Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:

Ga naar beneden

 WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard-  Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie: Empty WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:

Bericht van Admin vr jul 31, 2020 6:59 pm

Klets hierover de Update van 31 Juli 2020:

Hoi Winx-fans! Goed dat jullie er weer zijn, want vandaag is het weer tijd voor de laatste Winx-nieuwtjes
die je absoluut niet mag missen! Welkom iedereen, en ja het is alweer meer dan
een maand geleden dat er voor het laatst een nieuws Update was op het blog.
Maar hier is weer een nieuw deel met zoetsappige Winx Club nieuws!
Het mag misschien niet zo spetterend zijn als de vorige keer, maar het is zeker belangrijk
en zeker wat je niet mag missen. Vandaag in deze Update zal de Winx Club Live Action natuurlijk
vooral weer het centrum van de aandacht. We hebben weer veel interessante informatie
daarover ontvangen. En ook heeft Iginio Straffi weer iets te zeggen over hoe hij de toekomst
van Winx inziet (benieuwd, benieuwd). En is er een interessante Winx Club Seizoen 8 storyboard video uitgelekt
(met een totaal andere versie van de eerste Aflevering! 😯) En alweer hebben we een nieuw hint
naar de mogelijke Fate: The Winx Saga releasedatum. Ik hou jullie altijd op de hoogte van alles,
hier is dus het laatste Winx Club-nieuws van 31 Juli 2020:

 WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard-  Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie: Fate-s2
’Buitenlandse bronnen dicht bij Netflix melden dat de serie "Fate: The Winx Saga" is verlengd voor seizoen 2! Streamingdienst "Netflix" zet grote weddenschappen op dit project’.

’Whats On Netflix, een van de dichtstbijzijnde bronnen van Netflix, heeft een kort artikel geschreven over de serie "Fate: The Winx Saga"! - Seizoen 2 bevindt zich zeker al in de beginfase van ontwikkeling, en bevestiging van de uitbreiding zou dichter bij de release van de serie moeten worden verwacht’.

Dank aan WinxClubRus voor dit nieuws.

Nu al een Seizoen 2? Terwijl het eerste Seizoen van Fate nog niet eens
één Trailer heeft gepubliceerd gehad, en nog niet eens één Aflevering op Netflix staat.
Nu denk ik toch écht dat ze een beetje doorslaan. Hoe weten nu dat de Live Action een succes gaat worden? confused
Ik denk dat ze een beetje te ambitieus zijn, en teveel valse hoop hebben.
Ik herriner je je eraan: Dit is een Live-Action serie. Geen animatie-serie.
Een Live-Action serie kost veel meer kapitalen dan een geanimeerde serie.
Ja, aan een animatie-serie gaat ook veel geld aan op. Maar een serie met echte acteurs
gaan 10 keer dubbel meer geld aan op. Ze besluiten nu al dat de serie een tweede Seizoen
verdient, terwijl er nog niets iets dat dat rechtvaardigt. Als er maar weinig mensen kijken
naar het eerste Seizoen, waarom bestaat er dan een tweede Seizoen? confused
Dan bestaat dat Seizoen eigenlijk voor niets. En kan Rainbow er geen voordeel
uithalen. Ja, het is leuk dat de Live-Action verder zal gaan, maar voor mij voelt het als gokken.
En een hele wilde gok confused Als Fate faalt, zal Rainbow een enorm veel verlies leiden.
Ik hoop dat ze goed weten waar ze aan beginnen en begrijpen wat ze doen.
Alleen maar omdat het een fantastisch idee lijkt, betekend nog niet meteen
dat het ook een goed idee is.

Wat vindt jij dat Fate: The Winx Club Saga een Seizoen 2 krijgt?
Is het te vroeg of denk je dat het wel oké is?
Laat je meningen weten in de reacties hieronder.



Winx Club Seizoen 8 Aflevering 1 - Storyboard.
Youtube Kanaal: TheMagicWinxClub.

Hier zie je één van de eerste versies van Seizoen 8 Aflevering 1.
Het heeft een iets ander verhaal als de Aflevering die we nu kennen.
Interessant om te zien!

Wat is een Storyboard?
Een storyboard is een film of serie verhaal in tekeningen,
waardoor je alvast een indruk krijgt van de film of serie die gemaakt gaat worden.

Wat vindt jij van dit Seizoen 8 Storyboard?
Laat je meningen weten in de reacties hieronder.


 WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard-  Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie: Iginio-straffi
’Hoe ziet u de toekomst van Rainbow SpA en Winx Club vandaag?
Iginio Straffi: "Het is makkelijk! Roze"’
.

’Wat kunnen we verwachten van de serie "Fate: The Winx Saga" en hoe ver zal het verwijderd zijn van de tekenfilm?
Iginio Straffi: "De serie zal geweldig zijn, ze hebben het geweldig gedaan. Dat gezegd hebbende, zei ik alles."’
.

Dank aan WinxClubRus voor dit nieuws.

Het is fijn om te horen hoe positief Iginio is over de toekomst.
Maar gezien de corona pandemie kan dat ook nog weleens veranderen.
Ja, optimisme is belangrijk. Maar misschien moeten we ook niet te optimistisch worden 😯

Hier heb ik niet veel over te zeggen, over het tweede wat hij heeft gezegt, dat wel.
En ik ga heel eerlijk zijn: Ik haat het eigenlijk hoe slecht onderbouwt zijn argument is confused

Hij zegt, dat de serie geweldig zijn, en ze de serie het geweldig hebben gedaan.
Op de vraag hoever deze serie zal verwijderd zijn van de animatie-serie!
Wat is dat voor een bekrompen antwoord? confused Dit beantwoord toch niet de vraag
van de interviewer! En het geeft ons ook totaal geen beschrijving of beeld
van de Live-Action serie, wat dan ook. ’Het gaat geweldig zijn’ is geen duidelijke
beschrijving van een serie. En om deze reactie te zien van Iginio baart me eigenlijk enorme zorgen.
En vooral dat hij zegt ’en dit is alles wat ik zeg erover’ geeft het me een streng gevoel
of hij echt wel weet waar hij aan is begonnen, als hij niet eens een concreet antwoord kan geven over zijn project.
En geeft me ook het gevoel dat hij maar weinig invloed heeft op de serie. Ja, het is een positieve reactie.
Het is mooi om alles eruit te halen wat erin zit doormiddel van de Live-Action (Iginio heeft ook aangegeven
dat hij alles uit de kast wilt trekken met Fate). Maar een minder perfect resultaat is ook oké 😯
Een lat te hoog zetten, kan ervoor zorgen dat je er niet meer over heen kun springen.
Je horizon verbreden is belangrijk, maar wanneer de grenzen uit je zicht zijn, dan niet meer.
Er is een kans dat de Live-Action meer is dan het bedrijf Rainbow aankan - ook op financieel niveau.

Wat vindt jij van Iginio Straffi’s uitspraken?
Laat je meningen weten in de reacties hieronder.


 WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard-  Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie: Fate
’Er wordt aangenomen dat de serie (Fate: The Winx Saga) in november/december wordt uitgebracht,
wat de woorden van een van de makers van de serie bevestigt’
.

Anne Nikitin (seriecomponist): "Ik werk momenteel aan Fate: The Winx Saga.
Dit is een duister en verslavend volwassen fantasieverhaal van Netflix, gemaakt door Brian Young (The Vampire Diaries),
over brutale jonge feeën die vechten tegen monsters!"’
.

’Flora, Tecna, Roxy zijn afwezig in het eerste seizoen,
maar dit betekent niet dat ze in de komende seizoenen helemaal niet zullen worden toegevoegd’
.

’Scott Connolly speelt Sky's vriend in de serie Fate: The Winx Saga!’.

Dank aan WinxClubRus voor dit nieuws.

Wat vindt jij van dit overige Fate: The Winx Saga nieuws?
Laat je meningen weten in de reacties hieronder.


 WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard-  Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie: Winx
’De animatieserie "Winx Club" verschijnt binnenkort officieel op YouTube Kids!’.

’Volgend jaar gaat het Cosmo Academy Planetarium in Rainbow Magicland open!’.

’Er was informatie dat de geschatte datum voor de lancering
van nieuwe poppencollecties in Italië is gepland op 30 september!’
.

’Dit jaar verschijnen er weer enkele nieuwe poppencollecties van Witty Toys!’.

Dank aan WinxClubRus voor dit nieuws.

Wat vindt jij van dit overige Winx Club nieuws?
Laat je meningen weten in de reacties hieronder.


Dit was de Winx Club nieuws-Update van 31 Juli 2020.
Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze laatste nieuwtjes.
Het nieuws was niet zo spectaculair zoals de vorige keer. Maar toch hoop ik informatief genoeg voor jullie!
Ik hou ervan om jullie elke keer weer op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes.
Een goede reden om dit blog dus te blijven volgen zodat je al de belangrijke dingetjes
niet mist! 😉 Vergeet dus niet om je te abonneren door op de ’hou me op de hoogte’
knop te klikken, zodat je elke keer een melding krijgt als ik een nieuwe Update plaats.
Maar dit was alles wat ik voor vandaag te zeggen had.
Vergeet geen reactie hieronder achter te laten, en een fantastisch goed weekend allemaal!!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club nieuws: Fate: The Winx Saga Tweede Seizoen OFFICIEEL Bevestigd! – Nieuwe Informatie Fate Seizoen 2 – Winx Club Seizoen 9 Teasers Uitgelekt! – Een Spin-Off Over de Trix?! – SirenixWinx Blog ‘updates’ & meer!
» WINX CLUB-NIEUWS: Crystal Sirenix & Enchantix Seizoen 8 poppen? - Oude Bloomix & Mythix lied uitgelekt! - Nieuwe Fate: The Winx Saga nieuws & informatie! - Nieuwe info Sky delete scéne - Seizoen 8 in Nederland nieuws! & VEEL MEER!
» WINX CLUB NIEUWS: Winx Enchantix kleurplaten - Nieuwe Winx, Just Fairies Verwijderde Scené! - Fate: The Winx Saga uitgesteld tot 2021? (Met andere Fate informatie) - 3D Magic Winx in Winx Film 1?
» Winx Club-nieuws: Fate: The Winx Saga Afleveringen-titels onthuld (+ volgorde) - Nieuwe geschatte release-datum Fate: The Winx Saga – Naam Winx Club Seizoen 9 onthuld & meer!
» Winx Club Live-Action NIEUWS (Fate: The Winx Club Saga)! Rol voor Miss Dowling & Mike officieel bevestigd! + NIEUWE Informatie over het Plot! + Elliot (Terra) weggepest op Social Media! & Elisha (Musa) met SEIZOEN 1 Musa haarstijl! & MEER!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum