Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx

Ga naar beneden

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx Empty Mijn mening op de feeën dieren van de Winx

Bericht van Admin vr dec 21, 2018 3:10 pm

Klets hierover de Update van 21 December 2018:

Hoi Winx-fans! Leuk om jullie weer te zien! S Very Happy Welkom bij deze nieuwe Update,
want ja, het is weer tijd voor nieuwe Review. Afgelopen Woensdag deed ik een Review
over de WOW-talenten van World of Winx Seizoen 1 met samenwerking van Sandra.
Omdat jullie dat zo leuk vonden besloot ik er nog een te doen, en deze keer
weer over de moederserie: Winx Club, om preciezer te zijn: mijn uitgebreide mening
op de feeën dieren van de Winx Very Happy Ik heb vaak gezegt in Updates
dat ik van de feeën dieren hou en de beste kameraden van de Winx vindt
in de hele serie, maar nooit echt in details heb uitgelegt wat ik nu leuk aan ieder
feeën dier vindt. Ik vondt het daarom leuk om daar een aparte Update over te maken - sorry dat ik het niet eerder heb gedaan, vooral omdat Seizoen 7 alweer zoveel jaar geleden is Razz Deze keer heb ik hulp gekregen van een andere vriendin! Bedankt, Tessa voor je meningen! Smile Laten we beginnen:

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx 1-8
Elas is niet mijn favoriete feeën dier, maar hij is zeker niet minder leuk of stom! Smile
Elas en Bloom zijn een geweldig team zelfs! Very Happy Ik hou ervan hoe Bloom’s feeën dier een eenhoorn werdt. Er zijn veel fans die zeiden dat Bloom beter
een Draak kon hebben, en een draak is ook heel erg cool, maar het zou heel erg out of place
voelen bij de rest van de schattige feeën dieren. De eenhoorn past beter bij Bloom
sinds ze al toen ze klein was van fabeldieren hield, in Seizoen 4 zei ze: ’Als sinds ik klein
was droomde ik ervan om op een eenhoorn te kunnen rijden!
’. En dit vondt ik een leuke connectie met Seizoen 4, want nu is haar droom dus werkelijkheid geworden! Surprised
Elas zijn uiterlijk is erg leuk, zijn gekleurde manen vindt ik erg mooi, het patroon op zijn
rug lijkt op vlammen van vuur, wat leuke verwijzing is naar zijn krachten van vuur Surprised
Zijn Tynix vorm is erg mooi en elegant! Elas kan met zijn hoorn het wilde magie uit de rivier laten verdwijnen. Elas zijn krachten waren gebasseerd op vuur en met zijn hoorn kon hij wilde magie weer goed maken, zijn krachten zijn dus heel erg cool Smile Het enige wat ik echt heel erg vreemd vondt, hoe Elas de enige was waarvan zijn krachten eevolueerde,
en er werdt weinig van gezien, alleen dat zijn hoorn steeds van kleur veranderde,
maar zijn krachten werden niet sterker, ofzo Neutral

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx 2-7
Amarok is één van mijn favoriete feeën dieren van de Winx! Very Happy
Dat komt vooral omdat ik van grote honden hou, zoals Husky’s
en vooral wolven. Gewoon omdat het prachtige dieren zijn! Very Happy
Amarok is een lief, en heel speelse wolf, en dat vindt ik zo grappig en leuk aan hem,
hij is echt nog een puppy! Very Happy Ik vindt het alleen jammer dat Flora soms
een beetje streng kan zijn voor hem. Ik snap dat discipline belangrijk is,
maar soms dan lijkt het net alsof Flora helemaal niet wilt dat hij speelt Sad
Puppy’s maken nu eenmaal dinge stuk, het zijn eigenlijk net kinderen! Surprised
Flora mag dus eigenlijk niet klagen,
dan moet je gaan geen jong dier nemen, toch? Mad
Amarok is nu eenmaal
een beetje onhandig, en dat vindt ik wel grappig aan hem!
Ik vondt de momenten dat hij probeerde vrienden te worden met Squonk,
maar het mislukte, heel erg grappig Razz Amarok ziet er namelijk van buitenaf een beetje intimiderend uit, zoals zijn grote witte scherpe tanden. Maar dat maakt de band van Flora
en Amarok weer zo mooi, Flora kon voorbij zijn enge uiterlijk kijken,
en kon een heel lief en loyaal dier zien, dat een vriend voor het leven is Smile
Amarok is lekker wild, en daar hou ik van Very Happy In de Mini Worlds
was hij wat serieuzer, maar zo waren alle feeën dieren van de Winx in Tynix vorm.
Zijn uiterlijk is ook heel erg mooi, hij heeft mooie grote staart, en een mooie lichtbruine met witte vacht! Je kunt zeggen dat Amarok wel de mooiste wolf is die je hebt gezien! Very Happy

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx 3-6
Critty is net als Elas, niet één van mijn favoriete feeën dieren, maar ik haat haar ook weer niet, ofzo. Critty is aggressiever dan andere feeën dieren, wat soms wel grappig kan zijn,
vooral tegen de middeleeuwse soldaten, en hoe ze ze raakte met haar roze pegels
in de kont van de leider soldaat, haha Razz Ik vondt het zelfs een beetje zielig dat er op haar gejaagd werd -arme Critty. Ik vindt haar uiterlijk leuk, vooral de grote spitze oren,
en het mooie patroon rond haar ogen. Ik vindt het vooral leuk hoe ze er van de buitenkant heel schattig uitziet, maar vanbinnen heel erg koppig is en competitief, en dat
ze dat nog steeds een beetje zo bleef nadat de Winx haar hadden gered
en mee naar huis had genomen. Ze heeft persoonlijkheid, dus! Razz Daarmee lijkt ze wel erg op Musa, daarom hou ik ook van hun band Smile Ik vondt het ook leuk hoe ze moesten samenwerken tegen de disharmonie in de Regenboog Mini World Surprised
Ze halen elkaars beste kanten naar boven Smile Critty in haar Tynix vorm is een prachtig leeuw! Meer heb ik niet te zeggen meer over Critty.

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx 4-2
Shiny is de grappigste feeën dier van allemaal, ze is echt net zoals Stella,
humoristisch en ijdel Razz Ookal haalt ze soms het bloed onder Stella’s nagels vandaan, vooral wanneer Shiny indruk probeert te maken op Brandon - was ze nu echt verliefd op een mens? Razz Ik geef toe: Shiny kan soms best irritant zijn. De geluiden die ze maakt zijn soms vervelend
en soms voelt het alsof ze beetje in de weg zit Surprised Maar ze is verder een prachtige vogel,
want ze lijkt op een mythische feniks. Ze ziet er heel sierlijk uit.
Ik hou ervan hoe veel, van de Winx hun feeën dieren zijn gebaseerd op fabeldieren, en niet gewoon zomaar dieren uit de echte wereld - behalve Flitter en Critty (Amarok is gebaseerd op een wolf uit de Inuit Mythologie). Ik vondt het wel grappig dat ze constant naar glimmende dingen keek en sommige zelfs opat, zoals Stella’s Solaria ring - nu dus geen plotgaten meer van waar hij gebleven is, haha Razz
Je bent toch zeker geen kraai, of wel Shiny? Razz Ik vondt het leuk hoe we haar al eerder zagen
in een kooi in ondergrondse hol van Kalshara en Brafllius, voordat Stella met haar ging binden. Ik vondt de bindings scené het mooiste, en vooral hoe Stella vertrouwde op
haar aard en krachten, want die waren hetzelfde als die van haarzelf, licht. Shiny kon zelfs
licht opwekken in de diepste duisternis, hoe cool? Surprised De knuffel was ook heel erg lief.
Ik vondt het grappig hoe Stella zei: ’Ze straalt! Hey, net als mij!’. Ze zijn overduidelijkt voor elkaar gemaakt! Smile

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx 5-6
Squonk is één van mijn favoriete feeën dieren. Waarom? Hij is ontzettend aandoenlijk! Smile
Zijn band naast die van Amarok en Flora, is mijn favoriet. Ik voel zoveel liefde bij de twee,
en vooral hoe moederlijk Layla naar hem toe is, ze behandeld hem echt als een baby! Very Happy
Soms iets té. Geef maar toe: Waarbij Flora te disciplinisch is,
geeft Layla juist te weinig discipline voor Squonk Surprised Ze aait hem altijd maar over de bol
als hij iets heeft stuk gemaakt of iets anders heeft gedaan dat niet mocht.
Ik vondt die scené met dat hij Squonk moest troosten heel grappig,
want Nex is helemaal niet gemaakt om lief en zachtaardig te zijn, haha Razz
Maar toen dat niet werkte, gebruikte hij discipline. Nex daarentegen
kan Layla daar nog veel over leren! Razz De Aflevering dat de Winx Squonk ontmoette was dan ook gelijk mijn favoriet! Smile Hoe Layla wegliep en weer naar huis wilde gaan,
en Squonk huilend haar achterna liep, was zo schattig! Smile Ook vind ik Squonk het meest veranderen als ze naar de Mini-worlds gaan. Squonk is dan van een klein schattig beestje naar een mooi gevleugeld dier! Surprised

Mijn mening op de feeën dieren van de Winx 6-6
Flitter is één van mijn favoriete feeën dieren Smile Op eerste gezicht dat ik hem zag,
dacht ik dat hij een konijn was, hoe kon ik dat denken? Razz Hij is een vliegende eekhoorn,
veel cooler? En origineler, want Kiko is al een konijn en het roze konijn van Seizoen 5! Surprised
We hebben dus al genoeg konijnen in Winx Club Razz Flitter is een jongen. Alhoewel..
in de Italiaanse dub is Flitter een meisje. Maar als jongen is hij beter! Smile De manier
hoe Tecna hem ontmoette vondt ik heel erg mooi! Very Happy De kern van Zenith
is een coole plek, en hoe de Techeekhoorns het in balans houden.
Later gebruikt Flitter zijn krachten om de Technomagic Globe te repareren.
Flitter’s uiterlijk is ook heel erg leuk, vooral de techno details op zijn staart en kop,
het kleine brilletje is erg schattig! Smile Hoe leuk Flitter en Tecna ook zijn,
helaas kregen ze maar weinig dialoog en screentime Sad

Dit was de Update met mijn Review over de feeën dieren voor vandaag!
Ik hou van de feeën dieren. Voor de mensen die zeggen dat ze saai waren,
die hebben zeker niet goed gekeken - of zoeken gewoon weer een reden om te kunnen haten Mad De feeën dieren zijn de beste kameraden van de Winx in de serie,
ze zijn complex en hebben interessante rol in het Seizoen Smile
Ze gingen weg met een ontroerende laatste afscheid dat me een brok in me keel gaf.
Maar ik zal ze nooit vergeten! Zoals Elas zei: ’Wees gelukkig, Winx. In onze harten
zullen we altijd bij elkaar blijven’
. Wat vindt jij van de feeën dieren?
En welke zijn jouw favorieten? Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum-topic! Als je wilt dat ik nog meer Reviews doe ik op dingen
in Winx Club of World of Winx, laat het me dan ook weten,
en vertel me waar je een Review op wilt. Wie weet maak ik daar volgende week een Update over.
Voordat ik afsluit: Vanaf volgende week komen alle Updates om 3 uur - geen 7 uur, dus. Ik hoef alleen maar twee dagen te werken volgende week, en dat is namelijk
maar voor een paar uurtjes, daarna heb ik weer de hele dag vrij.
Dus dacht ik: Waarom gebruik ik dit niet om de Updates eerder te plaatsen?
Onthoud dus: Volgende week komen alle Updates om 3 uur.
Ik wens jullie hele mooie en gezellige feestdagen toe!!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum