Positieve kant en nadelen
4 plaatsers
Sirenix-winx :: Winx Club :: Discussies
Pagina 1 van 1
Positieve kant en nadelen
Hallooo!
We houden allemaal van Winx Club, omdat het.. gewoon een geweldige show is!
Maar geen één tv-serie of verhaal is perfect.
Er zijn altijd positieve kanten, zowel als nadelen die we vinden vanuit onze mening.
Dit is het Topic waar we kunnen praten over aspecten in Winx Club
die we vonden dat beter hadden gekund, en aspecten die juist heel goed waren!
Winx Club heeft veel potentieel. Het is één van de beste cartoons die ik ken.
Ik houdt van iedereens persoonlijkheden, en hoe iedereen uitstraalt in zijn
eigen kracht. Individualiteit vindt ik het mooiste aan de tv-show.
En vooral de setting en hoe de serie is geschreven.
Nu had ik toch liever gewilt dat Bloom wat minder tot niet meer in de voorgrond wordt geschoven,
en we eens wat meer van de andere meisjes konden zien. Wat zijn Flora's en Tecna's verleden, eigenlijk?
Er kwamen heel veel interessante content voorbij door de tv-show heen, zoals de Oneindige Oceaan
en De Legendarium wereld. Helaas, was dat iets dat heel veel potentieel heeft, maar dat werdt
helaas niet goed ontwikkeld. Dat is iets wat veel beter had gekund in de serie.
Net als bepaalde schurken, zoals Acheron en Tritannus. Zij waren schurken met veel potentieel,
maar achteraf heel zwak als één van De Winx het tegen ze opnam. Zoals, Acheron, hij was toch de sterkste Tovenaar allertijden, zoals
hij zelf zei? Uiteindelijk werdt hij verslagen door een kistje! en Bloom hoefte hem amper met
een vinger aan te raken. Wat een verspilling.
Wat vindt jij? Laat me jou mening weten in dit Topic, zijn er dingen in Winx Club
die jij heel goed vondt neergezet? Of aspecten die in jou ogen veel beter hadden gekund?
Praat er hierover.
We houden allemaal van Winx Club, omdat het.. gewoon een geweldige show is!
Maar geen één tv-serie of verhaal is perfect.
Er zijn altijd positieve kanten, zowel als nadelen die we vinden vanuit onze mening.
Dit is het Topic waar we kunnen praten over aspecten in Winx Club
die we vonden dat beter hadden gekund, en aspecten die juist heel goed waren!
Winx Club heeft veel potentieel. Het is één van de beste cartoons die ik ken.
Ik houdt van iedereens persoonlijkheden, en hoe iedereen uitstraalt in zijn
eigen kracht. Individualiteit vindt ik het mooiste aan de tv-show.
En vooral de setting en hoe de serie is geschreven.
Nu had ik toch liever gewilt dat Bloom wat minder tot niet meer in de voorgrond wordt geschoven,
en we eens wat meer van de andere meisjes konden zien. Wat zijn Flora's en Tecna's verleden, eigenlijk?
Er kwamen heel veel interessante content voorbij door de tv-show heen, zoals de Oneindige Oceaan
en De Legendarium wereld. Helaas, was dat iets dat heel veel potentieel heeft, maar dat werdt
helaas niet goed ontwikkeld. Dat is iets wat veel beter had gekund in de serie.
Net als bepaalde schurken, zoals Acheron en Tritannus. Zij waren schurken met veel potentieel,
maar achteraf heel zwak als één van De Winx het tegen ze opnam. Zoals, Acheron, hij was toch de sterkste Tovenaar allertijden, zoals
hij zelf zei? Uiteindelijk werdt hij verslagen door een kistje! en Bloom hoefte hem amper met
een vinger aan te raken. Wat een verspilling.
Wat vindt jij? Laat me jou mening weten in dit Topic, zijn er dingen in Winx Club
die jij heel goed vondt neergezet? Of aspecten die in jou ogen veel beter hadden gekund?
Praat er hierover.
Re: Positieve kant en nadelen
Dat 'kistje' blijft grappig
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Bloom mag echt wat naar de achtergrond vind ik. Ik vind het hoofdpersoon nooit het leukste eruit omdat het lijkt alsof je verplicht word om dit persoon het leukste te vinden en je krijgt er het meeste informatie over.
Ik weet natuurlijk wel dat ze van de 6 het hoofdpersoon is maar dat betekent niet dat de andere ook niet eens in het spotlicht mogen staan.
Ik neem even het voorbeeld aan een andere serie namelijk MLP.
Hier heb je ook 6 hoofdpersonen met 1 hoofd hoofdpersoon zoals Bloom dus.
Hoewel zij het hoofdpersoon is zijn de rollen heel goed verdeelt we weten over iedereen vrij veel verleden en het stoort mij niet als ze met hun 6 zijn dat het hoofdpersoon extra veel aandacht krijgt want dit is meestal gewoon niet het geval alles is goed verdeelt.
Natuurlijk moet ik wel zeggen, in grote afleveringen (de opening en de eindes van seizoenen) speelt zij wel een grote rol maar nog steeds met de rest erbij.
Maar doordat het niet altijd over haar draait vind ik haar ook stukken aangenamer. Want Bloom kan ik soms echt niet uitstaan.
Ze hebben zelfs een prinses van dit hoofdpersoon gemaakt rond het 3de seizoen en ik heb er geen problemen mee omdat het allemaal zo goed gedaan is en ze is niet meer dan de andere personages.
Dat wou ik even kwijt
Ik weet natuurlijk wel dat ze van de 6 het hoofdpersoon is maar dat betekent niet dat de andere ook niet eens in het spotlicht mogen staan.
Hoewel zij het hoofdpersoon is zijn de rollen heel goed verdeelt we weten over iedereen vrij veel verleden en het stoort mij niet als ze met hun 6 zijn dat het hoofdpersoon extra veel aandacht krijgt want dit is meestal gewoon niet het geval alles is goed verdeelt.
Natuurlijk moet ik wel zeggen, in grote afleveringen (de opening en de eindes van seizoenen) speelt zij wel een grote rol maar nog steeds met de rest erbij.
Maar doordat het niet altijd over haar draait vind ik haar ook stukken aangenamer. Want Bloom kan ik soms echt niet uitstaan.
Ze hebben zelfs een prinses van dit hoofdpersoon gemaakt rond het 3de seizoen en ik heb er geen problemen mee omdat het allemaal zo goed gedaan is en ze is niet meer dan de andere personages.
Dat wou ik even kwijt
Ik vind dat s5 en 6 echt nadelen had. Vooral dat ze strak getekent zijn en dat Musa geen kort haar meer heeft. Ik zou ook willen dat Pepe een keer terugkomt. Het nadeel is ook dat het nog steeds niet goed is tussen Diaspro en Bloom.
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Kyana schreef:Bloom mag echt wat naar de achtergrond vind ik. Ik vind het hoofdpersoon nooit het leukste eruit omdat het lijkt alsof je verplicht word om dit persoon het leukste te vinden en je krijgt er het meeste informatie over.
Dat wou ik even kwijt
Ik ben het met je eens, soms voel ik me echt een Bloom-hater.
Elke vijand die we ontmoeten heeft wel iets met Bloom's verleden te maken, zoals
Valtor en Selina.
Tecna14 schreef:Ik vind dat s5 en 6 echt nadelen had. Vooral dat ze strak getekent zijn en dat Musa geen kort haar meer heeft. Ik zou ook willen dat Pepe een keer terugkomt. Het nadeel is ook dat het nog steeds niet goed is tussen Diaspro en Bloom.
Ja. Ik zou ook heel graag willen dat Diaspro verder gaat met haar leven
en uiteindelijk ook haar eigen liefde ontmoet.
Want Bloom vermoorden gaat er echt niet voorzorgen dat Sky haar leuk gaat vinden.
Valtor vind ik een leuk personage, in seizoen 3 was het ook nog niet zo storend dat alles rond Bloom draaide want haar verleden was nog altijd een raadsel.
Maar nu, we weten het volledig dus nu is Bloem haar hoofdstuk gewoon afgelopen. Begin aan iets nieuws, over Flora of Tecna of weet ik veel wie. Iemand waar we nog weinig over weten dat is teminste vernieuwend.
(Hoe antwoord ik op een bericht want ik vind de knop niet echt )
Maar nu, we weten het volledig dus nu is Bloem haar hoofdstuk gewoon afgelopen. Begin aan iets nieuws, over Flora of Tecna of weet ik veel wie. Iemand waar we nog weinig over weten dat is teminste vernieuwend.
(Hoe antwoord ik op een bericht want ik vind de knop niet echt )
Klikken op citeer bij iemand anders zijn bericht
Blooms verhaal was al na de eerste film afgelopen en toen kwam het verhaal van Roxy
En toen seizoen 5 en 6
Waarom kwam er eigenlijk nog een tweede film over Bloom en Sky die gingen trouwen terwijl ze NOG STEEDS niet getrouwd zijn?! Wat onnodig
Blooms verhaal was al na de eerste film afgelopen en toen kwam het verhaal van Roxy
En toen seizoen 5 en 6
Waarom kwam er eigenlijk nog een tweede film over Bloom en Sky die gingen trouwen terwijl ze NOG STEEDS niet getrouwd zijn?! Wat onnodig
Sandra- Aantal berichten : 1991
Ja idd. Volgens mij gebuert het nooit.Sandra schreef:Klikken op citeer bij iemand anders zijn bericht
En toen seizoen 5 en 6
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Sirenix-winx :: Winx Club :: Discussies
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: