Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor!

Ga naar beneden

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! Empty Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor!

Bericht van Admin ma apr 29, 2019 6:58 pm

Klets hierover de Update van 29 April 2019:

Hey hey trouwe Winxers!  Very Happy  Welkom oude lezers en nieuwe lezers bij deze gloednieuwe Update!  Very Happy
Vandaag hebben we weer ontzettend veel Seizoen 8 nieuws. Bedankt dat jullie
weer lezen!  Smile  Het was alweer een tijdje geleden dat we nieuws hadden,
maar vandaag is er niet alleen nieuws: er is ook meer uitleg over Seizoen 8, zoals je al weet,
is het tweede helft van het Seizoen er er al bijna op. Omdat het Italiaans is
zullen jullie er niet veel van verstaan, daarom gaat de Update van vandaag
ook over meer uitleg dat begrepen moeten worden om het Seizoen te volgen  Surprised  Ik leg uit
zoals onder anderen: de grote plotwending van de Staryummies en de Lumens,
Ik leg ook uit waarom Musa boos is op Riven de hele tijd. Maar natuurlijk
is ook weer nieuws!  Smile  Een oude bekende keert weer terug: de persoon die
Bloom & Sky al jaren aan het kwellen is: Diaspro. Wat zou ze deze keer van plan zijn?  Surprised
En nieuwe scenés van de Winx in hun nieuwe Seizoen 8 baljurken! (In het geval
dat je ze niet hebt gezien, of niet goed hebt opgelet, haha Razz ). En voor de mensen
die de Afleveringen niet hebben gezien, maar toch willen weten: er is ook
nieuws over de status van Layla & Nex’s relatie!  Very Happy  En meer nieuws over wanneer de Trix komen,
en wanneer Valtor één tegen één vecht met de Winx  Surprised  Maar ook wat minder nieuws:
Winx Club Seizoen 8 gaat tijdelijk op hiatus in Italie. Sorry dat de opening een beetje lang was,
we gaan maar meteen beginnen dan:

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! Diaspro
Deze afbeelding werdt geplaatst door de officiele Winx Club Instagram pagina afgelopen Vrijdag (26 April).
Winx Club Instagram: ’Diaspro tussen Bloom en Sky ... alweer? Ja!’.
Dit is de laatste ’reasons to watch Season 8’ redenen.

Zucht niet zij weer  Rolling Eyes Als je dat dacht, ben je niet de enige.
Ik was erg teleurgesteld toen ik het zag verschijnen op WinxClubRus,
en later op Winx Club Instagram de officiele bevestiging
kreeg dat ze weer zal proberen Sky voor haarzelf te winnen,
en waarschijnlijk iets doen om Bloom uit de weg te ruimen  Rolling Eyes
Dit geeft me weer veel vragen:
- Hoe gaat ze nu proberen Sky terug te winnen?
- Gaat ze weer met Valtor samenwerken?
- Wordt er uitgelegt waar ze was na Seizoen 6?

Ik vraag me af hoe Rainbow het dit keer aanpakt, Seizoen 8 is tot nu toe heel erg indrukwekkend,
en de Afleveringen zijn heel erg goed, het verhaal is veel beter als de afgelopen Seizoenen, niet dat die niet leuk
waren, ofzo, maar dit Seizoen is echt een grote stap omhoog, en heeft me weer hoop voor de toekomst gegeven  Smile
Ik vraag me af of Rainbow het verhaallijn met Diaspro deze keer beter aanpakt
en misschien spannender is, misschien dat ik het dan nog wel een kans wil geven  Surprised
Maar ik had echt liever gewild dat Rainbow stopte met dit verhaallijn telkens te herhalen.
Het is nu gewoon echt vervelend, en Diaspro’s karakter wordt echt misbruikt  Mad
Wat vindt jij van de terugkeer van Diaspro in Seizoen 8?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! S8-Hiatus
Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws.

Helaas maar vanavond is de laatste Aflevering van Seizoen de eerste helft in Italie
daarna komt er een hiatus van een paar maanden.
Vanaf 30 April begint de herhaling van het eerste deel van het 8de Seizoen.
De animatieserie wordt 2 keer per dag weergegeven op tv-kanaal Rai YoYo.
Maar niet getreurt, het Seizoen gaat weer verder met de tweede helft in de zomer of de herfst van 2019.
En misschien hebben we inmiddels dan wel een Engelse of een Nederlandse versie!  Smile

Wat vindt jij van de eerste helft van Seizoen 8?
En wat vindt jij van de hiatus dat plaats gaat vinden?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! Staryummies-Lumens
Heb je je al eens afgevraagd waar de Staryummies precies vandaan komen?  Surprised
Aflevering 7 verteld ons precies waar ze vandaan komen, en vult dat dit plotgat op,
omdat het een italiaanse Aflevering was, leg ik het hier uit:

Obscurum krijgt een nieuwe toverstaf van Valtor
daarmee kan hij de Lumens in Staryummies veranderen
om een nieuwe leger te vormen om meer licht voor hem te eten
zodat hij de sterkste tovenaar van de Magische Dimensie kan worden,
de vorige Staryummies waren verslagen door de Winx,
hij kwam ze dus tekort. In Aflevering 7 gaat Obscurum
naar planeet Promethia om de lumens van die planeet te transformeren
in Staryummies. Twinkly’s vriendin Lumillia wordt ook veranderd
naar een Staryummie. Later veranderd Twinkly haar weer terug
met een teken van vriendschap  Smile

De vraag nu is dus: Moeten de Winx wel echt met de Staryummies vechten?
Zullen ze ze weer terug veranderen naar Lumens? Wat denk jij?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! Musa-Boos-S8
Riven kwam terug in Aflevering 1 (alleen als een mysterieuze persoon),
later in Aflevering 2 zien we zijn echte fysieke verschijning,
Musa schreeuwt naar hem met ’Wat doe jij hier?!’.
Maar waarom is ze precies boos op Riven? In Seizoen 6 vertrokken ze op zeer goede voorwaarden,
dus waarom dit? Omdat het Seizoen italiaans is, leg ik het hier uit:

Zoals ik al zei, werdt Musa boos op het eerste gezicht dat ze hem zag,
daarna is dat niet veranderd. De rest van de eerste helft is ze boos op hem,
ze negeert hem, drukt zijn telefoontjes weg, reageert nors op hem.
Er zijn eigenlijk veel redenen dat Musa boos is. Ze begon boos op hem te worden, want toen hij wegging, liet hij nooit meer wat van zich horen en toen kwam hij onaangekondigd terug en dat maakte haar van streek.
Nu weet ze niet zeker of ze een goede match vormen en ze is er niet van overtuigd dat hij veranderd is.
Het is niet haar schuld, de fanwereld vindt Musa nu wel ontzettend gemeen,
maar eerlijk gezegd denk ik dat iedereen haar zou moeten opvrolijken, want zij
heeft het volste recht om zich te voelen zoals zij zich voelt nu. Later in Aflevering 10
zet Riven een show op met een soort hologrammen van haar gezichten (en zelfs eentje met haar in pyjama, lekker genant ) in de lucht, maar Musa is daar niet blij mee, want ze is een introvert, ze zegt dan ook:
’Hartelijk bedankt. Gelukkig weet je hoeveel ik graag in het middelpunt van de belangstelling sta’ (sarcastisch).

Serieus Riven, hoe wil je dat Musa je vergeeft als je je niet verontschuldigt,
omdat toen je de hele tijd weg was nooit nieuws hebt verteld? Alles wat ze van je verwacht zijn verklaringen!
Heel eenvoudig!  Mad  Het is niet genoeg om gewoon met de mond in het hart terug te komen,
en te hopen dat ze weer in je armen valt! Ik ben 100% bij je, Musa!

De vraag nu is dus: Zullen Musa & Riven dit ooit weer goedmaken,
en zelfs weer terug bij elkaar komen? Vindt jij dat Musa terecht of onterecht boos is?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! Baljurken-S8
Hier is één van de scenés van alle Winx in hun nieuwe Seizoen 8 baljurken.
Dit is een scené uit Aflevering 8, waar de Winx op Andros zijn ter ere
van Andros’s jubileum en Layla een speech moet doen.

Ik vindt de nieuwe baljurken van de Winx prachtig!  Very Happy  Ze zien er allemaal
supermooi uit. Ik vindt ontwerpen erg mooi, vooral de doorzichtige sluiers erover heen  Smile
De enige jurken waar ik niet zo weg van ben zijn die van Flora en van Stella, maar ook die zijn heel mooi,
maar de rest is toch wat beter  Surprised  Ik vindt vooral Musa’s rode jurk erg mooi. Maar de beste
zijn denk ik toch die van Layla en Bloom, die zijn echt het allermooist!
Maar nogmaals: Ze zien er allemaal fantastisch uit! De kapsels zijn
ook weer erg mooi, Tecna met een knot in is ook nieuw,
en het staat haar heel cool!  Very Happy

Wat vindt jij van de Winx hun nieuwe baljurken?
Welke zijn jouw favoriet, en welke vindt jij minder?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! LaylaNex
Je hoeft niet meer zorgen te maken, maar het gaat ontzettend goed met Layla & Nex in Seizoen 8!
Het lijkt wel alsof ze alleen nog maar meer closer zijn geworden dit Seizoen.
Ze houden steeds meer handen vast, raken elkaar veel meer aan,
knuffelen veel meer - helaas nog steeds geen kus scené gehad van ze  Mad
Rainbow, waarom laat je ons zo lang wachten!? Anyway, ze kregen twee complete
Afleveringen samen, Aflevering 8 en 9. Het was het Sirenix verhaallijn
waar de Winx de Light Gorgol moest redden in onderwater Andros,
Layla wilde eerst niet dat Nex meeging omdat ze bang was
dat er iets met hem zou gebeuren (Aww  Smile ) maar hij ging toch mee,
en ze hadden geweldige scenés waar hun teamwork supertop was! (daar draait
hun relatie ook vooral om  Smile ) Toen Nex bijna onder die rotsen kwam,
gilde ik het bijna uit - iedereen zei meteen dat Nex dood zou gaan, oké nee  Mad  -
maar hoe Layla hem redde was geweldig. De Nex solo gevecht-scenés tegen Obscurum
waren ook heel erg cool! Het was heel erg intens om te zien hoe Layla
in Aflevering 9 niet te beheersen was en heel aggressief was,
en dit keer Nex de verstandige was en probeerde
Layla te kalmeren, terwijl het eigenlijk andersom is altijd,
dat vondt ik leuk om te zien.

Wat ik er nog wel het beste aan vindt is dat Rainbow weet dat Layla en Nex worden gehaat,
maar denken: ’Het kan ons niet schelen, we houden Layla en Nex bij elkaar. Punt uit’.
En nog steeds net zoveel aandacht en screentime geven!

Wat vindt jij van Layla en Nex’s relatie in Seizoen 8?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Diaspro keert TERUG in Seizoen 8! + Seizoen 8 HIATUS! + Zijn de Staryummies getransformeerde Lumens? + Waarom is Musa boos op Riven? + NIEUWE Seizoen 8 baljurken! + Layla & Nex zijn nog steeds SAMEN! + De Winx zullen één tegen één VECHTEN met Valtor! ValtorTrix
Credits aan WinxClubRus voor dit nieuws.

De Winx feeën zullen oog in oog staan met Valtor tegen het einde van de eerste helft.
Bloom staat al oog in oog met hem in de Aflevering van gisteren (Aflevering 12)
als hij de zon van de Aarde aanvalt. De Trix zal in het tweede deel van het 8de Seizoen worden betrokken!
Maar er is ook een optie dat ze nog kunnen verschijnen aan het einde van de eerste helft.

Wanneer denk jij dat de Winx oog in oog gaan staan met de tovenaar?
En wanneer denk jij dat de Trix komen? En wat vindt je van hun terugkeer?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.

Dit was de Seizoen 8 nieuws Update weer voor vandaag.
Hopelijk vonden jullie het een leuke en interessante Update,
en hopelijk zijn de Seizoen 8 uitleggen een beetje duidelijk. Blijf Sirenix-Winx
volgen voor meer Seizoen 8, en ander Winx nieuws
en voor meer andere leuke Updates over je favoriete serie!
Tot later!!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum