Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!)

Ga naar beneden

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) Empty Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!)

Bericht van Admin vr nov 16, 2018 3:03 pm

Klets hierover de Update van 16 November 2018:

Hey allemaal! Very Happy Leuk dat jullie er weer zijn. Vandaag is het weer theorie-tijd!
Deze Update moest eerst eigenlijk een nieuwe tekeningen Update worden,
maar dat heb ik uitgesteld, want er is nog een tekening die ik wil maken,
en er graag bij wil zetten. Maar ik beloof je, hij komt! Nu gewoon nog niet Razz
En ik wilde het ook eigenlijk weer eens hebben over een nieuwe Winx Club theorie.
Het was alweer lange tijd geleden, de laatste theorie Update was van
29 Augustus. Veelste lang geleden! Daarom vondt ik het weer eens tijd worden,
want ik hou gewoon heel veel van theorieën Wink Deze keer gaan we het hebben over een interessante Enchantix theorie. Je zult nu vast wel denken: Tessa, die positief over Enchantix praat? Dat is zeldzaam. En je hebt gelijk, dit klinkt misschien nu beetje tegenstrijdig.
Maar zo bedoel ik het niet. Enchantix is mijn minst favoriete Transformatie,
maar dat betekend niet dat ik het compleet haat, ik kan ook veel leuke dingen
eraan opnoemen, maar daar gaat deze Update nu niet over. Deze Enchantix-theorie
gaat over of Enchantix misschien eigenlijk een veel meer donkere Transformatie is, dan we dachten, en hoe de manieren dat de Winx zich hebben opgeoffert
is gesymboliseert in hun kleding. Deze theorie is niet bedacht door mij. Maar door MagiXFlame op de Winx Club Amino community. Laten we beginnen met de theorie:

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 1-6
Als eerste beginnen we met Musa. Musa heeft haar Enchantix misschien op een dappere manier gekregen, maar er zijn hele donkere aspecten over haar Enchantix.
De outfit, zoals je hier boven ziet. Wat is er zo donker aan?
Het lijkt op een doodnormale feeën Transformatie. Maar als je goed hebt gezien
heeft haar outfit totaal geen muziek-thema! Surprised

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 2-6
De outfit lijkt op wat ze deed om zichzelf op te offeren voor Galatea,
de prinses van Melody in de bibliotheek van Alfea die in de brand
was gestoken door de Trix. Zoals, je ziet in haar outfit draagt ze vuur.
De linten in haar kleding hebben de vorm van vlammen. Zelfs als je let op de kleuren
van haar outfit. Ze maakten het rood-roze, zodat het toch kindvriendelijk
zou zijn, maar de kleur is nog steeds erg donker, en het was een stomme truc die deze Transformatie voor altijd maakte iconisch Razz

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 3-3
Ja, en nu met Flora. Het is een verrassende openbaring dat ze een donkere outfit heeft.
Er lijkt op eerste gezicht niks donkers aan, maar het blauw
in haar outfit kan het water symboliseren waarin ze bijna verdronk.

Nu dan de Fairy Dust:

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 4-3
De achtergrond is er niet alleen maar, het vertelt je iets heel cryptisch! Surprised Het vertelt je waar Flora haar Enchantix kreeg. Wat goed is, maar kijk eens naar de donkere kant van het verhaal. De scené is totaal niet kindvriendelijk! Het draait om de tijd dat Flora was gestorven als gevolg van verdrinking, en ze haar kleine zusje Miele redde
uit het water - je ziet ook waterbubbels in de scené. En
dit was het licht en de tunnel die ze misschien
zag toen ze bijna dood ging. Alle Fairy Dusts van de Winx zijn
als het ware de as van hunzelf! Surprised

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 5-3
Er zijn sommige hele donkere dingen, zoals het blauw in haar Enchantix outfit,
symboliseert wanneer ze in de Omega Dimensie werdt gezogen in een blauw licht Surprised
Toen ze de poort wilde sluiten met haar Fairy Dust om Andros en de Magische Dimensie te redden. Niet alleen dat, maar ze draagt haar engelen-vorm, niet haar Enchantix - dat verklaart
misschien waarom Tecna’s Enchantix look er zo anders uitziet van de andere Winx Surprised
En heeft alle kleuren van Tecna, en niet teveel, de vleugels. Als je de vleugels zo draait:

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 6666
Het is de positie hoe ze stond toen ze het portaal ging sluiten! Surprised

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 7-2
Het blauwe kleuren schema in Bloom’s jurk lijkt op depressie Surprised
Haar vleugels zijn het meest kwetsbaar, vanwege haar incomplete Enchantix.

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 8-1
En de vlammen op de achtergrond van haar Fairy Dust scenés haar ontkenning en woede.
Er zijn drie harten te zien, elk symboliseert iets anders. De kleine vertegenwoordigt haar zelfvertrouwen, de middelste vertegenwoordigt haar verdriet, en de grootste vertegenwoordigt haar haat tegen Valtor.

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 9
Deze is ook een van de donkerste outfit, de pastel kleuren in haar Enchantix kleding
lijkt op de kleur van haar ogen toen Valtor haar vervloekte! Surprised

Is Enchantix eigenlijk een hele donkere Transformatie? (Een nieuwe theorie!) 10
De laatste Winx die we gaan bespreken is Stella. Zij is wel de donkerste van allemaal, denk ik. Je kunt deze Enchantix ook wel ’Donkere Schoonheid Transformatie’ noemen,
omdat het tegelijkertijd mooi is, maar ook erg donker! Wink
Herriner je je nog hoe Stella door de Draak op Eraklyon werd verbrand, terwijl ze haar vader voor het vuur redde? Surprised

Wanneer je wordt verbrand door het vuur, zal je huid van deze roze tint naar
deze zwarte tint gaan. En het oranje presenteert het vuur, je ziet ook vaak
op Enchantix afbeeldingen van Stella dat ze een donkere tint van huidskleur heeft (zoals de bovenstaande) dat kan ook symboliseren toen ze verbrand werdt. Haar outfit ziet er frilly uit, omdat het dat ’verbrande effect’ geeft Surprised

Dit was de de nieuwe theorie over hoe Enchantix eigenlijk
een hele donkere Transformatie is. Nog een keer: Dit was NIET mijn theorie,
dit was gemaakt door MagiXFlame. Alle rechten gaan naar haar toe, natuurlijk.
Daarom dat het een beetje anders aanvoelde.
Wat vondt jij? Denk je dat alle symbolisme de bedoeling is,
of gewoon puur toeval? En wat vindt jij van de theorie dat
Enchantix misschien een hele donkere Transformatie is? Laat het weten in de reacties hieronder - of het Forum-Topic. Dit was de Update weer voor vandaag. Een fijn weekend, ik zie jullie volgende week weer, totdan!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum