Outlanders (stemtopic)
2 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Outlanders (stemtopic)
Hoi allemaal,
Ik ben al een hele poos aan het zoeken hoe de stem van Blooms 4kids stemactrice uitzag. Nu kwam ik een outlanders pol cast tegen op de site wayback machine, want ik was ook al heellang naar de outlanders pol aan het zoeken. En eindelijk heb ik beide dingen gevonden. Voor de gene die de video willen zien hier is de link via wayback:http://web.archive.org/web/20081117013412/http://www.centralparkmedia.com/outlanders/kahm.html Kahm. En hier is de video En hier is een screenshot die ik maakte van de videos: veel plezier met kijken! En laat je mening enzo achter! Gr Tecna14
Ik ben al een hele poos aan het zoeken hoe de stem van Blooms 4kids stemactrice uitzag. Nu kwam ik een outlanders pol cast tegen op de site wayback machine, want ik was ook al heellang naar de outlanders pol aan het zoeken. En eindelijk heb ik beide dingen gevonden. Voor de gene die de video willen zien hier is de link via wayback:http://web.archive.org/web/20081117013412/http://www.centralparkmedia.com/outlanders/kahm.html Kahm. En hier is de video En hier is een screenshot die ik maakte van de videos: veel plezier met kijken! En laat je mening enzo achter! Gr Tecna14
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Re: Outlanders (stemtopic)
JAAAAAA!
Wow die lach
Wacht ze deed ook een rol in die Doremi anime waar je het in een ander topic over had?
Wow die lach
Wacht ze deed ook een rol in die Doremi anime waar je het in een ander topic over had?
Sandra- Aantal berichten : 1991
Ja klopt. Ze deed Caitlyn Goodwyn (roze haar en klein). Heb je het ergens gelezen?! En Battia doet nu de stem van Stella en van Tecna in s3 in de 4kids versie en Reanne Griffith in Magical DoRemi
Ok ik vind dat engelse mensjes niet zo goed kunnen acteren in anime's dus geen idee wat ik dan van de 4kids versie moet vinden Ook al is winx wel compleet anders dan anime
Ik zou het maar niet te hard op zeggen... straks beledeg je nog deze mw boven je helemaal..
Tecna14 schreef:Ik zou het maar niet te hard op zeggen... straks beledeg je nog deze mw boven je helemaal..
Mw is afkorting voor mevrouw. En ik bedoelde er niet mee dat jij geen mening mag geven maar dat je het niet te hard op moet zeggen tegen al die engelse mensjes die animes acteren.
Akuchckuchch dat zal ik niet doen Maar ok ik maar heel af en toe engelse stem mensjes (vooral van anime's) dus het is altijd mogelijk dat mijn mening nog gaan veranderenTecna14 schreef:Mw is afkorting voor mevrouw. En ik bedoelde er niet mee dat jij geen mening mag geven maar dat je het niet te hard op moet zeggen tegen al die engelse mensjes die animes acteren.
Natuurlijk zijn er ook series waarbij de engelse stem echt zoveel beter is
Ook al vind ik dat dat vooral gebeurd als de originele versie engels is
Het is gewoon zo anders dan
@Sandra de stem van Bloom in de 4kids versie deed ook Raf (hoofdkarakter) in de serie "Angel's Friends''! Ook een serie door Iginio! Wow! Kahm, Bloom en Raf. 3 hoofdkarakters!
Tecna14 schreef:@Sandra de stem van Bloom in de 4kids versie deed ook Raf (hoofdkarakter) in de serie "Angel's Friends''! Ook een serie door Iginio! Wow! Kahm, Bloom en Raf. 3 hoofdkarakters!
SERIEUS *kent die serie*
Oke Bloom uh mssn ga ik de 4kids versie ooit toch nog kijken..
Wil je zeggen dat ze het niet goed deed als Bloom?! Ik vind haar juist de beste Bloom Engelse stem ooit! Heb je de video trouwens gezien die in de beschrijving staat?
Tecna14 schreef:Wil je zeggen dat ze het niet goed deed als Bloom?! Ik vind haar juist de beste Bloom Engelse stem ooit! Heb je de video trouwens gezien die in de beschrijving staat?
Nee maar ik bedoel, ik vond Raf haar stem heel cool dus ik vraag me af hoe die actrice zou zijn als Bloom
Oh ik had de video voor een stukje gezien maar ik denk niet dat ik haar stem herkende dus ik had geen idee dat ze ook Raf had gedaan
[img][/img] En zie hier! Dit betekent wat ze in de afgelopen tijd ingesproken heeft of wat ze in het verleden gedaan heeft!
Winx Club!
Wat waarmee heeft ze gewonnen?
Je kon stemmen op wie de toekomstige engelse stem werdt van Kahm! Toen is het Liza geworden, en hebben ze gelijk ook haar andere rollen toegevoegt die ze eerder ingesproken heeft.
Coooollll
Eindelijk weer eens iemand die het niet geheim wilt houden
Eindelijk weer eens iemand die het niet geheim wilt houden
hoezo geheim?
Nee, ik bedoel je hebt sommige stemacteurs die liever niet hebben dat mensen weten dat ze een stem hebben gedaan in winx of het niet willen toegeven en dat het dan een hele lange tijd geheim blijft
Idd! die nieuwe stem van Stella die heeft tot nu toe geen één post gemaakt dat zei Stella is (komt waarschijnlijk omdat ze niet haar echt naam gebruikt maar Jessica Paquet als naam).
En ik heb haar instagram aan Sanne laten zien!
Wie zijn instagram aan wie?
Nu heet ze geen Liza Kaplan Jacqueline maar Liza Kaplan Montanino!
Tecna14 schreef:Nu heet ze geen Liza Kaplan Jacqueline maar Liza Kaplan Montanino!
Is ze getrouwd?!
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: