Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx film 3 niet overal verkrijgbaar.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Winx film 3 niet overal verkrijgbaar. Empty Winx film 3 niet overal verkrijgbaar.

Bericht van Nja ma jul 13, 2015 3:55 pm

Heey winxers,
Zoals jullie weten is de film sinds paar werken uit op 25 juni.
Maar niet overal..
Ik was op 25 juni bij de Intertoys en de blokker en die zeide dat hun het wel hadden maar dat het nu op is en bij de bart smit kon je ze ook al eerder kopen.. Maar gelukkig lagen ze er nog wel bij de bart smit. Wie van jullie had ook meegemaakt dat de film eerder verkrijgbaar was en dat ie niet meer overal te vinden was op 25 juni?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx film 3 niet overal verkrijgbaar. Empty Re: Winx film 3 niet overal verkrijgbaar.

Bericht van Sandra ma jul 13, 2015 4:25 pm

Toen ik de film afgelopen vrijdag ging zoeken kon ik hem ook nergens meer vinden.
Maar misschien was ik te laat.

Meestal zijn de winx films wel bij de blokker te vinden maar daar zag ik hem ook niet.  bounce
Online kon ik wel vinden dat ze er nog wel bij de bart smit zijn ja  Mad
Ik zal waarschijnlijk weer terug moeten.


Maar ik denk dat dat niet verkrijgbaar zijn vooral komt doordat de dvds al allemaal verkocht zijn of doordat de film niet zo bekend was de winkels er minder van ingekocht hebben.
Sowieso kon je hem al voor 25 juni bestellen toch? Dus waarom zou je er dan zoveel inkopen als winkel. Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum