Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9)

Ga naar beneden

Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9) Empty Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9)

Bericht van Admin ma sep 28, 2020 6:58 pm

Klets hierover de Update van 18 September 2020:

Hoi Winx-fans! Vandaag is het weer tijd voor een nieuw deel van Winx neppe producten.
Maar vandaag is de laatste Update voor een tijdje. Ik ga namelijk voor één weekje op vakantie.
Vanwege de virus blijf ik in eigen land, maar ik ga wel weg van huis voor een tijdje in Nederland.
Ik heb er ontzettend veel zin in. Maar dit betekend ook dat ik even geen Updates kan maken voor jullie.
Ik zal uiterlijk Maandag 28 September weer terug zijn op het blog.
Dit betekend ook tijdelijk even geen nieuwe Poll en nieuwe Foto v/d Week.
Maar ik denk dat ik nog wel ondertussen jullie berichtjes en reacties kan beantwoorden.
Maar voordat ik ga, natuurlijk heb ik nog even een laatste Update voor jullie gemaakt
over bootleg-producten. Een reeks waarvan ik weet dat jullie die erg leuk vinden
en ik jullie altijd mee kan verblijden! 🙂 En ik zeker weet dat ik jullie op goede termen kan verlaten (voor tijdelijk).
Hier is dus het negende deel van Winx Club namaak-producten:

Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9) Neppe-tas
Onze eerste neppe product is geen pop, maar weer een tas.
Ja, er zijn veel meer namaak producten, als poppen. Maar of we daar blij van moeten worden, weet ik niet confused
We zullen meteen maar ter zaken komen: Dit is overduidelijkt een bootleg.
Moet ik veel uitleggen? Volgens mij niet. Alle karakters op de tas zien er heel erg
out-of-place uit. En dit doet me eigenlijk denken aan een eerdere deel van Winx Club namaak-producten.
Daar zagen we namelijk ook deze Winx Club on tour-logo. En wat random karakters erop geplakt.
Wellicht is dit gemaakt door dezelfde bootleggers? 🤔 Het is niet onmogelijk natuurlijk.
We zien Layla dubbel op de tas, eentje in haar Magic Winx, en eentje in haar sport-kleding van Seizoen 3.
En onderaan zien we Stella Enchantix, en daarnaast zien we Bloom Enchantix in een vreemde kleur.
Ik zou niet weten waar ze de laatste afbeelding van Bloom hebben gevonden.
Toen ik ging googlen naar deze oranje (of goude) Enchantix Bloom kon ik niets vinden dat hierop leek!
Dus waarom besloten ze Bloom oranje en goud te maken? 🤔 Ik weet het niet. Het kaartje
dat aan de tas hangt, heeft net zoveel random karakters. Dus er is niet echt veel moeite gedaan
om dit goed te laten lijken.

Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9) Neppe-tas-2
Dit dacht ik eerst dat het officiele merchandise was. Natuurlijk,
want dat lijkt er ook op. De tas ziet er heel erg mooi uit, met alle vlinders
en de glitters-printen. Maar als je goed kijkt, is de tas helemaal niet Winx-achtig.
Winx Club-tassen zien er namelijk nooit zo uit. Dit lijkt namelijk op een random
tas met een afbeelding van Bloom Harmonix erop geplakt. En als je goed kijkt
naar Bloom is er ook iets mis met haar. Haar Harmonix transformatie is aangepast
en nu hebben ze haar mouwen gegeven. In de echte Harmonix hebben alle feeën
blote armen. Dit is overduidelijkt daarom een bootleg. Wanneer een karakter aangepast is
is het meestal namaak. Waarom ze het aangepast hebben, is een grote vraagteken.
Meestal doen ze het als een dekmantel, zodat het lijkt alsof ze niets gekopieerd hebben.
Maar dan hebben ze eigenlijk heel slecht werk gedaan. Want wij zien écht nog wel dat
dit Bloom Harmonix is! 🙄 Alleen de armen veranderen helpt niet om ons erin te luizen.

Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9) Barbie-harmonix
Ingezonden door: Dimi.
Dimi vondt laatst deze barbie in een winkel. En hij kwam
me al op het eerste gezicht bekend voor 😯 Een aantal jaar geleden
zag ik deze namelijk ook in een winkel, maar toen had de pop
Believix-vleugels van Flora. Maar nooit is het me opgevallen dat
het de kleding eigenlijk van Flora Harmonix zijn. Het lijkt erop dat deze
pop nu geen vleugels meer heeft, maar het lijkt erop dat deze
pop dus nog steeds rondt zwerft, zelfs jaren later. Het is echt verbazingwekkend
hoe lang sommige bootleg producten vol kunnen houden 🤔 Het is vreemd
hoe nog niemand, in al die jaren, is opgevallen dat dit overduidelijkt
van Flora Harmonix is.

Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9) Namaak-enchantx
Deze foto heb ik gemaakt een tijdje terug toen ik uit shoppen was.
Dit is een namaak Winx-pop die ik tegenkwam in de Blokker – ja, hier in Nederland is er nog een Blokker 😋
En op eerste gezicht lijkt het niet echt op een bootleg, en lijkt het gewoon op een popje
die een fee moet voorstellen. Maar als je beter kijkt, zie je dat de vleugels van Layla’s Enchantix zijn.
En ik weet niet of die vleugels overgenomen zijn van een Winx-pop of dat ze zelf
nagemaakt zijn door de bootleggers. Toen ik ging googlen naar Layla Enchantix poppen
kon ik geen pop vinden die deze vleugels heeft, dus het zegt mij eigenlijk
dat ze dit met opzet nagemaakt hebben. Maar als je zoveel moeite doet om
Layla’s Enchantix-vleugels na te maken? Waarom steek je dan niet de moeite in
om zelf eigen vleugels te bedenken? Het is beetje raar 😕Maar misschien hadden
de bootleggers geen ideeën meer en stalen maar van Winx – want dat is ook een ontzettend goed excuus *kuch* *kuch* 🙄
Het jurkje die de pop aangeeft is ook erg vergelijkbaar met wat Layla draagt in haar Enchantix.
En hier komt het echte grote nieuws: De pop was zelfs 6.99 euro. Wauw, best prijzig voor
een pop dat van andere durft te kopieren.

Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9) Donkere-tecna
De laatste van deze lijst van vandaag is ook een best interessante. Of dat een goed teken is,
ik denk het niet (Waarom zijn bootleggers soms eigenlijk zo goed? 🙃 ). Dit is overduidelijkt
een wannabe Tecna-pop in wat het lijkt Emo of Gothic-achtige kleding. En
dit is gemaakt door onze vrienden van ’Kaibibi’ (wat een verassing 🙄).
Je ziet hier Tecna in een wat lijkt een Stella Seizoen 5 jurk. Maar ik heb staan googlen,
eigenlijk is dit niet écht Stella’s jurk. De Seizoen 5 casual Stella-pop draagt deze jurk niet.
Maar hij lijkt er overduidelijkt wel op. Waar ze deze jurk vandaan hebben, is een vraagteken.
Maar het is duidelijk dat ze inspiratie getrokken hebben van Stella. Ik kan
me vinger er ook niet opleggen welke Tecna pop en uit welke collectie deze is.
Ik kan me namelijk niet herrineren dat Tecna ooit zulk donkerhaar had. De vleugels
zijn overduidelijkt van haar Believix. Maar ook bij deze weet ik niet
van welke Tecna Believix-pop deze oorspronkelijk kwamen. En de gitaar naast de pop
ziet er echt out-of-place uit (zoals zoveel andere namaak-poppen natuurlijk 🙄).
En heb je de tekst op de doos al gelezen? Er staat ’The beautiful world of vigour’.
Weet je wat dat zegt als je het vertaald? ’De prachtige wereld van kracht’.
Ehh, ik ben echt heel erg in de war nu. Wat moet dat ooit betekenen?
De achtergrond in de doos is ook een mysterie. Deze hele pop is een mysterie.
En ohja, er staat ’Vlinder meisje’. Maar vindt jij haar eruit zien als een vlinder? 🤔

Dit was de Update over Winx Club (neppe) namaak-producten (Deel 9).
Ik vondt het weer leuk om deze Update voor jullie te maken.
En als jullie zelf nog wat Winx Club-namaak merchandise hebben,
stuur ze gerust in. Het maakt niet uit wat het is, of het nou een tas is of een pop
of iets heel anders. Alles is welkom! Behalve officiele merchandise, natuurlijk.
Voordat je het instuurt gelieve, doe eerst onderzoek. Voor je het weet
stuur je iets in dat eigenlijk officieel is, en dat is iets wat we niet willen, natuurlijk.
Stuur je inzendingen via het contact formulier of via de SirenixWinx Facebook-pagina
(de link is onderaan het blog). Vertel waar je het hebt gevonden, en waaraan je kunt zien dat het nep is.
Wat vondt jij van de namaak Winx Club-poppen van deze lijst?
Heb jij dit ook weleens meegemaakt? Dat je perongeluk een namaak
product kocht waar je achteraf pas ontdekte dat het zo was?
Dit was het dan voor voorlopig. Tot over één week, en hou je taai!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum