Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Was Daphne de moeder van Bloom in Magical Bloom?

Ga naar beneden

Was Daphne de moeder van Bloom in Magical Bloom? Empty Was Daphne de moeder van Bloom in Magical Bloom?

Bericht van Admin wo okt 31, 2018 7:09 pm

Klets hierover de Update van 31 Oktober 2018:

Hallo, mijn beste Winx-fans! Very Happy Leuk dat jullie weer langs zijn gewipt
voor deze spiksplinter nieuwe Update! Nouja, zo nieuw is hij ook weer niet.
Vandaag gaan we het hebben over een theorie, het zal je denk ik
wel een beetje bekend voorkomen sinds ik hier in het verleden al over had gepraat
in Deel 6 van Mysteries van 14 December 2016, maar dat was heel kort,
en praatte ik maar voor de helft over deze theorie. Als je niet weet wat
ik bedoel met Magical Bloom. Magical Bloom is soort prototype van Winx
die we nu kennen ( lees er hier meer over ), daar was alles anders, de karakters
zagen er anders uit, andere namen, zelfs andere rollen voor de karakters.
Er zijn nog steeds in Winx Club aanwijzingen te vinden voor
oude rollen, zoals Bloom als de fee van de wind en de de Trix als de oeroude heksen . Vandaag gaan we weer een andere rol bespreken:
Was Daphne eerst de moeder van Bloom? Surprised Dit is niet mijn theorie, maar een theorie van Anoniem - maar ik vondt het interessant, dus wilde het graag delen Smile Dit stond oorspronkelijk op Tori’s website, UnaDinoiWinx,
voordat zij haar website sloot een paar weken terug.
Maar daarvoor heb ik deze theorie bewaard voor deze Update - ik had
het al veel langer gepland staan, dan de sluiting van haar website.
Laten we beginnen met de theorie:

Was Daphne de moeder van Bloom in Magical Bloom? 1-12
De theorie zegt dat het verhaal in het begin als volgt moest zijn:
In de oude tijden van de Grote Draak heersten de negen nimfen over de Magische Dimensie met Daphne als de sterkste van hen. Later verdween de Draak en werd Bloom geboren uit Daphne. Kort daarna vielen de oeroude heksen de wereld Domino aan, en Daphne stuurde Bloom door tijd en ruimte naar de moderne tijd op Aarde. Terwijl Daphne opgesloten zat in een andere Dimensie. De oeroude heksen, die gefaald hadden in hun zoektocht naar de Drakenvlam, kregen later een jonger uiterlijk en werden de Trix, wat verklaart waarom de Trix zo krachtig waren in Seizoen 1 - zelfs voordat ze Drakenvlam stalen Surprised

En ik denk dat Bloom aanvankelijk bedoeld was om de Trix te verslaan (d.w.z. oeroude heksen), en vervolgens haar moeder Daphne te vinden en te bevrijdden uit de Dimensie waarin ze opgesloten zat. Toen veranderde de makers het verhaal halverwege de productie van Seizoen 1, en Daphne werd de zus van Bloom en de Trix werden de afstammelingen van de oeroude heksen. Hier zijn veel aanwijzingen voor Surprised

Hints dat Daphne de moeder van Bloom was:
Wanneer Bloom voor het eerst opzoek gaat naar informatie over Daphne in Seizoen 1, hoort ze dat Daphne één van de negen nimfen was van Magix, de opperste feeën die de Magische Dimensie regeerden gedurende de eonen na de verdwijning van de Grote Draak.
In de Franse en Italiaanse dubs staat in plaats daarvan dat Daphne en de nimfen vóór de verdwijning van de Draak over de Magische Dimensie regeerden en we weten allemaal dat de Draak heel lang geleden is verdwenen. Wanneer Daphne in eerste instantie in Bloom's dromen verschijnt, vertelt ze haar dat ze niet in het rijk van Magix is, wat impliceert dat ze in een andere Dimensie zit (en vreemd genoeg zien we aan het einde van het Seizoen dat de Daphne in het meer van Roccaluce in Magix woont Neutral ) . En ze verschijnt voor het eerst als een soort godin, gigantisch en vol licht. Ze wordt zelfs beschreven alsof ze een godin was, ze verschijnt op de gevel van een oude tempel in Magix. Bovendien lijkt niemand iets te weten over Daphne aan het begin van Seizoen 1, behalve een heleboel geschiedenis-boeken
in de Alfea bibliotheek genoemd door Bloom, en behalve Faragonda (gezien haar positie als schoolhoofd, zou ze zeker veel weten dingen over de geschiedenis van de Magische Dimensie Surprised ).

Logischerwijs zou iedereen moeten weten wie de prinses is van het meest fantastische koninkrijk aller tijden, dat slechts 16 jaar geleden werd vernietigd in één van de grootste rampen ooit in de Magische Dimensie. In plaats daarvan geeft alles, inclusief het gebrek aan geheugen van de meeste mensen, aanwijzingen dat Daphne lang geleden de Magische Dimensie heeft geregeerd en dat Bloom werd geboren in deze oude tijden, en dat het kort daarna is dat Domino tijdens deze oude tijden werd vernietigd.

Was Daphne de moeder van Bloom in Magical Bloom? 2-12
Zelfs de flashback van de vernietiging van Domino die te zien was in Seizoen 1 Aflevering 21 toont het paleis van Domino als oud, verlicht door vlammen, en Daphne met Bloom in haar armen lijkt meer op een moeder met haar dochter dan wat dan ook, vooral omdat Daphne eruitziet als een volwassen vrouw in die tijd, in tegenstelling tot de meer tiener-achtige verschijning die ze later had (in de eerste film in Het Boek van het Lot zie je haar meer tienerachtig Surprised ). Zelfs toen ze in Bloom’s dromen verscheen, is haar manier van praten eerder een moederlijke manier van praten, als ze Bloom noemt: ’Mijn lieve kleine engel’ en in de Franse dub ’Ma petite’ (NL: Mijn kleine meisje). In tegenstelling, vanaf de tweede helft van Seizoen 1 is het ’kleine zus’ geworden, en andere zusterlijke dingen.

Dit zou eigenlijk verklaren hoe de Drakenvlam en de titel van erfgenaam van de troon overgingen van Daphne naar Bloom, omdat het meer een ouder-tot-kind erfenis zou zijn geweest Surprised De jurk en andere versiersels van Daphne geven ook een indruk van ouderdom aan haar, zoals niemand anders dergelijke kleding draagt als zij, en ze lijkt ook op te vallen als ze eruit ziet (overweeg haar hier echter niet transparant in te zijn) in vergelijking met Bloom, Oritel en Marion. Ze lijkt minder menselijk, en meer een godin of zoiets dergelijks.
En zeggen dat het is omdat ze een nimf is, helpt hier niet echt bij. De nimfen werden verondersteld de meest krachtige feeën aller tijden te zijn, maar niets anders dan dat Surprised

De methode van Daphne om in de dromen van Bloom te verschijnen is ook extreem vergelijkbaar met hoe Morgana aan Roxy verscheen en haar hielp.

Was Daphne de moeder van Bloom in Magical Bloom? 3-9
Verandering van plannen.

Dus, de conclusie is aanvankelijk dat Daphne in eerste instantie Bloom’s moeder was geweest die in een andere Dimensie was opgesloten nadat haar koninkrijk was vernietigd,
en dat Bloom bedoeld was om haar te bevrijdden.

Toen Rainbow zich echter realiseerde dat Winx Club een enorm succes werd, besloten ze om meer Seizoenen te produceren en halverwege de productie van Seizoen 1 dit originele idee te laten vallen om Marion en Oritel in Seizoen 2 te creëren. En velen van ons weten dat het eerst het idee was om Bloom, haar ouders, Marion en Oritel in Seizoen 2 te vinden en te bevrijden van Lord Darkar, maar dit idee werd eveneens geschrapt en Rainbow besloot Bloom op reis te laten gaan om naar haar ouders te zoeken, waarbij ze gebruikten Seizoen 3 en Het Geheim van het Verloren Rijk voor dit doel Smile

En ik denk dat het dit originele idee over Daphne en Bloom uit de eerste helft van Seizoen 1 (met enkele aanpassingen) werd gebruikt voor Morgana en Roxy in Seizoen 4:
een moeder die een oud koninkrijk bestuurt, dat is verzegeld in een ander rijk, dat communiceert met haar dochter in dromen, het lot van de dochter om de moeder te bevrijdden.

Dit was de Update met de theorie over of Daphne misschien de moeder was van Bloom
in Magical Bloom/eerste versie van Winx Club. Nogmaals: dit is niet mijn theorie,
maar bedacht bij anonieme Winx-fan. Als de Update dus wat anders aanvoelde, komt het daardoor. Wat vindt jij van deze theorie?
Denk je dat het waar is, of denk je dat het gewoon allemaal
een toeval is? Laat je mening horen in de reacties hieronder - of het Forum-Topic.
Heb je zelf een Winx Club theorie dat je graag wilt dat ik erover praat?
Stuur je theorie in via het contact formulier onderaan de website,
en vul in bij het onderwerp: ’Mijn Winx-theorie’. Misschien
zie je jouw theorie wel terug in nieuwe Update! Tot ziens!!
Very Happy
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: