Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

2 plaatsers

Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Admin ma nov 02, 2015 7:00 pm

Klets hier over de Update van Maandag 2 November 2015!

Hallo. Welkom terug iedereen!
Fijn, dat jullie er weer bij zijn in de eerste Update van deze nieuwe maand!
Nu je dit artikel tot je hebt genomen kunnen we beter maar meteen doorgaan naar wat
vandaag het hoogtepunt is van deze Update. Ik zal uitleggen waar het vandaag over zal gaan:
Het gaat over soorten Winx-fans, die je vandaag de dag veel tegenkomt.
We hebben al eens eerder gehad over soorten Winxers. Maar vandaag hebben we wat nieuwe dingen! Winx-fans vergelijken de oudere Seizoenen,
(denk aan Seizoen 1, 2, 3, en soms ook 4) overbodig veel met de nieuwere Seizoenen (denk aan Seizoen 5 en 6).
Je ziet dan veel reacties voorbij komen met erin ’Ik houdt van Winx Club
maar ik kijk alleen nog de oudere Seizoenen’ of ’Ik mis de oude Winx Club.
De nieuwere zijn zo slecht’ of 'Winx had beter kunnen stoppen bij de eerste film!'
Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: 25qrj3d
Elke keer als ik een soort gelijkend berichtje met deze kritiek zie, dan zucht ik - en letterlijk - en denk ik bij mezelf
’Serieus? Waarom ga je niet gewoon weg?’ Ben ik nu de enigste die ziek is van al dat geklaag van
deze Winx-fans? Ik probeer niet te klinken alsof er niets is veranderd aan Winx Club,
en ik doe ook niet alsof de serie net zo goed is als voorheen.
Het is gewoon zonde van je tijd. Als je niet meer van de show geniet, of: als je
niet kunt accepteren dat de show een andere richting op is gegaan, als van jaren
terug. Dan is er een optie: kijk er dan gewoon niet meer naar.
Ik zeg ook niet dat we moeten stoppen met de serie te bekritiseren
(want, daar is niets mis mee, natuurlijk). Ik ben het er tevens mee oneens met
Winx-fans die klagen met ’de magie is er niet meer’. Waren Seizoen 5 en 6 dan echt zo slecht?
Oke. Ze waren niet heel goed, maar om te zeggen, dat de magie is verloren
vindt ik té ver gaan. Totdat Winx Club in iets zoals Dora verandert, dan kan ik
wel zeggen dat de show haar ’magie’ is veloren. Seizoen 5 en 6 hadden veel slechte dingen,
maar toch waren er ook mooie en goede momenten. Dus, de magie was en is er nog steeds.
Ik respecteer de mensen die nog steeds verder kijken ookal was Seizoen 5 niet oké.
Zij hebben nog steeds hoop behouden in Winx, net als ik. Na Seizoen 7 (zelfs de tweede helft - in een andere taal) te hebben gezien,
en gehoord wat World Of Winx gaat worden,
heb ik weer hoop gekregen voor een potentiele toekomst voor Winx Club.
Dit is nog niet het einde. Dat is ook in het echte leven: Je hebt makkelijke en moeilijke periodes,
maar toch komt het altijd weer goed. Met Winx komt het ook weer goed.
Seizoen 7 herstelt heel veel van wat Nick heeft verwoest.
De Winxers komen gewoon niet zo zeuren. Het is niet meer de serie van 11 jaar geleden,
maar het is niet vreselijk! Ik accepteer de veranderingen (ookal waren sommige goed en slecht). Winx Club is nog steeds beter in kwaliteit als
vele andere series van tegenwoordig: Ik hou nog steeds van de personages, en natuurlijk
kijk ik nog steeds uit naar nieuwere Transformaties en outfits!
Ookal vindt ik Seizoen 5 en 6 minder goed, als ik een marathon houdt van Winx Club
Afleveringen blijf ik automatisch toch Seizoen 5 of 6 kijken, dat is iets
wat alleen een echte toegewijd fan zou doen. Ik weet niet waarom ik dat doe.
Ik denk omdat het nog steeds haar goede dingen heeft.
De negatieve Winxers moeten stoppen met de negatieve reacties die ze aan het verspreiden zijn,
het heeft een negatief effect op de Winx fanwereld. Wat willen ze ermee bereiken? Dat wij ook stoppen?
Omdat het niet meer zoals 11 jaar geleden is? Het blijft voor vele Winx-fans, zoals ik, nog steeds erg
moeilijk om te stoppen met het kijken van de tv-show, waar je nu al 10 jaar lang al van houdt,
wat er ook gebeurd. En ik weet hoe irritant het soms wel niet wordt als iemand maar
doorblijft gaan met het klagen over een ding, wat jij toevalllig dan wel leuk vindt.
Maar vergis je niet, er zijn ook fans die Seizoen 5 en 6 juist veel leuker vinden,
dan de eerste drie Seizoenen. Ik kan me er niks bij voorstellen, maar het is en blijft hun mening.
Ik vindt dat sommige Winx-fans gewoon moeten accepteren, dat het een serie blijft voor kinderen,
ookal is het soms té kinderachtig voor je smaak, het is al sinds het begin een kinder-serie.
En dat zal het altijd blijven.
Meer over dit onderwerp heb ik niet te zeggen. Het was korter dan normaal. Maar, hopelijk heb ik toch
met dit artikel meer positiviteit verspreid. En kunnen vermelden dat: in het verleden leven niet altijd gezond is.
Wat vindt jij van dit soort Winx-fans? Laat je mening weten in het Gastenboek, of in het Forum.

De nieuwe Achtergrond en Header:
Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Nlr5z9
Voordat, ik deze Update afsluit: Nieuwe maand, nieuwe dingen.
Gisteren, ging de nieuwe maand van start. Oktober is weer achter de rug!
Halloween is ook weer voorbij. Wat gaat de tijd toch snel, het is alweer November!
Het einde van het jaar is alweer bijna inzicht! Maar, voordat dat gebeurt
komt mijn verjaardag er ook weer aan, dat is op 8 December!
Maar voor November: is er natuurlijk weer een gloednieuwe
Achtergrond en Header! Deze keer van Flora in d oeroude Transformatie
van het 5de Seizoen genaamd Sirenix! Er is al eens eerder een Achtergrond en
Header geweest van Flora op Sirenix-winx. Deze versie is alleen wat anders.
De eerste bevatte een screenshot afkomstig uit de Afleveringen.
De nieuwe, bevat officiele artwork van Sirenix Flora (artwork zijn officiele illustraties gemaakt door de makers van
een bepaalde tv-serie, game, of film). De nieuwe heeft een meer wat onderwater thema, dan de eerste versie.
Ik heb ervoor gezorgt dat ze goed matchen met Flora’s kleuren.
Hopelijk, vinden jullie het mooi. Laat je mening weten in het Gastenboek, of in het Forum.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Re: Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Nja ma nov 02, 2015 7:48 pm

Ik snap zelf wel waarom de mensen zeuren en kritiseren want als ze een show zien wat niet lijkt zoals in het verleden kan er idd kritiek ontstaan. Ik zelf d8 in het begin ook van whoo s5 eindelijk maar later vond ik het wel een min punt maar gelukkig is 7 velen malen beter!! Alleen wel jammer dat de nick cast weg is en ook de cinelume cast.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Re: Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Admin ma nov 02, 2015 7:52 pm

Tecna14 schreef:Ik snap zelf wel waarom de mensen zeuren en  kritiseren want als ze een show zien wat niet lijkt zoals in het verleden kan er idd kritiek ontstaan. Ik zelf d8 in het begin ook van whoo s5 eindelijk maar later vond ik het wel een min punt maar gelukkig is 7 velen malen beter!! Alleen wel jammer dat de nick cast weg is en ook de cinelume cast.

Ja. Ik mis de Nick Cast best wel.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Re: Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Nja ma nov 02, 2015 7:53 pm

Gelukkig maakt ValoryPierce intervieuws ermee... toch nog wat goeds.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Re: Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Admin ma nov 02, 2015 8:26 pm

Ja, ik volg haar kanaal Very Happy
zo leuk dat ze dat doet!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Re: Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Nja di maa 14, 2017 9:28 pm

Ik mis alleen wel de kleur kwaliteit en de tekenstyle van 1
1-4 )-: toen ik seizoen 5 zag op tv als nieuw seizoen vond ik het ook opvallend want de winx zijn iets scherper getekent! En de kleur ook wat donker en scherp (weet niet hoe goed ik het moet beschrijven) maar inderdaad als je alleen maar bekriteseert komen ze ook niet verder!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Re: Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Admin wo maa 15, 2017 7:09 pm

Ik vindt alles juist beter nu de animatie duidelijker is!
Inderdaad de oude kwaliteit was in sommige opzichten beter,
in de nieuwe animatie lijken sommige dingen te soft, zoals in de dramatische momenten.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen: Empty Re: Winx-fans, van nu: Moeilijk doen over nieuwere Seizoenen:

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum