Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.

Ga naar beneden

Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Empty Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.

Bericht van Admin wo sep 30, 2020 8:00 pm

Klets hierover de Update van 30 September 2020:

Hoi Winx-fans! Als je de laatste Update (van Maandag) hebt gelezen, weet je
dat het weer knalt van de Winx Club-nieuws de laatste tijd.
De Update van afgelopen keer was best wel groot, als je die (nog) niet hebt gelezen,
raadt ik je aan om het te lezen. Het gaat namelijk over Winx Seizoen 9 en andere
belangrijke informatie. Kom daarna hier weer op terug.
Het is namelijk beter als je eerst die leest, en daarna deze - dit is een soort vervolg
op die Update. Want vandaag ga ik nog meer Winx Club-nieuws bespreken
waar ik een aparte Update over moest toewijden. Welkom terug allemaal,
en bedankt dat je weer leest! Vandaag is het weer tijd voor wat belangrijk
Winx-nieuws dat je absoluut niet mag missen. Vandaag hebben we opnieuw weer nieuwe foto’s van
de Enchantix poppen-collecties. Deze keer wat duidelijker en waar we de poppen van dichtbij kunnen zien.
Ik dacht dat ze laatste foto’s de échte en officiele waren - zo werden ze ook gepresenteert.
Maar het blijkt dus niet. Wanneer krijgen we nou eens de échte te zien? Ik hoop dat
die vandaag echt de allerlaatste foto’s zijn die we te zien krijgen. Rainbow, maak ons niet zo in de war! confused
En we hebben - zoals altijd - weer meer informatie en details over de Live-Action Fate: The Winx Saga.
En we horen meer over Iginio’s perspectief op de serie. Maar ook Iginio’s perspectief op de hele pandemie.
Hij laat ons ook weten wanneer Fate waarschijnlijk in premiére gaat. En er is meer informatie
over het negende Seizoen van Winx. Dit en nog meer lees je in de Winx Club nieuws-Update
van 30 September 2020:

Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Enchantix-bloom
Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Enchantix-flora
Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Enchantix-stella
’de laatste promofoto’s van de ’Spinning Enchantix’/’Magical Enchantix’-collectie is verschenen!’.

Credits aan WinxPowersBr voor dit nieuws (de quote zelf is van WinxClubRus).

Ik was erg verbaasd toen ik dit nieuws zag 😯
Omdat ik toch er echt zeker van was dat de vorige Enchantix poppen de officiele en eindproducten waren.
Die zagen er ook beter uit, en veel andere dachten ook dat omdat ze er beter
uitzagen dat het het eindproduct was. Dit blijkt dus niet zo te zijn? confused
Als we het vergelijken met de foto van de laatste keer lijken deze poppen weer anders:

Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Enchantix-officieel

Het is daarom raar dat we nu weer andere afbeeldingen zien,
waarvan ze weer lijken op die van de prototype poppen.
De bovenstaande afbeelding is die we de laatste keer zagen, en zien er veel beter uit.
Waarom zijn ze nu weer teruggemaakt naar het prototype concept? 🤔
Het is erg vreemd voor mij. En ik ben er teleurgesteld, want ik vondt
de foto van de laatste keer erg mooi. En dacht echt zeker te weten dat dit
het eindproduct is. Het is jammer om te zien dat de poppen weer gedegradeerd zijn.
Maar ze zijn wel beter dan de allereerste versie van de poppen die we zagen - die waren vreselijk.
In vergelijking met dat zijn deze wel oké. Maar de foto’s van de laatste keer
was echt nóg beter dan dit. Don’t fix what’s not broken confused

Wat vindt jij van deze nieuwe foto’s van de Winx Enchantix poppen?
Vindt jij deze mooi? Welke versie van de Enchantix poppen vindt jij mooier?
Laat je mening weten in de reacties hieronder.

Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Liveaction
’De soundtrack van ’Fate: The Winx Saga’ wordt momenteel opgenomen!’.

’Het wordt nagesynchroniseerd in 32 talen’.

’Fate: The Winx Saga Trailer komt eraan!’.
(Yay! 😊).

’Boeken over het project ’Fate: The Winx Saga’ zullen in Rusland worden uitgebracht!’.

Iginio Straffi: We zijn net klaar met de Winx feeën-serie voor Netflix,
die in januari uitkomt voor cartoonfans die nu 16 jaar of ouder zijn.
Er komt een heel ander genre en verhaal’
.

Officieel van Rainbow:
Fate: The Winx Saga Komt in januari 2021!’
.

Fate: The Winx Saga. Live-bewerking van ’Winx Club’ van Nickelodeon.
Vertelt over het meisje Bloom en hoe ze zich aanpast aan het leven in de Otherworld,
waar ze haar gevaarlijke magische krachten moet beheersen.
Door Brian Young (The Vampire Diaries Showrunner voor Archery Pictures/Netflix)
@ AbbeyRoad DNA Music Limited neemt op van en naar: maakt een opnamebudget,
neemt muzikanten en zangers aan, schrijft daar liedjes en muziektracks + AbbeyRoad
werkt samen met dit bedrijf (beide studio's werken aan geluid).
Ook Danichka kwam in beeld. En we hebben de naam van een nummer ’Erfgename van Solaria’
.

’Fate: The Winx Saga zal een mix zijn van Gossip Girl- en Harry Potter-films!’.

’De schrijvers werken officieel aan ’Fate: The Winx Saga’ seizoen 2!
Geschatte releasedatum: 2022’.

(Excuses als sommige teksten een beetje onduidelijk is en beetje vaag.
Het is de gekke Google Vertaler die onbetrouwbaar is).

Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws over Fate: The Winx Saga.

Wat vondt jij van dit Fate: The Winx Saga nieuws?
Wat denk jij dat het betekend? Laat je mening weten in de reacties hieronder.


Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Iginio-straffi
Iginio Straffi: We kunnen anticiperen op de smaak van het publiek,
verlangens interpreteren en zo onze fans geven waar ze op hebben gewacht’
.

Herriner je je toen ik het er vaak over had op het blog dat Rainbow vaak en teveel toegeeft aan de fans ? Het lijkt hier net alsof meneer Straffi
het zelf bevestigd. Hij zegt het hier zelf. Ze geven waar de fans op hebben gewacht.
Heel veel fans reageerden hierop met de opmerking dat Rainbow helemaal nooit
de fans geeft wat ze willen. Maar Rainbow doet het eigenlijk wel en teveel confused
In Seizoen 8 werdt het zelfs zo erg dat ze er logica en continuiteit ervoor opofferde.
Twee meest belangrijke dingen in een serie werden opgeofferd voor fansentiment.
De ideeën van fans zijn niet altijd goede ideeën namelijk. Ongeacht hoe interessant en spannend sommige ideeën
van fans zijn, betekend nog niet meteen dat het een goed idee is. Fans zijn geen schrijvers,
dus waarom naar hun luisteren? confused Slechts een handvol fans hebben goede ideeën.
De rest stelt alleen eisen en het kan hen niet schelen of die eisen in het verhaal passen of niet.
Het is daarom niet altijd goed om fans altijd te geven wat ze willen, Iginio Straffi.
Hoe meer je geeft, hoe meer ze willen, en hoe egoistischer ze worden, en hoe meer eisen ze gaan stellen.

Iginio Straffi over de pandemie: De pandemie heeft een aanzienlijke impact gehad op de activiteiten van Rainbow.
’Tijdens de quarantaine namen de weergaven van onze series op tv en YouTube toe’, merkt Straffi op.
Niet alleen de kinderen gingen niet naar school, maar ook de volwassenen zaten thuis. Daarvoor probeerden we
tekenfilms te maken, niet alleen voor kinderen, maar ook voor het hele gezin. De pandemie versterkte dit verlangen alleen maar.
Op deze manier kunt u uw publiek uitbreiden en meer solvabele segmenten aantrekken. Eigenlijk doen Disney,
Pixar en andere bedrijven het al zo lang. Het is een winnende formule’
.

’De handel in vergunde goederen is daarentegen sterk gedaald. “In Italië waren in het voorjaar en de vroege zomer alle winkels drie maanden gesloten. Niemand kocht boeken, schriften of speelgoed. Maar deze tijd is erg belangrijk vanuit het oogpunt van verkoop, meestal is het de tweede periode in termen van indicatoren na Kerstmis. Onze omzet
daalde tot nul. Zelfs nu, als de winkels open zijn, komen mensen de winkelcentra niet
binnen om op straat te proberen te zijn ’, is de zakenman ongelukkig. Behoudens een
tweede golf van de pandemie, hoopt Straffi het bedrijf in de herfst
weer op de markt te brengen. ’Maar de eerste helft van het jaar is verloren gegaan
en we zullen niets inhalen in de resterende maanden van 2020’ zegt hij.
Maar cartoons voor Straffi zijn niet alleen een bedrijf, maar ook een kans om het wereldbeeld van
de jongere generatie te beïnvloeden. ’We hebben altijd geprobeerd kinderen de juiste houding bij te brengen’, zegt hij.
In elk van onze verhalen leren we om voor het milieu te zorgen, om aardig te zijn
voor mensen die minder geluk hebben in het leven dan wij, we zeggen dat je
je droom moet volgen en proberen je talenten te onthullen, en niet akkoord gaat
met saai werk dat je niet leuk vindt... We leren dat de winnaar uiteindelijk degene
is die zich aan de regels houdt en niet probeert om zichzelf te bedriegen of te doen
gelden ten koste van anderen. En natuurlijk schamen we ons niet om onze
’ vrouwelijke kracht’ te tonen: onze feeën redden soms zelfs jonge mannen in moeilijkheden’
.

Ik wil wat opmerken uit de tekst is dat Iginio zegt de winnaar iemand is die zich (netjes) aan de regels houdt.
Ik snap niet helemaal wat hij hiermee bedoeld, en ik ben het niet helemaal eens met hem.
Ik vindt dat statement soms een beetje gevaarlijk en een beetje misleidend. Ik begrijp niet
of hij hiermee het coronavirus bedoeld of gewoon regels in het algemeen 🤔
Het is beetje onduidelijk. Voor mij is een winnaar iemand die voor zichzelf opkomt,
en trouw blijft aan zichzelf. Regels volgen voelt alsof je doet wat een ander je opdraagt.
Het is beetje tegenstrijdig, als het lijkt alsof Winx ons juist leert dat
het oké is om buiten de normen en waarden te vallen, en je geen ’regels’ hoeft op te volgen
om normaal te zijn. Het is net alsof Iginio door dit te zeggen juist zegt dat mensen
die kritisch zijn niet normaal zijn en mensen die een onpopulaire mening
hebben over iets er niet bij horen confused

Het kan ook zijn dat Iginio dit helemaal niet zo bedoelde.
Maar dat is het gevoel wat erbij krijg. En ik vindt het eigenlijk niet zo leuk
dat hij dit zegt, want ik voel me een beetje persoonlijk aangevallen door dit statement.
Ik ben het namelijk niet altijd eens met sommige regels - vooral in deze coronacrisis .
Wat ik wel leuk vindt dat hij heeft vermeldt is het feit dat de Winx ook weleens mannen redden - inplaats
van de stereotypische de vrouw is altijd in nood-thema. Voor mij lijkt het alsof hij
het met opzet heeft gedaan, en met opzet deze stereotype heeft doorbroken 😯
En ik vindt het heel leuk en goed om te horen van hem dat hij wilt loskomen
van sommige archetypen in de wereld waar we een beetje ziek van zijn geworden 🙂

Iginio Straffi beantwoordt de vraag of de Russische ’Sojoezmoeltfilm’ het juiste doet,
nieuwe seizoenen van de Sovjet-animatieserie filmen, en antwoordt:
’Nee, dit is de verkeerde manier.’
En hij wil het zelf niet volgen: ’We filmden negen seizoenen (?!) En verschillende spin-offs van Winx Club, maar tegelijkertijd probeerden we altijd iets nieuws te vinden in stijl, in de manier van vertellen. En toch, als je in de loop van de jaren hetzelfde uitbuit, vallen de schrijvers weg en begint het publiek het te voelen. Daarom bedenken en brengen we constant volledig nieuwe series uit, als we over feeën willen filmen, dan met live actrices en voor Netflix!’
.

Nog een stukje van Iginio Straffi dat ik erg mooi vindt.
Hier zegt hij eigenlijk letterlijk dat de veranderingen in Winx nodig waren
en dat de Winx-fans die altijd klagen over deze veranderingen moeten begrijpen
waar ze het doen, en dat ze het niet zomaar doen. Ze moeten het doen.
Anders valt alles uitelkaar 😯

Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws van Iginio Straffi.

Wat vondt jij van Iginio Straffi’s uitspraken?
Wat denk jij dat het betekend wat hij zegt?
Laat je mening weten in de reacties hieronder.


Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer. Seizoen-9
WinxClubRus: Nu op het netwerk, tegen de achtergrond van de aankondiging van het 9de seizoen,
begonnen geruchten over de transformaties en de plot zich te verspreiden. We vragen je om ze niet te
vertrouwen en geen hoge verwachtingen voor jezelf op te bouwen.

We herinneren je eraan dat het seizoen op de top is aangekondigd, zonder aanvullende informatie.
We zullen pas volgend jaar meer over het seizoen leren’
.

Enkele aanvullende informatie:
- Seizoen 9 wordt pas in 2022 uitgebracht
- Uitgelekte concepten, schetsen hebben niets te maken met het 9de seizoen
- Er was geen informatie dat Enchantix, Bloomix, Mythix, Sirenix, Kefirix, Elfix, Believix, Butterflix, enz.
In het seizoen zullen worden geretourneerd.
- Er zullen in het seizoen verschillende transformaties plaatsvinden,
maar niemand weet welke, behalve Rainbow zelf.
- Er was geen informatie dat Icy’s verhaal verder zou gaan.
- Het Rainbow-bedrijf zal het 9de seizoen alleen op de tentoonstellingen in 2021 in
meer detail aan partners presenteren. Het bedrijf slaat dit jaar de resterende tentoonstellingen over.
- Releasedatum seizoen: 2022’
.

Schrijver Francesco Artibani en seizoen 9:
’Ik werk momenteel aan een ander project. Als ik terugkeer naar de ontwikkeling
van het Winx Club-project, zal ik mijn best doen met het script’
.

’Poppen in het Winx Club-universum veranderen in 2021’.
(Ik begrijp niet helemaal wat dit betekend confused).

’Er is informatie dat er in de ’Crystal Sirenix’ -collectie nog steeds 3 poppen zullen zijn, niet 6.
Het bedrijf Witty Toys heeft vanwege de pandemie en hoge kosten geen tijd om alle 6 feeën te produceren’
.

Credits aan WinxClubRus over dit Winx Seizoen 9 nieuws.

Wat vindt jij ervan dat Winx Club een Seizoen 9 krijgt?
En wat vindt jij van deze Seizoen 9 informatie?
Laat je mening weten in de reacties hieronder
.

Dit was de Winx Club nieuws-Update van 30 September 2020.
Ik vondt dat we vandaag weer wat sappig en interessant nieuws hadden, toch?
We kregen meer te horen van Fate: The Winx Saga - die steeds dichterbij komt.
En we kregen meer van Winx Club Seizoen 9 te horen. Maar ik vindt
het ook altijd leuk om de man achter Winx, Iginio Straffi, te horen praten
en zijn perspectieven op dingen. Ookal ben ik het niet altijd eens met hem,
toch heb ik veel respect voor hem 🙂 En het blijft nog steeds leuk
om nieuws-Updates voor jullie te maken. Ik hou ervan om
jullie op de hoogte te houden. Het is ook waar dit blog oorspronkelijk mee is begonnen.
Nederlandse Winx-fans op de hoogte houden van nieuws, sinds er geen
andere Nederlandse Winx-bronnen zijn die dat meer doen. En veel Nederlandse
blogs dood zijn. Ik vondt het heel erg om te zien hoe Nederlandse Winx-fans
zover achterliepen confused Ik zie jullie later, jongens!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum