Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn mening op alle WOW-talenten

Ga naar beneden

Mijn mening op alle WOW-talenten Empty Mijn mening op alle WOW-talenten

Bericht van Admin wo dec 19, 2018 7:13 pm

Klets hierover de Update van 19 December 2018:

Hoi hoi iedereen! Leuk jullie weer te zien, welkom in deze nieuwe Update!
Het is weer tijd voor nieuwe Review!  Very Happy  Deze keer over de spin-off World of Winx, om preciezer te zijn: De WOW-deelnemers. In de Update van vorige week Woensdag
had ik jullie beloofd een uitgebreide Update maken over de talenten uit de WOW-talentenjacht. Nu ik er zo over nadenk, heb ik volgens mij nooit echt mijn mening verteld
over de talenten, en vraag ik me nu af waarom ik dat nooit heb gedaan, haha.
Maargoed, ik laat jullie niet te lang meer wachten. Met dank aan Sandra voor de hulp met het maken van deze Review, de meningen en de argumenten.
Hier is mijn lange uitgebreide Review op alle WOW-talenten. Enjoy!!  Very Happy

Mijn mening op alle WOW-talenten 1-7
Annabelle is de eerste WOW-talent die we zien in World of Winx Seizoen 1,
en ze is meteen al mijn favoriet van alle deelnemers  Surprised  Ik vindt Annebelle mooi,
want tja haar naam betekend ook letterlijk ’schoonheid’. Jammer dat haar stem werdt gestolen, want ze kan prachtig zingen!  Very Happy  Ze zingt de sterren van de hemel!  Smile  Haar lied ’Dit ben ik’ vondt ik ook heel mooi, en zo inspirerend! Maar ik snap
wel waarom Tinkerbell het wilde stelen, ik zou ook wel zo mooi willen zingen - mijn stem
breekt alle ruiten van het huis  Razz  Ik vondt haar eerste concert echt heel erg leuk, ik voelde
echt dat ze het met passie deed  Very Happy
En hoe ze aan het einde moest huilen toen het publiek gingen juichen voor haar, was een enorm emotioneel moment. Ik ging er zelfs bijna door huilen!  Sad
Ik hou ervan hoe Annabelle haar hele eigen stijl heeft ontwikkeld, niet alleen in zingen,
maar ook in kledingstijl. Ze is zo haarzelf, en dat maakt haar cool!  Very Happy  Ik vondt het apart hoe Annabelle eerst heel ander werk deed, dan haar talent. Veel van de talenten in WOW
deden hun talent als als werk, maar dit vondt ik realistischer. Ik werk in de schoonmaak,
maar ik hou van schrijven en tekenen. Ik vondt het daarom
wel mooie ontwikkeling hoe ze in Seizoen 2 dan ineens wel doorbrak als zangeres  Very Happy
Je hoeft niet altijd meteen goed te zijn in iets, iedereen moet ergens beginnen, natuurlijk.
En dat zegt ook dat je niet altijd superberoemd hoeft te worden om herkenning te krijgen  Surprised
Zoals, ik al zei vindt ik Annabelle een mooi karakter,
ze heeft mooie kledingstijl, vooral de jurk en het jasje die ze droeg tijdens het concert
stond echt heel mooi!  Very Happy

Mijn mening op alle WOW-talenten 2-6
Naoki is één van de eerste talenten waar ik meer op emotioneel level in kan herkennen   Surprised   Hij is beetje een buitenstaander, en hij wordt niet echt gezien voor zijn talent voor animatronics en Technologie. Ik vindt Naoki leuk, vooral omdat
hij op Tecna lijkt  Very Happy  Mijn vriendin Sandra en ik maken vaak grapjes dat
hij bijna Tecna en Timmy’s zoon kan zijn, haha  Razz  Ik vindt Naoki ook iets interessanter dat Annabelle. Hij heeft meer een diepere achtergrond, zoals ik al zei,
heeft hij weinig vrienden en is hij vaak eenzaam met zijn robot-vrienden, omdat
niemand hem ziet staan voor wie hij werkelijk is. Ze denken dat hij maar een
raar en doldwaas persoon is. Zoals ik al eens zei, in Naoki kunnen we ons allemaal wel beetje herkennen. Op de manier dat niemand hem en zijn talent ziet staan en dat hij daardoor uit frustratie dingen gaat doen die niet mogen on dan toch gezien te worden, zoals liegen tegen zijn vrienden dat hij zogenaamd allerlei monsters heeft verslagen
of een totale chaos maken op de straat op zijn scooter  Surprised
Dit is natuurlijk geen rechtvaardiging
voor zijn acties, maar zoals Tecna toen zei: ’Soms worden we daardoor egoistisch’.
Ik vondt het leuk hoe Tecna hem het meeste hielp hiermee,
Tecna weet sinds haar ontwikkeling in Winx Club, het meeste hoe belangrijk gevoelens en emoties zijn, en je de Technologie en logica soms niet de overhand moet laten nemen  Surprised
Wat ik niet leuk vondt hoe de Winx hem gebruikte als lokaas voor de Krokodillenman - Winx, jullie zijn feeën!  Mad

Mijn mening op alle WOW-talenten 3-5
Sophie is niet één van mijn favoriete talenten, maar ze is weer heel erg interessant.
Natuurlijk weer omdat ze een diepere achtergrond heeft, zoals Naoki.
Ik hield ervan hoe ze op eerste gezicht zo koppig overkwam op de Winx,
en een beetje soort oorlog had met Stella over ontwerpen en kleding,
en hoe het de Winx eerst niet lukte haar over te halen om bij WOW te komen  Surprised
Later leren we dat Sophie zo is, omdat ze op de modeacademie
door haar leerkrachten zovaak wordt verteld wat ze moet doen,
en heel erg wordt geforceerd kleding te ontwerpen precies zoals zij dat willen - Wauw, dat moet echt hard zijn   Sad   Je zag ook hoe gestresst Sophie ervan werdt,
en hoe ze alleen maar perfectionistischer ze ervan werdt. Ik vondt het mooi
hoe Stella haar leerde dat ze het moet zoals zij het leuk vindt,
en die zorgen moet loslaten over alles perfect willen doen  Surprised  En ze leerde haar vooral:
Plezier maken. Want het grootste geluk dat er bestaat is, doen wat je doet,
en het leuk vinden. Dat is de grootste talent wat er bestaat  Very Happy  Ik vondt het vooral mooi
hoe Sophie uiteindelijk de outfit van haar dromen maakte, en zoals zij het wilde,
en iedereen vondt het mooi!  Very Happy

Mijn mening op alle WOW-talenten 4-1
Nadine was ook een heel erg leuk talent in World of Winx!  Very Happy
Ik vindt haar ook weer heel mooi, net als Annabelle.
Je kunt zeggen dat ze echt geknipt is voor model zijn,
en niet alleen haar catwalk moves, maar ook hoe ze eruit ziet. Ze ziet eruit als een godin!  Very Happy
Alle kleren staan haar zo een beetje wel goed, geloof ik. Ik vondt het leuk hoe Nadine al
voorkwam in de Sophie Aflevering, voordat de Winx haar helpen, en hoe Bloom
meteen zag dat ze een perfect evenwicht had voor een model!  Smile
Het leukste het moment met Nadine was toen Bloom en Stella, haar gingen trainen
voor catwalk lopen. Niet dat ze het niet kon, maar je kunt altijd beter worden, natuurlijk!  Very Happy
Je kon zien hoe Nadine eerst twijfelde over hoe ze liep, en constant zat op te letten
haar jurk en kleding, daardoor straalde niet, en straalde meer onzekerheid uit.
Stella zag dat, ik vondt haar boodschap zo mooi: ’Stop met denken en heb plezier. Catwalk lopen is een uitdrukking van plezier, jouw plezier!’. Dat was mooi om te zien
hoe dat Nadine daarna met een boost van zelfvertrouwen veel beter ging lopen  Very Happy
Stella heeft gelijk, je houding zegt heel veel over jezelf en hoe je uitstraalt op andere mensen.
Als jij met meer positieve houding gaat lopen, zul je zien dat mensen je leuker gaan vinden, dan als je met een negatieve houding gaat lopen. Het is ook wetenschappelijke
bewezen dat doen net alsof je blij bent, je meer zelfvertrouwen geeft,
en tegen jezelf zeggen dat je een leuk persoon bent, ook.
Nadine’s naam betekend ook ’hoop’‚ wat heel erg past bij haar rol in de serie  Smile

Mijn mening op alle WOW-talenten 5-5
Vincenzo één van de talenten dat me niet echt onder de indruk heeft gezet.
Ik vindt de meeste talenten erg leuk en interessant, maar Vincenzo was meer een.. Meh  Surprised  Misschien komt dat omdat ik koken niet zo leuk vindt  Razz  Vincenzo is niet zo een heel geweldig karakter in het algemeen, hij is koppig, en een soort Riven, hij wilt vaak winnen
en de beste zijn, maar hij is gelukkig minder toxisch als hij. Zijn naam betekend ook letterlijk ’overwinnend’.  Maar wat ik wel leuk vondt was hoe hij in het begin zo eigenwijs was  Surprised
Hij wilde van niemand hulp terwijl zijn kookkunsten afschuwelijk waren. Soms is koppigheid goed, omdat je jezelf dan kan beschermen tegen commentaar van anderen.
Maar het probleem bij Vincenzo was dat hij luisterde helemaal NOOIT naar kritiek,
hij nam het gelijk als iets persoonlijks  Shocked
En dat is niet altijd zo. Kritiek is er ook om je te versterken en te verbeteren.
Soms is het nodig om vanuit iemand anders perspectief te kijken als je wilt groeien  Surprised
Ik vindt het ook goed dat hij ontwikkeld daarin, en later toch leert te luisteren
naar het advies van anderen. Ik vind Vincenzo’s talent zo interessant, omdat het zo anders is ontwikkelt. Hij is nog niet helemaal heel goed in koken, maar hij zal er later wel komen  Surprised
Ik vondt het leuk hoe hij toch weer terug ging naar zijn leerkracht om meer te leren
over koken. Dit geeft alleen maar aan dat je altijd meer kunt leren over een vak  Smile

Mijn mening op alle WOW-talenten 6-5
Yu is ook een interessant talent, vanwege haar persoonlijkheid  Very Happy
Maar omdat ze geen diepere achtergrond heeft integenstelling tot de andere talenten,
maar dat hoeft niet altijd, natuurlijk  Razz  Ik hou wel van haar karakter, ze is fel, koppig, vastberaden, veel zelfvertrouwen, en zulke karakters vindt ik leuk. Persoonlijk kijk ik heel op tegen zulke personen, zulke personen zijn mijn grootste inspiratie en voorbeeld in het leven  Surprised  Yu vindt ik een cool karakter, ook vanwege haar vechtkunsten. Je kunt het niet verzwijgen: Ze kan ontzettend goed vechten!  Very Happy  Ze is echt een hele goede krijgersheld. Ze zou de dromenwereld nog sneller kunnen hebben gered als Matt, haha  Razz  Nee grapje, Matt was ook heel goed  Smile  Ik vondt het leuk hoe Layla haar hielp deze keer, het brengt weer iets leuks terug uit Winx Club, waar Layla de sportiefste was, en dat niet alleen,
net als Yu houdt Layla van heftige en zware sporten  Surprised
Yu’s chinese kleding stijl vondt ik ook heel cool.

Mijn mening op alle WOW-talenten 7-4
Madelyne is ook weer één van de talenten waar ik op emotioneel level in kan herkennen  Surprised  Deze keer vooral vanwege haar ouders. Sorry, als ik het zoveel heb over mijn toxische ouders, sorry dat ik jullie er steeds mee lastigval, maar Madelyne’s ouders
lijken op die van mij  Surprised  Haar ouders willen dat Madelyne iets doet waar hun trots op kunnen zijn, niet wat Madelyne zelf leuk vindt op te doen  Sad  En daarin kan ik in meevoelen, al mijn hele leven willen mijn ouders dat ik iemand ben die ik niet ben voor hun eigen behoeftes en willen constant dat ik ’perfect’ ben, net als Madelyne  Sad  Ik vondt het wel leuk voor Madelyne dat ze haar ouders uiteindelijk toch kon overhalen dat ze veel liever gitaar wilde spelen, dan piano, zoals haar ouders van haar verwachte. Ik vondt het leuk hoe Musa meteen zag aan Madelyne’s gezicht dat haar droom in duigen was gevallen.
En dat Musa haar hielp, deed me zo denken aan haar in Seizoen 2.
Toen wou Musa ook zo graag zingen voor een open podium,
maar haar vader wou dat niet, en dwong haar droom op te geven.
Madelyne gebeurde hetzelfde, en in deze Aflevering beschermt ze haar,
zodat niet gebeurt wat haar ooit bijna gebeurde  Surprised

Mijn mening op alle WOW-talenten 8-3
De laatste talent van deze lijst: Silke.
Silke was ook wel een interessant talent, en een leuke laatste talent van de serie  Smile
Ik vondt het jammer dat het niet gelukt was met haar talent voor snowboarden,
en dat ze uit de WOW tv-serie werdt gestemd  Sad  Maar ik vondt het ook weer goed dat snowboarden
uiteindelijk toch niet haar talent bleek te zijn,
dat was een leuke wending in het verhaal  Surprised  Het was wel goed dat ze bleef proberen
en volhouden, maar uiteindelijk dat Layla zei: ’Misschien is dit niet jouw talent.
Je kan niet iets zijn wat je niet bent’
. Silke’s talent is iets wat je niet zou hebben verwacht
van haar, en dat was horlogemaken. Heel apart, maar dat vindt ik niet erg,
het is leuk als een karakters iets buitengewoons kan, anders zijn alle karakters zo hetzelfde  Surprised  Ze pakte Stella’s Winx horloge en maakte hem ineens! Dat was leuk en plotseling.
En hoe ze de Winx hielp naar de dromenwereld te komen was heel leuk.
Jammer dat we verder niet meer van haar nieuwe talent te zien kregen  Sad

Dit was de Update review over alle 8 WOW-talenten van World of Winx.
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!  Very Happy
Ik vondt eigenlijk het mooiste hoe World of Winx een algemene boodschap brengt:
Geen een droom is onmogelijk. Hoe hoog geslagen je het ook hebt, hoe hoog je de berg moet beklimmen om erbij te komen, je kunt er komen, en je moet nooit opgeven
voor waar je in gelooft, zoals Musa leerde Madelyne in haar droom voor gitaar spelen
te geloven. Geloof en hoop is de sleutel om alles voor elkaar te krijgen!
Heb jij iets wat je graag doet, ongeacht of je er goed in bent? Doe het!  Very Happy
Het belangrijkste is: dat je er plezier in hebt. De wereld heeft talenten nodig!  Very Happy
Welke talenten uit World of Winx vondt jij het leukste?
Laat je mening weten in de reacties - of het Forum-Topic.
Dit was alles voor vandaag. Ciao!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum