Wat schaft de pot vandaag
5 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat schaft de pot vandaag
Eergistern Pizza gemaakt en gegeten met mijn begeleiding! Heerlijk!
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Loempiaaaaaaaa
Sandra- Aantal berichten : 1991
Koffie dan! NEE dat is pas vies! Heb het wel eens gedronken maar uuhh echt niet lekker en raar smaakje! Mijn ouders vinden koffie ook niet lekker! Toeval Vandaag hadden we een paasbrunch op school 1 uur lang! En men ik zat echt goed vol! Ik at van alles en nog wat! En van drinken dronk ik jus de orange, chocolade smoothie, fruit smoothie! En iedereen moest iets meenemen en ik nam kip kerrie mee! En ik at ook nog grieks jogurt met walnoten, kaneel en honing!Admin schreef:Bah. Ik haat Kebab.
Laatst aangepast door Nja op wo apr 12, 2017 11:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : vandaag)
Ik vind koffie ook zo BLEEGGH VIES
Het heeft zo een sterke geur (en smaak) waar ik niet tegen kan en waar ik helemaal duizelig en hoofdpijn en niezen van kan worden
Maar nouja ik reageer in het algemeen ook best wel heftig op sterke geuren en smaken (zoals patatje joppie chips aah liever niet )
Vandaag heb ik yum yum noedels gegeten (oh die zijn lekker)
Maar dan zonder de kruiden aangezien het de smaak 'chicken flavour' was en ik al meer dan een halfjaar vegetarisch ben
Ik zou die met groenten wel eens willen proberen
Het heeft zo een sterke geur (en smaak) waar ik niet tegen kan en waar ik helemaal duizelig en hoofdpijn en niezen van kan worden
Maar nouja ik reageer in het algemeen ook best wel heftig op sterke geuren en smaken (zoals patatje joppie chips aah liever niet )
Vandaag heb ik yum yum noedels gegeten (oh die zijn lekker)
Maar dan zonder de kruiden aangezien het de smaak 'chicken flavour' was en ik al meer dan een halfjaar vegetarisch ben
Ik zou die met groenten wel eens willen proberen
Milkshake (aardbei) vorige week en deze week genomen!
Gisteren gingen we naar de mc en heb ik voor het eerst een McFlurry geprobeerd en oh wat bleven die stukjes chocola plakken
(Ik had die met Milka nogwat en chocoladesaus)
(Ik had die met Milka nogwat en chocoladesaus)
Vandaag at ik voor het eerst een "Twizzl" ijs van Jamin. Ik had spikkels (diverse kleuren) aardbei en kersen! Was lekker! Alleen volgende keer geen kersen er in iets te zoet
Ja! Ijsjes moeten & blijven altijd bestaan ! Lekkernij! Oohh toevallig. Maandag at ik een twister
Laatst aangepast door Nja op zo aug 06, 2017 9:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gisteren gebarbeceut met mijn familie
Vandaag eten we champignonsoep met stokbrood
Vandaag eten we champignonsoep met stokbrood
Nja schreef:Vandaag at ik voor het eerst een "Twizzl" ijs van Jamin. Ik had spikkels (diverse kleuren) aardbei en kersen! Was lekker! Alleen volgende keer geen kersen er in iets te zoet
Tessa en ik hadden dat eenhoorn ijs van de Jamin geprobeerd
Was heel lekker
Afgelopen donderdag moest ik naar de kaakchirurg Ze gingen een verstandkies uithalen linker kant. In september op woensdag een keer rechter kant. Ik moest 2 keer omdat ik anders niet kon eten! Ik dus bij de Plus vrijdag 2 pakken vla gekocht! 1 vla die geel is met bruine choco balletjes er in en de andere chocolade vla gemixt met bruin en geel.
ik dus vrijdag en zaterdag veel vla naar binnen gewerkt
afgelopen donderdag at ik 2 pannenkoeken met een klein beetje stroop! (Vorige keer was dat ook zo!) Anders had ik kebab en patat besteld!
@Sandra ja echt he! Koffie is echt niet lekker! Net als of je spinazie drinkt!
ik dus vrijdag en zaterdag veel vla naar binnen gewerkt
afgelopen donderdag at ik 2 pannenkoeken met een klein beetje stroop! (Vorige keer was dat ook zo!) Anders had ik kebab en patat besteld!
@Sandra ja echt he! Koffie is echt niet lekker! Net als of je spinazie drinkt!
Zondag kwam er bezoek. Dus slagroom taart gegeten. Volgende keer kies ik een cake (bij de Aldi/Lidl hebben ze cake die geel bruin is en de vorm van een mona taart heeft ) tompouce roze
Tompoezen zijn lekker maar plakken zo aan je handen,
vooral die roze glazuur Ik eet altijd eerst de bovenkant eraf,
en daarna de room in het midden
vooral die roze glazuur Ik eet altijd eerst de bovenkant eraf,
en daarna de room in het midden
Ik eet nooit cocos brood als beleg! Wel geproeft! Even handschoenen aandoen is wel friser!
Vandaag eten wij zelfgemaakte pizza!
Met salami, tomaat, en kaas. Supermakkelijk!
Met salami, tomaat, en kaas. Supermakkelijk!
Vegetarische kipnuggets
Ik nam in de middag:
patat met mayonaise daar dronk ik een klein beetje cola bij. De rest mocht mijn lieve moeder opdrinken. Daarna soft ijs met smarties in een "De Cool Kids" bekertje.
patat met mayonaise daar dronk ik een klein beetje cola bij. De rest mocht mijn lieve moeder opdrinken. Daarna soft ijs met smarties in een "De Cool Kids" bekertje.
Gisteten aarbei milkshake genomen en vandaag aardbei framboos milkshake bij een ijssalon Met dit weer wordt je gewoon gedwongen over ijssalons gesproken
IEL! Trekdrop, aardappel, spinazi, tomaat ijs . Doe mij maar gewoon lekker ongezond zoet. Freakshake lijkt me ook lekker! Bij de ijssalon waar ik kom verkopen ze ook hoorntjes met spikkels er op en gewone hoorntjes maar dan groter! Ook duur
IEL! Trekdrop, aardappel, spinazi, tomaat ijs . Doe mij maar gewoon lekker ongezond zoet. Freakshake lijkt me ook lekker! Bij de ijssalon waar ik kom verkopen ze ook hoorntjes met spikkels er op en gewone hoorntjes maar dan groter! Ook duur
Vandaag was het bij mij spinazie met boomstammetjes.
Ik heb dat met ketchup erbij ZO LEKKER.
Ik eet vaak tosti met ketchup OOK ZO LEKKER
Ik heb dat met ketchup erbij ZO LEKKER.
Ik eet vaak tosti met ketchup OOK ZO LEKKER
Gehaktballetjes in tomatensaus met oven kroketten.
Lauraatje- Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 12-03-19
Leeftijd : 31
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: