Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken

Bericht van Nja op za jul 11, 2015 10:46 am

Hoi allemaal,
Jullie kennen het wel: W.I.T.C.H. een Italiaans/Amerikaans/Frans animatieserie dat een beetje op Winx Club lijkt. Maar wisten jullie ook dat heel veel stemmen van Winx Club ook van W.I.T.C.H. zijn? Hier zijn ze dan:
Peggy Vrijens (Tecna S5-heden) - Taranee
Nathalie Haneveld (Stormy/Mitzi) - Irma
Meghna Kumar (Amore/Roxy) - Will
Nicoline van Doorn (Chatta) - Hay Lin
Hymke de Vries (Faragonda/Darcy) - Susan (Moeder van Will)
Zo zijn jullie ook verbaast? Ik wel in het begin. Laat horen wat je er van vind en of het je opvalt/opviel. Deze feitjes heb ik ook aan de Admin in het gastenboek vertelt. Groet Tecna14
Nja

Aantal berichten : 1583
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 17

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken

Bericht van Admin op za jul 11, 2015 11:32 am

Dat is toevallig.
Ik ken W.I.T.C.H wel van vroeger.
Admin
Admin

Aantal berichten : 1595
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://www.sirenix-winx.webklik.nl

Terug naar boven Go down

Re: Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken

Bericht van Sandra op ma jul 20, 2015 8:43 pm

Nu ik het zo bedenk, Roxy en Will hebben precies dezelfde stem ja  Shocked
Eigenlijk past het voor beide rollen wel, omdat Roxy en Will beide van die meisjes waren die iets 'nieuws' moesten ontdekken (voor Roxy hoe ze een fee was en voor Will voor hoe ze een *ik weet niet hoe het heet* was)  Surprised

Maar Amore heeft zo een hoge stem dat ik me dat niet kan voorstellen  Surprised
Sandra

Aantal berichten : 1955
Leeftijd : 18

Profiel bekijken http://www.youtube.com/user/poodlesannyy

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op za jul 25, 2015 7:37 pm

Sandra schreef:Nu ik het zo bedenk, Roxy en Will hebben precies dezelfde stem ja  Shocked
Eigenlijk past het voor beide rollen wel, omdat Roxy en Will beide van die meisjes waren die iets 'nieuws' moesten ontdekken (voor Roxy hoe ze een fee was en voor Will voor hoe ze een *ik weet niet hoe het heet* was)  Surprised

Maar Amore heeft zo een hoge stem dat ik me dat niet kan voorstellen  Surprised
Dat van Will is ook dat ze in zich zelf moet geloven omdat zei in het begin ook niet aan kon over het Hart van kandrakar omdat zei natuurlijk de leider is.
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Sandra op za aug 01, 2015 8:46 pm

Oh dat lijkt me dan zo raar voor die winx collegas die elkaar waarschijnlijk ook al kenden via witch  Shocked
Sandra

Aantal berichten : 1955
Leeftijd : 18

Profiel bekijken http://www.youtube.com/user/poodlesannyy

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op za aug 01, 2015 9:53 pm

Sandra schreef:Oh dat lijkt me dan zo raar voor die winx collegas die elkaar waarschijnlijk ook al kenden via witch  Shocked
Ja idd. Maar gelukkig niet allemaal. Wist je trouwens dit heellang al en ook dat Tecna (S5-heden) ook Taranee is? Shocked
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Bilal op ma aug 10, 2015 7:20 am

Maar waar word W.I.T.C.H nou uitgezonden? Weet iemand wie Ellyon inspreekt die verloren prinses ohik vond die scene zo spannend
Bilal

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 26-07-15

Profiel bekijken http://www.doxhotel.nl/

Terug naar boven Go down

Bericht van Nja op ma aug 10, 2015 12:06 pm

Layla11 schreef:Maar waar word W.I.T.C.H nou uitgezonden? Weet iemand wie Ellyon inspreekt die verloren prinses ohik vond die scene zo spannend
W.I.T.C.H. werd eerst uitgezonden op Jetix en daarna kwam het op Disney Channel, daar is WITCH ook inmiddels weg. Elyon is ingesproken door Melise de Winter.
Nja

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Bilal op ma aug 10, 2015 12:11 pm

Tecna14 schreef:
Layla11 schreef:Maar waar word W.I.T.C.H nou uitgezonden? Weet iemand wie Ellyon inspreekt die verloren prinses ohik vond die scene zo spannend
W.I.T.C.H. werd eerst uitgezonden op Jetix en daarna kwam het op Disney Channel, daar is WITCH ook inmiddels weg. Elyon is ingesproken door Melise de Winter.
Ty Tecna!
Bilal

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 26-07-15

Profiel bekijken http://www.doxhotel.nl/

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum