Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje:

2 plaatsers

Ga naar beneden

WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: Empty WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje:

Bericht van Admin ma sep 12, 2016 6:58 pm

Klets hierover de Update van 12 September 2016:

Hallo, welkom terug Winxers!
In een lange tijd is er eindelijk weer nieuws over jouw favoriete feeën
van de Winx Club. Leuk dat jullie weer lezen.
Want we hebben veel voor jullie in petto vandaag. Ga er goed voorzitten,
want we duiken er meteen diep in! Veel leesplezier.

WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: 2hp7kfb
Zoals, je waarschijnlijk al in de Titel van deze Update las.
Het eerste geweldige nieuws van de dag is de Website WinxClub.com volledig is vernieuwd!
En magischer dan ooit! Met nieuwe gedeelten, zoals kleurplaten, e-cards en nieuwe testen en quizzen,
en zelfs de pagina’s van je Winx feeën zijn ge-updated met nieuwe afbeeldingen
en info! De Site is ook mobiel en tablet-vriendelijker geworden.
Beter dan dit kan het haast niet denk ik!
Waar wacht je nu nog op? En bezoek die gloednieuwe WinxClub.com!
Had je toevallig een account op de Site? Geen zorgen!
Al de inhoud van de oude website is er ook nog, zoals je Winx Avatar!
En laat (ze) weten wat je het leukste vindt op de nieuwe website!

Nu we dit hebben gehad, gaan we verder naar het volgende gedeelte van de Update!
Er is namelijk een exclusief filmpje uitgelekt met beelden van World of Winx.
De beelden komen van GermanSirenix die tijdens de Winx Worldwide Reunion, de beelden heeft opgenomen,
van Rainbow kreeg hij de toestemming om de clip te posten.
Hier is de video voor jullie:

De clip was erg kort, maar eindelijk kregen we toch een beetje beeldmateriaal.
Ik heb (zelfs in HD) screenshots gemaakt van de scenés uit de korte clip,
ie we nu gaan bespreken. Bekijk eerst het filmpje voordat je verder gaat.
WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: Jr32gy
De Clip begint met Bloom in haar spionnen-pak, het lijkt net wel op een soort fotoshoot waar ze inzit.
En daarna zien we dit logo verschijnen. Het logo waar ik al eens over had verteld
in vorige World Of Winx-updates, het logo staat voor WOW de talentenshow die
De Winx oprichten in deze spin-off serie.
WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: 2rfbn1d
Nadat zie je een nieuwe scené met wat lijkt op ontwerp-tekeningen.?
Betekend dat De Winx in deze serie modeontwerpsters worden?
In de beschrijving van World of Winx stond dat meiden verschillende beroepen zouden
beoefenen. Zou dit er één van zijn? Het lijkt me eigenlijk meer iets voor Stella.
Misschien moet Stella De Winx wel leiden in het modeontwerpen, en dat
er vervolgens veel ongelukken gebeuren. Dat kan weleens voor hilarische momenten zorgen!
WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: 2zsmnip
Je kunt direct zien dat dat Stella’s hand is (aan haar grijze handschoen) maar wat is dat ding dat ze in haar hand heeft?
Het lijkt wel op een ster waar ze een lijn meetrekt.
Ik snap niet wat het voorwerp is. Wat denk jij? Laat het weten in het Gastenboek.
WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: Zmi2ph
In deze volgende scené zien we Bloom en Musa, hier lijkt het in mijn ogen
op dat Bloom Musa aan het opmeten is met een meetlint voor een nieuwe outfit.
Hier lijken ze echt op modeontwerpsters.
WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: Dh47wz
In deze laatste screenshot zien we alle Winx Club op een soort catwalk, waar ze hun nieuwe
kleding showen. De kleding is zwart-wit, maar de kleding is niet helemaal nieuw.
Het is vaker gezien. Zoals, op de voorkant van het nummer van Winx Club Magazine uit Februari 2016.
WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: B50gmv
De kleding komt voornamelijk uit de Fairy Couture.
Voor de mensen die niet weten wat Fairy Couture nou betekend:
Het is afgeleid van Haute Couture. Winx Fairy Couture zijn fashion illustraties, zoals de schetsen van Stella.
Echte ontwerpers gebruiken het om nieuwe kleding op te stellen - hoe ze bewegen, de vorm van het lichaan,
hoe de kleuren samen zullen matchen en vormgeven.
Ik vindt de kleding heel mooi, het is eindelijk eens iets wat echte mensen ook zouden dragen.
En ik had al een beetje voorspelt dat sommige kleding uit de voorkant van de Magazines
ook in World of Winx zouden voorkomen. Mijn voorspelling kwam dus eigenlijk uit (Nee, ik ben geen waarzegsters, sorry).

WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: 33ct6z9

En dan nog wat minder goed nieuws over World of Winx:
De eigenaar van GermanSirenix sprak met een paar van Rainbow's mederwerkers tijdens de Reunion,
en ze zeiden dat er een kans bestaat dat de premieré van World of Winx kan worden uitgesteld tot begin 2017 (In Italie).
Dat komt omdat ze tegelijk ook werken aan zoveel andere series.
Ik weet niet of dit alleen voor Italie geldt. Zo niet, dat lijkt het erop dat we nog langer zullen moeten wachten... Zucht. Sad
De vorige datum (1 September) die ik jullie opgaf was ik vergeten te vertellen dat hij nep was.

Dit was de lange nieuws Update voor vandaag weer.
Hopelijk vonden jullie de World of Winx discussie met de screenshots leuk.
En laat me weten wat jouw commentaar is op de beelden die we hebben besproken in het Gastenboek of het Forum Topic.
Laat me ook weten wat je van de vernieuwde WinxClub.com vindt, natuurlijk.
Meer heb ik niet meer te melden.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: Empty Re: WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje:

Bericht van Nja ma sep 12, 2016 8:28 pm

Dat over 1 september viel me ookal op! )-:! Imdb zei 1 september en toen het 1 september was keek ik op internet en raad eens! Niks! Er zatten zelfs andere winx fans aftevragen waar WOW blijft! En ik hoop dat het oktober wordt want er stond eerst in de herfst van 2016 dus ik ga vanuit dat die volgende maand eindelijk is WOW! Net als jij en alle andere winxers! Over het hele internet! Cool Very Happy Goede nieuws is, zoals ik al eens eerder zei op het forum! Bloom's en Kiko's stem (als Kiko ook in WOW meespeelt) blijven het zelfde! Van de andere meiden weet ik nog niks1 Al hoewel ik een paar maanden geleden op google een beschrijving zag waar op stond "Saskia Maarleveld voice characters in World of Winx Club and Pokemon", ofzo.. Wie weet! En ik vind het ook geweldig en mooi dat de site verneiuwd in zijn geheel seizoen 7! Het werd naar mijn mening ook eens tijd! Toen seizoen 5 & 6 in de positie waren met de tijd vonden ik de site niet mooi zo dan eerst helemaal met s1-4! Maar goed, nieuwe stemmen voor Winx in seizoen 7, nieuwe dub bedrijf, en een neiwue site in zijn seizoen 7 sweer! Very Happy Smile
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: Empty Re: WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje:

Bericht van Admin di sep 13, 2016 7:23 pm

Ik hoop dat het ook volgende maand wordt.
Ik wordt het wachten een beetje zat.
Rainbow zit ons alles wel te beloven maar komt ze gewoon niet na.
Maar de makers zeiden dat niet voor niks dat er een kans is dat ze het uitstellen
tot begin volgende jaar. Het zou EIGENLIJK begin dit jaar moeten komen,
en dat staat nog steeds op Netflix zo. Dan hadden we het nu eigenlijk allang gekeken.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje: Empty Re: WinxClub.nl is vernieuwd! & Exclusief World of Winx Filmpje:

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum