De nieuwe jongen, Orlando
2 plaatsers
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 7
Pagina 1 van 1
De nieuwe jongen, Orlando
Het is bevestigt! Er komt een nieuw karakter in het 7de Seizoen van Winx Club.
Het is een jongen/man, hij is een minstreel (een muziekmaker uit de middeleeuwen).
Op het Blog NickAlive staat de beschrijving, 'Orlando, een minstreel die weet hoe hij de Quillcat moet oproepen,
en besluit De Winx te helpen. Braffilius wilt de kat in de hinderlaag zetten, maar Musa stopt hem met haar Butterflix power'.
Herrineren jullie je nog de Man die naast Critty zat in de Fairy Animals video?
Dat zou heel goed Orlando kunnen zijn!
Hij heeft een passie voor Muziek net als Musa. Zouden de twee verliefd kunnen worden?
Dit is het Orlando-Topic. Klets hier over dit nieuwe karakter.
Wat denk jij dat hij voor één rol gaat spelen?
Het is een jongen/man, hij is een minstreel (een muziekmaker uit de middeleeuwen).
Op het Blog NickAlive staat de beschrijving, 'Orlando, een minstreel die weet hoe hij de Quillcat moet oproepen,
en besluit De Winx te helpen. Braffilius wilt de kat in de hinderlaag zetten, maar Musa stopt hem met haar Butterflix power'.
Herrineren jullie je nog de Man die naast Critty zat in de Fairy Animals video?
Dat zou heel goed Orlando kunnen zijn!
Hij heeft een passie voor Muziek net als Musa. Zouden de twee verliefd kunnen worden?
Dit is het Orlando-Topic. Klets hier over dit nieuwe karakter.
Wat denk jij dat hij voor één rol gaat spelen?
Re: De nieuwe jongen, Orlando
Ik ga Riven missen als hij als nieuw vriendje voor Musa komt.
Maar als hij van muziek houdt zouden ze misschien wel bij elkaar passen.
Of straks zorgt hij er juist voor dat Musa en Riven weer bij elkaar komen!
Sowieso lijkt het me raar als ze iets krijgen, want hij komt uit de middeleeuwen.
Neemt Musa hem dan mee?
Maar als hij van muziek houdt zouden ze misschien wel bij elkaar passen.
Of straks zorgt hij er juist voor dat Musa en Riven weer bij elkaar komen!
Sowieso lijkt het me raar als ze iets krijgen, want hij komt uit de middeleeuwen.
Neemt Musa hem dan mee?
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
IS DAT ORLANDO! DIE OGEN
Nee, Riven is toch knapper.
Wauw, als dat Musa's nieuwe vriendje wordt.. nee echt
Ik vind hem niet echt bij haar passen.
Oh en dat Sky haar
Wauw, als dat Musa's nieuwe vriendje wordt.. nee echt
Ik vind hem niet echt bij haar passen.
Oh en dat Sky haar
Oh, die ogen moet je je niets van aan trekken (een beetje slechte
timing in het screenshot).
timing in het screenshot).
Chinese ogen x_x
Doet me een beetje denken aan anime, de jongens hebben daar meestal ook zulke ogen
Maar die zien er wel beter uit
Doet me een beetje denken aan anime, de jongens hebben daar meestal ook zulke ogen
Maar die zien er wel beter uit
Dat zijn niet zijn echte ogen.
Gewoon een screenshot op een slecht moment gemaakt.
Gewoon een screenshot op een slecht moment gemaakt.
Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club Onderwerp: De nieuwe jongen, Roy.
» MEER NIEUWE AFBEELDINGEN Cosmix poppen! + NIEUW BEELD Stella & Twinkly, Oude COSMIX + NIEUWE Seizoen 8 ’Trailer’ & MEER OVER NIEUWE KARAKTER: Nieuwe beelden + onthulling naam!
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
» NIEUWE Cosmix Transformatie beelden! & NIEUWE Seizoen 8 videos + NIEUWE Afbeelding Bloom Popster! + Seizoen 8 RELEASE DATUM Italie bekend! & Meer!
» NIEUWE Cosmix Transformatie beelden! & NIEUWE Seizoen 8 videos Seizoen 8 + NIEUWE Afbeelding Bloom Popster! + Seizoen 8 RELEASE DATUM Italie bekend! & Meer!
» MEER NIEUWE AFBEELDINGEN Cosmix poppen! + NIEUW BEELD Stella & Twinkly, Oude COSMIX + NIEUWE Seizoen 8 ’Trailer’ & MEER OVER NIEUWE KARAKTER: Nieuwe beelden + onthulling naam!
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
» NIEUWE Cosmix Transformatie beelden! & NIEUWE Seizoen 8 videos + NIEUWE Afbeelding Bloom Popster! + Seizoen 8 RELEASE DATUM Italie bekend! & Meer!
» NIEUWE Cosmix Transformatie beelden! & NIEUWE Seizoen 8 videos Seizoen 8 + NIEUWE Afbeelding Bloom Popster! + Seizoen 8 RELEASE DATUM Italie bekend! & Meer!
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 7
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: