Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja zo jul 26, 2015 12:54 pm

S6 Aflevering:
Op een dag zitten de winx allemaal in hun alfea slaap kamer maar de volgende ochtend als hun opstaan merken ze dat er iets niet klopt! Dat klopt ook want ze zijn in hun 3d video game beland die een paar jaar geleden uitgebracht is voor de pc. Al snel kijken ze elkaar anders aan en zeggen ze tegen elkaar:''Zo zie jij er nooit zo uit''. Maar al snel komt Tecna achter dat ze in een computer spel vast zitten! En Tecna zegt er ook nog is bij dat ze terug in s1 zijn! Stella roept al snel:''Tecna we zijn al 5 jaar verder, hoe komen we ooit uit onze verleden in een pc spel?''.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Admin zo jul 26, 2015 1:06 pm

''Beter gezegt, hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren?'' Vraagt Musa.
''Misschien wel de heks van de Technologie?'' Grapt Stella.
''Hahaha...'' Lacht Musa, sarcastisch.
''Flora.. Gaat het wel goed?'' Zegt Bloom, ineens.
Iederen kijkt Flora's kant op. Flora zakt door haar knieen.
De Winx proberen de fee van de natuur te ondersteunen.
''Natuurlijk, dit is totaal geen plek voor Flora'' Zegt Tecna.
''We kunnen heust wel overleven in deze omgeving van computer grafische
natuur'' Grapt Stella.
''Nu is het even geen tijd voor jou, grapjes, Stella!'' Roept Musa, geirriteerd.
Stella schrikt, en doet letterlijk een paar stappen naar achteren.
''Waarom doet Musa zo gemeen tegen me?'' Denkt Stella.
''Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik van grapjes maken houdt.
Zo zit ik nu eenmaal in mekaar. En mijn persoonlijkheid veranderen is onmogelijk''
Stella doet weer een paar stappen naar voren, en besluit
naast Bloom te gaan lopen.
''Het lijkt erop dat we.. in Gardenia zijn..'' Zegt Bloom.
''Waarom doet Musa zo eigenaardig?'' Denkt Stella.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Sandra zo jul 26, 2015 2:22 pm

Admin schreef:''Misschien wel de heks van de Technologie?'' Grapt Stella.
Geweldig  Shocked

Flora: Ik heb een beetje hoofdpijn..  Neutral
Stella kijkt een bezorgd naar Flora.
Stella:  Surprised
Stella denkt: Nee... misschien is het beter als ik mijn mond maar eens hou.    Neutral
Musa: We hebben niets bij ons, Flora. Maar we kunnen beter eerst een veilige plek vinden waar je even kan gaan liggen.
Bloom: Als we in Gardenia zijn... zouden Mike en Vanessa er toch ook moeten zijn?  Surprised

(Wacht, is Layla er nou ook?)

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Kyana zo jul 26, 2015 5:17 pm

"Dan zullen we meteen daar gaan, hopelijk vinden we daar wat planten zodat Flora beter word." Zei Musa.
Gardenia zag er ongeveer hetzelfde uit, het leek alleen stukken kleiner.
"Kunnen we wel in het huis?" Vroeg Bloom verwart. "We zitten desnoods nog altijd in een video spel."
Ze lopen richting het huis toe en het ziet er allemaal vrij plat uit. "Er is geen klink.." Zei Tecna en greep naar het platte vlak wat de illusie had van een klink maar gewoon plat was.
"Oh, wat nu?" Zei Bloom en keek wanhopig naar de andere meiden.
"We kunnen proberen te transformeren en te kijken wat we exact moeten doen?" Stelde Stella voor maar Musa keek vanuit haar ooghoek afkeurend. "En Flora dan, zonder natuur is ze zwak ik weet niet of ze kan transformeren.." Zei Musa en ondersteunde haar omdat ze elke seconde zwakker werd.
Tecna keek rond, op zoek naar een oplossing. "Als dit een video spel is.." Zei ze en keek zoekent rond.
"Dan moeten hier levens zijn!" Zei ze en liep door een bosje, waar een leven uit kwam. "Kijk eens aan!" Zei ze. "Goed zo Tecna!" Zei Musa en bracht Flora naar de leven. "Oh dat is veel beter." Zei Flora en kon terug rechtstaan.
"En gaan we nu dan transformeren?" Zei Stella en de rest van de meiden knikte.
"Winx, Bloomix!" Riepen ze in koor, maar er gebeurde niks.
"Oh ja..." Zei Stella met het gedacht dat ze nu terug bij de aller eerste transformatie zaten.
"Magic Winx!" Riep Stella als eerste en de rest van de meiden volgde.


(Ik weet niet, ik heb ze daarom even niet vermeld maar Tecna14 moet dat kiezen)
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja zo jul 26, 2015 5:40 pm

Wat bedoel je met ik heb ze daarom niet vermeld maar Tecna14 moet kiezen? @ Kyana
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Kyana zo jul 26, 2015 6:29 pm

Tecna14 schreef:Wat bedoel je met ik heb ze daarom niet vermeld maar Tecna14 moet kiezen? @ Kyana

Of Layla mee er in zit, want ze was in seizoen 1 er nog niet daarmee. Ik heb ze daarom niet in het verhaal vermeld (haar niks laten zeggen) omdat ik niet zeker weet of ze erin zit.
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja zo jul 26, 2015 9:00 pm

@ Kyana nee Layla speelt er niet in. Maar we gaan een beetje nu off-topic.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Gast ma jul 27, 2015 1:28 am

De Winx transformeerden toen ze klaar waren....wareb ze verbaast want Layla was er niet! Tecna: Ik weet waarom omdat Layla niet met ons eerst was daarom is ze er niet! Stella: Maar waar is ze dan??? Musa: Toen we werden weg geteleporteerd verdween Layla opeens misschien is ze ehm..... Bloom: WACHT! ik weet misschien waar ze is! Misschien moeten we naar het volgende level en is ze daar bij.....Winx samen: Lord Darkar! Stella: Maar waar zijn de trix dan!? Flora: Ik weet het niet ik vraag het wel aan de planten! (Flora sluitte haar ogen om



,


contact te maken met de planten maar het mislukte!) Opeens kwam er een ijs straal op Flora en ze viel neer ondertussen werden Musa en Tecna vast gezet tussen duistere tentakels Bloom en Stella werden opeens weggeblazen naar de bomen en zaten vast! Bloom: Aaaaaah! Het het...... Musa: Zijn...zijn Stella: De.de.de

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Sandra ma jul 27, 2015 5:02 pm

TRIIIIIIIIIIX! Very Happy
Icy:  Twisted Evil
Stella zag Flora op de grond liggen, half onder het ijs.
Stella: Flora? Flora?! Sta op!  No
Stormy: Wat een zielig.. klein.. zwak.. feetje zeg...  Twisted Evil
Stormy kijkt kwaadaardig naar Flora en pakt haar bij haar keel.
Flora denkt: Ik word.. weer zwakker..
Stormy: Oh haha! Ze werkt niet eens tegen!  Twisted Evil

De andere winx proberen zich los te wringen, maar de duistere tentakels en boom takken gaan nog strakker zitten.
Stella: Arrgh...  Mad De enige... die.. ons kan bevrijden is Flora...  Mad
Musa gebruikt haar magie op één van de tentakels en komt even los, maar dan pakken de tentakels haar ook bij haar handen.
Musa: Neeehheee! Laat me looos!    Mad
Tecna: Het lijkt erop dat deze planten niet zo houden.. van magie..  Surprised

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Kyana ma jul 27, 2015 5:41 pm

Flora probeerde haar laatste krachten te gebruiken om een harde straal magie recht op Stormy af te vuren.
"AAAH" Riep ze hard en liet haar meteen los, Flora viel op de grond en probeerde recht te komen.
Ze keek rond en negeerde Stormy die tegen een boom gevlogen was door de knal, Icy en Darcy rolde met hun ogen omdat Stormy het verknalt had.
Icy vloog naar de natuur fee toe die meteen achteruit kroop. "Het is het einde feetje, je hoeft niet eens meer te proberen, het is duidelijk wie hier gewonnen is."
"Nooit!" Riep ze en sprong op en nam de leven die uit de lucht viel. Ze had terug haar volle krachten en vuurde volle kracht op Icy, Darcy en Stormy met 1 hand, met de andere hand liet ze de bomen de andere twee loslaten. Toen Icy Darcy en Stormy op de grond vielen vloog ze met Bloom en Stelle naar de tentakels, ze waren behoorlijk zwak want na 1 magie straal lieten ze al los.
"Kom meiden, weg wezen hier laat de Trix maar liggen." Zei Bloom.
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Gast ma jul 27, 2015 8:17 pm

De Winx kwamen in level 2 terrecht daar zagen ze Lord Darkar Layla mishandellen de winx rende direct naar Lord Darkar Bloom: LAYLA LORD DARKAR LAAT HAAR GAAN OF ANDERS!!!! Lord Darkar schoot een rode straal tegen bloom en ze viel met hoofd tegem de hoek van de tafel de winx transformeerde Musa: Magieshe Winx!! De winx waren getransformeerd behalve layla en bloom die waren knock out Musa vloog naar bloom en voelde haar hart maar die klopte niet! Musa viel in tranen Layla rende naar bloom en huilde ook Voor de zeker heid bloom komt in dit verhaal niet meer tot leven de winx waren zo boos Musa: WINX BUNDELLEN!!!!"!!! Allemaal schoten allemaal knallen naar Lord Darkar maar het deed hem niets hij knipte in. Zijn vingers en de.winx.waren gevangen genomen behalve bloom die bestond niet meer die was dood voor altijd......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja ma jul 27, 2015 8:25 pm

Layla11 schreef:De Winx kwamen in level 2 terrecht daar zagen ze Lord Darkar Layla mishandellen de winx rende direct naar Lord Darkar Bloom: LAYLA LORD DARKAR LAAT HAAR GAAN OF ANDERS!!!! Lord Darkar schoot een rode straal tegen bloom en ze viel met hoofd tegem de hoek van de tafel de winx transformeerde Musa: Magieshe Winx!! De winx waren getransformeerd behalve layla en bloom die waren knock out Musa vloog naar bloom en voelde haar hart maar die klopte niet! Musa viel in tranen Layla rende naar bloom en huilde ook Voor de zeker heid bloom komt in dit verhaal niet meer tot leven de winx waren zo boos Musa: WINX BUNDELLEN!!!!"!!! Allemaal schoten allemaal knallen naar Lord Darkar maar het deed hem niets hij knipte in. Zijn vingers en de.winx.waren gevangen genomen behalve bloom die bestond niet meer die was dood voor altijd......
@Layla11 het was niet de bedoeling dat iemand dood ging, en iedereen leeft gewoon, tot het einde.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Admin ma jul 27, 2015 9:08 pm

Ja, en Layla hoort er ook niet te zijn, dit is gebaseerd op de S1 game.
Het is ook ongepast dat Bloom (het hoofd karakter) sterft,
dat heeft overigens ook met de Game te maken.
En het was ook een heel onrealistische dood.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja ma jul 27, 2015 9:12 pm

Admin schreef:Ja, en Layla hoort er ook niet te zijn, dit is gebaseerd op de S1 game.
Het is ook ongepast dat Bloom (het hoofd karakter) sterft,
dat heeft overigens ook met de Game te maken.
En het was ook een heel onrealistische dood.
Tessa, je hebt wel gelijk. Mag ik dan een nieuwe stuk maken over level 2? Maar we gaan wel off topic.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Admin ma jul 27, 2015 9:13 pm

Tecna14 schreef:
Admin schreef:Ja, en Layla hoort er ook niet te zijn, dit is gebaseerd op de S1 game.
Het is ook ongepast dat Bloom (het hoofd karakter) sterft,
dat heeft overigens ook met de Game te maken.
En het was ook een heel onrealistische dood.
Tessa, je hebt wel gelijk. Mag ik dan een nieuwe stuk maken over level 2? Maar we gaan wel off topic.

Ga je gang.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja ma jul 27, 2015 9:18 pm

En opeens waren de Winx op eens in een andere level beland, in level Wolkentoren. Ze zien daar die eene boek, Tecna zei: Bloom is dat niet die eene keer dat jij over je verleden wou weten en dat je het boek open dee en dat we hier vast zaten? Bloom zei: Ja klopt. De winx transformeren, en ze moeten net als aflevering 6 weer van alles kapot maken. Stella zei: Niet weer dat gedeeldte dat we mieren en insecten tegen komen?! Flora zei: Helaas wel, dit keer doe ik wel wat anders dan zo'n mieren eter. En Musa zei: Kom laten we met z'n allen al onze krachten gebruiken meer dan de vorige keer. De Winx gebruiken all hun kracht en alle mieren zijn weg. Geen gewonden zei Stella. Tecna komt even later achter dat dit een vloek is en dat we elke s1 level moeten voltooien en moeten weten welke momenten het waren.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Gast di jul 28, 2015 1:34 am

Ondertussen was het in Alfea nog ochtend Layla werd wakker Layla: MEIDEN! HALLO!? IS DAAR IEMAND? tot dat Layla de winx op het beeldscherm zag bleef ze stil staan opeens herrinerde ze het weer Darcy had een vloek uitgesproken op de winx maar haar niet Layla rende naar het kantoor van jufvrouw Faragonda Faragonda: Goedemorgen Layla kan ik iets voor je doen? Layla: Faragonda de meiden...ze zijn... Faragonda onderbrak haar Faragonda: Rustig aan Lay de winx zitten in het computer spel ik weet het Tecna heeft me ge-appt Layla: Maar..... hoe komen ze terug? Faragonda: Ze moeten het hele spel uitspelen en dan keren ze terug Layla: Maar waarom bleef ik over? Faragonda: Omdat...... jij een geheime kracht hebt Piff is jou Pixie zij is Pixie Van De Dromen en ze heeft jou gered! Layla: Oh dat wist ik niet eens...... maar waar is ze nu? Faragonda: Wat denk je? Layla: Aan het slapen natuurlijk! Haha de directrice en Layla moesten lachen Layla: Dus moeten we afwachten? Faragonda: Inderdaad ik hoop dat ze hun geheugen gebruiken Oh ja De Pixies hebben Darcy weggejaagd maar de vloek is wel gewerkt Layla: Oh oke ik ga verder kijken op het scherm Faragonda: Ga eerst ontbijten Layla: Ja juf bedankt voor de uitleg Faragonda: Geen dank schat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Gast di jul 28, 2015 1:53 am

Voor de volgende Schrijver maak het stukje van de Winx weer af[strike]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja di jul 28, 2015 10:58 am

Layla ontbeet en ondertussen waren de Winx bij de slaapkamer van de trix ze zagen daar de ring. Bloom zei: Is dit niet de eene keer dat Stella gevangen werdt en de trix dachten dat er power in zat? Tecna zei: Klopt, maar uiteindelijk kwamen ze erachter dat het de dragonfire was Bloom. Bloom zei: Ooh nee dus we komen ook bij het gedeelte dat ik mijn dragonfire moet laten zien? Tecna zei: Yes!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty nieuwe level 2 stuk anders zou het een verwarring worden dubbel.

Bericht van Nja di jul 28, 2015 11:00 am

Voor de volgende schrijver, de winx zijn in het nieuwe stuk in level 3.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Gast di jul 28, 2015 3:11 pm

Toen Layla was ontbeten ging ze kijken op het scherm ze zag de Winx gaan vechten Layla: Kom op Stella je kan het! Flora achter je!!!! Opeens kwam Daphne binnen Daphne: Layla? Zijn ze er al bijna? Layla: Nee ze moeten nog veel dingen doen Daphne: Oh hemel ik moet Bloom helpen door mij heeft ze de Trix verslagen door haar dromen van mij Layla luisterde aandachtig Layla: Dan moet jij in het spel gaan! Daphne knikte Daphne: Let op! Daphne verdween en kwam tevoorschijn op het scherm Layla stond met open ogen en mond te kijken Opeens kwam Knut de schoonmaker binnen Knut: En zijn ze er al?! Layla: Nog niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Sandra di jul 28, 2015 4:09 pm

Ooooh jaa Knut is weer terug Very Happy

'Bloom...'
Bloom keek verbaasd op. 'Die stem... die herken ik..' dacht ze. 'Daphne! Surprised '
Bloom keek in het rond en zocht haar grote zus, totdat de deur plotseling open ging.
'He, wat doen die kleine feetjes nou hier in wolkentoren?! Evil or Very Mad ' schreeuwde Icy hard.
'Zeker wilden ze Stella's ring terugstelen.. maar de kracht erin is allang van ons.. Twisted Evil ' zei Darcy.
Stella keek Darcy verbaasd aan. 'Maar.. hoe kan dat.. Surprised ' Stella keek naar haar vinger en realiseerde zich dat haar ring verdwenen was toen ze het level binnenkwamen. 'Mijn ring! Hij is weg!'
'Wat.. hoe?!' riep Musa terwijl ze naar Stella toeliep.
'Zonder mijn ring kan ik mijn krachten niet gebruiken..' zei Stella in paniek.
Flora keek naar Stella. 'Dat is niet waar, zelfs zonder je ring ben je nog steeds een fee!'
Stella keek omlaag. 'Maar.. ik.. de stralende.. zon dan.. Neutral '
'DIE IS VAN ONS MUAHAHA!' schreeuwde Stormy en ze vuurde een spreuk af op de winx. De kamer werd helemaal donker.
'Nee, ik kan niets zien!' zei Bloom.
Tecna pakte snel één van haar gadgets. 'De hele kamer zit vol met rook, als we hier niet snel wegkomen stikken we nog!'
'Tot ziens kleine feetjes... Twisted Evil ' zei Icy en de trix verdwenen.
'WHAAAAAAAAA' klonk er door de kamer.
'NEEE EEN MONSTEEER' schreeuwde Stella. 'Ik ben bang..' zei ze zacht.
Het monster kon zien door de rook heen en wist precies waar de winx waren.
'Ga weg... jij MONSTEEEEEEERRR' schreeuwde Stella heel hard, waardoor ze heel erg moest hoesten van de rook.
'Meiden, waar zijn jullie?' zei Musa. Ze probeerde goed te luisteren naar waar haar vriendinnen waren, zodat ze hen in het donker kon vinden.

Hopelijk is dit wat.  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Sandra wo jul 29, 2015 9:24 pm

'Meiden?!' riep Flora.
Stella deed haar ogen dicht vanwege de rook en begon heel hard te schreeuwen.
'Ga weg jij MONSTEER en laat ons met RUUSSTT!'
Het monster liep richting Flora en Musa.
'Kijk uit! Het monster loopt richting jullie, Musa en Flora!' zei Tecna, terwijl ze op haar techno gadget keek.

Bloom liep stapje voor stapje door de rook, op zoek naar Stella.
'Gaaaa weg jij MOONSTTEEER' riep Stella nog banger.
'Stella!' zei Bloom, terwijl ze haar vriendin had gevonden. 'Ik ben bij je, kom!'
'Bloom? Bloom?' zei Stella, terwijl ze bijna door haar knieen zakte. Bloom zocht naar Stella's hand.
'Ik kan jullie niet beschermen of helpen zonder mijn krachten..'
'Er was iets dat Daphne me ooit vertelde' zei Bloom met een kalme stem.
'Niemand kan je krachten afpakken. Niemand kan afpakken wie je bent. Jouw eigen kracht zit nog in je, en zal altijd van jouw blijven.'
'Maar ik.. kan het niet..'
'Stella. Altijd.. als ik iemand nodig heb.. dan ben jij de zon die mijn leven weer laat schijnen. Dat is wie jij bent. Smile ' zei Bloom.
Stella deed haar ogen dicht en dacht terug aan de herinneringen met haar vriendinnen.
Elke dag. Opnieuw. Zoveel plezier.
'Maar als ik.. de fee van de stralende zon.. ben.. dan wil ik.. de zon zien..' zei Stella, terwijl ze omhoog keek. 'Stella... fee van de stralende zon..'
Stella pakte Blooms hand stevig vast en sloot haar ogen.
De ruimte om Stella heen begon licht te leven.
En de ruimte werd steeds groter.. en de rook verdween..

En nu kan de volgende verdergaan met het verslaan van het monster ofzo Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Nja wo jul 29, 2015 9:59 pm

En de winx vluchte gelijk in een buisje. En toen zei Stella: Is dit niet het moment toen we vluchte uit een buis? Bloom zei: Ja klopt. Tecna zei: Laten we onze kracht gebruiken dat we het verleden zagen terug naar aflevering 6. Bloom zei: Ja meiden helaas, ik ken dit gedeelte als we weg zijn van wolkentoren en naar alfea gaan betrapt Griselde ons en krijgen we straf en neemt Faragonda onze powers in! Iedereen zei: Nee niet onze powers, niet dat gedeelte. Bloom zei: Helaas wel. De volgende dag in alfea, Faragonda zei: Meiden, meiden ik kan dit niet geloven jullie lijken wel diefen, Bloom zei: Maar en Faragonda zei: Geen gemaar ik heb geen keus ik overleg met Ms. Griselda, en Griselda zei: Ms Faragonda uhm als ik eerlijk mag zijn moeten we een straf bedenken waar van ze zich vervelen en goed van pas komt! Faragonda zei: Ja ik weet wat ga je akkoord om hun powers af teneemen en Griselda zei: Een hele goeie lesje. De Winx moesten weer een concert missen en ze schoonmaakte ze weten precies wat er gaat gebeuren ze zijn er op voorbereid! En nu komt de monster, en de winx schakelen snel de monster uit, en Faragonda zei later: Meiden ik heb het anders ingeschat, maar hopelijk is dit voldoende straff en iedereen riep ja! volgende level over de drakenflam
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Sandra za aug 01, 2015 1:11 pm

Icy: Aaaarrggh.. deze krachten zijn veel te zwak om de drakenvlam te zijn!
Stormy: Het enige wat ik ermee kan... is een simpel bloemetje laten groeien..  Evil or Very Mad
Darcy: Blijkbaar is Stella dus niet degene die we zochten...
Icy: Oh.. als ik die kleine winx in mijn handen krijg..  Twisted Evil

Ondertussen bij de winx. Ze zijn op alfea, in hun kamer.
Stella: Oooh een leven zonder magie.. ik wil mijn krachten nooit meer kwijt! Very Happy
Bloom: Ik vraag me af.. wanneer bij het gedeelte komen dat de Trix ontdekken dat ik de drakenvlam heb... Maar als ik dit keer hier op Alfea blijf, wat voor gevolgen zou dat dan hebben?
Tecna: Ik denk dat sommige dingen gewoon gaan gebeuren, waar je ook bent.
Bloom loopt naar het raam.
Bloom: Wat nou.. als het ons dit keer niet lukt om de Trix te verslaan..
Flora: Zeg dat niet, Bloom. Als het ons één keer lukt, dan kunnen we het wel nog een keer!
Stella: Flora heeft gelijk. Wat wij zijn.. de winx! Very Happy

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

De winxers zitten vast in een pc spel van s1! Empty Re: De winxers zitten vast in een pc spel van s1!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum