Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jou leukste zomervakantie?

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja vr mei 20, 2016 9:12 pm

Suriname daar helemaal!! Evil or Very Mad pale silent affraid
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Sandra vr mei 20, 2016 9:13 pm

Tecna14 schreef:Suriname daar helemaal!! Evil or Very Mad pale silent affraid
8 uur met het vliegtuig  Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja di aug 02, 2016 10:32 am

Naar Duitsland Cuxhaven! Ben nu in de trein!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja vr aug 19, 2016 9:13 pm

Mijn vakantie in Cuxhaven, Duitsland:

2 weken terug op dinsdag vertroken we 9 uur van huis (ochtend Shocked) een vriendin van mijn moeder bracht ons tot de station en toen vertoken we naar het station van Amersfoort we zaten daar alles uit tezoeken welke trein enzo.. en toen waren we met de trein in Berlijn gekomen! en we moesten vanuit die trein naar munchen overstappen maar helaas namen we de verkeerde trein (Dat komt omdat wij aan andere vroegen om de weg en de meeste zeiden dit en iemand zei op het laatst ja deze station afstappen).. En toen we eenmaal in de verkeerde trein inzaten kwam de conducteur langs en raadeens me moeder moest iets van 200 euro aan boete betalen omdat we in de verkeerde trein zaten! Shocked Shocked En hij (conducteur) vertelde als eerst dat we in de verkeerde trein zaten en ik dacht van OOPS! Shocked Shocked En ik dacht help... dus ging ik in het Engels vertelen waarom wij verkeerd kwamen en ik hoopte dat hij het begreep maar nee Evil or Very Mad Evil or Very Mad hij zei van er is geen verschil tussen 1e keer reis en 2de keer ofzo op reis 9wat is dat voor logica natuurlijk is het verschil).. en ik vertelde het nog een keer maar nee hij deed weer zo moeilijk... lekker vriendelijke conducteur! Evil or Very Mad En later kwamen we op de station die wel naar Cuxhaven ging. Dus wij zaten in de trein! En kwamen iets van kwart voor 11 aan! Bijna een dag in de trein dus! Shocked Shocked En onze vakantie daar ging eenmaal zo bij mijn achtertante ofzo (weet niet precies wat zei van mij is van familie Shocked) waarvan ik eerder geweest was in 2010, Oekraine, Charkov. En we gingen naar:
MC (2 keer maar Evil or Very Mad ), Real (winkel), een Doner Kebab zaak (2x, geeft niks dat het 2x maar was), Internet Cafe (ging daar naar toe omdat hun geen wifi hebben:evil:) . En raad eens die mensen waar ik langs ging hebben 4 kinderen, 2 jongens & meisjes en 1 jongen van hun lijkt qua karakter erg op Madison (Totally Spies) qua gedrag! en hij is 4! Shocked Shocked En verder met het gezin geklest en gelachen ook met mijn tante! Die ook kwam. En zijn zoon (mijn neef). En eergisteren bij de bovenburen op viste geweest! En gisteren vertoken van Duitsland naar Nederland! En mijn reis duurde iets van 8 uur. Very Happy Laughing En bun om half 8 zoiets thuis gekomen! Very Happy
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Admin wo aug 24, 2016 7:08 pm

Klinkt leuk hoor. Fijn om te horen dat je een goede vakantie hebt gehad.
Want das heel belangrijk natuurlijk Wink
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Sandra za aug 27, 2016 9:30 pm

Wauw wat een treindrama laat mij dat alsjeblieft nooit overkomen Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja za aug 27, 2016 9:53 pm

En wat een waterdrama! Nou ik ga dus nooit naar Suriname of welk land dan ook met zwart/bruin water!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Sandra ma aug 29, 2016 9:36 pm

Tecna14 schreef:En wat een waterdrama! Nou ik ga dus nooit naar Suriname of welk land dan ook met zwart/bruin water!

Whahaha jaa die waterleidingen XD

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja vr dec 16, 2016 11:12 pm

Ik wil ooit eens op vakantie  naar Israël gaan Very Happy Laughing Cool ! Twisted Evil Very Happy Ik weet al wie ik mee ga nemen! Hopelijk wilt die gene dat ook! Shocked Shocked Embarassed Maar uuhh nooit naar Egypte! Mad Evil or Very Mad No
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Sandra za dec 24, 2016 3:06 pm

Oh ik zou juist graag eens naar Egypte willen gaan! Surprised
En dan Tessa meenemen voor de geschiedenis dingen haha Laughing

De Egyptenaren is ook 1 van mijn favoriete geschiedenis tijdvak santa

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja zo apr 09, 2017 5:41 pm

Ik wil wel eens naar Duitsland weer! En dan Hamburh en Berlijn bewonderen! Mijn familie woont in Cuxhaven in zo´n flat waar allemaal mensen wonen die geen verblijfsvergunning hebben enzo.. ze zijn uit Oekraïne gevlucht!Shocked (lekker handig helemaal boven in Duitsland!) Shocked Surprised En naar Servië wil ook wel heen en dan Belgrado bewonderen en Sofia, Bulgarije! Ooh en nog vele andere steden en landen! Bewonderen met hun cultuur enzo!! Embarassed Twisted Evil Shocked Surprised Bij het Jeugdjournaal, was er een paar maanden terug een stelling van dat vakantie in eigenland (Nederland dus! Shocked) het leukst is ofzo iets. Nou sorry maar daar ben ik het dus niet mee eens! Het is toch leuk om de wereld te kennen en niet 1 lijn verkennen! De wereld is groot en afentoe of een keertje vakantie in eigenland vind ik niet erg maar als je reist en de wereld verkent maakt vakantie het juist leuker Alleen wel jammer van het geld enzo.. Maar ja je moet er wat voor over hebben! Razz Shocked Ik ben ook 2x in de zomer naar de camping huisje Vierhouten in Nunspeet in 2013-2014 in de zomer! En er zijn ook landen waar ik echt niet op vakantie hoef en wil! Landen in Afrika (Egypte bv), de woestijn, Oostblok (behalve Bulgarije en heel mischien Rusland) zoals Polen, Roemenië, Hongarije, Tsjechië Shocked Haha Oostblok de naam al! Shocked Laughing Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja zo apr 09, 2017 5:44 pm

Sandra schreef:Oh ik zou juist graag eens naar Egypte willen gaan! Surprised
En dan Tessa meenemen voor de geschiedenis dingen haha Laughing

De Egyptenaren is ook 1 van mijn favoriete geschiedenis tijdvak santa
Een klasgenoot vertelde dat ze iemand kende die naar Egypte was gegaan en ze zei dat het WATER NIET DE DRINKEN IS! Ja dat geloof ik wel! Woestijn, Zand zometeen verdwaal je daar nog! Laughing Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Admin ma apr 10, 2017 7:12 pm

Volgende maand ga ik naar Italie, Rome Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 8:11 pm

Nja schreef:Bij het Jeugdjournaal, was er een paar maanden terug een stelling van dat vakantie in eigenland (Nederland dus! Shocked) het leukst is ofzo iets. Nou sorry maar daar ben ik het dus niet mee eens! Het is toch leuk om de wereld te kennen en niet 1 lijn verkennen! De wereld is groot en afentoe of een keertje  vakantie in eigenland vind ik niet erg maar als je reist en de wereld verkent maakt vakantie het juist leuker

Haha daar heb je wel een beetje gelijk Razz

Ik vind zelf naar het buitenland gaan persoonlijk fijner omdat ik over vanalles kan praten en er nauwelijks mensen zijn die me verstaan Shocked
En de sfeer is vaak ook heel anders dan in Nederland! Zo leerzaammm Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Sandra di mei 30, 2017 8:19 pm

Nja schreef:
Sandra schreef:Oh ik zou juist graag eens naar Egypte willen gaan! Surprised
En dan Tessa meenemen voor de geschiedenis dingen haha Laughing

De Egyptenaren is ook 1 van mijn favoriete geschiedenis tijdvak santa
Een klasgenoot vertelde dat ze iemand kende die naar Egypte was gegaan en ze zei dat het WATER NIET DE DRINKEN IS! Ja dat geloof ik wel! Woestijn, Zand zometeen verdwaal je daar nog! Laughing Shocked

Haha in andere landen is het water vaak niet de drinken idd Razz
Het water dat ze daar uit de grond halen smaakt vaak heel anders dan het water dat wij gewend zijn in Nederland XD

Wij waren een keer naar Parijs en daar waren in het hotel 's ochtends ook dranken met water erin Shocked
Ja, die hadden we dan dus maar niet genomen om onszelf de buikpijn te besparen (je lichaam heeft soms tijd nodig om te wennen aan water dat ergens anders uit de grond komt) Laughing

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja ma jun 05, 2017 4:55 pm

Het water in Duitsland is gewoon te drinken. Maar van het oostblok vaak niet. Dus waar wil ik nog heen en niet heen (nog maals)
*Italië
*Israël
*Duitsland
*Servië
*Spanje
*Portugal
*Engeland
*Frankrijk
*Heel mischien Bulgarije, Turkije, Slovakije of Rusland
Maar ik hoef niet naar die oostblok landen zoals Tsjechië, Roemenië, Hongarije, Polen en landen in Afrika en Iran, Syrië
Als ik naar Israel ga hoop ik wel niks te zien van die ruzie over moslims (palestijnen) en de joden. Ze hebben daar heerlijk falafel broodjes en lekkere snoep!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Admin ma jun 12, 2017 6:50 pm

In Italie was het water ook gewoon te drinken,
wel een andere smaak, maar het was gewoon zuiver water Smile
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Nja zo sep 24, 2017 8:54 pm

Mijn juf vertelde vorig jaar dat je in Italië het water wel drinkbaar is alleen had zei en haar man & 2 dochters voor de zeker flessen water genomen! Ik zou Amerika ook wel willen zien! & Japan. London! Twisted Evil daar wil ik ook zo graag heen alleen door die gestoorde aanslagen ben ik wel bang! Love london parijs berlijn! Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jou leukste zomervakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jou leukste zomervakantie?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum