Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

3 plaatsers

Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Nja zo mei 07, 2017 2:28 pm

Miley Cyrus: Ik werd onderbetaald bij Hannah Montana

De rebelse popzangeres Miley Cyrus (23) vindt dat ze veel te weinig salaris kreeg toen ze in de Disney Channel-serie Hannah Montana speelde. ,,Ik was waarschijnlijk de minst betaalde persoon op de set'', zegt ze in een interview met Elle.

Miley dankt haar internationale doorbraak aan haar titelrol in Hannah Montana, die ze speelde tussen 2006 en 2011. Ze wilde in die tijd zo graag op televisie, dat ze geen problemen had met een laag salaris. ,,Ik wist niet beter. Ik dacht alleen maar: ja, ik kan op Disney Channel komen! Ik wil het doen!''

Miley verbond zelfs haar eigen naam aan cd's en een film over de tiener met een dubbelleven. Ook dat was achteraf gezien niet zo slim. ,,Mijn naam Miley werd gebruikt, maar ik had de rechten niet. Daar dachten we helemaal niet bij na. Ik dacht alleen: ja, natuurlijk mag je m'n naam gebruiken.''

Uiteindelijk nam Mileys moeder advocaten en andere professionals in de arm en werd alles wel goed geregeld. ,,Ik ben blij dat mensen mij in bescherming namen toen ik jonger was. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik nu de controle heb over mijn muziekcarrière.''

Miley Cyrus: "Hannah Montana-rol heeft mij lichamelijk misvormd"


Miley Cyrus heeft geen fijne herinneringen aan de tijd dat ze als 11-jarige, de rol van de 16-jarige Hannah Montana speelde.

Miley Cyrus werd als 11-jarige gelanceerd als televisiester en de bijbehorende verwachtingen hoe ze eruit moest zien maakten haar behoorlijk onzeker, zo vertelt ze in een interview met Marie Claire.

"Als popster hoorde je blond te zijn en lang haar te hebben en je moest iets straks aantrekken met glitters", vertelt Miley over haar tijd in Hannah Montana, de televisieserie waarin ze de hoofdrol speelde van een scholier die furore maakt als popster. "Ze lieten me eruit zien als iemand anders. Dat heeft me lichamelijk waarschijnlijk een beetje misvormd omdat ik zo lang iedere dag opgemaakt werd. Als ik niet in de show zat dacht ik: wie ben ik eigenlijk?"

Miley vond zichzelf als vroege tiener te volwassen opgemaakt. "Een breekbaar meisje die een 16-jarige speelt met een pruik en kilo's make-up. Het was als Toddlers & Tiaras", zo verwijst ze naar de realityserie waar jonge meisjes zwaar in de make-up gezet meedoen aan schoonheidswedstrijden.
Ze kreeg te maken met nog meer problemen die ongewoon zijn voor een tiener, zoals het doorstaan van zware opnamedagen van 12 uur. "Ik kreeg voor de opnames vaak angstaanvallen en opvliegers."

Inmiddels rebelleert de zangeres graag tegen de gevestigde schoonheidsidealen. "Het is bizar dat mensen beslissen hoe we er allemaal uit moeten zien." We hoeven haar dan ook niet te verwachten als model voor de gevestigde modehuizen. "Ik zal waarschijnlijk nooit het gezicht worden van een traditioneel modebedrijf, tenzij ze een wietrokende, liberale freak zoeken. Het is sowieso nooit mijn droom geweest lipgloss te verkopen. Mijn droom is om de wereld te redden."

Bron AD en Telegraaf
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 8:56 pm

Oh die laatste alinea is zo mooi gezegd van haar Crying or Very sad
Ik vond het wel goed dat ze zich zo verzette tegen de mensen die haar nog zagen als Hannah Montana en niet als haarzelf toen ze zich eindelijk ging focussen op haar muziekcarrière (de manier waarop ze dat soms deed alleen daar ben ik het niet helemaal mee eens) Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Nja di mei 30, 2017 9:40 pm

Ja! Ik vind het wel een beetje haar eigenschuld met haar Hannah Montana gedoe. Als ze dit niet wou had ze wat eerder of gelijk aan de bel moeten trekken! Maar ik vond haar ook wel volwassen uit zien voor een kinder popster in seizoen 4! Toen leek ze wel ouder! Dus beter na 4 seizoenen stoppen!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 10:02 pm

Ja toen ik las 11 jaar en een rol van een 16 jarige spelen Shocked
De meeste acteurs zijn een paar jaar ouder dan 16 maar zien er jonger uit dus was wel verbaasd bij Miley Surprised

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Admin wo mei 31, 2017 12:29 pm

Ik heb gelezen dat Miley Cyrus weer terug gaat
naar ''normale'' en niet zo extreme versie.
Haar liedjes zijn meer romantischer.
En ze heeft weer meer haar Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Sandra za jun 03, 2017 5:35 pm

Admin schreef:Ik heb gelezen dat Miley Cyrus weer terug gaat
naar ''normale'' en niet zo extreme versie.
Haar liedjes zijn meer romantischer.
En ze heeft weer meer haar Very Happy

Jaaa klopt dat zie je heel erg terug in een nummer/video dat ze laatst uitbracht, genaamd Malibu Very Happy
Het is zo een rustig nummer Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Admin zo jun 04, 2017 8:16 pm

Het liedje en de scenes zijn wel mooi,
maar die staartjes staan haar niet O_O
Te kinderlijk.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Sandra di jun 13, 2017 9:09 pm

Haha ik vind haar juist weer wat jonger lijken daardoor (en ook wat meer zoals ze eerst was) Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Nja ma jun 26, 2017 5:00 pm

Majli Sajrus inderdaad Laughing
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Admin ma jun 26, 2017 7:01 pm

Het is Miley Cyrus
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Nja di jun 27, 2017 5:06 pm

Het was maar een geintje hoor.. Er gaan nu geruchten ront over een reboot benieuwd of Miley nog steeds dan Hannah is.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Admin zo jul 16, 2017 2:04 pm

Nja schreef:Het was maar een geintje hoor.. Er gaan nu geruchten ront over een reboot benieuwd of Miley nog steeds dan Hannah is.

Oke, sorry als ik het anders opvatte.
Een reboot? Cool.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Sandra ma jul 17, 2017 8:58 pm

Oeeeeh jaa idd cool!

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Miley dan weer terugkomt Surprised
We zijn net gewend aan haar zien zoals ze zelf is en dan weer teruggaan naar een oude rol.. Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Nja vr jan 05, 2018 9:16 pm

Admin schreef:Het is Miley Cyrus
even off topic. Talen die (tenminste) fonetisch zijn schrijven engelse namen met een onfonetische spelling, fonetisch op. George is Djordj en Miley is Majli. Vandaar Twisted Evil Majli
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana  Empty Re: Miley Cyrus over haar periode als Hannah Montana

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum