Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen

Ga naar beneden

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen Empty Mysterieuze Winx Club afbeeldingen

Bericht van Admin ma mei 06, 2019 7:09 pm

Klets hierover de Update van 6 Mei 2019:

Hoi trouwe Winxers!  Very Happy  Goed jullie weer te zien. Welkom terug bij deze nieuwe splinter nieuwe Update! Very Happy
Ja, je ziet het goed. Ik heb weer nieuw reeks bedacht! - oh, ik heb de laatste tijd
zoveel inspiratie en ideeën, dat is iets wat sowieso in dit nieuwe jaar is gegroeit, haha (en het was niet
eens een voornemen Razz ) Zoals jullie weten hou ik van Mysteries, daarom is er ook maandelijks een nieuwe
deel van Mysteries op de Site, maar deze is anders. Maar zoals je uit de titel al kon opmaken,
zijn de Mysteries van vandaag niet je alledaagse Mysteries. We gaan het vandaag
hebben over: Mysterieuze Winx Club afbeeldingen  Surprised
Ik ben de laatste tijd erg geinteresseerd in mysterieuze, vage en onduidelijke video’s en foto’s van de wereld,
zonder een uitleg, en een totaal raadsel zijn. Winx Club is geen uitzondering.
Overal op het internet spoken er mysterieuze Winx Club afbeeldingen rondt
waarvan de afkomst onduidelijk, dat kan vanalles zijn: mysterieuze outfits die we nooit in de serie hebben gezien,
mysterieuze objecten die karakters vasthouden, vreemde effecten van spreuken, bijvoorbeeld.
Volgens mij is het nu wel duidelijk -  of niet, want de mysteries zijn nog niet opgelost, haha  Razz
Laten we maar eens beginnen:

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen Tecna-Boogschieten
1) Tecna met een boog en pijl?
Over deze afbeelding heb ik het al eens gehad in Deel 9 van Mysteries van Winx Club-wereld-tvseries ,
maar speciaal voor deze Update wil ik het er nog een keer over hebben  Surprised
Mysterieuze afbeelding nummer 1 is van Tecna met een pijl en boog.
Je ziet het goed. Het is geen fan art, het is toch echt real, en officieel.
De afkomst van deze afbeelding is een raadsel, het werdt vermeld door een Confessor
op een Winx Club Confessions Tumblr pagina waar de fan vermeldde
dat hij blij was om een afbeelding te vinden van haar favoriete karakter (Tecna)
die boogschiet, want dat is een sport die de fan zelf ook beoefende.
Maar dat verteld ons nog niks over de afbeelding vandaan komt Neutral
De outfit wat Tecna aan heeft doet ook totaal geen belletje rinkelen.
We hebben Tecna nog nooit in de serie deze sport zien doen, wat maakt
het nog meer mysterieus waarom de afbeelding er is  Neutral
Een theorie kan zijn, is dat Rainbow dit gepland had voor Tecna (boogschieten
als een hobby of sport voor de technologie fee), maar niet door gewerkt
voor een onbekende reden. Boogschieten is een sport wat bij Tecna
zou kunnen passen. Voor Boogschieten moet je heel precies zijn,
en dat is iets waar ze heel goed in is!  Smile Maar dit is niet de eerste keer:
In haar biografie wordt gezegt dat ze ook heel goed is in schaken.
Maar dat hebben we haar ook niet zien doen  Neutral

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen Wind
2) Mysterieuze magie:
Klinkt op eerste gezicht een vreemde titel. We weten
allemaal welke krachten de Winx hebben, maar soms
twijfel ik bij Bloom of ze altijd de Drakenvlam fee was, vooral in oude versies van Winx Club  Surprised
In deze mysterieuze afbeelding, heeft Bloom zoals de titel zegt, inderdaad mysterieuze soort magie.
Ik weet dat in het eerste Seizoen, Bloom’s krachten nog een raadsel waren
voordat ze ontdekte dat ze de fee van de machtige Drakenvlam was  Surprised
Maar Rainbow was nou ook niet echt te bescheiden op haar vuurkrachten (in Aflevering 1 maakte ze
al een grote draak!  Surprised ) wat de vraag oproept waar deze afbeelding vandaan komt.
Je zult je deze afbeelding misschien nog herrineren van een Update van een jaar geleden ,
waar ik over de mogelijkheid praatte dat Bloom’s krachten in de oude versie van Winx Club
compleet anders waren, en misschien op wind en lucht-gebaseerd, inplaats van vuur-gerelateerd te zijn  Surprised
Deze afbeelding kan daar één bewijs van zijn. Misschien verklaart dat ook waarom
ze een andere outfit draagt als in Winx Club Seizoen 1. Wat je op deze afbeelding ziet,
lijkt totaal niet op vlammen  Surprised  Deze magie is heel anders getekend, het is blauw én het is doorzichtig.
Er zijn afbeeldingen van Bloom waar ze omhuld is door vlammen,
en die lijken en komen niet eens dichtbij op deze foto. Deze afbeelding komt heel
erg dichtbij een windvlaag, inplaats van zee van vlammen  Surprised  Wat denk jij?

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen Stella-Enchantix-huidskleur
3) Stella’s getinte huidskleur?
Dit lijkt in eerste instantie op doodnormale Stella Enchantix artwork uit het derde Seizoen
gefuseert in één. Maar toch behoort het tot de lijst mysterieuze Winx Club afbeeldingen
om één reden: Stella’s huidskleur. Waarom is Stella’s huidskleur donker in haar Enchantix artworks?  Neutral
In Winx Club zelf kennen we Stella met haar blanke huidskleur. Fans hadden verwacht
dat omdat Stella van een zonnige planeet komt dat ze zo een huidskleur zoals op de artworks zou hebben,
en eerlijk gezegt: Het staat haar niet verkeerd. Maar wat het nog meer raadsel-achtiger maakt is
dat het op alle Stella Enchantix artworks is, er is geen één artwork van haar in Enchantix
dat haar correct huidskleur heeft. Hoe heeft Rainbow zoveel keer dezelfde fout gemaakt?  Neutral
Maar dit is zeker niet nieuw: we hebben heel veel artworks gehad
van Layla met een blanke huidskleur, terwijl ze donker is.
Waarom Rainbow dit doet, is dus een groot mysterie  Surprised
Ze kunnen toch niet keer op keer dezelfde fout maken, en het niet zien?  Neutral
Hun zijn toch de makers? Hun weten toch hoe de karakters eruit horen te zien?
En artworks zijn best wel belangrijk. Waarom?  Surprised  Het is promotiemateriaal om de karakters te representeren.
Als je ze verkeerd representeert zal iedereen alleen maar in de war komen, toch?
Maar in Stella’s 3D Enchantix artwork haar huidskleur is weer juist Neutral
Zullen we het ooit weten? Ik denk het niet.

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen Bloom-nimf
4) Bloom als een nimf?
Misschien herrineren veel fans deze afbeelding nog wel,
deze afbeelding was gepubliceerd op het internet in 2012 met veel andere Seizoen 5 afbeeldingen
en screenshots  Surprised  Sommige waren van Sirenix 3D beelden en andere Seizoen 5 tekeningen,
maar dit was één van de mysterieuze afbeeldingen waarvan niemand ooit de afkomst
heeft kunnen verklaren. Je ziet hier Bloom in een wat lijkt op een nimf-achtige outfit,
maar wat ook een beetje weg heeft van een zigeunerin. Waarom deze schets bestaat
is een mysterie, dat het is gepubliceerd voordat het 5de Seizoen de wereld inging
maakt het nog mysterieuzer. Waarom is het gemaakt
als het nooit in Winx Club is gezien?  Neutral  Is het een geschrapte outfit
die eerst door de Winx gedragen moest worden?  Surprised  Dat is jammer, want
de outfit zelf is prachtig. Ik herriner me het
niet, misschien was het ooit in de strips en heb ik het gemist?  Surprised Maar ookal is hij mooi,
als je goed kijkt, de outfit zelf ziet er heel onpraktisch uit,
haar lange rok is heel erg bloot en koud (niet dat dat nieuw is, ofzo  Razz )
en het lijkt alsof ze niets onder de rok aan draagt. Wat het ook is, het lijkt me ook niet op een
Transformatie. En ookal is het een geschrapt ontwerp, zou ik me niet kunnen
bedenken waar de Winx het voor aan zouden moeten hebben  Surprised
En het lijkt me ook niet dat de Winx in nimfen konden veranderen.
Het is dus echt heel erg mysterieus.

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen Icy-navel-piercing
5) Icy’s navel piercing:
Als je dacht dat er alleen maar mysterieuze afbeeldingen waren
van de Winx heb je het mis, er zijn namelijk ook genoeg
van andere karakters!  Surprised  Deze is er één van, en van onze heks van ijs, Icy.
Dit is een plaatje van Icy dat bij haar Mattel 2004 poppen, er zitten nog meer
plaatjes van Icy bij haar pop, maar deze is het meeste wat ik kan noemen
een groot mysterie. Zoals de titel zegt, kun je zien dat Icy een piercing heeft in haar navel!  Surprised
Het is apart, want Icy is een persoon waar je niet zou verwachten
dat ze een piercing had  Neutral  Maar ze is zeker niet de enige karakter
die een piercing draagt. Nex en Layla droegen er allebei één in hun oor,
maar hun piercings zijn te zien in de serie. De navel piercing
van Icy is alleen te zien op een artwork van haar. Ik bedoel: Dit is de enige artwork waar ze het heeft
en in de serie draagt ze er duidelijk niet een, dat terwijl
ze in Seizoen 1 vaak met een buiktopje rondt liep net als de Winx  Surprised
Het is een mysterie waarom ze het hier heeft. Het kan natuurlijk
zoals de andere afbeeldingen, een concept art zijn Surprised  Je kunt ook zien
dat ze een andere outfit draagt, wat kan impliceren dat dit misschien
van Magical Bloom of Winx, Just Fairies afkomstig is.
Verder is het een interessante ontdekking als ik dat van mezelf mag zeggen  Razz

Mysterieuze Winx Club afbeeldingen 22_4
6) Bloom’s mysterieuze (trouw?) jurk:
Sorry als er veel mysterieuze Bloom afbeeldingen zijn in deze lijst,
maar het lijkt erop dat de meeste van haar afkomen - voor één of andere reden  Razz
Deze mysterieuze afbeelding is heel bekend rondom de Winx Club fanwereld.
Veel Winx-fans hebben het erover  Surprised  Ik heb het al over deze afbeelding gehad
in de Deel 2 van Winx-Wereld mysteries , maar ik wilde net als de Tecna met pijl en boog,
het er nog eens over hebben speciaal voor deze Update  Smile
In deze afbeelding zie je Bloom in een mysterieuze roze jurk, veel mensen hebben
gespeculeert dat dit een trouwjurk is van Bloom. En eerlijk gezegt, lijkt het er ontzettend veel op!  Surprised
Dit is één van de outfits of jurken die nooit is gezien in de tv-serie.
Maar waar komt het dan vandaan? Na beter onderzoek
ontdekte ik dat deze trouwjurk staat op een Winx Club boek over Bloom en Sky, waar ik
jullie toen later vertelde ik een andere mysterie deel  Surprised  Maar daar was
ze maar in het half te zien. In deze bovenstaande afbeelding zien we haar top tot teen,
dus verklaart het nog niet helemaal waar deze volledige afbeelding van afkomstig is  Neutral
En waarom Bloom de trouwjurk uperhaupt aan heeft is vooral een raadsel  Neutral
In eerste film Het Geheim van het verloren rijk vroeg Sky, Bloom ten huwelijk,
daarna in de tweede film nog eens. Maar ze zijn nooit echt getrouwd daarna,
maar er ging een gerucht over dat Bloom en Sky aan het einde van het 4de Seizoen zouden gaan trouwen  Surprised
Mijn vriendin Sandra zei ooit dat ze had gehoord dat deze trouwjurk hoorde bij de eerste Winx Club film,
maar de enigste jurk die ze aan had was die blauwe jurk aan het einde van de film tijdens
de laatste dans scené. Misschien hadden de makers eerst plannen om de film af te sluiten met een bruiloft?  Surprised

Dit was de Update met mysterieuze Winx Club afbeeldingen.
Hopelijk vonden jullie het eerste deel van deze nieuwe reeks leuk.
Omdat het een nieuwe reeks is, zal het er niet bij deze ene Update blijven.
Er zijn genoeg andere mysterieuze afbeeldingen die nog niet besproken zijn
in deze lijst, ik hoop dan daarom zo snel mogelijk een Deel 2 voor jullie te maken!
Wat vindt jij van deze Update, en wat denk jij van deze mysterieuze afbeeldingen?  Surprised
Wat zijn jouw theorieën of weet jij wellicht waar ze vandaan komen?
Laat je stem horen in de reacties hieronder - of het Forum Topic.
Maar heb jij misschien nog meer mysterieuze Winx Club afbeeldingen
die hier niet bij stond, en ik over kan praten in het nieuwe deel?
Stuur die dan in bij het contact formulier onderaan het blog - niet in de reacties a.u.b,
ik wil niet dat het straks een stortplaats wordt van plaatjes.
Wie weet komt die van jouw er wel bij de volgende keer!
Stay magical, en een fijne dag!!
 Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum