Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mysteries

4 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra vr sep 23, 2016 3:40 pm

Dat accent idd affraid
Ik denk dat ze koreaans of mssn japans is ofzo Surprised

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja vr sep 23, 2016 10:58 pm

Wie Sarah McCullough!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra ma okt 03, 2016 7:05 pm

Ja die vrouw uit het filmpje XD

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo okt 16, 2016 2:47 pm

Bij Witch in seizoen 1 kwam Will altijd als eerste in beeld met haar transformatie:Mysteries  - Pagina 2 Latest?cb=20120408082113 in de 9de aflevering van seizoen 2 was dit haar laatste pose waar ze als eerst aan de beurt was! Vanaf aflevering 12 komt ze als laatste aan de beurt en dan zegt ze geen "Heart" meer maar "Quentesence" ofzo! Onlogisch toch?! Eerst was ze als eerst aan de beurt! Logisch want de eerste letter van de serie is van haar! Dit blijft dus een mysterie!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra zo okt 16, 2016 4:45 pm

Nja schreef:Bij Witch in seizoen 1 kwam Will altijd als eerste in beeld met haar transformatie:Mysteries  - Pagina 2 Latest?cb=20120408082113 in de 9de aflevering van seizoen 2 was dit haar laatste pose waar ze als eerst aan de beurt was! Vanaf aflevering 12 komt ze als laatste aan de beurt en dan zegt ze geen "Heart" meer maar "Quentesence" ofzo! Onlogisch toch?! Eerst was ze als eerst aan de beurt! Logisch want de eerste letter van de serie is van haar! Dit blijft dus een mysterie!

Ja daar had ik iets over gelezen! Smile
Dat "Quentesence" is de naam van haar kracht, in principe bindt het de andere 4 elementen eigenlijk bij elkaar jocolor
Daarom heeft Will ook het hart van *die ene plek waar ze vandaan komen* Twisted Evil
Zonder die kracht zou er niets zijn Razz

Wel raar dat ze opeens laatste is Surprised
Misschien heeft het te maken met een ontwikkeling in haar krachten ofzo Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo okt 16, 2016 4:58 pm

Hoe kan Nerissa jong & oud zijn?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra zo okt 16, 2016 5:06 pm

Nja schreef:Hoe kan Nerissa jong & oud zijn?

Magie.. tijdreizen.. de eeuwige jeugd/oudheid Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo okt 23, 2016 3:28 pm

Mysteries  - Pagina 2 Latest?cb=20100511192214 Dit blijft toch wel een mysterie voor mij! In aflevering 35 ´´I is for Illusion´´ zijn de meiden bij Kandrakar wereld waar Nerissa zich vermomd als Mage! Maar als de dames klaar zijn ingesprek met de Hart van Kandrakar beschermers en Mage zeggen de beschermers dat ze vrij mogen nemen enzo.. Als de meiden dat doen gaan ze met de auto naar het strand waar ze gaan zwemmen en een zandbak maken en natuurlijk hebben de meiden bikinis aan! Maar als Hay Lin en Will samen zijn met z´n tweetjes bij het water zijn loopt Will weg bij Hay Lin en dan is het blijkbaar Nerissa! Shocked Embarassed En later ziet Taranee een schaduw van Nerissa als Will weg loopt! Embarassed Twisted Evil Laughing Shocked Shocked En als de meiden s´nachts buiten staan staat Orakel klaar om het Hart van Kandrakar te vragen Will doet het bijna tot dat Hay Lin de schaduw van Nerissa ziet als ze transformeren en als ze klaar zijn met transformeren dan laat Nerissa zich zelf van Orakel naar zich zelf toveren van identiteit! Shocked Hoe kan dit! Shocked Shocked


Laatst aangepast door Nja op zo okt 15, 2017 5:03 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : verbetert!)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra zo okt 23, 2016 4:25 pm

Haha mssn heet het daarom ook I is for Illusion Laughing
Nerissa houdt ook veel mensen voor de gek Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo okt 23, 2016 5:30 pm

Waar zou het aan liggen? Als je de aflevering helemaal bestuudeerd? En wel een goeie van je!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra wo okt 26, 2016 3:53 pm

Tja als ze alle macht wil moet ze iedereen ook wel voor de gek houden Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja ma okt 31, 2016 8:23 pm

Sandra schreef:
Nja schreef:Bij Witch in seizoen 1 kwam Will altijd als eerste in beeld met haar transformatie:Mysteries  - Pagina 2 Latest?cb=20120408082113 in de 9de aflevering van seizoen 2 was dit haar laatste pose waar ze als eerst aan de beurt was! Vanaf aflevering 12 komt ze als laatste aan de beurt en dan zegt ze geen "Heart" meer maar "Quentesence" ofzo! Onlogisch toch?! Eerst was ze als eerst aan de beurt! Logisch want de eerste letter van de serie is van haar! Dit blijft dus een mysterie!

Ja daar had ik iets over gelezen! Smile
Dat "Quentesence" is de naam van haar kracht, in principe bindt het de andere 4 elementen eigenlijk bij elkaar jocolor
Daarom heeft Will ook het hart van *die ene plek waar ze vandaan komen* Twisted Evil
Zonder die kracht zou er niets zijn Razz

Wel raar dat ze opeens laatste is Surprised
Misschien heeft het te maken met een ontwikkeling in haar krachten ofzo Shocked
Weer wat mysteries erbij! Bij de laatste aflevering van seizoen 2 staat Will ook als laatste op volgorde rij van links naar rechts! Terwijl ze op de leader wel als eerste staat! Dan kunnen ze toch het beter "Itchw" noemen! Raar hoor met haar transformatie!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin ma okt 31, 2016 8:31 pm

Maar ''Itchw'' klinkt ook raar en onlogisch, nietwaar? Surprised
Want ze zijn toch Witches?
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra di nov 08, 2016 4:32 pm

Itchw whahaha geniaal XD

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja di nov 22, 2016 8:53 pm

Het blijft voor mij een mysterie waarom wij van het forum nog nooit gehoord hadden van Kate Bristol en Haven Paschall voor dat ze sinds vorig jaar bij Winx Club kwamen voor dub werk! Ik bedoel daar voor kende wij ze niet eens en daarvoor hebben wij ze niet eens gekend of gehoord! Shocked Shocked Rolling Eyes Embarassed Mijn oude begeleider zei tegen mij dat het goed is om nieuwe mensen te ontmoeten of te kennen! Surprised Very Happy Shocked Wat ergens ook wel terecht en waar is!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo nov 27, 2016 9:10 pm

Het blijft voor mij een mysterie waarom Cartoon Network nooit zat bij de UPC abonnement en waarom Nickelodeon 1 jaar daarna weg was!Shocked

In 2003 augustus kwam ik en mijn ouders in Nederland en toen begon mijn moeder met haar abonnement bij UPC, wij hadden toen Nickelodeon, Jetix en de NPO zenders etc..! Geen Cartoon Network! Evil or Very Mad Shocked
1 jaar later in september zag ik Nickelodeon niet eens meer! Shocked Het was weg en ik heb nog wel zitten zoeken naar Nickelodeon! Shocked Embarassed Shocked Maar hij zat er niet eens bij! Evil or Very Mad Crying or Very sad
In maart 2010 besloot mijn moeder om overstappen van UPC naar Tele2! Vond het echt een stomme beslissing van haar maarja! Crying or Very sad Crying or Very sad Mad Neutral Evil or Very Mad Toen we eenmaal bij Tele2 waren zat ik te zappen en ik zag Nickelodeon en Cartoon Network! (Terwijl ik Cartoon Network daarvoor nooit zag en kende!) Shocked Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra vr dec 02, 2016 3:57 pm

Hee dat had ik ook Surprised
Ik weet niet precies waar wij zaten, maar wij hadden eerst ook nickelodeon en cartoon netwerk en toen was cartoon netwerk opeens weg en nu is het er weer Shocked Er kwamen altijd leuke programma's op cartoon netwerk en die kon ik toen niet meer kijken Mad

Bij ons is nickelodeon ook een tijdje weggeweest, maar dat was omdat de zender niet in de standaard 1 t/m 25 zat maar echt ergens in de 100 ofzo affraid
Uhm ja volgens mij zat die een beetje verborgen want je kon hem niet vinden bij de standaard zenders Razz (je moest het nummer van de zender handmatig intypen)

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra vr dec 02, 2016 4:17 pm

Nja schreef:Het blijft voor mij een mysterie waarom wij van het forum nog nooit gehoord hadden van Kate Bristol en Haven Paschall  voor dat ze sinds vorig jaar bij Winx Club kwamen voor dub werk! Ik bedoel daar voor kende wij ze niet eens en daarvoor hebben wij ze niet eens gekend of gehoord! Shocked Shocked Rolling Eyes  Embarassed  Mijn oude begeleider zei tegen mij dat het goed is om nieuwe mensen te ontmoeten of te kennen! Surprised Very Happy Shocked Wat ergens ook wel terecht en waar is!

Ja en dat terwijl ze in heel veel andere series speelden Shocked

Ik vond Serena altijd al een leuk personage maar dat de stem erachter zo Very Happy enthousiast kon zijn Surprised

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja ma dec 12, 2016 8:17 pm

Sandra schreef:Hee dat had ik ook Surprised
Ik weet niet precies waar wij zaten, maar wij hadden eerst ook nickelodeon en cartoon netwerk en toen was cartoon netwerk opeens weg en nu is het er weer Shocked Er kwamen altijd leuke programma's op cartoon netwerk en die kon ik toen niet meer kijken Mad  

Bij ons is nickelodeon ook een tijdje weggeweest, maar dat was omdat de zender niet in de standaard 1 t/m 25 zat maar echt ergens in de 100 ofzo affraid
Uhm ja volgens mij zat die een beetje verborgen want je kon hem niet vinden bij de standaard zenders Razz (je moest het nummer van de zender handmatig intypen)
En dat hoor ik nu pas! Nu alles toch geen nut heeft! Shocked Razz
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja di dec 13, 2016 9:38 pm

Waarom er zoveel systemen (moeten) bestaan om iets van het cyrillisch schrift naar het Latijns schrift! Shocked Mad Evil or Very Mad
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra do dec 15, 2016 9:04 pm

Nja schreef:Waarom er zoveel systemen (moeten) bestaan om iets van het cyrillisch schrift naar het Latijns schrift! Shocked  Mad  Evil or Very Mad

Oh hee houdt je je nu ook al bezig met latijn? Very Happy

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin za dec 17, 2016 2:24 pm

Een nieuwe mysterieus Winx Club plaatje, deze keer van Tecna!
Mysteries  - Pagina 2 Latest?cb=20111202132143

Hier zie je Tecna met een pijl en boog!
En dit is officieel! Geen fanart!
Tecna die boog schiet? Dat is echt heel nieuw!
En mysterieus.. Want hier hebben we nog nooit wat over gehoord.
Misschien had Rainbow gepland voor Tecna dat ze goed is in boogschieten?
Wat denken jullie?
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Sandra za dec 24, 2016 3:02 pm

Zou de boog iets van een nieuwe technologie zijn Surprised
Maar voor boogschieten moet je ook wel heel precies kunnen zijn, dat is Tecna ook Razz

NEE WACHT IK WEET HET! Ze wilde een cupido pijl naar Timmy schieten! Cool

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Nja zo dec 25, 2016 5:08 pm

Mysterie over taal! De ha en kha
In het Arabisch zijn er:
*ح (uitgesproken als en H maar dan wat scherper en heeft geen equivalent in Nederlands, Engels etc..)
*ه (zelfde H klank net als in het Nederlands, Engels etc..)
*خ (Uitgesproken als ch in het woordje loch en bach)
Wikipedia NL  zegt bij het artikel dat je deze 3 letters niet met elkaar moet inwisselen! Maar! 2 filmpjes verwissen ze toch en 1 andere doet het wel goed!
*Filmpje 1: Kha has no English counterpart Very Happy Cool  
*Filmpje 2: It´s similair to the ´H´, the first sound in the word hello but it is more intens and it is closed to the scotish  sound ´ch´ in loch, or ch in the German word bach or the first sound in the Spanish name ´´Juan´´!Shocked Shocked
*Filmpje 3: Kha makes the harder ´H´ when 100 procent of the time! Shocked Shocked
In sommige andere Slavische talen (Kroatisch, Servisch, Bosnisch, Pools)  wordt de H klank ook als ch uitgesproken!Oke begin ik nu te dromen! Shocked
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Admin vr dec 30, 2016 6:52 pm

Mysteries  - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcRx_7AgLVMLuy6phtSGpLbXC6Zsdmgr6b5BIiNwD3IGZH0_JfdUrkcqNw

Dit is een duizenden jaren oud symbool.
Dit zou de zon moeten voorstellen (zeggen ze).
En, oh jongen wat zijn ze fout.
De Waarheid: dit is Saturnus met zijn ring.
Dit lijkt niet op onze zon! Rolling Eyes

Mysteries  - Pagina 2 300px-Saturnus
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysteries  - Pagina 2 Empty Re: Mysteries

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum