Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Npo serie Brugklas

3 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Npo serie Brugklas

Bericht van Admin vr jan 20, 2017 8:43 pm

Brugklas is een populaire serie op Npo 3.
Het is een reality-serie over brugklassers, met echt waargebeurde
verhalen. Iedere dag maken ze wel weer wat mee.
Het is interessant en een spannende serie!

Npo serie Brugklas Photo

Brugklas is nu bezig met een 5de Seizoen,
en elke doordeweekse dag te zien om 14:40 uur op Npo 3.

Gemist?
Dan kun je het hier terug kijken:
http://www.npo.nl/brugklas/AT_2035122

Klets hierover de serie en de laatste Afleveringen!

*UPDATE*
Heb je zelf een leuk Brugklas verhaal uit je eigen leven?
Plaats die hier, in de versie van de karakters uit de serie.
Laat je verhaal horen bounce
Niemand die je zal uitlachen Smile


Laatst aangepast door Admin op vr feb 10, 2017 4:35 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Want er was een misverstandje. Nja bedoelde met verhalen brugklas verhalen met de personen, niet in real life - want dat dacht ik (lekker slim, akuch))
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja vr jan 20, 2017 8:48 pm

Je was me voor! Laughing (Maakt niks uit) Ik was ook van plan om dit topic te gaan maken maar dan onder de naam "Brugklas topic".
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin vr jan 20, 2017 8:50 pm

Oke hihi Smile Nouja, heb je de Aflevering van vandaag al gezien?
Ik vondt hem wel spannend! Ik vraag me af hoe het afloopt,
en dat hij niet zo'n brief had en echt iets gedaan heeft!
Wie weet!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja za jan 21, 2017 10:37 pm

Admin schreef:Oke hihi Smile Nouja, heb je de Aflevering van vandaag al gezien?
Ik vondt hem wel spannend! Ik vraag me af hoe het afloopt,
en dat hij niet zo'n brief had en echt iets gedaan heeft!
Wie weet!
Tuurlijk! Ik volg en vind deze serie leuk vanaf het begin dat het voor het eerst op tv kwam! Cool Ja! Ik ben ook benieuwd wat er gebeurde (als er een deel 2 van is!). En over de andere afleveringen
*Ik vond het terecht en goed dat Ramzi geen vrienden wou zijn met Mats! Ik bedoel hij heeft tenslotte hem gepusht, en hij kreeg straf vanwege de auto van de rector en niet van Gerrit Ik vind dat Mats gewoon zijn mondje moest opentrekken tegen de Rector en Gerrit! In plaats van hem te pushen! Lekker laf! Evil or Very Mad
*Kim had bij de Wilde moeten melden toen haar vriendje dit zei! En goed van der dat ze haar beste vriendin niet verraadde!
*Nog een Sandra Shocked Laughing Alleen wel heftig voor zo´n oudere zus! Wel lief van Selma bij de WC.
*Gemeen van Kim! Joy had eerlijk betaald en Kim moet dan ook aan haar afspraak houden in plaats van smoesjes te verzinnen en te zeggen ja uuhh hun zijn mijn bff´s wat doet dat er aan toe! En zoals Joy zei is het inderdaad wel kinderachtig van haar! Maar ik vind van niet! Het was terecht dat ze het zogenaamd steelde want ze heeft (zie boven) er eerlijk voor betaald en na zolang wachten vraagt Kim er ook om! En dat er beschuldiging wordt gemaakt tegen de jongens is ook allemaal Kims schuld en dan zeggen dat zij en andere voor Joy moeten oppassen met zulke dingen! Nou het is juist andersom, Kim! Kim had zoiets nooit mogen aanboden aan Joy of het geld terug moeten geven! Dan had ze zich zelf nooit in de neste gewerkt! Cool En dan zeggen dat het een rare actie is! Mad Ik had precies hetzelfde als Joy gedaan!
*Echt gemeen van Naomi en Nina! En een gemene vooroordeel! Esmee had het tegen de Wilde moeten zeggen of tegen iemand anders! En niet snel vergeven! En Naomi had niet door moeten denken toen ze 20 euro kreeg! Wel aardig dat ze Esmee voortaan met rust liet!
*Waarom krijgt Joy straf? Kim had haar gepusht om het te doen! Kim moest straf krijgen en niet Joy! ONTERECHT!!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin ma jan 23, 2017 7:07 pm

NEE VELDT MAG NIET WEG NEE No No No No
Hij was cool.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Sandra ma jan 23, 2017 9:27 pm

Nog een Sandra oh serieus en ik heb deze serie nog nooit gezien Shocked

528 afleveringen inhalen dat is 10560 minuten dat is 176 uur dat is 7,3 dagen Shocked
Uhm ja Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja ma jan 23, 2017 9:45 pm

Sandra schreef:Nog een Sandra oh serieus en ik heb deze serie nog nooit gezien Shocked

528 afleveringen inhalen dat is 10560 minuten dat is 176 uur dat is 7,3 dagen Shocked
Uhm ja Twisted Evil
*Sandra heeft nog nooit deze serie gezien! Shocked * Deze serie kent haast iedereen wel! Voor zover ik weet! Deze serie heeft 5 seizoenen in totaal! Waarvan de 5de seizoen sinds 9 januari op Zapp te zien is! Very Happy @Tessa hopelijk bedoel je Wat waren jouw ervaringen op middelbareschool? Cool Ik heb wel wat verhalen, ben benieuwd naar andere mans verhalen (zolang de namen maar niet vrijgegeven worden en vervangen worden door Brugklas karakters Smile )
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja ma jan 23, 2017 9:48 pm

Admin schreef:NEE VELDT MAG NIET WEG NEE No No No No
Hij was cool.
Ja! Ik vond het wel lullig van Bo en Ramzi Evil or Very Mad Ik snap dat dit soort dingen openkaart gespeeld en verteld moeten worden, maar de manier waarop Bo en Ramzi deden was wel iets te... publiekerig, openkaartig! Ik vond het ook goed hoe die moeder op haar reageerde, normaal gesproken vind ik het overdreven van de Wilde maar dit is wel terecht! Twisted Evil Hopelijk leert Bo hiervan en Ramzi! Gelukkig hebben ze ook hun excuses aan Veldt aangeboden, HEEL VROEG! Cool Na die zijn wel voorlopig wel genoeg gestraft wat mijbetreft! Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin do jan 26, 2017 12:03 pm

De Aflevering van gisteren (van Selma's verjaardag)
was echt heel leuk! Very Happy
Ik had al wel verwacht dat Ramzi verliefd op haar zou worden.
Soms is hij alleen iets te close (dat enkelbandje ook Shocked)
Alleen nu Selma hem heeft afgewezen, heb ik wel medelijden met hem.
Ik vraag me af wat hij volgende keer gaat doen.
Maarja, Bezet is Bezet (tenzij je D bent).
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja do jan 26, 2017 10:30 pm

Admin schreef:De Aflevering van gisteren (van Selma's verjaardag)
was echt heel leuk! Very Happy
Ik had al wel verwacht dat Ramzi verliefd op haar zou worden.
Soms is hij alleen iets te close (dat enkelbandje ook Shocked)
Alleen nu Selma hem heeft afgewezen, heb ik wel medelijden met hem.
Ik vraag me af wat hij volgende keer gaat doen.
Maarja, Bezet is Bezet (tenzij je D bent).
Ja! Wel raar dat Selma niks tegen Mats zei toen hij Selma´s telefoon ging checken! Zo iets doe je niet. Als ik mocht kiezen vind ik Ramzi ergens ook wel bij Selma passen aangezien hij niet zo iets zou doen! En *Nieuwsgierig* vertel als Brugklas verhaal als je het op school gebeurde en jij het wil vertellen natuurlijk! Cool
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin vr jan 27, 2017 2:57 pm

Ja, inderdaad! Ik vondt ook al dat
ze er te gauw zand over gooide.
En het is niet eens uitgelegt waarom Mats dat deed Surprised
*plotgat*
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Sandra vr jan 27, 2017 8:04 pm

Zeg zijn er personages die al vanaf het beginnen meespelen tot aan nu of is er elk seizoen een nieuwe cast? Embarassed

Ik heb de eerste 10 min van de eerste aflevering gezien en aah dat meisje tegen haar vriendin 'Ben je bang?' toen ze wilde dat haar vriendin meedeed met de lerares pesten Surprised
Zoveel kinderen die hierin meegaan en zeggen 'Nee ik ben niet bang' en gaan meepesten Crying or Very sad
Goed dat ze nee zei en niet meedeed Smile
Ik zou zelf gezegd hebben 'Nee ik doe niet mee omdat ik wil verkomen dat jij iets doet waar je later spijt van krijgt' Razz

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin vr jan 27, 2017 9:39 pm

Sandra schreef:Zeg zijn er personages die al vanaf het beginnen meespelen tot aan nu of is er elk seizoen een nieuwe cast?  Embarassed

Ik heb de eerste 10 min van de eerste aflevering gezien en aah dat meisje tegen haar vriendin 'Ben je bang?' toen ze wilde dat haar vriendin meedeed met de lerares pesten Surprised
Zoveel kinderen die hierin meegaan en zeggen 'Nee ik ben niet bang' en gaan meepesten Crying or Very sad
Goed dat ze nee zei en niet meedeed Smile
Ik zou zelf gezegd hebben 'Nee ik doe niet mee omdat ik wil verkomen dat jij iets doet waar je later spijt van krijgt' Razz

De personages veranderen heel erg, want het gaat ook
letterlijk over brugklas, nieuwe leerlingen hé.
Sommige blijven een paar Seizoenen,
maar sommige gaan weg. Anoek is nu weg, want zij
speelt nu in gtst Very Happy Zo cool voor haar Very Happy

Nu je het over hebt, een leraar op mijn
oude middelbare school was echt een keer (tijdelijk) weg gepest! :O
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja vr jan 27, 2017 10:16 pm

Admin schreef:
Sandra schreef:Zeg zijn er personages die al vanaf het beginnen meespelen tot aan nu of is er elk seizoen een nieuwe cast?  Embarassed

Ik heb de eerste 10 min van de eerste aflevering gezien en aah dat meisje tegen haar vriendin 'Ben je bang?' toen ze wilde dat haar vriendin meedeed met de lerares pesten Surprised
Zoveel kinderen die hierin meegaan en zeggen 'Nee ik ben niet bang' en gaan meepesten Crying or Very sad
Goed dat ze nee zei en niet meedeed Smile
Ik zou zelf gezegd hebben 'Nee ik doe niet mee omdat ik wil verkomen dat jij iets doet waar je later spijt van krijgt' Razz

De personages veranderen heel erg, want het gaat ook
letterlijk over brugklas, nieuwe leerlingen hé.
Sommige blijven een paar Seizoenen,
maar sommige gaan weg. Anoek is nu weg, want zij
speelt nu in gtst Very Happy Zo cool voor haar Very Happy

Nu je het over hebt, een leraar op mijn
oude middelbare school was echt een keer (tijdelijk) weg gepest! :O
@Sandra, wat Tessa zegt is waar! Dat komt ook omdat er weer audties zijn of vervanging nodig is! Ik denk dat ze voor niet hoofdpersonages gewoon niet 1 vaste persoon hebben! En de aflevering waar jij het over hebt Sandra is de allereerste aflevering van het 1e seizoen! Laughing Ik vond het echt zielig voor die leraar! En de aflevering van vandaag! Anne zat met zo´n nieuwe internet vriend te appen en ze leek echt verslaaft! En tijdens de gymles verraadde Ruby, Anne wat ook wel een beetje terecht was! (Anne en Joy mogen Ruby niet!). Haar telefoon werd door de gymmeester afgepakt en in de kleedkamer vroeg ze aan Fleur of ze haar telefoon mocht lenen! En Fleur had heel duidelijk afspraken over gezegt! Voordat Anne haar mobiel gebruikte! Ik vond het echt stom hoe Anne over Joy´s telefoon oordeelde! Ze moet blij zijn dat Joy het aan haar gaf! En dan ook nog eens denken dat Joy een nieuwe krijgt! En later bij de fietsenstalling verteld Anne dat Joy´s telefoon kapot was gegaan omdat Ruby het pakte terwijl Anne de telefoon zelf liet vallen! Ik vond wat Joy deed wel ver gaan dat ze die telefoon in het water mikte! Maar dat van Anne vind ik toch wel erger! Net als wat Ruby zei! Ik ben blij dat Joy de waarheid aan Bos vertelde! En wel stom dat Joy geen nieuwe telefoon van haar krijgt! En terecht dat Joy haar vriendschap met haar eindigde! En wel stom dat Anne liep te zeuren tegen Joy dat ze moest liegen omdat ze vriendinnen zijn! STOMME Anne!
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin za jan 28, 2017 10:45 am

Ik vondt het zo grappig toen Joy Ruby's telefoon
in de sloot smeet xD *zo onverwacht*
Maar ik vindt Anne ook best wel raar.
Ze moet perse constant met haar vriendje appen
omdat ze bang is dat hij boos wordt als
je even niet reageert. In echte liefde
moet je elkaar leren missen! En dat er
dan niks veranderd!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja zo jan 29, 2017 5:38 pm

Verdachte cake eters
Ruby en Iris zijn beste vriendinnen!
Ze doen veel dingen samen!
En delen alles samen!
Als het pauze is zijn de meiden bij Tobias, Tobias tas staat open en er zit een pak met plakjes cake! Hij laat het zien maar de meiden denken dat zei het mogen eten! Iris pakt een stukje cake en geeft het aan Ruby! Stiekem snoepen ze nog door! En kruimelen ze met de plakjes van de cake! Bo zit op een bankje en ziet dat er achter haar rug iets aan de hand is! Stilletjes zit ze mee te fluisteren en te kijken wat Iris en Ruby aan het doen zijn en waar het over gaat! Ze ziet ook dat Iris nog een plakje pakt en het aan Ruby door geeft!
Bo: Zo die meiden zijn echt vreet zaken!
Als de pauze voor bij is zegt Ruby tegen Iris dat ze straks verder gaan met eten! Ruby vindt het oké en glimlacht naar Iris, en Iris ook naar haar! Bo loopt naar de conrectors kamer en verteld aan haar moeder.
Bo: Mam! Ik zag Iris en Ruby cake eten! En de regel op het schoolplein is dat we niet  te veel mogen snoepen ! En ze hebben ook nog is wat kruimels achter gelaten!
De Wilde: Ja dat klopt! Niet te veel snoepen inderdaad, in de pauzes! Ik pak het wel op! met ze
De Wilde loopt naar het plein en kijkt verbaast! En zegt tegen  lachend Bo: Idd Bo! Die meiden kunnen wel een cake of koek fabriek beginnen als het zo door gaat, Ja!
Bo zegt lachend terug: Ja, dat kun je wel zeggen ja!
Fien lacht ook mee ondertussen!
Bo: Mam ik moet naar de les zie je straks weer! Fien gaat ook naar de les en
De Wilde zegt: Oké!
Als Bo in de mediatheek is verteld ze het aan Selma.
Bo: Selma die meiden Iris en Ruby zaten gewoon stiekem cake te vreten terwijl we niet eens veel mogen snoepen in de pauzes! En ze zeggen dat Tobias het aan hun gaf en ze zaten ook nog eens te kruimelen! En ze gaan straks weer verder eten!
Selma reageert lachend: Zozo! Die meiden zijn echt wel vreetzaken inderdaad ja! Zo meteen zijn ze zo dik als iemand die veel hamburgers eet! Bosch mag hun wel naar de gezonden school sturen en vertellen waarom ze zo dik zijn! Maar ik denk zelf dat Tobias het niet bedoelde om hun er van te laten eten! Ik denk dat hij het alleen wou laten zien ofzo! Aangezien hij niet kan praten! En ik geloof er niks van wat ze tegen je zegt!
Bo reageert lachend terug: Ja idd, ja!
Het is pauze, en Bo loopt naar Iris toe  en vraagt: Zozo Iris! Heb je lekker gevreten van de cake?
Iris zegt zuchtend: JAaa!
Selma loopt ook naar Iris toe en zegt: Zozo! Heb je lekker zit te kruimelen en te vreten van je cake!? Zo meteen wordt je nog dik!
Iris: Ja! En ik heb het al opgelost met De Wilde!
Als de pauze voorbij is gaan Iris en Ruby ook naar de mediatheek net als Bo en Selma!
Ruby: Iris je krijgt straks weer! Hé?! En Selma zegt roepend tegen ze: Ja een groot stuk cake weer hé?!
Ruby: Nee! (zucht) ik bedoel ermee dat ze straks van mij een knuffel krijgt! Een hele grote!
Bo en Selma proberen zich in te houden maar lachen toch stiekem een beetje!
Iris draait zich om en zegt tegen Ruby: Ja, klopt! Een hele grote!
Bo zegt luisterend tegen Selma: Ze bedoelen gewoon cake ermee!
Selma zegt fluisterend: Ja weet ik, wij hebben ze wel door!


Laatst aangepast door Nja op za feb 11, 2017 10:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Lekker slim van me! (Dus niet). Als je je brugklas verhalen instuurd worden ze voor de tv aangepast op brugklas karakters, ik had de echte naam gebruikt want deze heb ik gekopieerd van mijn email die ik stuurde naar brugklas beeh)
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin wo feb 08, 2017 6:57 pm

De nieuwe concergie is echt ENG Shocked Shocked
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin wo feb 08, 2017 7:00 pm

Nja schreef:Verdachte cake eters
Ruby en Iris zijn beste vriendinnen!
Ze doen veel dingen samen!
En delen alles samen!
Als het pauze is zijn de meiden bij Dennis, Dennis tas staat open en er zit een pak met plakjes cake! Hij laat het zien maar de meiden denken dat zei het mogen eten! Iris pakt een stukje cake en geeft het aan Ruby! Stiekem snoepen ze nog door! En kruimelen ze met de plakjes van de cake! Bo zit op een bankje en ziet dat er achter haar rug iets aan de hand is! Stilletjes zit ze mee te fluisteren en te kijken wat Iris en Ruby aan het doen zijn en waar het over gaat! Ze ziet ook dat Iris nog een plakje pakt en het aan Ruby door geeft!
Bo: Zo die meiden zijn echt vreet zaken!
Als de pauze voor bij is zegt Ruby tegen Iris dat ze straks verder gaan met eten! Ruby vindt het oké en glimlacht naar Iris, en Iris ook naar haar! Bo loopt naar de conrectors kamer en verteld aan haar moeder.
Bo: Mam! Ik zag Iris en Ruby cake eten! En de regel op het schoolplein is dat we niet  te veel mogen snoepen ! En ze hebben ook nog is wat kruimels achter gelaten!
De Wilde: Ja dat klopt! Niet te veel snoepen inderdaad, in de pauzes! Ik pak het wel op! met ze
De Wilde loopt naar het plein en kijkt verbaast! En zegt tegen  lachend Bo: Idd Bo! Die meiden kunnen wel een cake of koek fabriek beginnen als het zo door gaat, Ja!
Bo zegt lachend terug: Ja, dat kun je wel zeggen ja!
Fien lacht ook mee ondertussen!
Bo: Mam ik moet naar de les zie je straks weer! Fien gaat ook naar de les en
De Wilde zegt: Oké!
Als Bo in de mediatheek is verteld ze het aan Selma.
Bo: Selma die meiden Iris en Ruby zaten gewoon stiekem cake te vreten terwijl we niet eens veel mogen snoepen in de pauzes! En ze zeggen dat Dennis het aan hun gaf en ze zaten ook nog eens te kruimelen! En ze gaan straks weer verder eten!
Selma reageert lachend: Zozo! Die meiden zijn echt wel vreetzaken inderdaad ja! Zo meteen zijn ze zo dik als iemand die veel hamburgers eet! Bosch mag hun wel naar de gezonden school sturen en vertellen waarom ze zo dik zijn! Maar ik denk zelf dat Dennis het niet bedoelde om hun er van te laten eten! Ik denk dat hij het alleen wou laten zien ofzo! Aangezien hij niet kan praten! En ik geloof er niks van wat ze tegen je zegt!
Bo reageert lachend terug: Ja idd, ja!
Het is pauze, en Bo loopt naar Iris toe  en vraagt: Zozo Iris! Heb je lekker gevreten van de cake?
Iris zegt zuchtend: JAaa!
Selma loopt ook naar Iris toe en zegt: Zozo! Heb je lekker zit te kruimelen en te vreten van je cake!? Zo meteen wordt je nog dik!
Iris: Ja! En ik heb het al opgelost met De Wilde!
Als de pauze voorbij is gaan Iris en Ruby ook naar de mediatheek net als Bo en Selma!
Ruby: Iris je krijgt straks weer! Hé?! En Selma zegt roepend tegen ze: Ja een groot stuk cake weer hé?!
Ruby: Nee! (zucht) ik bedoel ermee dat ze straks van mij een knuffel krijgt! Een hele grote!
Bo en Selma proberen zich in te houden maar lachen toch stiekem een beetje!
Iris draait zich om en zegt tegen Ruby: Ja, klopt! Een hele grote!
Bo zegt luisterend tegen Selma: Ze bedoelen gewoon cake ermee!
Selma zegt fluisterend: Ja weet ik, wij hebben ze wel door!

Oh bedoelde je dit toen je vertelde over het idee van een brugklas verhalen?
Ik dacht dat je bedoelde echte brugklas verhalen Shocked Sorry ik zal het aanpassen in het Topic.
Wel cool verhaal bounce
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja wo feb 08, 2017 9:46 pm

@Tessa maakt niks uit dat je vergiste! Wat ik eigenlijk bedoelde was "Als je zelf  ook een gebeurtenis meegemaakt hebt op de middelbare school en je het wil vertellen als brugklas verhaal" dat kan als de namen maar niet vrijgegeven worden en je de namen gebruikt van de brugklas karakters! En dit verhaal is echt gebeurt! Wat ik meegemaakt hebt! Je kon verzonnen of waar gebeurde verhalen insturen bij brugklas en van mij zijn echt gebeurt! Ook van jou Tessa?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin vr feb 10, 2017 4:37 pm

Ooh zo zat het dus *weer aangepast*
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin za feb 11, 2017 3:56 pm

De Aflevering van gisteren was echt heftig.
Laura werdt gepest.
Het Gebeurd veelste
vaak in real life. Pas als iemand dood is,
wordt er in gegrepen tegenwoordig :/
Klinkt een beetje hard, maar het is wel zo.

Niet zo lang geleden, was er een jongen op Tv, die zelfmoord.
pleegde zelfmoord. omdat hij werdt gepest.
Nu hij dood is, werdt het pas serieus :/

Mats had wel een punt,
je kunt niet iemand zomaar op de grond
gooien, ookal om het voor iemand op te nemen.
Zo pak je pesten gewoon niet aan. Met geweld
kom je nooit ergens. Maar ze wisten er al van!
Maar waarom deden ze
er dan niks aan? Stomme leraren.
Pas wachten totdat diegene onder het bloed zit, zeker!
En nu is ze van school af. Misschien was het
ook wel beter....
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja za feb 11, 2017 10:53 pm

Admin schreef:De Aflevering van gisteren was echt heftig.
Laura werdt gepest.
Het Gebeurd veelste
vaak in real life. Pas als iemand dood is,
wordt er in gegrepen tegenwoordig :/
Klinkt een beetje hard, maar het is wel zo.

Niet zo lang geleden, was er een jongen op Tv, die zelfmoord.
pleegde zelfmoord. omdat hij werdt gepest.
Nu hij dood is, werdt het pas serieus :/

Mats had wel een punt,
je kunt niet iemand zomaar op de grond
gooien, ookal om het voor iemand op te nemen.
Zo pak je pesten gewoon niet aan. Met geweld
kom je nooit ergens. Maar ze wisten er al van!
Maar waarom deden ze
er dan niks aan? Stomme leraren.
Pas wachten totdat diegene onder het bloed zit, zeker!
En nu is ze van school af. Misschien was het
ook wel beter....
Ja inderdaad! Ik vond het ook wel terecht dat Joy haar een koekje van eigendeeg gaf op een harde manier! En dat Mats uiteindelijk de pester aansprak! Het is sowieso goed dat er iemand opkomt voor iemand die gepest is/werd. Smile Ik vond het wel stom en raar dat die concierge Joy straf gaf en Jara niet! En dan ook nog zeggen Ja 2 verhalen.. Wat een bitch die Jara. Evil or Very Mad En inderdaad blijkbaar had Laura het wel aan de Wilde verteld en Grimbergen wist er ook van! Echt lullig dat ze met opmerkingen van Wij/Ik er niets aan kunnen doen! Evil or Very Mad Jara moet van school af en niet Laura. Waarom zou de slachtoffer hiervan de dupe van zijn? Ik vond daarom Joy´s opmerking op het einde ook goed! Cool En even off topic Ja klopt dat hoorde ik laatst bij de Telegraaf enzo.. een jongen die zelfmoord pleegde omdat hij gepest werd zijn ouders hebben ook gezegt dat ze boos op de school zijn maar blijkbaar had ie ook andere problemen en Crying or Very sad En als je het zo bekijkt, inderdaad pas als iemand zich zelf dood maakt of onder het bloed inderdaad wordt er ingegrepen! Sad
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin ma feb 13, 2017 6:54 pm

Nja schreef:
Admin schreef:De Aflevering van gisteren was echt heftig.
Laura werdt gepest.
Het Gebeurd veelste
vaak in real life. Pas als iemand dood is,
wordt er in gegrepen tegenwoordig :/
Klinkt een beetje hard, maar het is wel zo.

Niet zo lang geleden, was er een jongen op Tv, die zelfmoord.
pleegde zelfmoord. omdat hij werdt gepest.
Nu hij dood is, werdt het pas serieus :/

Mats had wel een punt,
je kunt niet iemand zomaar op de grond
gooien, ookal om het voor iemand op te nemen.
Zo pak je pesten gewoon niet aan. Met geweld
kom je nooit ergens. Maar ze wisten er al van!
Maar waarom deden ze
er dan niks aan? Stomme leraren.
Pas wachten totdat diegene onder het bloed zit, zeker!
En nu is ze van school af. Misschien was het
ook wel beter....
Ja inderdaad! Ik vond het ook wel terecht dat Joy haar een koekje van eigendeeg gaf op een harde manier! En dat Mats uiteindelijk de pester aansprak! Het is sowieso goed dat er iemand opkomt voor iemand die gepest is/werd. Smile Ik vond het wel stom en raar dat die concierge Joy straf gaf en Jara niet! En dan ook nog zeggen Ja 2 verhalen.. Wat een bitch die Jara. Evil or Very Mad En inderdaad blijkbaar had Laura het wel aan de Wilde verteld en Grimbergen wist er ook van! Echt lullig dat ze met opmerkingen van Wij/Ik er niets aan kunnen doen! Evil or Very Mad  Jara moet van school af en niet Laura. Waarom zou de slachtoffer hiervan de dupe van zijn? Ik vond daarom Joy´s opmerking op het einde ook goed! Cool En even off topic Ja klopt dat hoorde ik laatst bij de Telegraaf enzo.. een jongen die zelfmoord pleegde omdat hij gepest werd zijn ouders hebben ook gezegt dat ze boos op de school zijn maar blijkbaar had ie ook andere problemen en Crying or Very sad  En als je het zo bekijkt, inderdaad pas als iemand zich zelf dood maakt of onder het bloed inderdaad wordt er ingegrepen! Sad

Inderdaad, hoezo ze kunnen er niks aan doen?
Nee, het waait niet vanzelf over hoor Rolling Eyes
Een beetje raar hoe je een kind dat zo in de steek laat,
terwijl ze juist de hulp nodig had, en het pesten gestopt moest worden!
En dan zeggen, we kunnen het niet! Nee, ze hebben er geen zin in en boeit ons geen
ene reet van een ander doormaakt op school
, dat beschrijft
de situatie beter, vindt je niet? Evil or Very Mad

Ik zei het toch. Diegene moet eerst overleden zijn Crying or Very sad
Rare wereld.. confused
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Nja vr feb 17, 2017 9:16 pm

Inderdaad! Rare en onlogische wereld met sommige dingen! Mad Evil or Very Mad En ik vind het niet oke dat Ruby, Anne ging veraden, maar wat Anne deed vond ik ook erg, ik bedoel zei heeft het een beetje uitgelokt dat Joy, Ruby´s telefoon in de sloot gooide! Evil or Very Mad En Ruby zei ook niet eens dankje wel tegen Joy! Crying or Very sad Ik vraag me af of Joy ook haar telefoon terug kreeg (in het echt en niet als tv aflevering) aangezien Anne niks terug zei, toen Joy het zei en Bosch en de Haas zeide ook niks! Mad En over de andere afleveringen van vorige week en die week daarvoor (overgeslagen)
*Ik snap wel toen Kim zich onzeker voelde over haar borsten ik zou er ook vast wel onzeker over zijn als ik een meisje was, dus aardig van der dat ze een medegenoot had met de zelfde onzekerheid Very Happy
*Ramzi´s humor sloeg nergens op! Ik snap wel dat Selma het niet leuk vond! Het is wel belachelijk maken inderdaad!
*Ik snap dat Selma verwarrend is! Maar Mats en Ramzi moeten maar beter met elkaar leren omgaan! Twisted Evil
*Haha een goeie onderzoek alleen liep het wel uit de hand! Tof dat Steenkamp haar mond over hield! Met Steenkamp is het balen maar met de Haas, nee dank u! Mad  pale
*Ik vind het wel gemeen van Kim dat ze zo iets deed, Nuwa hielp haar wel! Kim moet niet zo spotten! Iedereen is anders! Razz
*Ik vond het terecht dat de concierge ingreep, alleen wel iets te hard! Maar Ramzi kreeg geen straf toen hij de taart gooide op die jongen die iets in de taart deed wat niet in hoorde! Tof van Tanja! Dat zij, Ramzi geen straf gaf!
*Kim echt gemeen dat het weer Joy moet zijn! Kim mag eens opletten met dit soort dingen!
*Bo ook al ben je de dochter van de conrector je hoeft  niet overal mee te bemoeien en alles door de verklikken! Het is Daphne´s eigen verantwoorlijkheid en leven!
*Wat triest dat die jongen met zo iets spot! Belachelijk!, Goed dat Tanja hem aanpakte! Twisted Evil


Laatst aangepast door Nja op zo feb 19, 2017 5:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Admin za feb 18, 2017 11:49 am

Nja schreef:Inderdaad! Rare en onlogische wereld met sommige dingen! Mad Evil or Very Mad En ik vind het niet oke dat Ruby, Anne ging veraden, maar wat Anne deed vond ik ook erg, ik bedoel zei heeft het een beetje uitgelokt dat Joy, Ruby´s telefoon in de sloot gooide! Evil or Very Mad En Ruby zei ook niet eens dankje wel tegen Joy! Crying or Very sad Ik vraag me af of Joy ook haar telefoon terug kreeg (in het echt en niet als tv aflevering) aangezien Anne niks terug zei, toen Joy het zei en Bosch en de Haas zeide ook niks! Mad En over de andere afleveringen van vorige week en die week daarvoor (overgeslagen)
*Ik snap wel toen Kim zich onzeker voelde over haar borsten ik zou er ook vast wel onzeker over zijn als ik een meisje was, dus aardig van der dat ze een medegenoot had met de zelfde onzekerheid Very Happy
*Ramzi´s humor sloeg nergens op! Ik snap wel dat Selma het niet leuk vond! Het is wel belachelijk maken inderdaad!
*Ik snap dat Selma verwarrend is! Maar Mats en Ramzi moeten maar beter met elkaar leren omgaan! Twisted Evil
*Haha een goeie onderzoek alleen liep het wel uit de hand! Tof dat Steenkamp haar mond over hield! Met Steenkamp is het balen maar met de Haas, nee dank u! Mad  pale
*Ik vind het wel gemeen van Kim dat ze zo iets deed, Nuwa hielp haar wel! Kim moet niet zo spotten! Iedereen is anders! Razz
*Ik vond het terecht dat de concierge ingreep, alleen wel iets te hard! Maar Ramzi kreeg geen straf toen hij de taart gooide op die jongen die iets in de taart deed wat niet in hoorde! Tof van Tanja! Dat zij, Ramzi geen straf gaf!
*Kim echt gemeen dat het weer Joy moet zijn! Kim mag eens opletten met dit soort dingen!
*Bo ook al ben je de dochter van de conrector je hoeft  niet overal mee te bemoeien en alles door de verklikken! Het is Daphne´s eigen verantwoorlijkheid en leven!
*Wat triest dat die jongen met zo iets spot! Belachelijk!, Goed dat Tanje hem aanpakte! Twisted Evil


Ik vondt dat spotten met epilepsie echt FOUTER DAN FOUT.
Mijn vriendin is er aan overleden, en het is niet zomaar
even neervallen en weer opstaan, sommige mensen
blijven 1 uur in zo een aanval zitten! En dan zijn er dagen ziek van!
En je mag bepaalde dingen niet meer, zoals auto rijden,
of op een trap staan! Dus komt echt heel veel bij kijken!

Ik vindt Kim echt een rot personage, ik mag haar totaal niet.
Het is alsof ze de problemen zelf opzoekt. En Nuwa zag er helemaal niet kinderachtig uit,
in ieder geval normaal, dan die vriendinnen van Kim zagen eruit als hoeren (sorry voor dat woord).
En ze vinden het kinderachtig dat Nuwa aan katten poster heeft?
KATTEN ZIJN KEI SCHATTGI Very Happy Ik wou wel dat ik een katten poster had.
En op het einde zei Kim ''Mssn geven we haar wel een make-over''
Oke, je wilt haar dus veranderen voor wie ze helemaal niet is?
Probeert ze nu ook al haar leven te beinvloeden?
Kim is geen goede vriendin!
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Npo serie Brugklas Empty Re: Npo serie Brugklas

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum