Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vandaag ben ik NIET blij omdat....

+5
Nja
Kyana
Sandra
Larissa
Rika
9 plaatsers

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra za nov 28, 2015 4:33 pm

Kyana schreef:Maandag tot donderdag alles inleveren van mijn gip voor TT1, word een leuk weekend Shocked
Oh ja precies... vol huiswerk  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Admin zo nov 29, 2015 9:27 pm

Omdat mijn computer een error kreeg, op een doodgewone avond als deze Mad
Ik schrok me dood Sad Mijn hart ging zo tekeer. En het geluid wat hij maakte was oorverdovend.
Gelukkig had ik mijn Word Document waar ik aan bezig was tegen het eind opgeslagen,
zodat ik niet helemaal overnieuw hoefde te schrijven.
Alleen, een klein stuk. Maar dat was de moeite waard wel.
Nu even mijn anti-virus laten draaien.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana di dec 01, 2015 8:01 pm

Omdat ik maar 7 uur slaap gehad heb op 2 nachten tijd, zondag op maandag 5 uur en maandag op dinsdag 2 uur Sad School vergeet soms dat wij levende wezens zijn
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Admin di dec 01, 2015 8:02 pm

Kyana schreef:Omdat ik maar 7 uur slaap gehad heb op 2 nachten tijd, zondag op maandag 5 uur en maandag op dinsdag 2 uur Sad School vergeet soms dat wij levende wezens zijn

Das heftig!
Sterkte *knuffelt* What a Face
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra di dec 01, 2015 8:37 pm

Kyana schreef:Omdat ik maar 7 uur slaap gehad heb op 2 nachten tijd, zondag op maandag 5 uur en maandag op dinsdag 2 uur Sad School vergeet soms dat wij levende wezens zijn
Urgh ja  Mad
Ik slaap de laatste tijd ook maar minder dan 8 uur en dat is niet genoeg voor mij  Evil or Very Mad
Na 10 uur val ik dan zowat om en heb ik zo een hoofdpijn  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana wo dec 02, 2015 9:05 pm

Omdat ik enorm twijfel over mijn gip-illustratie, wat ik bij een gedicht moest maken.. Die vrouw is zo streng en geeft me altijd slechte punten pale
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra zo dec 06, 2015 6:34 pm

Omdat ik weer opnieuw kan beginnen met mijn tekening  Evil or Very Mad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana ma dec 07, 2015 6:30 pm

Het examens zijn en mijn favoriete vak morgen heb (geschiedenis) samen met aard... Ik had 31% op geschiedenis op mijn rapport Shocked
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra vr dec 11, 2015 8:15 pm

Kyana schreef:Het examens zijn en mijn favoriete vak morgen heb (geschiedenis) samen met aard... Ik had 31% op geschiedenis op mijn rapport Shocked
NEEE GESCHIEDENIS  Shocked *heeft gescheidenis en aardrijkskunde laten vallen*  Shocked 

Dus uh ik had vandaag een scheikunde toets  Cool
En ik snapte het niet..  Crying or Very sad Dezelfde soort stress als bij natuurkunde toetsen..
Volgens mij wordt dit mijn eerste onvoldoende voor scheikunde  Shocked (en ik heb dat vak al 3 jaar)  Cool

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana za dec 12, 2015 6:02 pm

De X-mos show met de klas voor school absoluut niet opschiet en mijn klas geen moeite doet..

+ examens, maandag nederlands dat wordt een dikke buis Laughing
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Admin za dec 12, 2015 6:40 pm

Sorry, maar ik ben vandaag weer zo verdrietig  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad
Ik voel me niet prettig thuis.
Niemand begrijpt me. En als ik huil wordt iedereen boos.
Mijn zus pest me, met zeggen dat ik dom en stom ben, terwijl
ze weet dat ik gauw geraakt ben, vanwege die stemmen in mijn hoofd.
En ja, ik ga die dingen geloven, vanwege mijn lage zelfvertrouwen (en dat weten ze dondersgoed!)
En ze geeft mij altijd de schuld, zoals te zeggen ''Ja schuif het maar weer op een ander af''.
Ik kan gewoon niet mezelf zijn. Ik ben raar, als ik mezelf ben, volgens haar.
En ik moet het maar accepteren dat ze dingen heeft geroepen.
En dan weer onbezorgd doorgaan met het leven.
En nu moet ik maar eens niet aan mezelf denken. Nu zeggen mijn ouders ''Denk maar eens aan
[Naam kennis] die heeft pas een slecht leven''. Ik heb nooit gezegt dat ik een slecht leven heb, maar
als hun zo doorblijven gaan, ja dan wel misschien!
Ze zien niet eens in hoeveel pijn ik lijdt. Hoeveel verdriet ik heb.
Want, dat is weer egoistisch, volgens hun.
Wat moet ik anders? Als ik dood zou wezen, dan zouden ze me erg missen,
maar als ik leef ben ik niks.

Help. Crying or Very sad
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra do dec 17, 2015 12:22 pm

Non niemand reageert  Shocked


Nou ik ben vandaag gewoon vrij van school..  Shocked
Zijn mijn vader en broertje ook thuis!  Mad

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra vr dec 18, 2015 2:36 pm

Vandaag moest ik naar school. Helaas was vergissingen met de tijd waardoor ik veel te laat kwam (nadat een klasgenoot me had geappt met waar ben je?)  Shocked
Ik kom aan op school en durfde het lokaal niet meer in omdat ze al bezig waren.
Ik raak dus helemaal in paniek en hoofdpijn en duizelig  Crying or Very sad
Ik heb een uur op de wc gezeten voordat ik naar huis durfde (en kon)  Crying or Very sad
Het was echt erg  pale

Kreeg ik weer zo die klasgenoot op whatsapp van 'ben je er al?' en iemand anders van ''ben je nog op school?'. Ik werd zo bang omdat ik niet wist hoe ik moest uitleggen wat er was gebeurd  Neutral
Uiteindelijk is het me toch wel gelukt en bleek het niet zo een groot probleem te zijn  Crying or Very sad

Hopelijk denkt de school daar ook zo over  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana zo dec 20, 2015 1:46 am

Omdat ik net thuis kom van mijn werk en (opnieuw) de stomste fout ooit maak door naar de wc te gaan en mijn gsm uit mijn achterzak vergeten te halen.... Je kan raden wat het volgende was.

Ik hoop echt dat hij overleeft ik heb die nog geen 2 maanden mijn vorige had dit niet overleeft Sad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Admin zo dec 20, 2015 4:20 pm

Admin schreef:Sorry, maar ik ben vandaag weer zo verdrietig  Crying or Very sad  Crying or Very sad  Crying or Very sad
Ik voel me niet prettig thuis.
Niemand begrijpt me. En als ik huil wordt iedereen boos.
Mijn zus pest me, met zeggen dat ik dom en stom ben, terwijl
ze weet dat ik gauw geraakt ben, vanwege die stemmen in mijn hoofd.
En ja, ik ga die dingen geloven, vanwege mijn lage zelfvertrouwen (en dat weten ze dondersgoed!)
En ze geeft mij altijd de schuld, zoals te zeggen ''Ja schuif het maar weer op een ander af''.
Ik kan gewoon niet mezelf zijn. Ik ben raar, als ik mezelf ben, volgens haar.
En ik moet het maar accepteren dat ze dingen heeft geroepen.
En dan weer onbezorgd doorgaan met het leven.
En nu moet ik maar eens niet aan mezelf denken. Nu zeggen mijn ouders ''Denk maar eens aan
[Naam kennis] die heeft pas een slecht leven''. Ik heb nooit gezegt dat ik een slecht leven heb, maar
als hun zo doorblijven gaan, ja dan wel misschien!
Ze zien niet eens in hoeveel pijn ik lijdt. Hoeveel verdriet ik heb.
Want, dat is weer egoistisch, volgens hun.
Wat moet ik anders? Als ik dood zou wezen, dan zouden ze me erg missen,
maar als ik leef ben ik niks.

Help. Crying or Very sad

Ik moet waarschijnlijk uit huis van me ouders.
Vaarwel Sad
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra di dec 22, 2015 4:39 pm

Ik verspil mijn vakantie aan erg nuttige dingen.

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana za dec 26, 2015 4:56 pm

Ik best wel ziek van, ik heb moeten overgeven vannacht en een uur wakker gelegen van de buikpijn.
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Admin za dec 26, 2015 4:58 pm

Kyana schreef:Ik best wel ziek van, ik heb moeten overgeven vannacht en een uur wakker gelegen van de buikpijn.

Wow, dat is echt niet goed. Heftig.
Beterschap flower
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana do dec 31, 2015 5:41 pm

Ik na meer dan een week wachten eindelijk wat meer weet over mijn gsm die in de wc gevallen is Sad En helaas, het moederbord is beschadigt. Aangezien de enige die dit eigenlijk mogen vervangen Apple zelf is, moet hij dus opgestuurd worden en het moederbord is ook het duurste stuk voor te vervangen.

Maar er is ook wat goed nieuws! De winkel waar ik heb afgegeven had heeft Apple gecontacteerd voor een prijs te maken maar blijkbaar kan ik dus dezelfde gsm nieuw krijgen voor maar 350! Dat klinkt misschien veel, maar blijkbaar was de reparatie nog duurder! Ik ben heel blij want ik had hem nog maar 2 maanden dus was echt heel zonde!

Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra vr jan 01, 2016 12:43 am

Ik word een beetje moe en hoofdpijn van de rook en knallen (al de hele dag) en verder zijn wat vuurwerk pijlen dingen aan het BRANDEN  aan de overkant Shocked

Hopelijk vliegt het gras niet in brand  Shocked

Oh en blijkbaar is de brandweer net al langs geweest  Surprised

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana za jan 02, 2016 10:03 pm

Ik ben best wel ziek alweer, deels ook door nieuwjaar.

Ik had al veel keelpijn en ik wist dat het erger ging worden na nieuwjaar. Ook had ik mijn tandvlees verbrand van pizza te eten dus dat kwam er dan ook nog bij en de keeltabletten deden altijd pijn aan mijn tong dus mijn mond voelde echt verschrikkelijk aan! Gister had ik ook nog een best wel felle kater met enorme hoofdpijn, ben blij dat dat nu al over is.
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Nja zo jan 03, 2016 1:07 pm

Ok dit gaan jullie niet geloven! Een dag voor oud & nieuw pakte ik mijn winx dress up boek om verder te gaan met aankleden enzo en toen ik een paar outfits wou wisselen toen was de heel afbeelding weg! Ik dee het sticker weg en de afbeelding zelf was ook helemaal versleten floras vleugel is kapot en toen ik Stella wou uitknippen toen ging het miss met knippen! Dus voor degeen die hem hebben pas op! die stickers luisteren niet helemaal goed als ik wil wisselen enzo.. ugh waarom moest ik het ook hebben.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana wo jan 06, 2016 1:49 pm

Niet door op mijn theoretisch rijexamen... Terwijl ik alle theorie begrijp, ik twijfel gewoon te veel Sad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Sandra vr jan 08, 2016 5:44 pm

Vandaag liep ik naar de volgende les en ik voelde me net een bevoren ijsklontje omdat ik haast niet normaal kon bewegen *en dan moet je ook nog een doodenge trap op*  Shocked

Ik denk dat het in het vorige lokaal iets te koud was..

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Kyana za jan 09, 2016 4:12 pm

Mijn klas ambetant doet Mad We hebben volgende vrijdag onze xmos show (soort van feest dat we nog 100 dagen naar school moeten) en een deel van onze show is dus Winx. We zijn met 5 en wouden dus witte kleedjes zien te vinden die we dan met neon verf verven want we werken met blacklight. Ze geven mij een max prijs van 10 euro dus ik vind iets van 10 en nu klagen ze allemaal dat het te duur is en dat ze het niet meer willen en iets goedkopers willen Evil or Very Mad
Kyana
Kyana

Aantal berichten : 369
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 26
Woonplaats : Tongeren

http://kyofarine.businesscatalyst.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag ben ik NIET blij omdat.... - Pagina 8 Empty Re: Vandaag ben ik NIET blij omdat....

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum