Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winx Club Mysterie: Hoe verkregen De Trix hun nieuwe gedaante in S6?

Ga naar beneden

Winx Club Mysterie: Hoe verkregen De Trix hun nieuwe gedaante in S6? Empty Winx Club Mysterie: Hoe verkregen De Trix hun nieuwe gedaante in S6?

Bericht van Admin vr feb 26, 2016 3:38 pm

Klets hierover de Update van 26 Februari 2016:

Hallo daar, iedereen! Welkom terug.
Je kunt aan de Titel al zo een beetje lezen waar het vandaag over zal gaan.
Een nieuwe Winx Mysterie over Seizoen 6, waar veel Winx-fans nog tot de
dag van vandaag geen antwoord op hebben.
Heeft iemand van jullie ooit eens goed nagedacht over,
waar de nieuwe power van De Trix uit het 6de Seizoen nou werkelijk vandaan komt?
Zo niet, dan gaan we daar vandaag over praten in dit nieuwe deel van Winx Club Mysterie.

Winx Club Mysterie: Hoe verkregen De Trix hun nieuwe gedaante in S6? 10fakbc
Misschien herrineren jullie in de tweede Aflevering van Seizoen 6 nog,
dat De Trix een come back maakte door terug te keren naar hun oude school
voor heksen, Wolkentoren. Direct bij het intreden zaaiden ze paniek,
en schakelde ze de schoolhoofd van Wolkentoren uit door haar in een kraai te veranderen
- die daarna naar Alfea toe vloog - nadat De Trix de school in hun macht kregen.
Het koste niet veel tijd en magie om Wolkentoren over tenemen, nadat
ze het vertrouwen van de andere heks studenten hadden gewonnen.
Snel daarna zagen we De Trix een bepaalde magie oproepen
die hun een nieuwe gedaante en kracht schonk. Maar, waar kwam deze nieuwe kracht
zo plotseling vandaan?
Winx Club Mysterie: Hoe verkregen De Trix hun nieuwe gedaante in S6? 20r4gew
Het lijkt me onlogisch dat De Trix deze kracht zelf hebben gemaakt in zo’n korte tijd.
Elke kracht in Winx Club komt ergens vandaan, of moet door iets zijn geschapen.
Om hier een verklaring voor te vinden moeten we terug gaan in de tijd.
Herrineren jullie Seizoen 2 nog en de missies in Wolkentoren?
Daar werdt door schoolhoofd Griffin gezegt dat Wolkentoren geen gewone school is,
maar een wezen. Het leeft, dus! Ik denk dat dat ook de Hagendissen geest die in de laatste
Afleveringen van Seizoen 6 voorkwam verklaren.
Het wezen dat Acheron had opgeroepen uit Wolkentoren.
Misschien kan de Hagendissen Geest ook wel verklaren waarom Wolkentoren leeft,
wat als de Hagendissen Geest het ’wezen’ is wat Wolkentoren is?

Maar wat heeft dit met de nieuwe kracht van De Trix te maken, hoor ik jullie al denken.
Daarvoor heb ik een interessante Theorie bedacht.
Dit is mijn Theorie:
De Trix hebben de nieuwe gedaante en kracht gekregen van Wolkentoren, zelf.
Misschien was de Hagendissen Geest al die tijd al een deel van Wolkentoren,
en betekend dat De Trix deze kracht uit het beest hebben gehaald (net als Kalshara
en Braffilius ook een ultieme kracht uit een dier willen).
Want het is niet logisch dat het zomaar uit het niets is gekomen.
Waarom denk ik dat? De Trix verwerde deze nieuwe kracht toen ze op dat moment in Wolkentoren waren,
en dat betekend dus dat ze al die tijd al wisten dat dat beest in Wolkentoren zat.
En toen Acheron over Wolkentoren ging nemen was hij sterk genoeg om dat wezen
naar buiten te laten komen. Hij was sowieso al veel sterker dan De Trix (vanwege
de vlam van Bloom’s Drakenvlam). Dit was een korte theorie.
Maar ik hoop dat jullie het begrijpen wat ik wou uitleggen.

Dit was Winx Club Mysterie weer voor vandaag.
Hopelijk vonden jullie het weer interessant.
Wat vindt jij van mijn gemaakte Theorie? Laat me je mening weten in het Gastenboek of in het Forum.
Je mag daarbij ook jouw Theorie laten zien, als je die hebt, over de afkomst van de nieuwe power van De Trix.
Bedankt voor het lezen.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
» Winx Club nieuws: Fate: The Winx Saga Tweede Seizoen OFFICIEEL Bevestigd! – Nieuwe Informatie Fate Seizoen 2 – Winx Club Seizoen 9 Teasers Uitgelekt! – Een Spin-Off Over de Trix?! – SirenixWinx Blog ‘updates’ & meer!
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Winx Club-nieuws: Fate: The Winx Saga Afleveringen titels onthuld! – Nieuwe hints (en theorieën) over Winx Live-Action release datum - Nieuwe beschrijving Fate: The Winx Saga & meer!

Permissies van dit forum: