Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim

Ga naar beneden

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Empty Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim

Bericht van Admin vr apr 19, 2019 3:12 pm

Klets hierover de Update van 19 April 2019:

Hallo trouwe Winx-fans! Welkom terug in deze nieuwe Update!  Very Happy
Wat ben ik blij dat ik deze Update kan plaatsen. Waarom?  Surprised Ik was het document
van de Update van vandaag namelijk bijna kwijt geweest.
Hij liet me er niet meer inkomen. Ik was bang dat ik niks had om te plaatsen vandaag,
maar wonder boven wonder, is het me weer gelukt om hem terug te krijgen!
Stomme technologie af en toe. Oh sorry, Tecna  Razz
Terug naar de Update: Ik hoop dat jullie een fijne, goede Vrijdag hebben!
Het is weer tijd voor een gloednieuwe Update,
en deze keer is het weer tijd voor theorie, om specifieker te zijn: Icy’s geheim in Seizoen 8.
In de Update van afgelopen Woensdag had ik het over dat Winx Club Instagram officieel had bevestigd
dat een groot en diep geheim van onze heks van het ijs, zal worden onthuld.
Klinkt natuurlijk ontzettend spannend. Maar wat is dat geheim?
Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Icy
Je kunt wachten tot die dag komt, maar de fanwereld is al volop bezig met theorieën verzinnen
wat Icy’s mogelijke grote geheim kan zijn  Surprised  Sommige zijn gewoon weg BS,
maar bij andere zit er toch wel mogelijkheid in. Ik wil het vandaag hebben over de theorieën
van fans over Icy’s geheim. Ik weet dat het maar theorieën zijn,
en ze misschien niet waar kunnen zijn, maar alsnog leek het me leuk
om over sommige mogelijkheden te hebben. Hier zijn 7 theorieën:

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Icy-Bloom
1# theorie: Icy en Bloom zijn familie:
Over deze theorie heb ik het al een beetje gehad in de Update van Woensdag. Deze theorie is niet nieuw, het was al een gerucht dat rondt vloog voordat Seizoen 7 in premieré ging. Er werdt gezegt dat een belangrijk iemand bij Rainbow dit had bevestigd (tuurlijk  Rolling Eyes ). En nu duikt het alsnog weer op als een theorie voor Icy’s geheim in het achtste Seizoen. Ja, het klinkt als een cool en heftige plotwending, maar het klopt niet. En is erg ongeloofwaardig  Mad  Ik betwijfel. Hoe zou dat eigenlijk zijn gebeurd? Ik herinner me vaag iets over dat Marion een zus heeft, dus misschien is Icy Bloom’s nichtje, maar ik weet het niet. Eerlijk gezegd denk ik dat dat raar zou zijn  Neutral Icy en Bloom zijn aartsvijanden (niet dat familie altijd met elkaar moet kunnen opschieten. Ik kan dat namelijk weten als je geen goede band hebt met ze  Sad ). Hoeveel gevechten hebben ze nu tegen elkaar gehad? Waarom zouden Bloom en Icy pas na jaren te horen krijgen dat ze familie zijn?  Shocked  Bloom was in Seizoen 1, 2 en 3 haar verleden aan het uitpluizen, waarom kwam ze tijdens haar zoektocht geen connectie tegen van haar en Icy? En nu wel, ineens out of the blue? S Shocked

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Icy-Sky
2# theorie: Icy is verliefd op Sky:
De officiele Winx Club Instagram pagina heeft vermeld dat Bloom en Sky weer een grote relatie crisis hebben.
Volgens sommige zouden ze hun relatie afbreken, en Icy daarna onthullen dat ze van Sky houdt. Nee, echt niet  Rolling Eyes  Hierbij kan ik wel met zekerheid zeggen dat dit nooit gebeurd. Waarom dit nooit gaat gebeuren is wel overduidelijkt. Ik vindt het ook een beetje dom, want Bloom en Sky hebben vaak ruzie, maar nooit eerder werdt de fanwereld achterdochtig dat ze het zouden uitmaken ofzoiets  Rolling Eyes  (misschien kwam het door de poll op Instagram waar je Ja of Nee kon stemmen). Ik vindt dat deze theorie gewoon een snel getrokken conclusie. Waarom zou Icy verliefd worden op Sky, een van de goederikken, waar ze al jaren mee strijd?  Surprised Deze theorie is trouwens ook niet nieuw; in de Winx prototype uit 2001 genaamd  was er namelijk ook een soort gerucht en soort theorie, dat voordat Diaspro werdt verzonnen, Icy vocht voor Sky’s hart. Ik denk ook niet dat dat waar is, want die conclusie is ook gewoon getrokken op een afbeelding van Winx, Just Fairies waar Icy op de achtergrond werdt gezien, en Sky en Bloom op de voorgrond, waar fans er meteen vanuit gingen dat het een gevecht was om Sky’s liefde.

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Icy-fee
Auteur: Bloom2.
3# theorie: Icy was ooit een goede fee:
Ik heb al eens op mijn blog een theorie geplaatst over de mogelijkheid dat Darcy een goede fee ooit was (of doet alsof ze slecht is) klik hier als je die theorie nog niet hebt gelezen . Maar ik had niet verwacht dat mensen zo een theorie zouden maken voor Icy  Surprised  Niet om te zeggen dat er geen mogelijkheid inzit, maar in Darcy zitten er gewoon meer hints en aanwijzingen dat ze ooit misschien goed was, maar terug naar Icy; zoals ik al zei, het is niet onmogelijk  Surprised  Dit concept is al twee malen gebruikt in Winx Club. Eens bij Selina in Seizoen 6, ze was eerst een goede fee, maar werdt later misleidt door de kwade tovenaar Acheron, die haar de heks van de slangen maakte. En later bij Kalshara in Seizoen 7, ze was eerst een fee op Alfea school en beste vriendin van Faragonda, maar later door haar honger naar meer power, werdt ze een gedaante veranderde schurk. Of Icy nou ooit een goede fee was of niet, ik hoop in ieder geval dat het geheim iets te doen heeft met haar verleden en achtergrondverhaal  Smile
Er was al een fan die zei dat ze de prinses van het rijk ’Dyamond’ kon zijn in Aflevering titel 24: ’Dyamond on Ice’ (in mijn Update schreef ik perongeluk diamant, sorry).

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Icy-slecht
4# theorie: Waarom Icy slecht werdt:
Zoals ik al zei, ik hoop dat het diepe geheim iets van doen heeft met haar verleden, daarmee in bedoeling een uitleg hoe Icy slecht werdt  Surprised  In mijn mening heeft het al te lang geduurd voordat we een uitleg gekregen hadden hoe de Trix slecht werden  Rolling Eyes Veel mensen zullen zeggen: Ze zijn heksen, die doen nu eenmaal slechte dingen. Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Ik denk ook niet dat het komt vanwege hun voorouders. Er zijn ook goede heksen in Winx Club, zoals Mirta, maar ik moet zeggen dat in de nieuwe Seizoenen er niet zoveel goede heksen meer zijn, en dat vindt ik jammer. Ik vondt het concept van een goede heks wel mooi!  Smile  De vraag hier is dus: Hoe zijn de Trix op dit slechte pad van hekserij gekomen? Je kunt niet ineens op een dag wakker geworden zijn en bij jezelf gedacht hebben: Ik ga de wereld veroveren  Razz  Terroristen doen toch ook aanslagen aanrichten in de naam van iets (voor hun is dat in de naam van religie) waarom zouden Icy & Co het ook niet in een of andere naam doen?  Surprised Ik weet dat dit Icy’s persoonlijke geheim is, maar toch hoop ik dat het geheim ook iets met Darcy en Stormy te doen heeft. Ze zijn de Trix after all! Als dat zo is, doe ik even een vreugde dansje  Razz

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Icy-lesbian
Auteur: Onbekend.
5# theorie: Icy is lesbisch. En ze vindt Bloom leuk al sinds Seizoen 1:
Ehh, wat een rare theorie. Is dit serieus verzonnen door iemand, of is dit gewoon een grap ofzo?  Neutral
En zelfs al was het een grap, ik vindt hem niet echt grappig  Rolling Eyes
Let’s face it: Icy is geen lesbienne. Of je het nou leuk vindt of niet, Rainbow zal geen gay karakter in Winx Club maken, althans niet in de animatieserie. De live-action versie? Misschien. Wie weet, toch?  Surprised
Tegenwoordig wordt homo zijn wel meer geaccepteerd, maar dat betekend nog niet dat alle tv-series ineens allemaal homo karakters moeten hebben. Winx Club is gewoon niet de serie om dat te doen, ookal zou ik een gay karakter heel leuk en interessant vinden, het gaat gewoon niet gebeuren, niet in Winx in ieder geval, en daarmee wil ik niet zeggen omdat het een serie is voor kinderen, en dat kinderen dit niet mogen zien, ofzo  Surprised  Maar net als SesamStraat, is Winx Club gewoon niet de juiste serie. En het is ook geen discriminatie om geen homo karakters in een serie te hebben, het is pas discriminatie om er een in te zetten en hem dan negatief af te beelden in de serie. Helaas zijn er series die dat doen  Sad

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Faragonda-Icy
6# theorie: Icy is Faragonda’s (verpeste) dochter:
Deze theorie doet me denken aan een andere oude theorie dat Grifffin de moeder is van de Trix, en net zoals deze: Ongeloofwaardig. Hoe moet Icy in hemelsnaam Faragonda’s dochter zijn, en haar verpeste dochter nog wel?  Mad
Echt, ik wil uitleg. Is het alleen omdat ze allebei wit haar hebben? (Hebben de fans niet in de gaten dat Faragonda gewoon grijs is omdat ze oud is? Oh sorry Faragonda, ik weet dat je het niet leuk om oud genoemd te worden  Razz ). Wie moet de vader dan zijn? (Sommige fans zeggen dat Valtor Icy’s vader is  Mad  Mad ) In de 4Kids versie werdt gezegt dat Faragonda en Saladin veel op date gingen samen, maar dat is niet de originele versie, dus. Deze theorie kan naar de maan.

Theorie-tijd: Wat is Icy’s geheim Valtor
7# theorie: Icy heeft Valtor tot leven gebracht:
Dit is een geheim waar ik zelf nog niet aan gedacht had, maar las dit tussen de reacties op Instagram. Ik wilde eerst hier neer zetten dat een fan dacht dat Icy zwanger was - van Tritannus, ofzo  Shocked  - maar dit is veel sappiger vindt ik. Het klinkt misschien stom, maar hoe is hij anders teruggekomen?  Surprised  Het kan zijn met behulp van de Trix! Maar hierbij zitten er natuurlijk weer problemen aanvast  No  Waarom maken ze hem nu pas weer tot leven? En niet meteen na de evenementen van Seizoen 3?  Surprised  Het kan zijn omdat de Trix hem zat waren, omdat hij hen heeft gebruikt. Maar als ze hem nu praktisch haten, waarom zouden ze iemand die ze heel erg haten terugwillen? (Dat zou jij toch ook niet willen). En op de Instagram pagina lees je Icy’s grote geheim wordt eindelijk onthuld. Let op het woord ’eindelijk’. Het moet dus iets groots zijn. Iets wat jaren lang stil is gehouden  Surprised  Misschien, zoals een andere fan suggereerde het te maken heeft met hoe de Trix constant weer terugkomen. Maar ik denk dat daar niet echt een uitleg voor nodig is, want we weten dat ze altijd worden geholpen door andere schurken om vrij te komen, of door een andere uitweg (het wordt ons altijd wel uitgelegt. De enige keren dat het niet werdt uitgelegt was in Seizoen 3 en 5  Rolling Eyes ).
En als de Trix hem echt tot leven hebben gebracht, hoe verbindt zich dan met de uitleg dat Valtor’s ziel al die tijd rond zworf?  Neutral  Hebben de Trix Valtor geholpen een nieuw lichaam te krijgen, ofzo? En hoe hebben ze zijn ziel gevonden?
Hopelijk wordt dat nog uitgelegt in Seizoen 8, want ik heb namelijk nog geen uitleg gezien in de eerste Afleveringen.

Dit was de Update met 7 theorieën over Icy’s geheim.
Er waren er nog meer maar dan was je over 5 jaar nog niet klaar met lezen, haha. Dit waren voor mij de allerbelangrijkste.
Wat vindt jij van de theorieën in deze Update? Welke denk jij dat waar is? Of heb je zelf een theore die hier niet bij staat
over Icy’s geheim? Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic. Voordat ik afsluit, een mededeling: Omdat het pasen is en we langer weekend hebben,
zal de Update Maandag al om 3 uur komen. Ik hoop dan weer een nieuw deel van Mysteries te doen, maar als er weer veel Winx Club nieuws is, dan gaat de Update daar natuurlijk over.
Gisteren is Aflevering 4 van Seizoen 8 in Italie uitgekomen, en vandaag komt Aflevering 5.
Elke keer als een nieuwe Aflevering is uitgezonden, kun je die hier bekijken .
Veel kijk plezier!! Een hele fijne Pasen!
 Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum