Mysteries
4 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mysteries
Dat accent idd
Ik denk dat ze koreaans of mssn japans is ofzo
Ik denk dat ze koreaans of mssn japans is ofzo
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Wie Sarah McCullough!
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Ja die vrouw uit het filmpje XD
Bij Witch in seizoen 1 kwam Will altijd als eerste in beeld met haar transformatie: in de 9de aflevering van seizoen 2 was dit haar laatste pose waar ze als eerst aan de beurt was! Vanaf aflevering 12 komt ze als laatste aan de beurt en dan zegt ze geen "Heart" meer maar "Quentesence" ofzo! Onlogisch toch?! Eerst was ze als eerst aan de beurt! Logisch want de eerste letter van de serie is van haar! Dit blijft dus een mysterie!
Nja schreef:Bij Witch in seizoen 1 kwam Will altijd als eerste in beeld met haar transformatie: in de 9de aflevering van seizoen 2 was dit haar laatste pose waar ze als eerst aan de beurt was! Vanaf aflevering 12 komt ze als laatste aan de beurt en dan zegt ze geen "Heart" meer maar "Quentesence" ofzo! Onlogisch toch?! Eerst was ze als eerst aan de beurt! Logisch want de eerste letter van de serie is van haar! Dit blijft dus een mysterie!
Ja daar had ik iets over gelezen!
Dat "Quentesence" is de naam van haar kracht, in principe bindt het de andere 4 elementen eigenlijk bij elkaar
Daarom heeft Will ook het hart van *die ene plek waar ze vandaan komen*
Zonder die kracht zou er niets zijn
Wel raar dat ze opeens laatste is
Misschien heeft het te maken met een ontwikkeling in haar krachten ofzo
Hoe kan Nerissa jong & oud zijn?
Nja schreef:Hoe kan Nerissa jong & oud zijn?
Magie.. tijdreizen.. de eeuwige jeugd/oudheid
Dit blijft toch wel een mysterie voor mij! In aflevering 35 ´´I is for Illusion´´ zijn de meiden bij Kandrakar wereld waar Nerissa zich vermomd als Mage! Maar als de dames klaar zijn ingesprek met de Hart van Kandrakar beschermers en Mage zeggen de beschermers dat ze vrij mogen nemen enzo.. Als de meiden dat doen gaan ze met de auto naar het strand waar ze gaan zwemmen en een zandbak maken en natuurlijk hebben de meiden bikinis aan! Maar als Hay Lin en Will samen zijn met z´n tweetjes bij het water zijn loopt Will weg bij Hay Lin en dan is het blijkbaar Nerissa! En later ziet Taranee een schaduw van Nerissa als Will weg loopt! En als de meiden s´nachts buiten staan staat Orakel klaar om het Hart van Kandrakar te vragen Will doet het bijna tot dat Hay Lin de schaduw van Nerissa ziet als ze transformeren en als ze klaar zijn met transformeren dan laat Nerissa zich zelf van Orakel naar zich zelf toveren van identiteit! Hoe kan dit!
Laatst aangepast door Nja op zo okt 15, 2017 5:03 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : verbetert!)
Haha mssn heet het daarom ook I is for Illusion
Nerissa houdt ook veel mensen voor de gek
Nerissa houdt ook veel mensen voor de gek
Waar zou het aan liggen? Als je de aflevering helemaal bestuudeerd? En wel een goeie van je!
Tja als ze alle macht wil moet ze iedereen ook wel voor de gek houden
Weer wat mysteries erbij! Bij de laatste aflevering van seizoen 2 staat Will ook als laatste op volgorde rij van links naar rechts! Terwijl ze op de leader wel als eerste staat! Dan kunnen ze toch het beter "Itchw" noemen! Raar hoor met haar transformatie!Sandra schreef:Nja schreef:Bij Witch in seizoen 1 kwam Will altijd als eerste in beeld met haar transformatie: in de 9de aflevering van seizoen 2 was dit haar laatste pose waar ze als eerst aan de beurt was! Vanaf aflevering 12 komt ze als laatste aan de beurt en dan zegt ze geen "Heart" meer maar "Quentesence" ofzo! Onlogisch toch?! Eerst was ze als eerst aan de beurt! Logisch want de eerste letter van de serie is van haar! Dit blijft dus een mysterie!
Ja daar had ik iets over gelezen!
Dat "Quentesence" is de naam van haar kracht, in principe bindt het de andere 4 elementen eigenlijk bij elkaar
Daarom heeft Will ook het hart van *die ene plek waar ze vandaan komen*
Zonder die kracht zou er niets zijn
Wel raar dat ze opeens laatste is
Misschien heeft het te maken met een ontwikkeling in haar krachten ofzo
Het blijft voor mij een mysterie waarom wij van het forum nog nooit gehoord hadden van Kate Bristol en Haven Paschall voor dat ze sinds vorig jaar bij Winx Club kwamen voor dub werk! Ik bedoel daar voor kende wij ze niet eens en daarvoor hebben wij ze niet eens gekend of gehoord! Mijn oude begeleider zei tegen mij dat het goed is om nieuwe mensen te ontmoeten of te kennen! Wat ergens ook wel terecht en waar is!
Het blijft voor mij een mysterie waarom Cartoon Network nooit zat bij de UPC abonnement en waarom Nickelodeon 1 jaar daarna weg was!
In 2003 augustus kwam ik en mijn ouders in Nederland en toen begon mijn moeder met haar abonnement bij UPC, wij hadden toen Nickelodeon, Jetix en de NPO zenders etc..! Geen Cartoon Network!
1 jaar later in september zag ik Nickelodeon niet eens meer! Het was weg en ik heb nog wel zitten zoeken naar Nickelodeon! Maar hij zat er niet eens bij!
In maart 2010 besloot mijn moeder om overstappen van UPC naar Tele2! Vond het echt een stomme beslissing van haar maarja! Toen we eenmaal bij Tele2 waren zat ik te zappen en ik zag Nickelodeon en Cartoon Network! (Terwijl ik Cartoon Network daarvoor nooit zag en kende!)
In 2003 augustus kwam ik en mijn ouders in Nederland en toen begon mijn moeder met haar abonnement bij UPC, wij hadden toen Nickelodeon, Jetix en de NPO zenders etc..! Geen Cartoon Network!
1 jaar later in september zag ik Nickelodeon niet eens meer! Het was weg en ik heb nog wel zitten zoeken naar Nickelodeon! Maar hij zat er niet eens bij!
In maart 2010 besloot mijn moeder om overstappen van UPC naar Tele2! Vond het echt een stomme beslissing van haar maarja! Toen we eenmaal bij Tele2 waren zat ik te zappen en ik zag Nickelodeon en Cartoon Network! (Terwijl ik Cartoon Network daarvoor nooit zag en kende!)
Hee dat had ik ook
Ik weet niet precies waar wij zaten, maar wij hadden eerst ook nickelodeon en cartoon netwerk en toen was cartoon netwerk opeens weg en nu is het er weer Er kwamen altijd leuke programma's op cartoon netwerk en die kon ik toen niet meer kijken
Bij ons is nickelodeon ook een tijdje weggeweest, maar dat was omdat de zender niet in de standaard 1 t/m 25 zat maar echt ergens in de 100 ofzo
Uhm ja volgens mij zat die een beetje verborgen want je kon hem niet vinden bij de standaard zenders (je moest het nummer van de zender handmatig intypen)
Ik weet niet precies waar wij zaten, maar wij hadden eerst ook nickelodeon en cartoon netwerk en toen was cartoon netwerk opeens weg en nu is het er weer Er kwamen altijd leuke programma's op cartoon netwerk en die kon ik toen niet meer kijken
Bij ons is nickelodeon ook een tijdje weggeweest, maar dat was omdat de zender niet in de standaard 1 t/m 25 zat maar echt ergens in de 100 ofzo
Uhm ja volgens mij zat die een beetje verborgen want je kon hem niet vinden bij de standaard zenders (je moest het nummer van de zender handmatig intypen)
Nja schreef:Het blijft voor mij een mysterie waarom wij van het forum nog nooit gehoord hadden van Kate Bristol en Haven Paschall voor dat ze sinds vorig jaar bij Winx Club kwamen voor dub werk! Ik bedoel daar voor kende wij ze niet eens en daarvoor hebben wij ze niet eens gekend of gehoord! Mijn oude begeleider zei tegen mij dat het goed is om nieuwe mensen te ontmoeten of te kennen! Wat ergens ook wel terecht en waar is!
Ja en dat terwijl ze in heel veel andere series speelden
Ik vond Serena altijd al een leuk personage maar dat de stem erachter zo enthousiast kon zijn
En dat hoor ik nu pas! Nu alles toch geen nut heeft!Sandra schreef:Hee dat had ik ook
Waarom er zoveel systemen (moeten) bestaan om iets van het cyrillisch schrift naar het Latijns schrift!
Nja schreef:Waarom er zoveel systemen (moeten) bestaan om iets van het cyrillisch schrift naar het Latijns schrift!
Oh hee houdt je je nu ook al bezig met latijn?
Een nieuwe mysterieus Winx Club plaatje, deze keer van Tecna!
Hier zie je Tecna met een pijl en boog!
En dit is officieel! Geen fanart!
Tecna die boog schiet? Dat is echt heel nieuw!
En mysterieus.. Want hier hebben we nog nooit wat over gehoord.
Misschien had Rainbow gepland voor Tecna dat ze goed is in boogschieten?
Wat denken jullie?
Hier zie je Tecna met een pijl en boog!
En dit is officieel! Geen fanart!
Tecna die boog schiet? Dat is echt heel nieuw!
En mysterieus.. Want hier hebben we nog nooit wat over gehoord.
Misschien had Rainbow gepland voor Tecna dat ze goed is in boogschieten?
Wat denken jullie?
Zou de boog iets van een nieuwe technologie zijn
Maar voor boogschieten moet je ook wel heel precies kunnen zijn, dat is Tecna ook
NEE WACHT IK WEET HET! Ze wilde een cupido pijl naar Timmy schieten!
Maar voor boogschieten moet je ook wel heel precies kunnen zijn, dat is Tecna ook
Mysterie over taal! De ha en kha
In het Arabisch zijn er:
*ح (uitgesproken als en H maar dan wat scherper en heeft geen equivalent in Nederlands, Engels etc..)
*ه (zelfde H klank net als in het Nederlands, Engels etc..)
*خ (Uitgesproken als ch in het woordje loch en bach)
Wikipedia NL zegt bij het artikel dat je deze 3 letters niet met elkaar moet inwisselen! Maar! 2 filmpjes verwissen ze toch en 1 andere doet het wel goed!
*Filmpje 1: Kha has no English counterpart
*Filmpje 2: It´s similair to the ´H´, the first sound in the word hello but it is more intens and it is closed to the scotish sound ´ch´ in loch, or ch in the German word bach or the first sound in the Spanish name ´´Juan´´!
*Filmpje 3: Kha makes the harder ´H´ when 100 procent of the time!
In sommige andere Slavische talen (Kroatisch, Servisch, Bosnisch, Pools) wordt de H klank ook als ch uitgesproken!Oke begin ik nu te dromen!
In het Arabisch zijn er:
*ح (uitgesproken als en H maar dan wat scherper en heeft geen equivalent in Nederlands, Engels etc..)
*ه (zelfde H klank net als in het Nederlands, Engels etc..)
*خ (Uitgesproken als ch in het woordje loch en bach)
Wikipedia NL zegt bij het artikel dat je deze 3 letters niet met elkaar moet inwisselen! Maar! 2 filmpjes verwissen ze toch en 1 andere doet het wel goed!
*Filmpje 1: Kha has no English counterpart
*Filmpje 2: It´s similair to the ´H´, the first sound in the word hello but it is more intens and it is closed to the scotish sound ´ch´ in loch, or ch in the German word bach or the first sound in the Spanish name ´´Juan´´!
*Filmpje 3: Kha makes the harder ´H´ when 100 procent of the time!
In sommige andere Slavische talen (Kroatisch, Servisch, Bosnisch, Pools) wordt de H klank ook als ch uitgesproken!
Dit is een duizenden jaren oud symbool.
Dit zou de zon moeten voorstellen (zeggen ze).
En, oh jongen wat zijn ze fout.
De Waarheid: dit is Saturnus met zijn ring.
Dit lijkt niet op onze zon!
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» 10 grootste Winx Club mysteries allertijden (de laatste keer dat ik mysteries doe)
» Winx Club: Seizoen 1 Mysteries:
» Winx en de Wereld Mysteries (Deel 5):
» 9-Lijst: Winx en van de Wereld mysteries:
» Winx Club: Plotgaten en Mysteries:
» Winx Club: Seizoen 1 Mysteries:
» Winx en de Wereld Mysteries (Deel 5):
» 9-Lijst: Winx en van de Wereld mysteries:
» Winx Club: Plotgaten en Mysteries:
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: