Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx stickers/popetjes/plaatjes bij snoepjes

Ga naar beneden

Winx stickers/popetjes/plaatjes  bij snoepjes Empty Winx stickers/popetjes/plaatjes bij snoepjes

Bericht van Nja di jul 21, 2015 10:51 pm

Hoi allemaal,
zien jullie ook wel eens winx poppetjes, stickers enzo.. voorbij zien komen bij snoepjes?
Ik wel.
Een paar jaar geleden zag ik bij de ZEEMAN een winx plastic pop op een deksel van een m&ms buisje waar je m&ms in doet. Ik had er ooit één met als Stella als pop op het deksel maar ben het kwijt. En een paar jaar geleden zag ik ook een bewegende winx plaatje geplakt op een kauwgom rol doos (plat). En ik zag ook wel eens winx stickers bij zo'n kauwgom die altijd een sticker heeft. Hebben jullie dit ook gezien, zulke dingen? Laat je verhaal horen!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» WINX CLUB NIEUWS: Winx Enchantix kleurplaten - Nieuwe Winx, Just Fairies Verwijderde Scené! - Fate: The Winx Saga uitgesteld tot 2021? (Met andere Fate informatie) - 3D Magic Winx in Winx Film 1?
»  WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
»  Meer Winx Seizoen 8 en film-nieuws! + Nieuwe Winx Club & World of Winx poppencollecties!
» WORLD OF WINX TRAILER & Winx Club: Winx & De wereld feiten (Deel 20):

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum