Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Admin ma feb 29, 2016 7:01 pm

Klets hierover de Update van 29 Februari 2016 (schrikkeldag Razz):

Hoi hallo, allemaal! Ligt het nu aan mij of zitten we morgen alweer in Maart?
De derde Maand van het Jaar. Volgens mij heb ik gelijk.
En het lijkt net de dag van gisteren dat ik de Achtergrond&Header van Februari
nog plaatste, en nu is er al weer een nieuwe!
Wist je dat dat komt omdat dit een schrikkel jaar is?
En vandaag is het de schrikkeldag. Vandaag hebben bijna 11.000 mensen een bijzondere verjaardag.
Ze zijn jarig op schrikkeldag: 29 februari. Die dag is het maar één keer in de vier jaar.
Dat is waarom Februari korter is en lijkt dan de alle andere maanden.
Zo’n 500 jarigen werden vier jaar geleden geboren en vieren dus voor het eerst hun échte verjaardag.
Vier mensen worden 100. Zoals, je kunt zien staat de Achtergrond en Header er een dag eerder, omdat
het morgen pas de eerste van Maart is, en er op Dinsdag nooit wordt ge-updated,
en omdat ik geen zin heb om hem de tweede van Maart te plaatsen.
Een dag te vroeg kan geen kwaad, natuurlijk. Vele van jullie wouden
eens vaker een Achtergrond & Header met een Winx uit de oudere
Seizoenen, daarmee was ik al begonnen in Januari met Bloom in Enchantix Seizoen 3.
Deze maand gaan we verder terug in de tijd: Naar de Magic Winx van Seizoen 1.
Speciaal voor de mensen die graag iets uit Seizoen 1, 2 of 3 wouden zien.
Hopelijk vinden jullie het mooi. Ik heb er hard mijn best op gedaan.
Laat me in het Gastenboek of het Forum Topic weten wat je de volgende keer wilt zien.
En morgen is het trouwens ook Flora’s verjaardag!
Alvast een Happy Birthday voor de Fee van de Natuur.

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Sghnk6
Als tweede gedeelte van deze Update, wil ik het hebben over bepaalde dingen dat me is
opgevallen uit Seizoen 7, en daarmee bedoel ik vooral de Tynix Power.
Het is lang geleden dat ik voor het laatst een Update had gemaakt met mijn inzichten,
dus springen we er maar direct in:
Als eerste: Ik vindt Seizoen 7 tot nu toe oké. Het is niet het beste, maar oké.
Ik vindt wel dat de komedie erg is toegenomen, en dat is leuk.
Mis jij soms ook de actie en spanning? Wacht dan nog maar af, want binnen de komende
Afleveringen beginnen de plotwendingen en de spanning pas echt.
Maar ik zal verder niet geen spoileren. Ik ga alleen praten over bepaalde dingen
dat voorkwamen in de afgelopen Afleveringen.

Vindt jij de Mini-worlds ook zo cool?
Ik wel. Je kunt echt zien hoeveel tijd en werk Rainbow in dit gedeelte
van Seizoen 7 heeft gestoken, en heel diep zijn gegaan in de
omgevingen en het verhaal van de Mini-worlds. Het is creatief, kleurrijk, en vrolijk.
Mijn favoriete Mini-World is nog altijd wel: De Druppel Mini-World. Hahaha.
Omdat het zo gedetailleerd is, is de oneindige oceaan niks vergeleken bij dit.
Zoals, jullie weten is Tynix de enigste Transformatie nodig om bij de Mini-Worlds te komen.
Maar dat is waar ik me iets begon af te vragen: Wat hebben de Tynix Power en de Mini-Worlds
met elkaar te maken? Met Tynix kun je microscopisch klein worden, dat is ook waar
de naam Tynix vandaan komt. Maar als je kijkt naar het uiterlijk van Tynix, en de krachten,
heeft het verder niks specifieks met de Mini-Worlds te maken, nietwaar?
Tynix is een Diamant Transformatie.
De Mini-Worlds heeft verschillende werelden met verschillende thema’s in soorten en maten,
maar er is maar één wereld met edelstenen. Niet alle Worlds hebben edelstenen
net als de Edelstenen Wereld. Dus, hebben de Mini-Worlds en de Tynix toch verder
niks met elkaar te maken? De meeste Transformaties in Winx, zoals Sirenix
en Mythix hebben namelijk wel wat te maken met de Dimensie waar ze aangelinkt zijn.
Deze keer heeft Rainbow er niet erg goed overna gedacht. Het lijkt meer alsof ze
dachten ’Diamanten zijn mooi. Laten we er een Transformatie over maken’
en ’De Mini-Worlds is een goed idee. Laten we het er echt een ding van maken in de serie’.
Niet dat er iets mis mee is. Maar wat ik bedoel te zeggen is, dat het niet echt lijkt
alsof ze er goed overna hebben gedacht, en meteen ermee aan de slag gingen.
Maar.... Er is eigenlijk wel een andere verklaring voor waarom Tynix en de Mini-Worlds
iets met elkaar te maken hebben. En daarvoor gaan we iets realistischer kijken:
Diamanten zijn eigenlijk gewoon zeer op elkaar gedrukte koolstof,
juist, zo dicht op elkaar zit maakt het zo sterk (en onbreekbaar), dus kan je denken dat de ruimte tussen al
die koolstof zo klein is dat daar misschien wel een Tynix Fee in zou passen, dat zou
een veel beter verband hebben met Tynix en Mini-Worlds (want in Tynix wordt je heel klein in zo een Mini-World).
Misschien kwamen de allereerste Tynix feeën wel in de Edelstenen Mini-World.
Maar zo’n Diamant heeft ook veel tijd nodig voordat het uit koolstof is ontstaan
waar je dan ook weer aan gaat denken dat Tynix misschien al oeroud is (net als Sirenix).
Dit zou dus kunnen verklaren dat er wel een verband is tussen Tynix en de Mini-Worlds.

Deze Theorie is samen bedacht, met mijn Vriendin en Winxer, Sandra.
Laat me weten wat jij denkt over deze Theorie, en wat jouw theorie is,
in het Gastenboek of in Forum Topic. Dit is alles wat ik had voor vandaag.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Re: Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Sandra ma feb 29, 2016 7:34 pm

En wat vinden jullie  Twisted Evil

Ik denk dat ik toch wat nuttige dingen heb geleerd bij aardrijkskunde  Shocked

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Re: Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Nja ma feb 29, 2016 8:49 pm

Mini worlds vind ik ook wel geweldig! En ook dat die beestjes niet zo kinderachtig doen (meestal doen zulke beestjes kinderlijk maar ik vind ze in de serie ook echt serieus ook voer die Bloom!). Het mooie aan Tynix vindt ik vooral de diamanten en dat ze met dieren knnen praten! (waarom bed8 rainbow het niet eerder!) En ook dat ze wel serieus ommeegaan en dat die dieren groot zijn geworden! Was dat ook maar zo met de pixies! (Alleen lijkt Squonk wel Piff in het jong qua karakter). Maar hoe dan ook ik had nooit deze transformatie verw8! Transformaties zijn naar mijn mening goed geslaagt! voor dit seizoen!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Re: Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Larissa di maa 01, 2016 9:07 am

Mini-worlds vind ik wel goed bedacht, maar heeft verder Tynix hoe het eruit ziet niks mee te maken, en dat vind ik wel weer jammer. Niet dat ik Tynix lelijk vind hoor, Tynix is heel mooi gemaakt. De dieren in de Mini-Worlds worden ook zo mooi!
Larissa
Larissa

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-07-15
Woonplaats : Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Re: Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Admin wo maa 02, 2016 6:57 pm

Tecna14 schreef:Mini worlds vind ik ook wel geweldig! En ook dat die beestjes niet zo kinderachtig doen (meestal doen zulke beestjes kinderlijk maar ik vind ze in de serie ook echt serieus ook voer die Bloom!). Het mooie aan Tynix vindt ik vooral de diamanten en dat ze met dieren knnen praten! (waarom bed8 rainbow het niet eerder!) En ook dat ze wel serieus ommeegaan en dat die dieren groot zijn geworden! Was dat ook maar zo met de pixies! (Alleen lijkt Squonk wel Piff in het jong qua karakter). Maar hoe dan ook ik had nooit deze transformatie verw8! Transformaties zijn naar mijn mening goed geslaagt! voor dit seizoen!

Ik ben het met je eens over de beestjes.
In meeste series worden zulke beestjes luidruchtig en druk aangetoont.
Dat is waarom ik de Mini-Worlds eigenlijk eerst stom vondt.
Maar nu ik het beter heb bekeken, ben ik van gedachten veranderd.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Re: Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Admin wo maa 02, 2016 6:58 pm

Hebben jullie ook gemerkt dat Elas de enigste is waarbij
zijn krachten ontwikkelen?
En daarbij heb ik amper ontwikkeling gezien in zijn krachten.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Re: Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Sandra vr maa 04, 2016 8:13 pm

Admin schreef:Hebben jullie ook gemerkt dat Elas de enigste is waarbij
zijn krachten ontwikkelen?
En daarbij heb ik amper ontwikkeling gezien in zijn krachten.

Hij kan niets anders dan hihihihihi en zijn hoorn gebruiken, ook al is hij in de miniworld wel veel nuttiger Razz
Maar vergeleken met de andere dieren lijkt hij ook veel volwassener en ouder (doet me denken aan Bloom  Shocked)

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten: Empty Re: Nieuwe Achtergrond & Header + Tynix inzichten:

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum