Believix Transformatie
4 plaatsers
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 4
Pagina 1 van 1
Believix Transformatie
Beste Dames en heren.
Dit is de Believix transformatie. Een Transformatie die De Winx verkrijgen na de Enchantix.
De Winx krijgen totaal nieuwere krachten en vermogens.
Nieuwe spreuken, en zelfs een totaal nieuwe spreuk, een spreuk die mensen op Aarde
weer in feeen en magie laten geloven, nadat de magie lang geleden was verdwenen.
Ze krijgen hiernaast ook de vermogens andere vleugels te activeren,
Speedix, Zoomix, en Tracix. En kunnen zelfs Transformeren in verwante
Believix krachten, de Lovix en De Sophix, nodig voor op speficieke missies, zoals in de Amazone
en de Noord Pool.
Wat vindt jij van de Seizoen 4 Transformatie, in kleding?
Wat vindt jij van de extra's en nieuwe krachten en spreuken?
Hier kun je er in zijn geheel over kletsen.
Re: Believix Transformatie
Believix is mijn favoriete transformatie van allemaal
Vooral hoe uniek de outfits zijn, behalve dan de extra vleugels.
Ik vind het maar zo raar dat tijdens het oproepen van die vleugels, Bloom dat altijd deed
Er waren momenten dat Bloom er niet eens was en toen konden ze het toch ook gewoon?
Ik vind believix wel de transformatie die het beste uitgewerkt is.. met veel extra dingen (vleugels, gifts of denstiny) en ook leuke spreuken en effecten...
Oh dat geluid elke keer dat ze begonnen met vliegen. ___
Vooral hoe uniek de outfits zijn, behalve dan de extra vleugels.
Ik vind het maar zo raar dat tijdens het oproepen van die vleugels, Bloom dat altijd deed
Er waren momenten dat Bloom er niet eens was en toen konden ze het toch ook gewoon?
Ik vind believix wel de transformatie die het beste uitgewerkt is.. met veel extra dingen (vleugels, gifts of denstiny) en ook leuke spreuken en effecten...
Oh dat geluid elke keer dat ze begonnen met vliegen. ___
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Ja, ik hou ook van de Believix, maar het is niet mijn favoriet.
Het ziet er een beetje stoer uit, en echt als de moderne kleren van De Aarde.
Jaaaa iddAdmin schreef:Ja, ik hou ook van de Believix, maar het is niet mijn favoriet.
Vooral die mooie vleugels
Ook al heb ik nooit begrepen waarom Layla maanvleugels had..
Believix vond ik het beste! Eigenlijk had ik gewilt dat er geen sirenix was omdat die transformaties van s5-6 een beetje zeemrmin achtig zijn en past niet echt..
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Eigenlijk heb ik ook liever scenés op het land.
Daarom is Believix een goed voorbeeld.
Daarom is Believix een goed voorbeeld.
Sandra schreef:Jaaaa iddAdmin schreef:Ja, ik hou ook van de Believix, maar het is niet mijn favoriet.
Ik zag er altijd meer waterdruppels in, daarom vond ik ze zo goed passen bij Layla.
Ik hou trouwens ook van de vleugels, de outfits zijn erg modern zoals Tessa al zijn en dan in de vleugels kan je helemaal hun element herkennen ik hou ervan!
Layla, waterdruppel vleugels?Kyana schreef:Sandra schreef:Jaaaa iddAdmin schreef:Ja, ik hou ook van de Believix, maar het is niet mijn favoriet.
Ik zag er altijd meer waterdruppels in, daarom vond ik ze zo goed passen bij Layla.
Ik hou trouwens ook van de vleugels, de outfits zijn erg modern zoals Tessa al zijn en dan in de vleugels kan je helemaal hun element herkennen ik hou ervan!
Haar believix transformatie had ook zoveel van water.. en het enige wat ze gebruikte was morphix..
Stella's transformatie is mijn favoriet, oh dat mooie lichtblauwe transformatie gebeuren EN DAT HAAAAR
Stella heeft altijd 2 staartjes gehad (en hij haar enchantix en believix ook nog los haar) en toen kwam HARMONIX
Ik vind die 2 staartjes altijd zo heel Stella achtig.. (of Musa?)
Sandra schreef:Layla, waterdruppel vleugels?Kyana schreef:Sandra schreef:Jaaaa iddAdmin schreef:Ja, ik hou ook van de Believix, maar het is niet mijn favoriet.
Haar believix transformatie had ook zoveel van water.. en het enige wat ze gebruikte was morphix..
Stella's transformatie is mijn favoriet, oh dat mooie lichtblauwe transformatie gebeuren EN DAT HAAAAR
Stella heeft altijd 2 staartjes gehad (en hij haar enchantix en believix ook nog los haar) en toen kwam HARMONIX
Jaah, oh ja maar zo een plash achtig iets.
Die van Stella vind ik ook enorm mooi dat lichtblauw met sterren past er echt goed bij
Daarna had ze altijd een staart na Believix, ik vond het wel stom ookal stond het haar wel
Mijn favoriet is Flora, vind het idee met die planten zo rond haar heel leuk. Het transformeren was hier nog zo unique dat heb je bij die nieuwe niet helaas
Kyana schreef:Sandra schreef:Layla, waterdruppel vleugels?Kyana schreef:Sandra schreef:Jaaaa iddAdmin schreef:Ja, ik hou ook van de Believix, maar het is niet mijn favoriet.
Jaah, oh ja maar zo een plash achtig iets.
Die van Stella vind ik ook enorm mooi dat lichtblauw met sterren past er echt goed bij
Daarna had ze altijd een staart na Believix, ik vond het wel stom ookal stond het haar wel
Mijn favoriet is Flora, vind het idee met die planten zo rond haar heel leuk. Het transformeren was hier nog zo unique dat heb je bij die nieuwe niet helaas
Ik ben het met je eens. Sirenix, Bloomix en Butterflix zijn de transformaties die
het minste van De Winx hun krachtbronnen laten zien - waar ze fee van zijn -
In De Sirenix transformatie heb je alleen maar bellen, en dat soort stuff.
Soortgelijke onderwerpen
» is de zogezegde believix power van roxy wel haar echte believix ?
» WINX CLUB Seizoen 8 VOLLEDIGE Sirenix Transformatie! + Bloom & Sky liefdesdrama? + Roxy NIET in Seizoen 8?! + Icy’s geheim? + OUDE VERSIE Seizoen 8! (Was Cosmix eerst een regenboog-transformatie?) & BESCHRIJVING Seizoen 8 Aflevering 4!
» HELP! Oude versie van Believix
» Roxy als een Believix fee verklaart niks
» Heeft Onyrix dezelfde kracht als Believix? (World of Winx-theorie)
» WINX CLUB Seizoen 8 VOLLEDIGE Sirenix Transformatie! + Bloom & Sky liefdesdrama? + Roxy NIET in Seizoen 8?! + Icy’s geheim? + OUDE VERSIE Seizoen 8! (Was Cosmix eerst een regenboog-transformatie?) & BESCHRIJVING Seizoen 8 Aflevering 4!
» HELP! Oude versie van Believix
» Roxy als een Believix fee verklaart niks
» Heeft Onyrix dezelfde kracht als Believix? (World of Winx-theorie)
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 4
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: