Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4):

Ga naar beneden

Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4): Empty Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4):

Bericht van Admin wo sep 07, 2016 6:59 pm

Klets hierover de Update van 7 September 2016:

Leuk dat jullie weer lezen! Hier voor je staat de Review over het 4de Seizoen,
zoals ik al had belooft dat ik na de nieuwere Seizoenen ook Reviews
zou maken over de iets oudere Seizoenen. Vandaag starten we met Seizoen 4, en gaan we
zo achteruit terug van Seizoen 4 naar Seizoen 1. Integendeel, is dit mijn favoriete Seizoen!
Dus, je zult veel positieve dingen komen te horen over mijn favoriete Afleveringen,
maar natuurlijk blijven er Afleveringen die ook minder goed zijn (je kunt niet klakkeloos alles leuk vinden).
Ik heb er zin in! Laten we direct beginnen met de Review!

Mijn favoriete Afleveringen:
Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4): M982kk
3) Aflevering 9: Nebula:
Deze Aflevering begint met De Winx in de Love en Pet Shop, waar Musa de andere meiden liet zien dat Jason Queen
(de muziek producent) haar zojuist zijn kaartje heeft gegeven.
De Winx moedigen haar aan om hem te bellen, en hij zegt dat ze mag komen auditie doen!
Super cool natuurlijk. Ik vondt Musa zo leuk in dit Seizoen, en dat ze haar dromen waar kon maken.
Maar het is dan weer zo jammer dat Bloom de lead zanger is geworden.
Musa is de fee van de Muziek, zij verdient het om lead zanger te worden! Bloom heeft al genoeg attentie gehad in de tvserie.
Ze mag dan wel de mascotte zijn, m laat een ander ook eens in de spotlight! Musa is diegene die het hardst voor gewerkt heeft.
Maar niet veel later breekt de hel los bij Roxy, als ze de controle verliest over de witte cirkel,
en de gedaante in de cirkel (wat later Nebula schijnt te zijn) bezit van haar lichaam neemt.
Roxy is geen Roxy meer, maar Nebula. De wraakzuchtige fee wil via Roxy wraak nemen
op de Wizards van de zwarte Cirkel. Ik vondt dit deel van de Aflevering heel spannend gemaakt.
Het was cool om haar zo sterk en kwaadaardig te zien, terwijl ze niet eens Roxy was.
De actie was goed, en de nieuwe spreuken van De Winx waren heel cool. Deze Aflevering was heel goed.
Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4): 10ognc4
2) Aflevering 24: De Dag van het Oordeel:
De Aflevering van de dood van Nabu. Waarom zou de Aflevering van de dood van een held
op de lijst van Favoriete Afleveringen zetten? Dat ga ik nu vertellen.
De Aflevering was extreem goed! De Animatie was geweldig, en de actie was schittered!
Hoe alle feeën de afgrond werden ingesleurt zorgde voor grote drama, en de visuelen was heel goed. Maar nog net niet goed genoeg voor
Nummer 1, want het was de dood van Nabu. De gevallen held, de verloofde van Layla, en Tovenaar.
Dit is wel één van de alledramatische Afleveringen uit de hele tvserie in mijn mening.
Het was hartverscheurend om te zien hoe iemand met zo een groot hart, dood te zien gaan. Nabu vulde de groep zo goed aan!
Vooral in Seizoen 4, was hij wel één van de volwassenste van alle jongens, hij gaf altijd advies zelfs al wouden ze dat niet horen.
Nabu’s laatste woorden waren de allermagischste woorden ooit in Winx Club!
’Ik laat je nooit alleen, Layla. ’Waar je ook gaat, altijd en in elke wereld, ik ben bij je.
Deze ogen moeten niet te huilen’ Hij wou dat Layla gelukkig bleef, met of zonder hem. Hoe je De Winx hoorde en zag huilen was hartverscheurend!
En het ergste is nog, dat Ogron de Gift van het duister eerder pakte, om een bloem te genezen! Ogron, als je dit leest,
je bent één van de vreedste schurken die Winx Club ooit heeft meegemaakt! En nee, dat is geen compliment.
Rest in Peace, Nabu. Je zal altijd in onze Winx-harten blijven.
Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4): M7yjqw
1) Aflevering 17: Het Betoverde Eiland:
Deze kan ik wel zeggen dat ik deze wel de beste van de hele show vindt! Ik kan niet precies
vertellen wat ik er nou zo goed aan vindt. In deze Aflevering gaat De Winx en Roxy naar het betoverende Eiland Tir Na Nog.
Het mysterieuze Eiland dat op geen een kaart te vinden is.
En het rijk van de feeën van de Aarde, ook de plaats waar zij zijn opgesloten
door de Wizards van de Zwarte Cirkel jaren geleden. De Winx komen om ze eens en voor altijd te redden uit de ban van de Wizards.
Maar natuurlijk niet zonder gevaar, ook werden sommige Winx erin geluist door ilussies op het Eiland!
En een gevaarlijke soort slang van zwarte rook waar De Winx tegen moeten vechten in de Grot!
De animatie was weer heel goed in de Afleveringen! De gevechten tegen de mythische wezens, zoals Sirenes en Centaurs waren
heel goed! Dat waren pas echt moeilijke vijanden (ik haat van die ongebruikelijke vijandjes)Ik heb De Winx nog nooit zo hard moeten zien vechten (naast de Aflevering 24 van hierboven) in de gehele serie. En de spreuken die werden gebruikt waren weer heel cool!
De manier hoe de cirkel als sleutel diende om de feeën te redden was cool bedacht.
Roxy en Bloom lukt het om de Aard-feeën te bevrijdden, en ze uit hun jarenlange gevangenis te bevrijdden.
Maar niet lang daarna komen De Winx meiden erachter dat de feeën niet
zo lief en leuk bleken te zijn als in sprookjes. Wraakzuchtige feeën, Ik vindt het goed bedacht,
toen ik Seizoen 4 voor het eerst keer vroeger, was dit iets wat ik totaal niet had verwacht! Ik dacht eerder een happy eind.
Maar de spanning steeg juist nog meer. Bravo Rainbow.
Eervolle vermeldingen:
- Aflevering 11: Winx Club vooraltijd:
Ik vondt Seizoen 4 zo goed, ik moest wel eervolle vermelding neerzetten.
Deze Aflevering was niet erg geweldig, maar ook niet slecht.
Zal ik zeggen dat hij oké was. Ik vondt de Aflevering al leuk aan het begin toen De Wizards in Roxy’s huis wisten te komen,
en hoe snel Roxy was met het bellen van De Winx.
Het leukste aan deze Aflevering vondt was de Date van Layla en Nabu.
Het was zo romantisch! Dit koppel is gewoon zo perfect voor elkaar gemaakt.
Ik kon het warme liefdes gevoel zelf al voelen bij de Date. In de Nick Dub is hij alleen wat minder romantisch door de
verandering in het dialoog. In de Originele zoals wij kennen vraagt Nabu Layla te huwelijk.
Maar in de Nick Dub vraagt Nabu aan Layla of hij haar ’Forever Girlfriend’ wilt zijn?
Wat is een ding zoals een Forever Girlfriend?
Het slaat nergens op. En het maakt de scene zo minder romantisch.
Deze Aflevering vondt ik leuk ook omdat te zien hoe De Winx de enorme struggle hadden om de mensen van
De Aarde in magie te laten geloven, en de mensen toch bang voor ze bleven. Volgende keer beter Winx.
- Aflevering 8: De witte Cirkel:
Nog een eervolle vermelding, omdat ik dit Seizoen zo tof vindt!
Deze Aflevering was heel interessant, vooral de mysterie die eraan vast zat.
Bloom wordt gebeld door Roxy die in de problemen zit, ze ging slapen,
maar ze had een rare droom, maar toen ze weer wakker werdt lagen er opeens
allemaal oude foto’s van haar op de grond in een soort volgorde.
De Winx gaan naar haar huis om het uit te zoeken.
Bloom ontdekt dat de foto’s een soort boodschap hebben, en de meiden besluiten
naar de plek te gaan die op de foto’s staan, het is een oude boerderiij waar Roxy vroeger
vaak kwam als klein kind. Het mysterie was spannend.
En vooral hoe Roxy uiteindelijk de Witte Cirkel op diezelfde boerderij vondt, wat de link naar haar verleden is.
Het gevecht met de Wizards was cool, en de actie was goed.
En de power die Roxy gebruikte met de Witte Cirkel was geweldig! Wow, die animatie was overweldigend (op een goede manier).
En Winx, onthoudt laat Stella nooit meer de camper rijden als jullie op missie gaan!

Mijn slechtste Afleveringen:
Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4): 344e1oh
3) Aflevering 16: Een Virtuele Wereld:
Dit is zeg maar die ene Aflevering waar ik nooit maar naar omkijk, en als ik hem
voorbij zie komen dan denk ik: Oja, die bestond ook nog.
Niet een erg gedenkwaardige Aflevering, dus.
De Aflevering begint met De Winx thuis, waar Musa het heeft dat
ze Jason Queen echt leuk vindt, nu het uit is met Riven.
Hij is heel lief en zorgzaam, zoveel beter dan Riven. Maar Bloom
zegt dat het geen goed idee is omdat het toch niks wordt, omdat hij alleen voor haar stem is.
De rest van de scenes spelen zich af in de Fruitti Music Bar waar De Winx zijn om te repeteren.
Toch had ik liever gewild dat de Winx Club band niet bestond, en Musa een solo-carriere begon!
Zij is diegene met de stem en is de fee van de muziek!
Ik vindt het zo onrealistisch dat De Winx nu ookal kunnen zingen en optreden, ineens als ze dat willen! De Winx besluiten
de Witte Cirkel in een computerspel te verstoppen zodat De Wizards hem nooit kunnen pakken,
ok ik zie daar totaal niet de deugt van in, maar uiteindelijk vinden
De Wizards toch uit dat hij in het computerspel zit! Wauw, hoe toevallig (maar niet heus).
De Animatie was niet erg goed in deze Aflevering, er kwamen veel bloopers.
En de gevechten waren niet zo goed want ik heb echt beter gezien in dit Seizoen,
zoals ik bij de favoriete Afleveringen al had verteld.
Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4): 2uib12h
2) Aflevering 5: Mitzi's Cadeau:
Deze Aflevering is tot aan het begin van het einde toe, heel slecht.
De Aflevering begint met De Winx toen nog als Enchantix feeën vliegend boven Gardenia stad om te zoeken naar de laatste Aard-fee.
Oke, dames random over de stad vliegen is niet zoeken! Misschien deden ze het om een magische golf proberen op te vangen,
maar dan vindt ik de Sirenix zoektocht, maar op zoeken lijken dan dit.
Ondertussen dat De Winx op pad zijn, dreigt er weer gevaar door de Wizards van de Zwarte Cirkel.
Ze weten met behulp van hun krachten de Love en Pet shop binnen te dringen,
en ze spreken een vloek uit op de dieren in de winkel zodat ze honger krijgen, maar als De Wimx weer terug zijn,
en ze voeden veranderen ze in grote beesten!
Dat vindt ik één van de zwakste spreuken ooit! Dat doet me denken aan Seizoen 7
waar De Winx zich ook amper kunnen verdedigen tegen enkele teddyberen!
Het was ook niet leuk om De Winx en de Jongens zo zien ruzie te maken,
dat is in eerste instantie misschien niet erg, maar de reden waarom ze ruzie maakte
was onuitstaanbaar kinderachtig. Ze maakte ruzie omdat De Jongens hun kwamen helpen
in hun missie, en Bloom dacht dat ze dat deden omdat ze dachten dat de feeën
het niet alleen aan konden. Weer typisch voor Bloom, om van een mug een olifant te maken!
Wanneer houdt het eens op!
Review: Top 3 van mijn Favoriete tot Slechtste Afleveringen (Seizoen 4): 3467qd5
1) Aflevering 14: 7 - Het perfecte Getal:
14, het ongeluks getal in Seizoen 4 als je het mij vraagt.
Wat is deze Aflevering barstents slecht! Vooral dat er ondertussen veel onnodige Fruitti Music Bar scenes tussendoor kwamen,
waarbij je van inslaap kon vallen. En dat zelfs voor mijn favoriete Seizoen, deze Aflevering liet me heel teleurgesteld achter.
En ik ga nu vertellen waarom:
Deze Aflevering was een en al Filler! Dat is niet erg, maar dit was een hele slechte Filler!
De Winx krijgen weer allemaal attentie van pers en de cameraploeg. Oh, die Winx Club aanbidding begint echt op me zenuwen te werken.
En vooral dat De Winx amper de kans kregen om de vragen te beantwoorden.
Maar dan voelt Bloom een magische golf komen van een afstand, het is Roxy die haar spreuken gebruikt, De Winx gaan meteen kijken!
Misschien is ze wel ingevaar. Maar tervergeefs, komen ze Roxy tegen met een kleine welp
die door Roxy’s magie verteld dat er smokkelaars zijn die dieren vasthouden.
De Winx besluiten de dieren smokkelaars een lesje te leren en de dieren te bevrijdden!
Dit lijkt op het eerste gezicht een cool en spannend, maar de manier dat het werdt uitgewerkt
was heel erg zwak. Het ging allemaal heel erg gehaast. De welp raakt vermist,
de Winx ontdekken dat de smokkelaars het welp hebben, de mannen
gooien een net over De Winx en Roxy , de meiden worden in kooien gestopt,
het welp bevrijdt. Einde. Dat was alles. Jullie kunnen echt wel beter dan dit, Winx,
ehh, Believix-feeën!

Dan zijn we weer aan het einde gekomen van deze lange Review.
Ik merk nu pas hoeveel ik heb geschreven. Ik had echt heel veel
meer te vertellen over Seizoen 4, dan de andere Seizoenen, geloof ik.
Mijn algehele mening op dit Seizoen is, dat het sowieso het meest volwassenste Seizoen is
en het meest dramatische en actievolle Seizoen. Bravo Rainbow op Seizoen 4.
Ik hoop dat het laatste Seizoen van Winx Club-series net zo goed wordt, of misschien wel beter!
Maar dit Seizoen was echt een knaller. Laat me weten wat jouw favoriete en jouw slechte Seizoen 4 Afleveringen waren
in het Gastenboek of het Forum Topic.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum