Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?

Ga naar beneden

Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Empty Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?

Bericht van Admin vr maa 22, 2019 3:02 pm

Klets hierover de Update van 22 Maart 2019:

Hey lieve Winxers!  Very Happy  Welkom terug bij alweer een nieuwe Update,
en de laatste van de week, het is bijna weekend dus laten
we de week goed afsluiten. We sluiten het weer af met nieuwe nieuws Update!  Very Happy
Goed dat jullie er weer zijn, dit nieuws is erg belangrijk en mag je zeker als een
echte Winxer niet missen. Vandaag is er ook nieuws waar
we al heel lang op stonden te wachten, zoals eindelijk de onthulling
van de eerste 13 Afleveringen Titels en een oud karakter is onthuld
dat terugkomt in Seizoen 8. Meer nieuwe Seizoen 8 Storyboard schetsen,
en nog een belangrijke hint dat Seizoen 8 waarschijnlijk toch het allerlaatste Winx Seizoen
gaat worden. Raak je al nieuwsgierig?  Surprised  Laten we dan maar meteen beginnen:

Seizoen 8 eerste 13 Afleveringen-Titels:
Credits aan WinxClubRus voor de Seizoen 8 Afleveringen titels.
Hier zijn de Engelse Afleveringen Titels, plus mijn vertaling:
1) Night of the stars (Nacht van de sterren)
2) A kingdom of lumens (Een rijk van Lumens)
3) Attack on the core (Aanval op de kern)
4) Orion’s secret (Orion’s geheim)
5) PopStar! (PopSter!)
6) Doom of the lighthouse star (De ondergang van de vuurtorenster)
7) Trapped on Prometia (Gevangen op Prometia)
8 ) The light of Gorgol (Het licht van Gorgol)
9) Treasures of Syderia (Schatten van Syderia)
10) Into the depths on Andros (In de diepte op Andros)
11) Hydra awakens (Hydra ontwaakt)
12) Surprise party on earth (Verrassingsfeest op Aarde)
13) Valtor’s shadow (Valtor’s schaduw)

De Afleveringen titels zijn interessant, en hebben nog meer zin in het Seizoen
aangewakkert  Very Happy   Het is leuk om te zien dat Orion al zo snel in de serie komt (Aflevering 4)
ik dacht namelijk dat hij veel later zou komen, dat hij zo vroeg komt,
en is het vaak het geval dat hij een heel belangrijk karakter gaat zijn.
Ik vraag me af wat zijn geheim is..  Surprised

De 5de Aflevering vondt ik wel grappige titel hebben, want je kunt het op twee manieren zien:
1. Popster als iemand die beroemd is 2. Een popster als een ster in het heelal.
Eerst dacht ik dat het de eerste was, en dacht ik: Dit gaat toch geen saaie filler
worden toegewijd aan de Winx als een band  Neutral  Maar later keek ik nog
een keer, en denk ik dat Rainbow een echte ster bedoelde - wat is er dan zo popster aan die ster?  Surprised

De Aflevering erna (Aflevering 6) heeft ook een interessante naam: Een vuurtoren ster.
Wist je dat die in het echt bestaan?  Surprised  In Astronomie heet het een Pulsars of een neutronenster
- een vuurtoren ster is makkelijk te begrijpen - Een pulsars is een snel rondtollende en pulserende ster,
net als een vuurtoren. Het is leuk om te zien dat Rainbow research heeft gedaan
op Astronomie voor dit Seizoen Smile  - dat deden ze ookal met het oceaan thema van Seizoen 5.

Aflevering 7 is ook erg interessant, er staat de naam ’Prometia’ in, en in Mythologie
is Prometia (eigenlijk Promethia) de godin van vuur. Misschien heeft de planeet of ster
iets met vuur te maken?  Surprised

In Aflevering 10 lijken we weer terug te gaan naar Andros, maar als je goed
oplet staat er ’in de dieptes van Andros’‚ wat impliceert dat de Winx
onderwater gaan. Is dit waar de Winx terug gaan naar Sirenix?  Surprised
Dat is ook sneller dan ik dacht, ik dacht namelijk dat Sirenix en Enchantix pas kwamen
na Aflevering 13 of 14 net als Seizoen 5 en 6.

Hydra ontwaakt in Aflevering 11? In de Griekse Mythologie is de Hydra een veelkoppige slang of draak.
Ik hoop dat Mythologie en space niet teveel gaan mengen dit Seizoen  Neutral

En natuurlijk de Winx gaan weer naar de Aarde (Aflevering 12).. Zucht.
Maar ik ben wel nieuwsgierig naar het verassingsfeest. Misschien een verjaardag
van de Winx? Leuk!  Smile   Ik heb altijd zo een Aflevering gewild (zo een soort filler
kan ik vergeven  Razz ).

Wat vindt jij van deze Afleveringen Titels?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Knut
Klik hier om de video te bekijken.
Deze video van Knut was geplaatst op de officiele Winx Club Instagram
Dinsdag 19 Maart.

Ik was heel erg blij toen ik de video voor het eerst zag!  Very Happy  Knut is terug,
dit is zo leuk!  Very Happy  Ik had jaren geleden in de Update over Vergeten karakters (Deel 2) gezegt
graag Knut terug te willen in toekomstige Seizoenen, mijn wens is dus eindelijk uitgekomen!  Smile
(Rainbow lees je soms mijn blog, haha). Ik heb Knut heel erg gemist, wanneer was de laatste keer dat
we hem zagen? Seizoen 3? Dat is alweer 12 jaar geleden, meer dan een decennium!  Surprised
Ik moet wel wennen aan zijn nieuwe ontwerp in de nieuwe tekenstijl,
maar het is zeker beter als zijn ontwerp was in de Specials - daar was hij enger
dan zijn persoonlijkheid eigenlijk is  Mad  In dit nieuwe ontwerp is zijn
onschuldigheid meer duidelijker. Te zien aan het filmpje is zijn
persoonlijkheid nog steeds hetzelfde gebleven - onhandig en naief, haha  Razz
Welkom terug, Knut! Ook: Het nieuwe liedje in de achtergrond was ook heel erg leuk!  Smile

Wat vindt jij van de terugkeer van Knut?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Storyboard-tecna-1
Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Storyboard-tecna-en-twinkly
Credits aan WinxClubRus voor deze Storyboards (en de volgende Storyboards) van Seizoen 8.

Hier in de eerste Storyboards zie je een scené van Tecna en Twinkly
en een stoel. Er komt een stoel uit het niets te voorschijn - ik vraag me af waarom dat is,
maar Twinkly vindt het schijnbaar leuk om op te springen, haha  Razz  Twinkly is zo schattig.

Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Storyboard-Winx-1
Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Storyboard-Winx-2
Hier in de tweede Storyboards zie je de Winx en later zie je Flora en Bloom in éen scené.
In de eerste scené zie je de Winx met een jongen, zo te zien aan zijn haarstijl
is het Orion  Surprised  Het lijkt erop alsof de Winx twijfelen of ze hem moeten vertrouwen
of niet of hij verteld een verhaal dat de Winx denken dat ongeloofwaardig is ofzo,
en Orion lijkt teleurgesteld dat de Winx hem niet geloven denk ik  Sad

Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Storyboard-Orion-1
Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Storyboard-Orion-2
Hier in de derde Storyboards zie je weer Orion en de Winx, deze keer lijkt Orion gefrustreerd
en de Winx nog geen twijfel-achtig (je kunt het aan hun gezichten zien).
Dit bewijst eigenlijk voor mij dat Orion een vriend is, en geen vijand  Surprised
Je kunt zien aan zijn gezicht dat hij onschuldigheid afstraalt - of het is slechts maar een act, maar dat denk ik niet.

Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen? Storyboard-layla-en-stella
Hier in de vierde en laatste Storyboards zie je in de eerste scené Layla en Musa en de tweede scené zie
je Tecna, Stella, Flora en Bloom (ze zien er mooi uit in de scenés!  Very Happy ).
Het lijkt erop dat Musa, Orion niet echt mag - je hebt ook altijd meteen je mening klaar hé, Musa  Razz
Ik haat het hoe Stella en Bloom’s kapsels op elkaar lijken in de tweede scené. Ik kon haast niet goed zien
wie wie was   Rolling Eyes   Ik dacht dat Bloom Stella was, en Stella Bloom was - totdat
ik ze herkende aan de outfits.

Wat vindt jij van de Seizoen 8 Storyboards? En is er nog iets opgevallen aan jouw
dat ik niet heb gedaan? Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Is Seizoen 8 echt het defenitieve einde van Winx Club?
Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws.

Eerder werd gemeld dat Witty Toys werkte
aan een collectible pop Bloom Enchantix voor de 15e verjaardag van de animatieserie.
Maar plannen zijn veranderd, volgens de nieuwe informatie
is de nieuwe pop waarschijnlijk niet alleen verbonden met het einde van het 8de Seizoen,
maar ook met het einde van Winx Club. Volgens WinxClubRus zijn ’Geruchten over het laatste Seizoen echt!’

Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over dat Seizoen 8 echt het laatste Winx Seizoen zal zijn  Neutral
WinxClubRus liet ons vorig jaar Oktober weten dat op een Italiaanse website informatie
was vrijgegeven dat Seizoen 8 laatste Seizoen zou zijn, daarop had ik al gezegt
niet te denken dat het waar is. Toen zei ik ookal, en dat vindt ik nog steeds,
dat dit een vreemde stop is voor Winx Club  Neutral  Rainbow heeft net de serie compleet
aangepast met een nieuwe tekenstijl, oude waardes zoals het jongens thema die de serie ooit had.
Het leek er echt op alsof Rainbow de serie weer helemaal het schoon gepoetst
en weer helemaal op de rit had  Surprised  Een space thema vindt ik ook een vreemd thema om
de serie mee te stoppen. Een series finale zou vaak gaan over de eindjes aan elkaar knopen,
en Seizoen 8 lijkt dat niet echt te doen, vooral nu ze oude dingen
uit het verleden terugbrengen. Ik heb nog steeds mijn twijfels
over of Seizoen 8 echt het einde is van de animatieserie, ookal
heeft WinxClubRus nu gezegt dat de geruchten waar zijn.
Ik geloof het pas als ik het rechtstreeks van Rainbow hoor, en niet
van een bedrijf dat speelgoed maakt. PS: Als grote fan wil ik gewoon dat Winx niet stopt Razz

Wat vindt jij van dit nieuws? Denk jij echt
dat Seizoen 8 de seriesfinale is of heb je net als mij
ook twijfels? Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Dit was de Update voor vandaag met nieuwe Seizoen 8
afbeeldingen, video, en nieuws. Vergeet niet achter te laten wat je ervan vondt, hé?
Dit was al het nieuws dat ik had voor vandaag. Blijf Sirenix-winx volgen
voor meer Seizoen 8 nieuws, leuke en andere interessante Winx Club onderwerpen!
Een heel fijn weekend allemaal!
 Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum