als iemand het had moeten uitmaken dan had Selma het mogen doen! Mischien is het inderdaad ergens ook beter dat Selma en Mats niks meer met elkaar hebben! Maar dat betekent niet dat Ramzi het constant moet gaan uittesten! Om Selma op hem indruk te laten maken! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Eigenlijk is het ook wel Ramzi´s schuld! Met zijn stomme trukjes om Selma naar zijn lip te lokken! Crying or Very sad Evil or Very Mad En die van gisteren dan! Wow die moeder van Kim ging wel heel dramatisch iets van maken! Kim liet het zelf stimuleren goed dat Cruz niet ontslagen is! Very Happy Smile Het is inderdaad niet haar schuld ofzo.. En die van vandaag dan.. Wel raar dat Leidekker niet zo streng er over was maar ja dat komt ook natuurlijk omdat ze ziek is enzo..Crying or Very sad En geen medelijden wil hebben! Wel lief van Sandra dat ze haar hielp toen de stoel uit elkaar viel en de meiden Ramzi aanspraken op zijn gedrag en humor.. Ramzi kan soms te ver gaan met zijn humor en grappen! Evil or Very Mad Evil or Very Mad inderdaad!
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op za maa 11, 2017 7:42 pm

Nja schreef:@Sandra wel fijn voor Eelko inderdaad! Hij is zoals hij is! Ja inderdaad! Evil or Very Mad Crying or Very sad Weet je wat ik wel raar vind. Selma is wel eerlijk geweest tegen Mats maar Mats zelf niet eens! Ik bedoel hij zat de aandacht van Cruz te trekken omdat ze haar vind en haar knap vind, en ze heeft na het uitmaken met Selma´s vriendin gezoend en dat heeft hij zelf niet eens uit zich zelf toegegeven aan Selma! Als iemand het had moeten uitmaken dan had Selma het mogen doen! Mischien is het inderdaad ergens ook beter dat Selma en Mats niks meer met elkaar hebben! Maar dat betekent niet dat Ramzi het constant moet gaan uittesten! Om Selma op hem indruk te laten maken! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Eigenlijk is het ook wel Ramzi´s schuld! Met zijn stomme trukjes om Selma naar zijn lip te lokken! Crying or Very sad Evil or Very Mad En die van gisteren dan! Wow die moeder van Kim ging wel heel dramatisch iets van maken! Kim liet het zelf stimuleren goed dat Cruz niet ontslagen is! Very Happy Smile Het is inderdaad niet haar schuld ofzo.. En die van vandaag dan.. Wel raar dat Leidekker niet zo streng er over was maar ja dat komt ook natuurlijk omdat ze ziek is enzo..Crying or Very sad  En geen medelijden wil hebben! Wel lief van Sandra dat ze haar hielp toen de stoel uit elkaar viel en de meiden Ramzi aanspraken op zijn gedrag en humor.. Ramzi kan soms te ver gaan met zijn humor en grappen! Evil or Very Mad Evil or Very Mad inderdaad!

Precies. En vooral toen Mats zei ''Ja en jij mag zeker wel met Ramzi zoenen
terwijl we nog hadden!'' Intens.
Maarja ze hadden niet eens meer wat dusja.
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op do maa 16, 2017 12:35 pm

*Anouk was wel een beetje gemeen tegen Selma! Het was gewoon Maxs z'n schuld!
*Wow! Wel geniaal plan van zowel Lena en Ramzi! Maar jammer dat het uit de hand liep! Maar ook wel achterbaks van Lena
*Echt stom dat Selma's zogenaamde vriendinnen Joy op lieten draaien! Maar goed dat het weer goed is tussen Joy en Selma en dat Selma de waarheid ontdekte dat Bouchra het was enzo! Dat zijn pas geen vriendinnen! )-:
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op za maa 18, 2017 10:50 am

Brugklas heeft gewonnen in de Kids Choice Awards! bounce
(weet alleen niet welke categorie)
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op zo maa 19, 2017 5:36 pm

Favoriet jeugd tv serie Nederland ofzo iets.
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op ma maa 20, 2017 8:07 pm

Oke! Vandaag was de laatste Aflevering van Seizoen 5 Sad
Jammer Sad Op naar Seizoen 6 Very Happy
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op ma maa 20, 2017 8:17 pm

Die van vandaag dan! Ik snap dat Kim over haar ouders loog! En nee joh seizoen 5 is nog liet klaar! Dan juig je te vroeg het zijn 80 afleveringen dus hij zou pas over 2 weken ofzo pas klaar zijn. Heb ik uitgerekent!
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op di maa 21, 2017 7:57 pm

Nja schreef:Die van vandaag dan! Ik snap dat Kim over haar ouders loog! En nee joh seizoen 5 is nog liet klaar! Dan juig je te vroeg het zijn 80 afleveringen dus hij zou pas over 2 weken ofzo pas klaar zijn. Heb ik uitgerekent!

Nee klopt, je hebt gelijk.
Er is weer een nieuwe Aflevering. Je hebt gelijk.
Omdat er geen preview van volgende keer was, daarom dacht ik dat Razz
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op di maa 21, 2017 9:55 pm

@Tessa dat er geen preview is van de volgende aflevering is  al zo halverwege seizoen 4(zie mysterie topic). En die  van vandaag dan! Wow! Morselt en Bo zitten inderdaad wel vaak elkaar in de weg sinds de Wilde iets met hem heeft! Wel top van van Morselt dat hij het voor Bo opnam tegen haar moeder nog wel! Nog even en het had uit kunnen zijn! Maar ja helaas dus net niet! Ik zou het ook niet net als Bo en Ramzi het top vinden als 1 van mijn ouders iets met een leerkracht van mijn school hebben!

Laatst aangepast door Nja op vr maa 31, 2017 11:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Sorry Tessa al seizoen 4 al sinds een paar afleveringen halverge!)
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op wo maa 22, 2017 7:02 pm

Oh echt waar? Niet eens opgemerkt, haha xD
Ik vondt die vriendinnen van Bo wel stom!
Nu lieten ze haar ervoor opdraaien, voor wat hun hebben veroorzaakt!
En Bo waarschuwde ze nog! En dan zegt dat bruine meisje ''ja het was Bo's idee''
Niet! Want ze wou het niet meer! En dat ik vindt het dan onterecht
dat Bo hun niet wil ''veraden'' omdat het haar vriendinnen zijn.
Nou dat noem je geen vriendinnen! Dat is gewoon de waarheid!
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op vr maa 31, 2017 3:31 pm

Waarom zeggen Selma en Timo niet gewoon dat
die jongen die plaatjes heeft opgeplakt?
Die jongen kwam nog naar ze toe!
Timo: ''ja wij hebben het niet gedaan''.
De meester: ''ja wie dan wel?''
Timo: ''Ja weten we niet''
Weten jullie wel! Rolling Eyes
Ik merk dat dat heel vaak gebeurd in dit Seizoen.
En het is zo irritant.
Admin
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr maa 31, 2017 11:19 pm

Ja inderaad nooit eerder opgemerkt maar zoals je het al zegt! De leerkracht of wie dan ook vraagt wie het gedaan heeft met die onzin of andere bullshit dus ze kunnen en hebben wel tijd om aan de bel te trekken bij dit soort dingen maar doen het niet! Esmee toen haar moeder boos werd op haar omdat ze kleding leende van school toen Naomi het in de WC deed, of Joy die ook straf kreeg 2x door Kim, eene keer vanwege die app over haar borsten enzo.. en die eene keer omdat Kim het in school tot leven gebracht heeft dat ze de ziekte van Lubse (of hoe het ook heet) heeft. Bo die niet zei dat haar 2 vriendinnen het deden met die emer op van Morselt en nu Timo en Selma die prima konde zeggen dat die snot joch het was ipv te zeggen Ooh sorry geen idee!, in seizoen 4 gebeurde het ook soms toen met Lena van die tekening of Semme die een klap kreeg en niks vertelde er over!
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op zo apr 23, 2017 10:28 pm

Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die dit topic nog ziet! Shocked Wow! Nooit verwacht dat Ramzi en Selma iets kregen! Ik denk dat ze iets kregen door dat Ramzi door ging draven! Shocked Wat zou Mats er van vinden. Shocked
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven