Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie)

Ga naar beneden

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Empty 12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie)

Bericht van Admin vr dec 20, 2019 7:00 pm

Klets hierover de Update van 20 December 2019:

Hallo lieve sterretjes! 😄 Welkom terug bij deze nieuwe Update, ehum, Off-topic Update.
Vandaag gaan we het hebben over Sterrenbeelden. Misschien lijkt deze Update een beetje out of the blue te zijn,
maar zoals jullie weten (en vooral de langere termijn volgers) weten jullie
dat ik van astrologie hou. En ja, dat is niet veranderd 😝 Ik hou er nog steeds van.
Ik schreef er alleen niet meer over op mijn blog. Ik heb in het verleden genoeg
Updates gemaakt over Sterrenbeelden, zoals astrologie in Winx Club (de compatibiliteit tussen de koppels,
vriendschappen. Maar ook de karakters persoonlijk op astrologie gebied).
Maar wat ik ook deed was de Sterrenbeelden persoonlijk analyzeren, gebaseerd op mijn
eigen ervaringen en observaties met mensen van de twaalf Sterrenbeelden.
De laatste keer dat ik dat deed was terug in 2017. Sommige dingen die ik toen zei kloppen niet meer.
Heel veel van mijn meningen van die Update van toen zijn veranderd. Ik heb heel lang getwijfeld
of ik een nieuwe versie zou maken. Maar het lijkt erop dat ik eruit ben - anders had ik deze
Update niet opgezet natuurlijk, haha 😝 Hier is dan de 2019, 2020-versie van 12 dingen die ik wel en niet
leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden:

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Sterrenbeelden
Disclaimer:
Voor de nieuwelingen, ik ben geen astroloog. Ik weet inderdaad niks
over jullie. Maar dit is niet persoonlijk. Dit is gebaseerd op mijn observaties
en ervaringen met ieder Sterrenbeeld, dus als er iets slechts uitkomt
weet dat het niet persoonlijk is. Wat ik hier zeg klopt niet voor iedereen.

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Ram
de pluspunten:
Ik heb heel veel goede ervaringen gehad met Ram-mensen, ik hou ervan hoe jullie totaal niet vooroordelen,
terwijl je zou denken dat hun juist dé personen zijn omdat wel te doen 😯
Jullie zijn net als de Stier ontzettend loyaal. Omdat jullie niet vooroordelend zijn,
kunnen we jullie werkelijk alles vertellen - alles gekste dingen die er zijn.
Jullie zijn heel erg gezellig en vanwege jullie heerser, de planeet Mars, hebben jullie heel veel energie.
En dat voel ik ook altijd wanneer ik bij jullie ben 🙂 De planeet Mars is altijd heel erg merkbaar
bij jullie. In jullie uiterlijk, persoonlijkheid, etc (heel veel Rammen dragen
rood, de kleur van hun planeet). Jullie hebben dat soort strijdlustige
van de planeet van de oorlog, Mars. Ik hou ervan hoe vastberaden jullie zijn,
en jullie je door niks of niemand uit het veld laten slaan. Als iemand een mening
heeft over jullie, raakt het jullie niet eens 😯 Jullie hebben ook zo een geweldige zelfvertrouwen.
Jij denkt maar: Lul maar een eind verder. Jullie zijn ontzettend grappig, en zijn altijd heel positief 🙂

de minpunten:
Elk sterrenbeeld heeft zijn minpunten. Ja, jullie ook Rammen 🙃
Namelijk dat jullie soms erg moeten uitkijken op wat jullie zeggen,
jullie zijn namelijk de grootste flap uit van alle sterrenbeelden.
Jullie eerlijkheid is fijn, maar soms zijn jullie té eerlijk. Pas op voor wat jullie zeggen - vooral
als je het tegen een Kreeft zegt 😂 Soms denken jullie de baas te spelen
of het het hoog in de bol te hebben, wat jullie soms egocentrisch en gevoelloos
over kan laten komen. De Ram moet leren om meer in de schoenen
van een ander te gaan staan. Jullie boos maken is net als een uitbraak van een oorlog.
Julile kunnen namelijk heel lang een wrok koesteren 😯 (Iemand moet veel doen
om bij jouw de vergevings kant op te roepen). En stoppen met zo eigenwijs en koppig te zijn,
vooral als het aankomt op veranderingen. Jullie kunnen totaal niet tegen als
iets niet naar jullie zin gaat. Jullie kunnen soms heel kinderachtig gedragen.

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Stier
de pluspunten:
Ik hou ervan hoe jullie met zoveel wijsheid en volwassenheid zitten,
daarmee lijken jullie veel op de Boogschutter ☺ Deze wijsheid is soms zo natuurlijk
voor jullie. Jullie weten sommige dingen gewoon, zonder aanleiding.
Ik vindt jullie heel erg inspirerend, vooral hoe jullie in het leven staan 🙂
Wanneer ik de hoop even verloren ben, ga ik altijd naar mijn Stier-vriendin toe.
Het is mooi om te zien dat hoevaak jullie zijn gevallen, jullie elke keer weer opstaan
en verdergaan. Ik heb heel veel geleerd van Stieren. Jullie zijn heel erg loyaal.
Ik vindt jullie gevoel voor schoonheid en kunst heel erg leuk 🙂 Dit hebben jullie
natuurlijk van jullie heerser, de planeet Venus, de planeet van de liefde en schoonheid.
Jullie zijn zo lief, zelfs liever dan de Kreeft. Soms geven jullie gewoon uit het niets
een knuffel, alsof jullie onze gedachtes kunnen lezen. Jullie weten altijd
wat een persoon op dat moment nodig heeft. Ik kan jullie altijd vertrouwen. Jullie zijn
hele goede luisteraars. En wanneer ik jullie knuffel, voelen jullie altijd
aan als een hele zachte teddybeer 🙂 Ik hou ervan hoe sensueel jullie zijn - ik, als Kreeft ascendant
vindt dat heel fijn! ☺

de minpunten:
Het is fijn om te weten dat jullie niet zo gauw boos zullen worden 😯
Maar soms kan dat ook een minpunt zijn, ik weet jullie niet van confrontatie houden,
maar omdat jullie niet zo gauw boos worden, kan ook komen omdat jullie
vaak mensen over jullie grenzen laten gaan. Stier, ook jij mag je gevoelens uitspreken! 😯
En stop met zo vaak onzeker zijn, jullie zijn zo gevoelig. Jullie zijn soms zo vaag en onduidelijk met wat jullie
soms bedoelen, maar ook in jullie acties. Een keer toen ik jarig was,
feliciteerde een Stier die ik ken wel mijn moeder. Maar mij (de jarige zelf) niet confused
Jullie kijken erg de kat uit de boom, en dat is soms goed, maar soms
leidt dat ook dat jullie niet jullie volste potentieel kunnen behalen, terwijl
jullie de wereld ook net zoveel te bieden hebt, als alle anderen. Wat soms vervelend is
dat jullie koppigheid op hele ongelegen momenten komen confused

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Leeuw
de pluspunten:
Leeuwen in een notendop: échte mensen mensen 🙂
Ik hou ervan dat jullie het kunnen vinden met iedereen. En ook écht iedereen
die je tegenkomt. Jullie kunnen je inleven in iedereen.
Ik hou van jullie gezellige en sociale persoonlijkheid. De zon als jullie kosmische
heerser, straal je ook als een ster 🙂 De warme die jullie om je heen hebben,
lijkt ook op de zon. Heel ironisch maar waar, heel veel Leeuwen houden
er ook van als de zon schijnt, dat is waarom ze houden van warme en zonnige vakanties.
Jullie zijn altijd ontzettend creatief. Ik had vroeger een Leeuw-vriendin.
Ik kon met haar altijd uren tekenen en kleuren. Jullie zijn hele goede leidinggevende 🙂

de minpunten:
Net als de Ram, kunnen jullie heel erg dominant zijn en heel erg bazig.
Het is jammer dat jullie juist wel altijd heel erg vooroordelend zijn,
en jullie stappen vaak te gauw op iets af zonder eerst de situatie nader te bekijken,
zoals ik eens een andere Leeuw-vriendin had, die dacht dat als een jongen
er van de buitenkant er leuk uitzag, het een waardig vriendje was.
Jullie zijn in die zin erg naief. Jullie kunnen nog weleens wat leren van de aardetekens! 😉
Ik kan helaas niet zo goed met jullie beginnen over andere perspectieven en alternatieve meningen.
Jullie zijn vaak te standvastig op jullie standpunt, en dat is soms irritant.
Jullie zijn denken vaak ’mijn mening is een feit en de wet’, wat natuurlijk niet zo is confused

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Kreeft
de pluspunten:
Het eerste wat ik altijd opmerk bij de Kreeft is hun huisje: Jullie hechten heel veel
waarde aan mooie spulletjes 😯 Ook ziet jullie huisje er altijd
heel erg gezellig en vooral knus uit. Altijd als ik in jullie huisje ben
voel ik me op me gemak. Ik hou ervan hoe zorgzaam jullie zijn, jullie
zijn erg goed in advies geven, erg behulpzaam! 🙂 Ikzelf ben een Kreeft ascendant,
en ik herken veel Kreeft eigenschappen in mezelf. Ik merk ook vaak
dat wanneer Kreeften geen kinderen hebben, ze vaak dan huisdieren hebben.
Jullie moeten echt altijd iets hebben om voor te zorgen, hé? ☺ Het is geen wonder,
jullie heerser (de maan) symboliseert de moeder of het moederlijke instinct.
Dit is daarom ook waarom jullie zo lief zijn voor anderen ☺

de minpunten:
Ja, ik ga heel eerlijk zijn (want zo zijn Boogschutters 😋). Wat zijn jullie gauw
gekwetst. En zelfs voor dingen die niet eens zo bedoeld zijn.
Ik kan jullie écht 100 keer uitleggen hoe ik het bedoeldem maar dan nog
voelen jullie je niet gerustgesteld. Ik voel soms alsof jullie je gevoelige kant
gebruiken als een manipulatie tactiek. En een Sorry is moeilijk uit jullie te krijgen, helaas confused
Je moet bijna een hele lijst maken met 10 redenen waarom ze het fout hadden.
Veel van jullie zijn erg oppervlakkig en cliché, wat soms kan overkomen
dat jullie een beetje saai zijn. Jullie hebben vaak geen eigen mening,
en gaat maar met de kudde schapen mee confused Kom ook eens uit die schelp, Kreeft! 😯
Jullie zijn extreem goed in het spelen van het slachtoffer. Jullie kunnen namelijk niet goed tegen jullie verlies.
Sommige van jullie worden pas zorgzaam voor anderen, als
jullie zelf ook platliggen! 😯

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Vissen
de pluspunten:
Sorry Kreeften, als ik moest kiezen uit de watertekens, kies ik toch liever de Vis.
Ik weet het niet, maar met jullie heb ik altijd veel meer connectie en
veel meer een band ☺ Maar dat komt misschien omdat we allebei dezelfde planetaire heerser
hebben, de planeet Jupiter. Ik als Boogschutter vindt jullie filosofische kijk op het leven geweldig 🙂
Een paar jaar geleden zat ik op een cursus voor mijn werk met een twee andere Vissen.
En het was oprecht een hele leuke tijd met ze ☺ Iedereen was uiteindelijk iedereen geslaagd,
en één van de Vissen gaf ons gewoon allemaal zoenen op onze wangen - oh, ik smolt bijna! ☺
Jullie hebben écht de mooiste ogen van alle 12 de sterrenbeelden. Jullie zijn heel veel meer
sensueel als de Stier en als de Kreeft, vooral in lichamelijke aanrakingen. Ik kende ooit
een andere Vissen-man, en voor hem was het gewoon doodnormaal om zijn vrienden
echt aan te raken wanneer hij met ze praatte. Wanneer ik verdrietig was, zou hij mijn hand vastpakken.
Die Vissen-man was ook extreem gevoelig voor prikkels, zoals geluiden en kleuren 😯
Jullie hebben soms echt oprecht zulke schattige eigenschappen ☺ Jullie hebben een kinderlijke
en ook volwassen kant aan jullie.

de minpunten:
Jullie zijn soms hele goede leugenaars 😯 En soms hebben jullie totaal geen respect voor anderen.
Het is jammer dat veel van jullie Vissen aan de drank zitten en vaak roken (dit komt
door jullie heerser, Neptunus, de planeet van verslavingen). Jullie zijn vaak mysterieus.
Dit is soms aantrekkelijk, maar soms zit er helaas ook een slechte intentie
achter deze mysteriekant van jullie 😯 Sommige van jullie zijn erg geheimzinnig.
En wanneer jullie iets slechts hebben gedaan, doen jullie er alles aan om het te verbergen
en ervoor te zorgen dat jullie vóóral niet de gevolgen ervan krijgen.
Vaak verdraaien ze zelfs hele verhalen om een ander de duivel te laten lijken.
En zichzelf te laten lijken als de redder in nood. Ze zijn goed in er met de eer vandoor gaan confused

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Maagd
de pluspunten:
Jullie zijn ontzettend goed in het verwoorden van jullie gevoelens
en jullie meningen. Jullie kunnen ook heel erg goed luisteren
en begrijpen meteen iedereen 🙂 Vanwege jullie heerser Mercurius, de planeet van communicatie,
zie ik veel Maagden in de journalistiek (ik hou heel erg van schrijven, omdat
ik mijn Mercurius in Boogschutter heb staan). Jullie zijn blijkbaar
ook heel goed in details, zoals computers en andere technische dingetjes.
Jullie zijn erg verstandig in jullie beslissingen 😯

de minpunten:
Met veel Maagden heb ik communicatie-problemen gehad, jullie zijn heel erg onduidelijk soms confused
Zoals dat jullie zomaar ineens weglopen ergensheen zonder te zeggen waarheen
of dat je ineens je eigen gang gaat zonder eerst te bespreken op werk confused
Jullie zijn goed met iemand in de rede vallen. Sommige van jullie zijn net als de Kreeft
een beetje saai en oppervlakkig. Soms hebben jullie moeite met de positieve dingen te zijn,
en zijn jullie soms een beetje brommerig of zeurderig confused

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Boogschutter
de pluspunten:
Zoals jullie weten ben ik zelf een Boogschutter, maar ik ga het natuurlijk
vooral hebben over ervaringen met andere mede-schutter in mijn leven.
Ik hou ervan hoe optimistisch jullie zijn ☺ Ik vindt het leuk dat jullie
zo vol wijsheid zitten. En altijd zulke goede advies hebben. Wanneer ik verdrietig ben,
zoek ik gewoon mijn mede-schuttertjes op. Ik weet dat we hetzelfde zijn,
en daarom elkaar beter begrijpen. Jullie weten echt iedereen vrolijk te maken.
Alleen met jullie aanwezigheid al wordt de sfeer al beter ☺ Ik hou van jullie humor (want ik deel het, haha 😂).
Jullie hebben het ’larger than life’-kijk op het leven waar ik me in kan herkennen.
Dit komt door de planeet Jupiter, onze heerser, bekend als de grootste planeet in ons zonnestelsel, natuurlijk.
Ik vindt andere Boogschutters heel erg inspirerend. Vooral hoe niks ze ook tegenhoudt.
Ze denken heel groot, en zien vaak het hele plaatje. Ikzelf ben geboren met Jupiter in Boogschutter,
wat betekend dat ik vindt dat er geen grenzen zouden moeten zijn.
Ik wil anderen meegeven dat de horizon groot is, en jij net als een ster bent 😃
Ook een ster heeft geen grens in hoe hij kan stralen. Jij kan zo groot worden als jij wilt.
Laat de wereld zien wat jij echt bent. Niet denken, maar gewoon doen! 😃

de minpunten:
Zoals ik al zei, is de Boogschutter enorm optimistisch, wat soms ook averechts kan werken confused
Jullie moeten soms stoppen, en de situatie iets nader bekijken.
Soms kan jullie optimisme mensen weleens kwetsen. Wanneer mensen verdrietig zijn,
is het soms even ongelegen om de bloemetjes en de bijtjes erbij te halen confused
Wanneer iemand net een dierbare heeft verloren aan de dood, is het even niet oké
om vrolijk te zijn, Boogschutters confused Jullie eerlijkheid is ontzettend fijn,
maar net als fijn, soms erg direct. Jullie zijn soms erg impulsief,
en doen vaak eerst en daarna vaak pas denken aan de gevolgen.
En jullie zouden iets moeten doen aan optijd komen, Boogjes. Jullie kunnen veel beter dan dat 😯

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Steenbok
de pluspunten:
Ik vindt Steenbok’s energie ontzettend fijn 😇 In de 2017-versie van deze Update
zei ik dat ik Steenbok soms erg stijfjes vondt. Maar weet dat ik in de afgelopen jaren
ontzettend anders ben gaan denken over de Steenbok. Dit komt vooral omdat ik er namelijk
één heb gedate vorig jaar. Als je ze echt goed leert kennen, leer je de liefste personen kennen.
Jullie zijn sensueel, maar niet in de manier van de watertekens. Jullie zijn heel interessant,
en ik vindt het altijd heel amuserend om jullie meningen te horen. Ze zijn altijd
zo goed onderbouwt en interessant. Ik hou ervan hoe jullie niet bang
zijn om jullie waarheid uit te spreken - en vaak hebben jullie gelijk ook.
Jullie zijn ook ontzettende grappenmakers. Ik doe het namelijk vaak bijna in mijn broek van jullie, haha 😂
En net als bij de Stier, jullie hoeven niet naar school gegaan te zijn of een curus gevolgt te hebben,
jullie weten alles gewoon al! 😯 De Steenbok waar ik mee gedate heb liet zijn liefde
zien in hele kleine dingen. Veel mensen vinden jullie serieuze kant niet zo leuk,
maar ik vindt het juist heel erg fijn. Ik weet gewoon dat jullie heel realistisch willen zijn 😯

de minpunten:
Sommige van jullie hebben ontzettende moeite met loltrappen 😯
Jullie zijn hardwerkend, en ik herken dit ook een beetje in mijzelf (Ik heb mijn Mars in Steenbok),
maar soms mogen jullie ook weleens een pauze nemen, hoor.
Neem het leven niet zo serieus, daarvoor is het te kort! 😯
Het is soms irritant dat een discussie aangaan moeilijk is met jullie. Soms
hebben jullie de neiging om de wijsneus uit te hangen of gewoon een betweter te zijn.
En jullie laten vaak anderen niet hunzelf zijn confused En jullie moeten stoppen met mensen
vertellen hoe ze hun leven moeten leven. Jullie zijn tevaak met materialistische dingen
bezig confused

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Schorpioen
de pluspunten:
Mijn oom is een Schorpioen, en ik hou van jullie droge humor! 😂
Mijn nichtje is er een, en ze is heel lief ☺ Ik kan bij haar met
alles komen, en ze begrijpt me altijd. Jullie zijn erg behulpzaam.
Helaas is dit alle goede dingen over de Schorpioen. De rest is alleen
maar slechte ervaringen, helaas confused

de minpunten:
Wanneer iemand stop zegt, komt het voor jullie soms lastig binnen.
En jullie zijn ook ontzettend onvoorspelbaar. Van de ene dag zijn ze je vriendin
en de andere besta je niet meer confused Dat is Schorpioen een notendop.
Sommige van jullie zijn heel erg mysterieus. Jullie zeggen bijna niks,
en het lijkt alsof je altijd wel wat te verbergen hebt 😯 Maar jullie droge humor
kan soms ook weleens de verkeerde kant opdraaien. Sommige Schorpioenen
die ik ken zijn zo egocentrisch, dat ze zelfs hun familie opzij schuiven
en compleet negeren. Jullie hebben vaak totaal geen aanleiding
of reden voor je acties confused Jullie doen het vaak gewoon, wanneer het jullie het beste uitkomt
of wanneer jullie er profeit van heben. Je kunt ineens van de ene dag van de aardbodem
verdwenen zijn om er de volgende week weer op te komen dagen
alsof er niks aan de hand is. Het lijkt soms wel alsof je bezeten bent! 😯

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Weegschaal
de pluspunten:
Ik vindt jullie heel erg gezellig 🙂 Ik kan altijd heel goed praten met jullie, vooral dingen
wat ik mee dwarszit of verdrietig over ben. Jullie begrijpen altijd écht iedereen,
sommige van jullie zijn heel erg zorgzaam en moederlijk.
Een ruzie krijgen is met jullie heel moeilijk, net als bij de Stier.
Maar jullie hebben wel jullie prioriteiten en grenzen duidelijk vaststaan, zeg! 😯
Jullie hebben heel veel zelfvertrouwen. Ze houden van grapjes maken en schik hebben.
Je kunt altijd loltrappen met jullie. Maar sommige van jullie zijn ook wat rustiger
en gevoelig. Waar ik het net over heb gehad is vooral de Weegschaal-vrouwen.
Met de Weegschaal-mannen heb ik wat mindere ervaring. Ja, jullie
zijn romantisch en aardig. En jullie vinden het leuk als meisjes
jullie grappig vinden 😋 Jullie zijn vaak altijd op de versiertour.
Ik kende ooit een Weegschaal-man van school. Hij zat écht altijd achter de meisjes aan, haha 😋

de minpunten:
Nee, Weegschaal-mannen.. Ik mag jullie niet Evil or Very Mad
De meeste weegschalen die ik tegenkom zijn heel erg macho en proberen altijd
heel erg stoer en cool te zijn. Sommige zijn heel erg bot en beetje direct.
De Weegschaal-man waar ik het net over had, had weleens zijn auto naar de goten gereden.
Waarom? Omdat hij beetje stoer wilde zijn 🙄 Ik vondt hem achteraf een beetje een rare kerel,
ik heb daarom ook geen contact meer met hem. Ik had ook trouwens ook kort verkering met hem.
Hij was de eerste die mij vroeg. Maar daarna hoorde ik niks meer van hem confused
En toen ik weer terug op school kwam, deed hij heel raar tegen mij en afstandelijk.
Veel van jullie Weegschalen zijn goed in moeilijk doen en niet toegeven dat ze fout zitten confused

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Waterman
de pluspunten:
Watermannen zijn heel erg makkelijk, en denken niet zo nauw 🙂
Sommige van jullie zijn ontzettend gul. Soms geven jullie gewoon ineens
een kadootje.. uit het niets! En écht, jullie sarcasme is de beste van alle Sterrenbeelden! 😂
Mijn ex-collega Waterman was constant grapjes aan het maken.
Elke dag zou ze zeggen: ’Doei, tot morgen’ terwijl ze gewoon naar bovenging, haha 😂
Maar soms kunnen jullie ook gewoon heel gezellig kletsen.
Jullie zijn altijd heel erg beleefd tegen iedereen. Tegen jullie kan ik ook alles vertellen.
Jullie zijn altijd heel erg geinteresseerd in anderen. Vanwege jullie planeet Uranus,
de planeet van verassende wendingen, kunnen jullie goed omgaan met veranderingen – jullie zijn het gewend denk ik
met zo een heersende planeet als Uranus, haha 😋

de minpunten:
Jullie zijn heel erg gevoelig en laten mensen gauw over jullie heen lopen 😯
Wanneer iemand de baas speelt, laat jij ze maar de baas spelen.
Wanneer iemand over je heen loopt, denk je: Laat ze maar.
Terwijl jullie ook best eens voor je eigen mogen opkomen, Waterman! 😯
Vele van jullie zijn heel erg eigenwijs en hebben soms de mentaliteit: Het ene oor in, het ene oor uit.
Wat soms goed kan zijn, maar jullie ook in de problemen kan brengen confused
Soms moeten we dingen 100 keer uitleggen aan de Waterman of ze begrijpen het nog niet
of ze zijn gewoon koppig. Jullie moeten soms oppassen met jullie woorden.
Net als de Ram, kunnen jullie soms een flap uit zijn. Maar meestal bedoelen
ze dat niet zo. Ze zijn gewoon soms té eerlijk confused

12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie) Tweelingen
de pluspunten:
Jullie zijn heel erg grappig 😂 Jullie zijn hele slimme mensen.
Net als de Maagd hebben jullie Mercurius als jullie heerser, maar bij
jullie manifesteert Mercurius anders. Ik zie heel veel Tweelingen
bezig zijn met puzzeltjes oplossen of mysteries ontrafelen (Laat ik nou toevallig
ook een sterke Mercurius hebben in mijn geboortehoroscoop 😋). Heel veel Tweelingen
die ik heb meegemaakt hebben youtube-kanaal – ook een vorm van communicatie –
of schrijven boeken. Het is heel interessant wat ze doen altijd!
Soms hebben ze ook gewoon kanalen met grappige en lollige dingen erop.
Zoals video games waar ze zich rot in kunnen lachen. Tweelingen, ik weet niet
hoe jullie het doen. Maar jullie hebben altijd zoveel succes in jullie carriére 😯
En jullie zijn echt altijd maar aan het praten, praten, praten.
Al is dat in het echt of op de telefoon – ja, ik zie jullie heel vaak met jullie telefoons 😜

de minpunten:
Sommige van jullie zijn écht nep confused En jullie zijn slecht in vriendschappen onderhouden.
Jullie zijn net als Schorpioenen, van de ene dag ben je een vrolijke meid
en de andere dag ben je verdwenen. Jullie hebben écht twee gezichten, net alsof er twee mensen in jullie schuilen.
Dit is misschien waarom jullie soms zo faké overkomen 😯 Jullie zijn ook heel erg slordig,
zijn slecht in het organiseren, etc. Het is goed dat jullie niet vaak zullen liegen,
maar jullie hebben wel de neiging om halve waarheden te vertellen confused
Jullie zijn namelijk niet goed in verhalen afmaken. Vaak zijn jullie al gauw uitgekeken op dingen.
Soms doen jullie gewoon maar wat je zelf wilt, zoals wanneer jullie
geen zin hebben in werk, besluiten jullie gewoon helemaal te verdwijnen 😯
Jullie kunnen soms weken verdwijnen, en ineens onaangekondigd ineens opduiken.
Jullie kunnen soms van de hak op de andere tak springen 😯

Dit was de Update over 12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de Sterrenbeelden.
Hopelijk vonden jullie dit een leuke Update – en een keer wat afwisseling.
Onthoudt: Dit was niet persoonlijk. Dit was niet om mensen
aan te vallen. Dit was alleen maar uit mijn ervaringen.
Spam de reacties hieronder a.u.b niet vol met haat.
Je bent geen Sterrenbeeld. Je bent een mens (een mooi mens ☺).
Je bent nog steeds veel meer dan alleen je Sterrenbeeld.
Ik hoop dat ik niet te grof ben geweest. Wat vonden jullie van deze Update?
En wat zijn jouw persoonlijke (goede en slechte) ervaringen met ieder Sterrenbeeld?
Moet ik door gaan met over de Sterrenbeelden te praten en waarvoor dan precies?
Laat het me weten in de reacties of het Forum Topic. Vanaf volgende week heb ik twee weken
kerstvakantie 😃 (Ik ben er echt aan toe 😟). Dit betekend twee weken lang
dat de Updates om 3 uur in de middag komen (dit doe ik altijd als ik vrij ben).
Een fijn weekend (of een fijne kerstvakantie!) 😃✨
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum