Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jong & Oud topic

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Sandra di okt 27, 2015 7:38 pm

Mijn broertje en ik hebben een broer en zus foto waar we op een 'afstand' van elkaar af zitten.. nee zo raar XD Maar hij wilde die dag niet op de foto en uiteindelijk na een heel gedoe.. stond hij er toch beter op dan mij  Neutral

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Nja za aug 20, 2016 10:07 pm

Mijn klassen foto van vorige jaar zag er niet echt top uit! Ik had me moeten sheeren mijn snorretje! Shocked Gelukkig waren mijn jeugdfotos niet zo erg maar wel leuk! Maar 1 ding wel! @Sandra, Kyana en Tessa ik herinner me nog 10 jaar geleden dat we een klassenfoto hadden en toen we buitenstonde voor een klassenfoto deed ik steeds mijn mond een paar keer waait open en de juf zei doe die mond eens dicht ze was niet super boos maar Shocked Shocked en raad eens ik dee mn tong naar mijn wang van rechts Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Sandra za aug 27, 2016 9:25 pm

Oh whahahhaa ik heb maandag weer schoolfoto.... Shocked

Ik wil nietttt Crying or Very sad
Ik weet nou niet of we ook al examenfoto's gaan maken maar ik wil niet falen op de foto die bij ons op de muur van alle examenklassen komt ahahahaha Shocked (straks krijgen al mijn klasgenoten ook die foto met mijn hoofd eroppp) Crying or Very sad

Er zijn gewoon mensen.. die ik het niet wil aandoen.. affraid

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Sandra vr sep 02, 2016 8:06 pm

Ik moest 3 keer op de foto Laughing
Schoolfoto, klassenfoto en examenklasfoto Surprised

Volgens mij zie ik er heel slaperig uit maar ok Crying or Very sad
Misschien is het me toch gelukt om zelfvertrouwen uit te stralen Cool

Op de examenklasfoto sta ik zo heel creepy naast mijn biologie leraar Shocked Shocked Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Nja ma sep 12, 2016 10:32 pm

Weetje wat ik ook altijd niet zo fijn vind om mensen van vroger te zien?! Omdat ze anders zien dan vroeger bijv net als ieder mens en ik (en jij) zelf! Shocked Shocked SOms denk ik van ben ik dat of jij dat echt geweest op oude fotos! HELP, HELP!! Allesn aar het oude!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Sandra do sep 15, 2016 8:11 pm

AAAH JAA mijn basisschoolfoto's en dan vooral wanneer je vroeger geen bril had Suspect
Vroeger was ik best wel schattig maar ik vind mezelf zoals nu en volwassener veel beter Rolling Eyes

Ik heb dus vandaag mijn schoolfoto's gekregen en een paar klasgenoten stuurden foto's met al hun schoolpasjes van de voorgaande jaren en dan zie je hoe ze zijn opgegroeid en verandert whahaha affraid
Ik denk dat mijn grootste verandering toch wel zat tussen de 1e en 2e, toen ik mijn haar los droeg en een andere bril kreeg en meer zelfvertrouwen.. Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Sandra zo okt 16, 2016 4:52 pm

Sandra schreef:AAAH JAA mijn basisschoolfoto's en dan vooral wanneer je vroeger geen bril had Suspect
Vroeger was ik best wel schattig maar ik vind mezelf zoals nu en volwassener veel beter Rolling Eyes

Ik heb dus vandaag mijn schoolfoto's gekregen en een paar klasgenoten stuurden foto's met al hun schoolpasjes van de voorgaande jaren en dan zie je hoe ze zijn opgegroeid en verandert whahaha affraid
Ik denk dat mijn grootste verandering toch wel zat tussen de 1e en 2e, toen ik mijn haar los droeg en een andere bril kreeg en meer zelfvertrouwen.. Laughing

Ik heb gehoord dat ze bij de examenuitreiking de schoolfoto's van de 1e en het laatste jaar laten zien Shocked
Moet ik er nou net echt supervreselijk opstaan op mijn foto van de 1e Shocked
(Kon ik maar terug in de tijd en mijn jongere ik vertellen dat er die dag een schoolfoto was zodat ik het niet was vergeten Embarassed )

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Nja wo okt 26, 2016 10:45 pm

Sandra schreef:
Sandra schreef:AAAH JAA mijn basisschoolfoto's en dan vooral wanneer je vroeger geen bril had Suspect
Vroeger was ik best wel schattig maar ik vind mezelf zoals nu en volwassener veel beter Rolling Eyes

Ik heb dus vandaag mijn schoolfoto's gekregen en een paar klasgenoten stuurden foto's met al hun schoolpasjes van de voorgaande jaren en dan zie je hoe ze zijn opgegroeid en verandert whahaha affraid
Ik denk dat mijn grootste verandering toch wel zat tussen de 1e en 2e, toen ik mijn haar los droeg en een andere bril kreeg en meer zelfvertrouwen.. Laughing

Ik heb gehoord dat ze bij de examenuitreiking de schoolfoto's van de 1e en het laatste jaar laten zien Shocked
Moet ik er nou net echt supervreselijk opstaan op mijn foto van de 1e Shocked
(Kon ik maar terug in de tijd en mijn jongere ik vertellen dat er die dag een schoolfoto was zodat ik het niet was vergeten Embarassed )
Ik sta der gelukkig wel goed op de foto! Hihi! Cool Very Happy Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Sandra za okt 29, 2016 9:35 pm

Haha niets verslaat die goede oude foto's tijden Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Jong & Oud topic - Pagina 2 Empty Re: Jong & Oud topic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum