Verandering in series

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Verandering in series

Bericht van Nja op ma sep 04, 2017 8:38 pm

Hoi allemaal,
zoals jullie merken/weten veranderen er soms dingen door de seizoenen heen van een serie. Ik vertelde dit eerder al in mysteries topic maar dat vond ik achteraf wel raar van mij zelf dat ik zo iets als een mysterie bestempel Shocked . Het is gewoon net wat de producenten willen in hun uitzendingen Cool en beslissen. In dit topic kun je met elkaar delen wat voor veranderingen je ziet in series. Dit topic maak ik omdat het anders net lijkt voor me zelf dat ik meer praat over hoe de uitzending er uit ziet dan dat ik over het verhaal praat en de karakters! Vandaar (-: Veel deel plezier en meningen hier over zijn welkom! Gr Nja
Nja

Aantal berichten : 1637
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Verandering in series

Bericht van Nja op ma sep 04, 2017 8:49 pm

En we beginnen met "Winx"!
-De intro tune en style van serie 1 t-m 3 waren het zelfde  je zag Blooms oog die open klapte en er wat witte glitter uit kwam. Helaas veranderde dit sinds serie 4! Voor elk seizoen!
-De ending tune en style van serie 1-2 waren hetzelfde van serie 3 was ook het zelfde maar vanaf dit seizoen kwam er in elk seizoen een nieuwe eind leader en vanaf serie 4 ook een nieuwe style elk seizoen!
-Vanaf serie 3 krijgen de Winx in elk seizoen een nieuwe transformatie  in  serie 1-2 was het gewoon magic Winx.
-Van serie 1 t-m 4 zag je Kiko wanneer de voice over verteld over de volgende aflevering je zag een titel kaart met een foto waar Kiko poserde staand voor een mini preview rechthoek scherm. In serie  4 was er glitter op het achtergrond terwijl het daarvoor ronddraaiende wortels waren op een licht groene achtergrond. In seizoen 5 is het elk seizoen anders!
-In serie 2-3 vertelde de voice over wat er vooraf ging in de laatste aflevering van het vorige seizoen in de 1e aflevering van het nieuwe seizoen.
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Admin op do sep 14, 2017 10:04 pm

Veranderingen kunnen een serie maken of slopen.

De animatie verandering in Pokemon heeft
de serie zo erg gesloopt!

Ik ben geen fan van Pokemon, maar het
was wel mijn childhood. Dit is gewoon vreselijk.

Dit was de animatie eerst:

Nu zie je het verschil
Admin
Admin

Aantal berichten : 1660
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://www.sirenix-winx.webklik.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr sep 15, 2017 9:39 pm

"Veranderingen kunnen een serie maken of slopen".Ooh op die manier! Surprised
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr sep 15, 2017 9:52 pm

Brugklas
-Alleen in s1 zag je bij elke aflevering "#Brugklas". Rechts beneden.
-Alleen de afleveringen van s2 duren 20 minuten ipv 10 minuten.
-Vanaf seizoen 4 (halfverwege) zie je geen "Volgende Keer in Brugklas" meer waarbij de kijker een kort fragmentje ziet van de volgende aflevering die uitgezonden word. Ipv dat zie je alleen testimonials van de hoofdpersonages van de serie.
-Van s1 t/m 4 zag je dat de hoofdpersonages allemaal omstebeurt een testimonial hadden in een balkje als de aflevering een paar minuten al bezig is. Sinds s5 is dit niet meer zo en zie je het alleen op het einde, testimonials in een balkje. Nu zie je ook alleen testimonials van de hoofdpersonages die ook echt mee spelen in die aflevering tussendoor anders alleen op het einde.
-In s6 zie je bij elke aflevering een titel rechts beneden.
-De leader  style & de tune is vernieuwd.
-Je ziet in seizoen 6 3d hoofdletters! Daarvoor niet.
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr okt 20, 2017 11:58 am

Die andere foto die je liet showen wil zich nooit showen blijkbaar, Tessa. Shocked WITCH
Ondanks dat deze strip-serie als tv serie maar 2 seizoenen heeft! Zijn er toch wat verschillen!
-De intro. In s1 zie je de intro vanaf het begin terwijl in s2 eerst een paar minuten de aflevering geshowt is.
-S2 is wat meer groffer en S1 juist een beetje softie! S1 gaan ze alleen achter Elyon's identiteit aan en ze hebben meer puber problemen terwijl ze in s2 meer van huis weg zijn en met de machtige wachter Nerissa strijden.
-Er zijn meer mysteries in s2 dan s1!
-Will heeft maar 5x "Hart" gezegt en daarna Quentesence. Ze kwam dus maar 5x als eerst met haar positie als wachter. (Jammer dat s2 nooit gedubt is in het Nederlands had echt willen zien wie de stemmen deden van Chykn en andere schurken!)
-S2 heeft meer schurken dan s1. Waar de Witch meiden tefen strijden.
-Er is nooit een s3 gekomen! Benieuwd waar het dan over zou gaan!
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Sandra op do nov 02, 2017 9:31 pm

Ik kwam ook een verandering tegen in de anime Aikatsu! Surprised (Idol Anime)

In S1 draait de hele serie om de studenten van de school Starlight Academy, en in S2 wordt er een nieuwe school geïntroduceerd: Dream Academy.
Maar in S3 en 4 wordt Dream academy nog nauwelijks genoemd of komt het nauwelijks nog voor Shocked
Volgens mij had dat te maken met de fans die Dream Academy maar niets vonden, ze kwamen ook zomaar uit het niets als supersterke rivalen Rolling Eyes
De school had heel veel potentieel (zo kon je zelfs de richting modeontwerpster of producer kiezen, iets wat Starlight niet eens heeft Shocked) en waren de studenten ook heel erg goed, terwijl de school er pas net was.
Ik vind het zonde, maar ik vind de nieuwe personages uit S3 en 4 van Starlight Academy wel wat leuker en origineler Smile
Sandra

Aantal berichten : 1969
Leeftijd : 18

Profiel bekijken http://www.youtube.com/user/poodlesannyy

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op vr nov 03, 2017 5:33 pm

Totally Spies
*De opening tune van s1 & 2, 3 & 4 zijn het zelfde. seizoen 5 & 6 verschillen van elkaar.
*De opening tune, van s1 & 2. 3, 4, 5 zijn het zelfde. Van seizoen 6 niet.
*In s1 & 2 zag je fragmentjes van de serie. En in s3 & 4 vertellen 1 van de 5 hoofdkarakters op het einde van de aflevering voor de camera iets over de aflevering. In s5 & 6 zie je fragmentjes van de aflevering die je kijkt. Eind leader.
*De tekenstijl van s1 & 2. 3, 4, 5 zijn hetzelfde.
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren