Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken
Hoi allemaal,
Jullie kennen het wel: W.I.T.C.H. een Italiaans/Amerikaans/Frans animatieserie dat een beetje op Winx Club lijkt. Maar wisten jullie ook dat heel veel stemmen van Winx Club ook van W.I.T.C.H. zijn? Hier zijn ze dan:
Peggy Vrijens (Tecna S5-heden) - Taranee
Nathalie Haneveld (Stormy/Mitzi) - Irma
Meghna Kumar (Amore/Roxy) - Will
Nicoline van Doorn (Chatta) - Hay Lin
Hymke de Vries (Faragonda/Darcy) - Susan (Moeder van Will)
Zo zijn jullie ook verbaast? Ik wel in het begin. Laat horen wat je er van vind en of het je opvalt/opviel. Deze feitjes heb ik ook aan de Admin in het gastenboek vertelt. Groet Tecna14
Jullie kennen het wel: W.I.T.C.H. een Italiaans/Amerikaans/Frans animatieserie dat een beetje op Winx Club lijkt. Maar wisten jullie ook dat heel veel stemmen van Winx Club ook van W.I.T.C.H. zijn? Hier zijn ze dan:
Peggy Vrijens (Tecna S5-heden) - Taranee
Nathalie Haneveld (Stormy/Mitzi) - Irma
Meghna Kumar (Amore/Roxy) - Will
Nicoline van Doorn (Chatta) - Hay Lin
Hymke de Vries (Faragonda/Darcy) - Susan (Moeder van Will)
Zo zijn jullie ook verbaast? Ik wel in het begin. Laat horen wat je er van vind en of het je opvalt/opviel. Deze feitjes heb ik ook aan de Admin in het gastenboek vertelt. Groet Tecna14
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Re: Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken
Dat is toevallig.
Ik ken W.I.T.C.H wel van vroeger.
Ik ken W.I.T.C.H wel van vroeger.
Re: Wisten jullie dat de Winx Club stemacteurs/actrices ook W.I.T.C.H. inspraken
Nu ik het zo bedenk, Roxy en Will hebben precies dezelfde stem ja
Eigenlijk past het voor beide rollen wel, omdat Roxy en Will beide van die meisjes waren die iets 'nieuws' moesten ontdekken (voor Roxy hoe ze een fee was en voor Will voor hoe ze een *ik weet niet hoe het heet* was)
Maar Amore heeft zo een hoge stem dat ik me dat niet kan voorstellen
Eigenlijk past het voor beide rollen wel, omdat Roxy en Will beide van die meisjes waren die iets 'nieuws' moesten ontdekken (voor Roxy hoe ze een fee was en voor Will voor hoe ze een *ik weet niet hoe het heet* was)
Sandra- Aantal berichten : 1991
Dat van Will is ook dat ze in zich zelf moet geloven omdat zei in het begin ook niet aan kon over het Hart van kandrakar omdat zei natuurlijk de leider is.Sandra schreef:Nu ik het zo bedenk, Roxy en Will hebben precies dezelfde stem ja
Oh dat lijkt me dan zo raar voor die winx collegas die elkaar waarschijnlijk ook al kenden via witch
Sandra- Aantal berichten : 1991
Ja idd. Maar gelukkig niet allemaal. Wist je trouwens dit heellang al en ook dat Tecna (S5-heden) ook Taranee is?Sandra schreef:Oh dat lijkt me dan zo raar voor die winx collegas die elkaar waarschijnlijk ook al kenden via witch
Maar waar word W.I.T.C.H nou uitgezonden? Weet iemand wie Ellyon inspreekt die verloren prinses ohik vond die scene zo spannend
Gast- Gast
W.I.T.C.H. werd eerst uitgezonden op Jetix en daarna kwam het op Disney Channel, daar is WITCH ook inmiddels weg. Elyon is ingesproken door Melise de Winter.Layla11 schreef:Maar waar word W.I.T.C.H nou uitgezonden?Weet iemand wie Ellyon inspreekt die verloren prinses ohik vond die scene zo spannend
Ty Tecna!Tecna14 schreef:W.I.T.C.H. werd eerst uitgezonden op Jetix en daarna kwam het op Disney Channel, daar is WITCH ook inmiddels weg. Elyon is ingesproken door Melise de Winter.Layla11 schreef:Maar waar word W.I.T.C.H nou uitgezonden?Weet iemand wie Ellyon inspreekt die verloren prinses ohik vond die scene zo spannend
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bijzondere feitjes over de 4Kids stemacteurs/actrices
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: