Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Astrologie: Jupiter in Boogschutter - mijn ervaring

Ga naar beneden

Astrologie: Jupiter in Boogschutter - mijn ervaring Empty Astrologie: Jupiter in Boogschutter - mijn ervaring

Bericht van Admin vr jan 31, 2020 6:59 pm

Klets hierover de Updat van 31 Januari 2020:

Hallo mijn stralende sterren! 😄 Leuk dat jullie weer langs zijn gewipt
voor nieuwe Update. Vandaag is het in het onderwerp van astrologie en de sterrenbeelden.
Ik ben van plan om astrologie terug te brengen op het blog.
Ik was daar al mee begonnen met de Update over mijn plus en minpunten
over de twaalf sterrenbeelden een paar weken geleden.
Dat was de eerste astrologie update in een paar jaar.
Vandaag begin ik over mijn ervaring met Jupiter in de boogschutter (dat is mijn sterrenbeeld/zonneteken)
vanaf November 2018 t/m December 2019 - hij blijft gemiddeld een jaar in een teken.
De nieuwe Achtergrond van de maand Februari is een dag te vroeg.
Ik wilde niet wachten tot Maandag (de derde) en ik de was de oude Achtergrond alweer beetje beu, haha 😋
Het is zoals je ziet Musa in de Seizoen 8 Cosmix Transformatie. En zoals je ziet is het versierd
met harten, sinds Februari de maand van de liefde is (14 Februari is namelijk weer valentijnsdag).
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden 🙂 Jupiter doet er twaalf jaar over om een rondje te maken
langs alle sterrenbeelden. Waarom is de terugkeer van Jupiter in boogschutter zo belangrijk? 😯
Omdat Jupiter de heerser is van dit teken. Hij voelt zich op zijn beste in dit teken.
Je kunt het vergelijken met mythologie: het is net als de oppergod Zeus
die terugkomt naar mount olympus, daar is hij in controle, het is zijn huis.
Jupiter komt dus als het ware thuis. En dit is mijn persoonlijke, zoals ze het noemen, mijn ’Jupiter Return’.
Dit houdt in dat hij terugkomt op de plaats waarop Jupiter of een andere planeet was toen je geboren werdt.
Jupiter stond in 1995 in boogschutter toen ik geboren werdt. Ik heb de categorie ’Life-Stories’ gekozen,
omdat dit eigenlijk ook een Life Story is, maar in de vorm van astrologie 😋
Als jezelf een boogschutter (of maan in boogschutter) bent kun je je vast herkennen in deze story:

Astrologie: Jupiter in Boogschutter - mijn ervaring Jupiter
Disclaimer: Geloof je niet in astrologie of ben je skeptisch over astrologie?
Dan is het aangeraden om deze Update niet te lezen.
Het kan zijn dat je wat ik vertel ongeloofwaardig overkomt.
Als je niet gelooft dat een planeet effect kan hebben op een persoon,
is deze Update niet voor jouw. Als je het toch besluit te lezen,
heb ik ervoor gezorgt dat er ook genoeg balans zit tussen levens-verhaal en astrologie.

Ik moet eerlijk zeggen: Ik heb onze grote vriend Jupiter wel gemist hoor.
Wij, boogschutters, hebben het zonder hem moeten doen sinds 2007 😯
En kun je het je voorstellen? Ik was in die tijd nog maar slecht elf jaar oud,
en in 2019 was ik 23 jaar oud. Wat een verschil, hé? En toen ik zei dat Jupiter onze grote vriend
is bedoelde ik dat ook écht letterlijk. Jupiter is wel de grootste planeet in ons zonnestelsel,
alle planeten zouden in hem kunnen passen, en dan nog zou er ruimte overblijven! (Ja, heftig 😳).
Dit heeft namelijk ook een symbolisme in astrologie: omdat Jupiter zo een enorme planeet is
betekend ook dat hij alles in je leven als het ware groter maakt 😯
Dit is ook waarom veel boogschutters dat ’larger than life’-houding hebben.
Ik kon het niet alleen zien in mijn persoonlijke leven, maar ook op wereldtoneel.
Er werden in de tijden dat Jupiter in booschutter stond veel mijlpalen gehaald.
In 2007 wanneer Jupiter in boogschutter stond leek Rainbow oftewel Winx echt te exploderen.
Dit was wanneer de allereerste Winx Club film ’Het Geheim van het Verloren Rijk’
die werdt uitgebracht die een gigantisch succes werdt - en zelfs zoveel jaren later nog steeds 😉
Misschien had Rainbow dat jaar wel wat hulp van Jupiter’s energie - you never know.
Jupiter is de planeet van expansie en succes. En voor mij voelde 2019 het beste jaar voor mij
en voor mijn blog. Mijn inspiratie was echt knallend en exploderend. Soms dan fantaseerde ik
in mijn hoofd dat ik even Jupiter vertelde dat hij moest stoppen met zijn
expansie, omdat zijn energie simpelweg soms te overweldigend was 😂
En ja, ik was heel erg blij met de enorme outburst van ideeën en inspiratie.

Nu hij weg is voel ik alsof ik veel meer dingen echt zelf moet doen,
eerder voelde alsof mijn hand vaak werdt vastgehouden - daarover heb ik het aan het einde van deze Update.
Jupiter, je weet echt niet van ophouden, hé? 😋 Toen de planeet in boogschutter stond in 2007 en 2019
voelde ik me ook veel meer avontuurlijk en veel meer op de ’ik wil op ontdekkingstocht’-gevoel.
Ik ging veel meer op pad naar antwoorden op vragen. En sinds Jupiter een spirituele planeet is
ben ik in 2019 ook meer geinteresseerd geraakt in reincarnatie en het vorige leven-concept.
Het is net alsof Jupiter me geholpen heeft mezelf beter te leren kennen door
mijn vorige levens beter te ontdekken - sommige ontdekkingen waren niet erg leuk,
maar uiteindelijk vondt ik ze wel essentieel. Met Jupiter’s energie in boogschutter
afgelopen jaar had ik ook een extreme drang om de waarheid te vertellen
de waarheid bloot te stellen, om het zo te zeggen. 2019 was ook exploderend met mijn ’Winx Club fanwereld’-onderwerpen.
Mijn Winx Club-fanwereld onderwerpen gaan ook over alleen maar de waarheid,
geen leugens, geen bullshit, geen gedoe. The Truth! 😈
Maar met Jupiter’s energie leek bijna alles perfect te gaan en precies zoals ik het wilde. Mijn blog artikelen
vondt ik dat ze in 2019 eindelijk eens beetje nuttig werden - ik voelde me ook veel meer in balans met alles wat ik deed.
Alles wat ik op (digitaal) papier kreeg was precies zoals ik ervan droomde.
Ze zeggen ook dat Jupiter dromen laat uitkomen, en ik heb er ook geen enkel twijfel aan 😇
In andere woorden: Dit was mijn droom-blog geworden! Tot nu toe wat ik jullie allemaal
heb verteld is heel positief over Jupiter allemaal. Maar 2019 is niet alleen maar een jaar
van door en door blijdschap en een gat springen in de lucht-gevoel geweest.
In Astrologie wordt Jupiter vaak geassocieerd met het ’hoera!’ ervaring. En heel
veel astrologen hebben uitgekeken van dit moment. Maar mijn ervaring met mijn
Jupiter return is niet altijd happy geweest en een feestje confused Jupiter is de planeet van groeien en expansie.
Dit houdt in dat Jupiter ook de leuke dingen vergroot, maar ook de vervelende en probleem dingen.
Ik voelde dat Jupiter’s energie écht ook keihard mijn ’duistere’ kanten uitvergrootte.
Veel van mijn problematieke aspecten in mijn leven werden uitvergroot
en verergert, dan dat ze al waren 😯

Je herrinert je ook vast wel hoe ik vaak begin afgelopen
jaar aan jullie vertelde hoe het minder goed met me ging op mentaal gebied.
Dit was de periode dat Jupiter nét in boogschutter stond. Ik moest nog helemaal wennen
aan zijn overweldigende energie - zijn laatste bezoek was ook twaalf jaar geleden, dus vindt je het gek.
Maar ik was niet de enige boogschutter die deze duistere energie van Jupiter mocht meemaken.
Herriner je je hoe in 2007 toen de zangeres Britney Spears haar hoofd kaal scheerde, in en uit gecheckt was van
twee afzonderlijke revalidatieklinieken, viel een auto van een paparazzo aan met een paraplu bij een benzinestation? 😯
(Britney is geboren op 2 December, een boogschutter dus). Jupiter’s energie is geweldig en met deze energie
wordt zowat je horizon letterlijk verbreedt. Maar omdat Jupiter zo overweldigend
kan zijn betekend dat er veel nieuwe paden, kansen en mogelijkheden
open gaan staan. Maar dit betekend ook dat er paden naar de afgrond
kunnen ontstaan 😯 Het is een aspect eigenlijk beter dat Jupiter nu in het teken steenbok
staat voor de rest van 2019 samen met de planeet Saturnus. De planeet Saturnus
is de planeet van dingen temmen, zodat ze niet te overdreven worden.
In andere woorden: Dingen blijven realistischer. Saturnus houdt Jupiter als het ware
een beetje in toom. Maar don’t worry, dit betekend niet dat Jupiter nu niet meer zijn groeiende krachten
kan gebruiken, want Jupiter zou gewoon Jupiter niet zijn als hij zijn expansie niet kon uiten.

Dit is ook waarom Jupiter zovaak de planeet van de geluk wordt genoemd, door zijn positieve en expansieve energie
wordt dit vaak ervaren als ’veel geluk hebben in het leven’. Ik heb door mijn donkere periode
met Jupiter ook veel positiviteit uitgehaald. Ik heb hier veel lessen uitgehaald:
zoals dat je de voordelen in de nadelen moet zien en ik ben ook meer gaan genieten
van de kleine dingen, waar ik zoals ik jullie vaak heb verteld, enorme moeite mee heb gehad.
Je kunt zeggen ik heb hier heel veel wijsheid uitgehaald. Dus, bedankt Jupiter 🙂
En wijsheid is een aspect over Jupiter in Astrologie waar nog niet zoveel over wordt gesproken.
Een andere kant van de planeet is dat hij ook staat voor wijsheid en filosofie,
hij wordt ook weleens de ’guru, de leerkracht’ genoemd
(dit zijn ook onderwerpen die mij persoonlijk heel erg aanspreken).
Hij wilt dat je wijsheid haalt uit ervaringen. Maar ik had ook plotselingen momenten van wijsheid.
Alsof het universum me ineens wijsheid stuurde. Dit is dus blijkbaar Jupiter’s energie.
Dit waren van dat soort momenten waarvan je denkt: Hoe kom ik hierbij?
Het was ook echt niet iets wat ik ergens eerder had gelezen of
ergens anders vandaan kon hebben, ofzo. Het kwam echt zo uit de lucht vallen zegmaar 😯
Met Jupiter’s aanwezigheid in mijn sterrenbeeld voor afgelopen jaar heeft
hij ook drastische veranderingen gemaakt in mijn leven. Jupiter wilt namelijk
oude dingen veranderen in nieuwe dingen zodat je nieuwe ervaringen krijgt.
Weet je nog dat ik vorig jaar in de zomer vertelde dat ik geforceerde een nieuwe werkplek kreeg?
Jupiter’s werk. Of dat tegen het einde van afgelopen jaar mijn oude host
besloot mijn blog in het water te gooien? Jupiter’s werk.

Aan de ene kant is het een ik dankje Jupiter en aan de andere kant
is het een ik vervloek je Jupiter. Ik heb namelijk wat mensen die
soms op mijn zenuwen werken en mijn werk is niet zo dichtbij meer.
Maar mijn werktijden zijn wel soepeler geworden. En ik ben aan de ene kant ook enorm
blij dat ik weg ben bij die oude host. Ik had constant problemen, en jullie
kunnen je misschien nog wel herrineren hoeveel storingen we hadden
en hoe verschrikkelijk ze waren 😖 Met deze nieuwe host heb ik alleen maar voordelen gekregen.
En zoals ik in het begin van deze Update had beloofd zou ik het hebben
over hoe het nu gaat nu Jupiter weg is gegaan naar de steenbok en de boogschutter op 1 December vorig jaar
verlaten heeft. In een woord: Het voelt kleiner 😟 Maar sommige van zijn effecten
houden nog steeds wel beetje aan. Ik voel alsof Jupiter een soort boom heeft gepland
en ik nu nog steeds de vruchten ervan kan afplukken. Maar nu je zo gewend
was aan de overweldigende energie voelt het ineens erg leeg nu dat weg is.
En ik mis ook de hoop en positiveit. Als ik een slechte dag had gehad,
voelde ik alsof Jupiter mij hielp meer hoop te houden dat het de volgende dag beter zou verlopen.
Nu ben ik weer geneigd om me weer vol te zuigen met negativiteit confused
En ik voel me minder enthousiast als eerst. Jupiter staat voor heel 2019 in de steenbok, voor de boogschutters is dat
het huis voor financiën en het huis van zelfvertrouwen. Tot nu toe schommelt
het bij mij enorm met mijn zelfvertrouwen confused Dit komt omdat Jupiter (positiviteit)
en Saturnus (somberheid) daar samen in staan. Nu voelt het alsof mijn leven beetje stil staat.
Ik ga niet vooruit en ook niet achteruit. Maar ik hoop dat 2020 ook een spetterend jaar zal worden.

Dit was mijn Update of astrologische Life-Story over Jupiter in Boogschutter.
Ik hoop dat jullie dit een leuke en interessante Update vonden
en je hierdoor misschien meer astrologie-onderwerpen van mij wilt zien.
Mijn ervaring met Jupiter in boogschutter was eerst een enorme choas.
Maar uiteindelijk veranderde de choas, weer in kalmte. Soms moet je even de regen trotseren
voordat je de regenboog kan zien. De volgende keer kan ik mijn ervaring
doen met Saturnus in boogschutter (van 2015 t/m 2017) als jullie dat leuk lijkt 🙂
Vele van jullie zullen Jupiter ook wel missen, maar ga niet twaalf jaar (2030) op hem staan wachten
dan verspil je je leven 😯 Jupiter regeert nog steeds over de boogschutter,
hij is de heerser ervan. Het verschil is gewoon dat wanneer hij in zijn eigen teken is,
hij het sterkst is, van alle andere tekens.
Wat vondt je van mijn verhaal? Hoe was jouw ervaring toen Jupiter in jouw sterrenbeeld liep? (als je die weet)
En geloof jij in Astrologie? Laat je mening en verhalen weten in de reacties hieronder.
Wil je weten waar Jupiter of de andere planeten staan tijdens jouw geboorte?
Hier is de link waar je dat kan bekijken. Het vertelt je namelijk heel veel over jezelf,
en waar je leven naar toe kan gaan. Een heel fijn weekend, allemaal! 😄
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum