Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is Orion de reincarnatie van Nabu? (Nieuw Seizoen 8 gerucht)

Ga naar beneden

Is Orion de reincarnatie van Nabu? (Nieuw Seizoen 8 gerucht) Empty Is Orion de reincarnatie van Nabu? (Nieuw Seizoen 8 gerucht)

Bericht van Admin ma apr 15, 2019 7:35 pm

Klets hierover de Update van 15 April 2019:

Halli hallo allemaal!  Very Happy  Welkom in deze nieuwe Update, vandaag gaan we praten
over een bekend en nieuw gerucht in de fanwereld betreft het nieuwe en achtste Seizoen.
Leuk dat je weer langs bent gewipt. Vandaag gaan we het hebben over
het nieuwe karakter in Seizoen 8: Orion. We weten totaal niks van hem,
maar toch zijn er al allerlei nieuwsgierige geruchten over hem verspreidt over de fanwereld.
Een daarvan is: Is Orion, Nabu?  Surprised  In andere woorden: Zijn Orion en Nabu één dezelfde persoon,
en is Orion de reincarnatie van Nabu?  Surprised  Dat is waar ik het vandaag over wil hebben.
Nee, ik wil het niet hebben over de mogelijkheid dat hij het is,
ik wil het hebben over waarom deze roddel nonsense is, nergens op slaat, en compleet fout is  Neutral
(sorry als de titel een beetje clickbait is). Het onderwerp van vandaag gaat dus eigenlijk over
waarom dit gerucht niet waar is, en waarom de  speculeerde terugkeer van Nabu
in Seizoen 8 niet klopt. Ben je er klaar voor? Laten we beginnen
(Credits aan Tori van Yin-Yang Couple-blog voor sommige tekst in deze Update):

Is Orion de reincarnatie van Nabu? (Nieuw Seizoen 8 gerucht) Orion-Nabu
Is Orion de reincarnatie van Nabu?  Surprised  Het is niet zeker.
Sommige Winx-fans geloven dat het nieuwe karakter Orion echt Nabu is.
Waarom?  Surprised  Omdat hij donkere huidsleur heeft en donker haar (Sommige fans hebben
zelfs gezegt dat hij en Layla schattig samen zijn, omdat ze allebei donker zijn,
dat toont dus hoe vlak deze fanwereld is  Rolling Eyes ). Een fan ging zelfs zover om
wat - volgens hem - Orion’s officiele achtergrondverhaal is.
Het heeft allemaal te maken met reincarnatie natuurlijk,
en verloren herrineringen. Het gerucht werdt ’officieel en het laatste nieuws’ genoemd - wat het niet is  Mad
Toen er werdt gevraagd om een bron, werdt er het antwoord gegeven: ’Ik weet dat het waar is’,
oke, de fan heeft er geen. Dat betekend dus al per direct
dat het niet waar is en gewoon ter plekke verzonnen.
Zoals ik al in de intro zei. Wat weten we over Orion? Niks  Surprised
Alles wat we tot nu toe weten is zijn naam iets te doen heeft met een sterrenbeeld,
het Sterrenbeeld Orion, en in Mythologie een bekend jager.
Deze naam heeft al in de eerste plaats niks met Nabu te maken. Zijn naam betekend
jager, zoals ik al zei. Maar wat heeft Jagen met Nabu te maken?  Neutral
Als Orion, Nabu was zou Rainbow dat veel duidelijker hebben laten merken.

Rainbow promoot Orion als een totaal nieuw karakter die we nog nooit eerder hebben ontmoet,
daarom noemde ze hem ook op Instagram, ’een nieuwe indentiteit’.
Als hij Nabu was zou Rainbow hem anders hebben gepromoot, en hadden
ze bijvoorbeeld dingen gezegt zoals, ’Een oude indeniteit komt terug..’.
Als een oud karakter terugkomt waren ze daar veel duidelijker over geweest,
zoals de terugkeer van Valtor - hij was in de Trailer - en de terugkeer
van de Trix - een korte video op Instagram - waren heel erg openhartig.
Waarom dan zo stil doen over Nabu? Social Media heeft de plotwendingen
van de terugkeer oude schurken al gebroken. Waarom is de plotwending
van Nabu dan ’specialer’? Dit toont al meteen dat er niks klopt van dit hele gerucht.
We zien stuff zoals dit de hele tijd. Zelfs Roy in Seizoen 5 werdt over gespeculeerd
dat hij de reincarnatie van Nabu was, alhoewel er daar meer redenen voor waren (hij had veel
meer gelijkenissen, maar ik denk dat Rainbow gewoon lui was
met zijn karakter). Voor Orion is maar een conclusie getrokken:
Hij is donker, dus moet hij Nabu zijn - Ja, dat is hun enige reden  Rolling Eyes
Ik vraag me af wanneer de fanwereld over Nabu heen komt (ik ben bang van nooit  Neutral ).
Alles draait altijd om hem  Rolling Eyes  Als een karakter op Nabu lijkt, is het hem of zijn reïncarnatie
Als er een plot is gerelateerd aan het verleden, het moet vast dan ook gaan om
hem tot leven te brengen. En het is al bijna tien jaar zo!  Mad

Wat heeft het eigenlijk voor een zin om hem terug te brengen?
Hij was in Seizoen 3 specifiek gemaakt om Layla’s vriendje te zijn,
dat was zijn hele verhaal, zijn hele doel, betekenis, intentie in de serie  Surprised
Maar Layla is nu verliefd op iemand anders. Ze is verliefd geworden op Nex in Seizoen 6,
en zijn officieel een koppel sinds Seizoen 7. Wat heeft nog een nut?  Surprised
Oh wacht, ja Layla kan Nex zomaar verlaten natuurlijk  Rolling Eyes  Het staat in het zogenaamde officiele achtergrondverhaal
van Orion dat, ’Aan het einde van het Seizoen herinnert hij zich eindelijk zijn vorige leven,
hij herinnert zich de Winx en Layla. Hij vertelt haar erover en Layla
verlaat Nex en gaat een relatie met hem aan. Dan nadat ze trouwen, wordt Orion eindelijk weer Nabu!’
.
Ohja, natuurlijk want dat is precies hoe relaties werken  Rolling Eyes  Rolling Eyes  Als Layla dat zou doen,
zou dat toch heel erg egoistisch en raar zijn?  Surprised  Layla is allang verder gegaan met haar leven,
waarom kan de fanwereld niet hetzelfde doen?  Mad  Kunnen er in deze serie geen jonge, donkere personages met een andere naam dan Nabu zijn? Waarom moeten we altijd aannemen dat ze allemaal dezelfde zijn?  Surprised  En waarom zouden
we denken dat ze allemaal liefdes zijn voor Layla? Waarom niet een  andere Winx? Of Roxy? Of niemand?  Surprised
(Ik begin dit karakter bijna beu te worden door de fanwereld).  Het zou zelfs geen zin hebben om hem nu terug te halen,
want de jongste fans, waar Rainbow nu aandacht aan besteed,
zouden niet eens weten wie hij is!  Surprised  Denk er eens over na. Er zijn fans die deze serie nu kijken die ná
de dood van Nabu zijn geboren! Nu begrijp ik dat dit een jubileumseizoen is, dus komen er veel oude karakters terug.
Maar de meeste zullen na dit Seizoen weer verdwijnen. Dit is een een Seizoens ding,
maar het permanent brengen van een oude liefdes zou een verwarrende verandering zijn voor jongere fans - waar dit Seizoen
vooral op gericht is  Surprised  De terugkeer van Riven is anders, omdat hij niet lang weg is geweest,
aan het einde van Seizoen 6 braken hij en Musa de relatie af. En ze noemde hem kort in Seizoen 7 - ze dacht
in een Aflevering aan hem. De jongere fans zullen hem nog steeds herinneren.
Plus.. Hij stierf niet!  Surprised  En Musa is nog steeds vrijgezel!  Surprised

Letterlijk niets van dat verhaal was logisch. Helemaal niets  Surprised  We weten ook dat, wat het geheim van Orion is,
het al vroeg in het Seizoen is onthuld (Aflevering 5), maar toch werdt er een storyboard onthuld met dat Nex
nog steeds aanwezig is in Aflevering 10. Dus als Layla het uitmaakte, waarom blijft hij dan rondhangen?  Surprised
Ook is het idee dat ze met hem zou breken duidelijk gewoon wishful thinking van de fanwereld  Rolling Eyes
Waarom zou ze dat doen? Aan het einde van Seizoen 7 was hun relatie prima, en nu in Seizoen 8 lijken ze alleen
nog maar closer te worden - ze raken elkaar veel meer aan, en houden veel meer handen vast  Smile
Ten slotte stierf Nabu slechts ongeveer drie of vier jaar geleden in Winx Club (in het echt
bijna een decennium  Mad ). Hoe kan Orion zijn reincarnatie zijn, als hij ongeveer op dezelfde leeftijd
lijkt als Nabu toen hij stierf? Zelfs als hij een kind is, is hij overduidelijk veel ouder dan drie of vier!  Surprised
Ik hoop dat het ’officiële’ verhaal van de fans niet waar is. Een deel ervan is misschien al fout bewezen, dankzij de preview. De fan zei iets over Orion die een fort bouwt dat bommen schiet. Het dichtsbijzijnde wat we hebben gezien,
is een robot die raketten schiet, maar het is eigendom van Valtors sidekick Obscurum  Surprised
Tenzij het blijkt dat Orion het voor hem heeft gebouwd - wat ik denk dat niet waar is -
heeft het verhaal van Orion niets met explosieven te maken. De 5de aflevering van het Seizoen wordt ‘Orion’s geheim’ genoemd, dus we zullen snel ontdekken waarover hij gaat. Als je het mij vraagt, is Aflevering 5 van de 26 te vroeg voor een zo een enorme wending, zoals een karakter dat de reincarnatie is van een overleden verloofde.
Bovendien zou het het Riven’s terugkeer een paar afleveringen daarvoor teveel overschaduwen  Surprised
Orion zijnde Nabu zou willekeurig en gek zijn. Ik vraag me af of die fan zich realiseert dat Orion in het ster-thema past, waardoor het nog waarschijnlijker is dat hij een one-shot karakters is (een één Seizoens karakter).
Aan het einde van het Seizoen is er iets met een witte vos, misschien jaagt hij op iets - vandaar
zijn naam - of misschien is hij een popster (Waarom doet hij me op een of andere
manier denken aan Micheal Jackson?  Razz ) I don’t know, misschien wordt hij een nieuwe liefde voor Musa,
of helemaal niet  Razz

Dit was de Update over het Seizoen 8 gerucht: Is Orion de reincarnatie van Nabu?
Weet dat dit niet de eerste keer is dat zo een onmogelijk gerucht opduikt,
er was ook ooit eens een gerucht dat Tecna of Stella dood zou gaan - en dat Roxy
hen zou vervangen - zoiets gaat natuurlijk nooit gebeuren,
deze serie gaat praktisch over hen! Dit toont alleen maar dat je niet alles moet geloven
wat je hoort of leest op internet. De fanwereld is namelijk goed om snel
tot conclusies te gaan of vals nieuws te verspreiden.
Wat vindt jij? Denk jij dat Orion en Nabu één dezelfde zijn, waarom?
Of denk je net zoals deze Update dat het complete bullshit is?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.
De Winx -Geschiedenis pagina van de Site is up-to-date met Seizoen 8 informatie
en beschrijving (ik ontdekte namelijk dat er nog helemaal niks stond, wat ben
ik toch een goede admin, akuch  Razz ). En ik heb gelijk ook de informatie
over de Live Action film (en nu ook serie) aangepast aan recentelijk nieuws  Razz .
Dat was alles. Ik zie jullie later weer!
 Smile
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum