De tweede transformatie, Tynix!
5 plaatsers
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 7
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De tweede transformatie, Tynix!
Daag allemaaaal ,
Dit topic gaat over de tweede transformatie van seizoen 7, Tynix!
Zoals op de afbeeldingen te zien is lijkt het net alsof deze transformatie ook een soort 'upgrade' bevat voor de fee dieren.
(Dit kun je goed zien bij die van Layla). De dieren lijken namelijk groter (en ook iets anders).
Bij Layla lijkt het net alsof ze weer die lange handschoenen heeft die de Winx bij hun Enchantix hadden.
En Flora's haar doet me denken aan het haar van Daphne (misschien omdat Flora's haar hier iets lichter is?)
Layla's vleugels lijken een beetje op de Zoomix vleugels (de onderkant kun je alleen niet goed zien) en die van Flora lijken op de Believix vleugels van Bloom? (De vorm dan ongeveer).
Dat is mijn mening over de afbeeldingen.
Ook lijkt er eindelijk weer een beetje verschil te zijn in de outfits en vleugels tussen de Winx.
Zoals Tessa ooit in een update schreef:
Er zijn mensen die denken dat Tynix afgeleid is van het Engelse woord Tiny wat 'klein' betekent (wat waarschijnlijk dan weer verwijst naar de fee dieren).
Wat denken jullie over Tynix?
Dit topic gaat over de tweede transformatie van seizoen 7, Tynix!
Zoals op de afbeeldingen te zien is lijkt het net alsof deze transformatie ook een soort 'upgrade' bevat voor de fee dieren.
(Dit kun je goed zien bij die van Layla). De dieren lijken namelijk groter (en ook iets anders).
Bij Layla lijkt het net alsof ze weer die lange handschoenen heeft die de Winx bij hun Enchantix hadden.
En Flora's haar doet me denken aan het haar van Daphne (misschien omdat Flora's haar hier iets lichter is?)
Layla's vleugels lijken een beetje op de Zoomix vleugels (de onderkant kun je alleen niet goed zien) en die van Flora lijken op de Believix vleugels van Bloom? (De vorm dan ongeveer).
Dat is mijn mening over de afbeeldingen.
Ook lijkt er eindelijk weer een beetje verschil te zijn in de outfits en vleugels tussen de Winx.
Zoals Tessa ooit in een update schreef:
Er zijn mensen die denken dat Tynix afgeleid is van het Engelse woord Tiny wat 'klein' betekent (wat waarschijnlijk dan weer verwijst naar de fee dieren).
Wat denken jullie over Tynix?
Sandra- Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15
Re: De tweede transformatie, Tynix!
Zover ik het kan zien op de twee Afbeeldingen, ben ik niet zo helemaal
weg van de Transformatie. Maar misschien veranderd dat nog in de
toekomst, als we 'm helemaal te zien krijgen.
Tot nu toe ga ik liever voor Butterflix. Wat de Transformatie-naam inhoudt
is nog steeds een mysterie. Een fan, dacht dat het de kracht van tijden reizen
was, maar dat blijkt een heel ander ding te zien.
vorige Transformatie. Die van Butterflix is wel mooi, maar.. toch wel een beetje saai.
weg van de Transformatie. Maar misschien veranderd dat nog in de
toekomst, als we 'm helemaal te zien krijgen.
Tot nu toe ga ik liever voor Butterflix. Wat de Transformatie-naam inhoudt
is nog steeds een mysterie. Een fan, dacht dat het de kracht van tijden reizen
was, maar dat blijkt een heel ander ding te zien.
- Spoiler!:
- Tijd reizen is geen Transformatie, maar zijn de Stones of Memories die Faragonda ze geeft.
vorige Transformatie. Die van Butterflix is wel mooi, maar.. toch wel een beetje saai.
Waarschijnlijk was Butterflix dan zo saai omdat ze al hun geld in Tynix gaan stoppen
Dat betekent toch wel veel goeds denk ik
Dat betekent toch wel veel goeds denk ik
Richting? Waarheen?
Ik snap je niet!
Leg het me uit!
Al ben ik geen Admin van deze site maar toch.. Wat Tessa bedoeld is dat ze waarschijnlijk aan iets anders werken wat dus nooit geweest/was.Sandra schreef:Leg het me uit!
Nja- Aantal berichten : 1751
Leeftijd : 24
Ze werken aan iets anders? Waar dan aan?
Ik zou denken aan de hopelijke oh zo geweldige Tynix transformatie!
Die van Layla is echt prachtig!
Sirena- Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-07-15
Leeftijd : 22
Sandra schreef:Ze werken aan iets anders? Waar dan aan?
Een andere kijk op dingen, zoals transformaties.
Nu duidelijk?
NEEEEEEEEEEEEEE
Ik ben echt erg.
Sirena schreef:Die van Layla is echt prachtig!
Vooral haar plofbal is zo schattig! Hij lijkt veel groter en sterker dan je zou verwachten van zo iemand
Die 'plofbal' heet Squonk
Omdat hij dat ook heel hard 'SQUOOONNK' roept, net als zijn andere
vriendjes van zijn ras.
Omdat hij dat ook heel hard 'SQUOOONNK' roept, net als zijn andere
vriendjes van zijn ras.
Oh dat doet me denken aan Pikachu die ook altijd Pika Pika zegt!
Wat vindt jij van deze armbanden?
En wat denk jij dat ze voor dienen?
Het eerste wat ik deed toen ik ze zag is ze tellen.
En waarom is Roxy er dan niet?
Ik vind ze zo moooi alleen een beetje lang
Oh het zou zo leuk zijn als ze worden gebruikt als een transformatie ding zoals in anime's!
Als ze maar niet gebruikt worden als de Sailor Moon armband horloge *wat het ook was* dingen, waarmee de strijders met elkaar konden communiceren op lange afstanden.
Ook al lijkt communiceren met de fee dieren me best wel leuk.
Hoe communiceren ze eigenlijk? De winx spreken toch geen dierentaal..
Oh het zou zo leuk zijn als ze worden gebruikt als een transformatie ding zoals in anime's!
Als ze maar niet gebruikt worden als de Sailor Moon armband horloge *wat het ook was* dingen, waarmee de strijders met elkaar konden communiceren op lange afstanden.
Sandra schreef:Het eerste wat ik deed toen ik ze zag is ze tellen.
Roxy haar Stone of Memory is gestolen door Braffilius, daarom kon ze ook niet terug
in de tijd gaan om een fee-dier te halen.
De Winx hadden als een armban horloge in S5, waarmee ze met elkaar konden praten op lange afstanden.
De fee-dieren kunnen praten (gewone taal), maar dat kunnen alleen De Winx verstaan.
Admin schreef:Sandra schreef:Het eerste wat ik deed toen ik ze zag is ze tellen.
Roxy haar Stone of Memory is gestolen door Braffilius, daarom kon ze ook niet terug
in de tijd gaan om een fee-dier te halen.
De Winx hadden als een armban horloge in S5, waarmee ze met elkaar konden praten op lange afstanden.
De fee-dieren kunnen praten (gewone taal), maar dat kunnen alleen De Winx verstaan.
Dat hebben de makers toch niet expres gedaan zodat ze geen Tynix hoefde te krijgen?
Oh ik heb iets gemist in seizoen 5 O_O
Oh ja ik was vergeten dat dieren kunnen praten.
Wacht als je goed kijkt zie je dat er een hand mist (rechtsboven), zou dat expres gedaan zijn voor Roxy?!
Ben benieuwd naar deze transformatie. Ik kan niet zo goed oordelen van deze 2 foto's. Maar zoveel ik er van zie, lijkt het me toch een hele mooie transformatie
Larissa- Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 09-07-15
Het zou een interessante plotwending dinges zijn als Roxy uiteindelijk toch nog die Memory Stone dinges krijgt, een fee diertje uit het verleden haalt, en haar Tynix/Butterflix verdient Dat ze dan later is dan de andere winx zou geen probleem zijn..Sandra schreef:Wacht als je goed kijkt zie je dat er een hand mist (rechtsboven), zou dat expres gedaan zijn voor Roxy?!
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club Mysterie: Waarom is de tweede Transformatie van het Seizoen altijd zo simpel? (Sorry voor de lange Titel)
» WINX CLUB SEIZOEN 8 Officiele Enchantix BEELDEN! & Nieuwe Transformatie-animatie onthuld! + NIEUWS over Seizoen 8 tweede helft release-datum! & Meer!
» WINX CLUB Seizoen 8 VOLLEDIGE Sirenix Transformatie! + Bloom & Sky liefdesdrama? + Roxy NIET in Seizoen 8?! + Icy’s geheim? + OUDE VERSIE Seizoen 8! (Was Cosmix eerst een regenboog-transformatie?) & BESCHRIJVING Seizoen 8 Aflevering 4!
» De tweede helft van Seizoen 7
» Tynix Lyrics
» WINX CLUB SEIZOEN 8 Officiele Enchantix BEELDEN! & Nieuwe Transformatie-animatie onthuld! + NIEUWS over Seizoen 8 tweede helft release-datum! & Meer!
» WINX CLUB Seizoen 8 VOLLEDIGE Sirenix Transformatie! + Bloom & Sky liefdesdrama? + Roxy NIET in Seizoen 8?! + Icy’s geheim? + OUDE VERSIE Seizoen 8! (Was Cosmix eerst een regenboog-transformatie?) & BESCHRIJVING Seizoen 8 Aflevering 4!
» De tweede helft van Seizoen 7
» Tynix Lyrics
Sirenix-winx :: Seizoenen :: Seizoen 7
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: