Welke stemmen vind jij beter?
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke stemmen vind jij beter?
Hoi allemaal,
Zoals jullie weten zijn er door de seizoenen heen héél wat stemmen overgenomen of soms vervangen (zoals in de films 2 en 3). Om te beginnen met Icy. Icy had in seizoen 1 & 2 de stem van Karin van As. In seizoen 3 heeft Icy een nieuwe stem gekregen, deze nieuwe stem is van Ilse Warringa. In film 3 heeft ze de stem van Linda Wagens makers. Welke stem vinden jullie het beste passen en voor welke seizoen of film?
A. Karin van As.
B. Ilse Warringa.
C. Linda Wagenmakers.
Ik zelf vind dat Karin van As stem tot s3 moest blijven want, s1, 2, 3 teken style lijkt op elkaar. En Ilse Warringa's stem vind ik beter voor s5 en 6 omdat die teken style ook op elkaar lijken. En Linda Wagenmakers vind ik better voor alle drie de films. En nu over Tecna, Tecna had van seizoen 1 t/m 4 en film 1 de stem van Ellis van Maarseveen. Vanaf seizoen 5 is Peggy Vrijens de stem van Tecna. Welke stem vinden jullie het beste passen en voor welke seizoen of film?
A. Ellis van Maarseveen.
B. Peggy Vrijens.
Ik vind dat Ellis van Maarseveen voor seizoen 1-4 goed paste en ook film 1. Naar mijn mening had ze beter ook film 2 kunnen inspreken omdat het over seizoen 4 gaat.. Maar helaas is dit niet zo En ze had beter ook de specials kunnen inspreken omdat dat over seizoen 1 gaat maar helaas is dit ook weer niet zo.. En Peggy Vrijens, ja voor seizoen 5 & 6 en film 3 is het oke. En nu over Flora, Flora heeft Mirjam Vriend als vaste stemactrice, maar voor de 2de en 3de films heeft ze Georgina Verbaan als stem. Welke stem vinden jullie bij Flora passen, aangezien de 2de alleen films 2 en 3 deed.
A. Mirjam Vriend
B. Georgina Verbaan
Ik zelf vind dat Georgina ook de specials kon doen als ze toch de 2 films insprak. Ik ben benieuwd naar jullie mening! Groetjes Tecna14
Zoals jullie weten zijn er door de seizoenen heen héél wat stemmen overgenomen of soms vervangen (zoals in de films 2 en 3). Om te beginnen met Icy. Icy had in seizoen 1 & 2 de stem van Karin van As. In seizoen 3 heeft Icy een nieuwe stem gekregen, deze nieuwe stem is van Ilse Warringa. In film 3 heeft ze de stem van Linda Wagens makers. Welke stem vinden jullie het beste passen en voor welke seizoen of film?
A. Karin van As.
B. Ilse Warringa.
C. Linda Wagenmakers.
Ik zelf vind dat Karin van As stem tot s3 moest blijven want, s1, 2, 3 teken style lijkt op elkaar. En Ilse Warringa's stem vind ik beter voor s5 en 6 omdat die teken style ook op elkaar lijken. En Linda Wagenmakers vind ik better voor alle drie de films. En nu over Tecna, Tecna had van seizoen 1 t/m 4 en film 1 de stem van Ellis van Maarseveen. Vanaf seizoen 5 is Peggy Vrijens de stem van Tecna. Welke stem vinden jullie het beste passen en voor welke seizoen of film?
A. Ellis van Maarseveen.
B. Peggy Vrijens.
Ik vind dat Ellis van Maarseveen voor seizoen 1-4 goed paste en ook film 1. Naar mijn mening had ze beter ook film 2 kunnen inspreken omdat het over seizoen 4 gaat.. Maar helaas is dit niet zo En ze had beter ook de specials kunnen inspreken omdat dat over seizoen 1 gaat maar helaas is dit ook weer niet zo.. En Peggy Vrijens, ja voor seizoen 5 & 6 en film 3 is het oke. En nu over Flora, Flora heeft Mirjam Vriend als vaste stemactrice, maar voor de 2de en 3de films heeft ze Georgina Verbaan als stem. Welke stem vinden jullie bij Flora passen, aangezien de 2de alleen films 2 en 3 deed.
A. Mirjam Vriend
B. Georgina Verbaan
Ik zelf vind dat Georgina ook de specials kon doen als ze toch de 2 films insprak. Ik ben benieuwd naar jullie mening! Groetjes Tecna14
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Re: Welke stemmen vind jij beter?
In het begin moest ik heel erg wennen aan Tecna's nieuwe stem, maar als ik eerlijk mag zijn dan vind ik haar nieuwe stem nu toch wel beter. Het past veel beter bij de Tecna die ze in seizoen 5 en 6 is geworden, veel minder technisch met meer gevoel.
Sandra- Aantal berichten : 1991
Ja, ik ben het met je eens Sandra.
Het was ook een hele vreemde overstap, omdat een hele lange tijd onbekend
bleef waarom haar stem veranderd was. Ik dacht dat het kwam omdat
De Winx hun ontwerpen in S5 heel erg waren veranderd. Ik was ook nog bang
dat alle stemmen veranderd zouden zijn.
Het was ook een hele vreemde overstap, omdat een hele lange tijd onbekend
bleef waarom haar stem veranderd was. Ik dacht dat het kwam omdat
De Winx hun ontwerpen in S5 heel erg waren veranderd. Ik was ook nog bang
dat alle stemmen veranderd zouden zijn.
Ik wist eigenlijk niet dat Icy ooit een andere stemactrice heeft gekregen.
Ik merkte dus helemaal geen verschil
Ik merkte dus helemaal geen verschil
Sirena- Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 22
Dat ben ik
En dat ben ik!Admin schreef:Nee, ik ook niet, totdat iemand anders het zei
De stem die Icy eerst had klonk veel meer .
Ik vond het goed bij de finale van seizoen 1 passen, het maakte het zo spannend.
Klonk zo MUAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAH
Maar wie deed dan haar stem in seizoen 5 en 6 (en de andere films?)
Ik vond het goed bij de finale van seizoen 1 passen, het maakte het zo spannend.
De rest is gedaan door Ilse Warringa (Seizoen 3, specials, films, en heden).
Hoi Sandra, Als je goed kijkt zie je het antwoord al staan op mijn bericht(-:Sandra schreef:De stem die Icy eerst had klonk veel meer .
Oh, haha ik kan niet lezen
Oh en die stemmen van Flora. In de 2e en 3e film was haar stem veel te hoog.
(Ook al heb ik alleen nog maar de 2e film gezien.)
De andere uit de seizoenen klonk veel beter en minder zo erg meisjesachtig.
Ze lijkt me zo een veel interessanter personage omdat dat haar niet zo erg meisjesachtig maakt.
Ook al lijkt ze wel zo met uiterlijk
Geen enkel meisje is 100% meisjesachtig toch?
Ze lijkt me zo een veel interessanter personage omdat dat haar niet zo erg meisjesachtig maakt.
Ja klopt. Niet iedereen hoeft het te zijn idd. Maar heb jij film 3 nog steeds niet?Sandra schreef:Oh en die stemmen van Flora. In de 2e en 3e film was haar stem veel te hoog.
Hahaha, nee nog steeds niet gezien
Hoe kan het eigenlijk dat Flora voor de 2e en 3e film een andere stem actrice heeft?
Want als die andere actrice toch maar voor tijdelijk is (en voor de seizoenen niet meer)?
Want als die andere actrice toch maar voor tijdelijk is (en voor de seizoenen niet meer)?
Ik had hoord omdat het in een andere studio is opgenomen, ofzo.
En ik had ook gehoord, zoiets van, om meer aandacht voor de film te vragen.
Nee, alle dingen van winx zijn bij WPP opgenomen. Ook film 3. Dat vertelde Niki aan mij. En ik denk idd om aandacht te vragen voor de film zo iets zei Mirjam ook tegen mij.Admin schreef:Ik had hoord omdat het in een andere studio is opgenomen, ofzo.
Dus er worden andere actrices gebruikt om meer aandacht te vragen?
Is die aandacht dan van de kijkers of van de actrices?
Ik vind het namelijk veel fijner als het gewoon steeds dezelfde actrices zijn.
Omdat Winx het slechter doet in NL gaan ze bekende stemmen vragen zo dat het meer kijkers krijgt.Sandra schreef:Dus er worden andere actrices gebruikt om meer aandacht te vragen?
Oh haha dat klinkt heel logisch
Maar waarom zou Winx het slecht doen in NL?
Oke seizoen 5 en 6 waren niet zo heel goed vergeleken met alle vorige maar toch denk ik dat de fans wel zouden blijven kijken toch?
Oke seizoen 5 en 6 waren niet zo heel goed vergeleken met alle vorige maar toch denk ik dat de fans wel zouden blijven kijken toch?
Die van Icy zeker Karin van As. Ilse Warringa deed het ook erg goed in seizoen 3, omdat je bijna niet kon horen dat het een andere stem was. Maar voor Icy vind ik Karin eigenlijk wel beter. Die van Tecna, Ellis van Maarseveen. Die vind ik gewoon heel erg goed passen bij Tecna. En Flora, Mirjam Vriend, die vind ik meer passen bij het karakter van Flora.
Larissa- Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-07-15
Me to! Dat van Tecna en Icy ben ik het mee eens!Larissaaa schreef:Die van Icy zeker Karin van As. Ilse Warringa deed het ook erg goed in seizoen 3, omdat je bijna niet kon horen dat het een andere stem was. Maar voor Icy vind ik Karin eigenlijk wel beter. Die van Tecna, Ellis van Maarseveen. Die vind ik gewoon heel erg goed passen bij Tecna. En Flora, Mirjam Vriend, die vind ik meer passen bij het karakter van Flora.
Sandra schreef:Oh haha dat klinkt heel logisch
Winx doet het niet goed in NL omdat er bijna geen producten van Winx hier worden verkocht.
En nu wordt de derde film ookal niet meer in de bioscopen gedraait
Admin schreef:Sandra schreef:Oh haha dat klinkt heel logisch
Winx doet het niet goed in NL omdat er bijna geen producten van Winx hier worden verkocht.
En nu wordt de derde film ookal niet meer in de bioscopen gedraait
Ja en ik dacht, laat ik dit keer eens naar de bioscoop gaan!
Beh.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke stem vind jij beter (Rai Engels)
» Als je een fee zou zijn, welke kracht zou je dan bezitten?
» Ik ben de Admin
» 12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie)
» Winx Club Seizoen 7: Wat kon er beter?
» Als je een fee zou zijn, welke kracht zou je dan bezitten?
» Ik ben de Admin
» 12 dingen die ik wel en niet leuk vind aan de 12 Sterrenbeelden (2019-2020-versie)
» Winx Club Seizoen 7: Wat kon er beter?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: