Terug op Sirenix-Winx het forum (en gastenboek)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Terug op Sirenix-Winx het forum (en gastenboek)
Ik zal weer actief zijn hier op het forum! Ik was jullie niet vergeten maar ik had nooit gedacht dat ik zoveel tijd nodig had om weer gemotiveerd te zijn in alles. Sorry voor afwezig zijn, ik hoop dat alles beter gaat nu. Ik denk dat ik meer controle heb over mijn emoties nu.
Rika- Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-15
Leeftijd : 24
Re: Terug op Sirenix-Winx het forum (en gastenboek)
Oohh fijn om te horen dat je terug bent
Ik heb erg geduldig gwacht totdat je terug was zodat we weer verder konden met het rollenspel, maar nu zal ik wel wachten totdat je daar weer reageert
Ik heb Peper-Moth ook een beetje gemist haha
Ik heb erg geduldig gwacht totdat je terug was zodat we weer verder konden met het rollenspel, maar nu zal ik wel wachten totdat je daar weer reageert
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Sandra schreef:Oohh fijn om te horen dat je terug bent
Ik wil eigenlijk over nieuw beginnen.
Je kan gewoon de zelfde OC gebruiken maar ik ben niet meer gemotiveerd om deze te doen
Jayssica schreef:Ik zal weer actief zijn hier op het forum! Ik was jullie niet vergeten maar ik had nooit gedacht dat ik zoveel tijd nodig had om weer gemotiveerd te zijn in alles. Sorry voor afwezig zijn, ik hoop dat alles beter gaat nu. Ik denk dat ik meer controle heb over mijn emoties nu.
Geeft niets. Je bent weer terug dat is het belangrijkste.
Jayssica schreef:Sandra schreef:Oohh fijn om te horen dat je terug bent
Je kan gewoon de zelfde OC gebruiken maar ik ben niet meer gemotiveerd om deze te doen
Okkii geen probleem
Vanaf welke gebeurtenis zullen we dan weer beginnen?
Als je een ander/nieuw personage hebt zet die maar in het andere topic dan kunnen we zien wie je bedoelt
Sandra schreef:Jayssica schreef:Sandra schreef:Oohh fijn om te horen dat je terug bent
Okkii geen probleem
Vanaf welke gebeurtenis zullen we dan weer beginnen?
Als je een ander/nieuw personage hebt zet die maar in het andere topic dan kunnen we zien wie je bedoelt
...Het begin
Nee alleen veranderingen aan bestaande OC's
Ok het begin is niet erg
Nog een kans voor mijn personage Sandra om te falen whahaha
Vraag me alleen nog steeds af wat er nou op Victoria's kaart stond
Maar het lijkt me beter om gewoon in hetzelfde topic opnieuw te beginnen toch?
Of zullen we een nieuwe makenals dat mag van Tessa
Nog een kans voor mijn personage Sandra om te falen whahaha
Maar het lijkt me beter om gewoon in hetzelfde topic opnieuw te beginnen toch?
Of zullen we een nieuwe maken
Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club Onderwerp: 8-lijst: 8 verwijderde plotpunten in Sirenix-winx verhalen:
» Dit is de laatste Sirenix-winx Update & Winx Club Seizoen 8 komt nooit meer
» Winx Club Onderwerp: 8-lijst: 8 verwijderde plotpunten in Sirenix-winx verhalen Deel 2:
» De Winx Seizoen 8 finale was een grote teleurstelling! + Nieuwe Projecten voor het Sirenix-Winx blog!
» Winx Club Seizoen 8 CRYSTAL SIRENIX TRANSFORMATIE! & Winx Live-Action NIEUWS! Updates over de opnamens. Een nieuw personage? Auditie voor de rol van Sky: Tom Leach. GLOEDNIEUW! Bloom exclusieve 15de Winx Club-verjaardag pop! + Nieuw Interview Iginio!
» Dit is de laatste Sirenix-winx Update & Winx Club Seizoen 8 komt nooit meer
» Winx Club Onderwerp: 8-lijst: 8 verwijderde plotpunten in Sirenix-winx verhalen Deel 2:
» De Winx Seizoen 8 finale was een grote teleurstelling! + Nieuwe Projecten voor het Sirenix-Winx blog!
» Winx Club Seizoen 8 CRYSTAL SIRENIX TRANSFORMATIE! & Winx Live-Action NIEUWS! Updates over de opnamens. Een nieuw personage? Auditie voor de rol van Sky: Tom Leach. GLOEDNIEUW! Bloom exclusieve 15de Winx Club-verjaardag pop! + Nieuw Interview Iginio!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: