Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja za jul 11, 2015 8:18 pm

Hoi allemaal,
Zoals jullie weten is Pepe al een aantal seizoenen verdwenen. Laten we het nu eerst gaan hebben over wie Pepe is:
Pepe is een kleine paars eend met blauwe ogen.
Pepe eerste verschijnig was toen Icy een ei open deed in aflevering 3 van seizoen 1.
Pepe is was een eend dat achter Icy aanzat.
Pepe riep vaak naar Icy:Mamaa mama.
Hoewel Pepe, Icy als een mama ziet, ziet Icy, Pepe niks anders dan een stalker waar van ze een hekel aan had.
Zo wat vinden jullie er van dat onze kleine lieve eend verdwenen is? En zouden jullie als Winx fans hem ooit willen zien in s7? Laat je mening horen! Gr Tecna14
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Sandra za jul 11, 2015 8:28 pm

Het zou leuk zijn als Pepe terug zou komen, maar nu Icy er niet meer is lijkt die kans me wel erg klein.

Pepe lijkt me een leuke vriend voor Kiko en aangezien seizoen 7 toch over dieren zal gaan, waarom niet? (Misschien een leuk diertje voor Roxy, omdat ze Artu toch niet mee kan nemen naar Alfea?)
Ook zal er dan een nieuwe reden moeten zijn voor wat hij dan doet, misschien vind iemand hem wel en wil zij zijn moeder zijn Razz 

Oh, ik zou zo graag Icy's gezicht willen zien wanneer hij terugkomt!  Twisted Evil

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja za jul 11, 2015 8:33 pm

Sandra schreef:Het zou leuk zijn als Pepe terug zou komen, maar nu Icy er niet meer is lijkt die kans me wel erg klein.

Pepe lijkt me een leuke vriend voor Kiko en aangezien seizoen 7 toch over dieren zal gaan, waarom niet? (Misschien een leuk diertje voor Roxy, omdat ze Artu toch niet mee kan nemen naar Alfea?)
Ook zal er dan een nieuwe reden moeten zijn voor wat hij dan doet, misschien vind iemand hem wel en wil zij zijn moeder zijn Razz 

Oh, ik zou zo graag Icy's gezicht willen zien wanneer hij terugkomt!  Twisted Evil
Ik snap je. Ik zou ook willen dat Pepe terug komt na zo veel jaren. Maar Icy was ook in s4 ook niet aanwezig en in s5 wel. Dus Pepe had wel de kans om in s5 en 6 te komen maar Icy moest weer eens met Tritanusje bezig zijn )-:
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Sandra za jul 11, 2015 8:36 pm

Wat ik vooral vreemd vond is hoe Musa's pet dezelfde naam kon hebben als Pepe.
Zouden de makers dat niet door hebben gehad?
Of zouden Pepe en Pepe familie zijn?  Cool
Of vond Musa de naam van Icy's huisdiertje heel erg leuk...  Shocked

Nouja Pepe en Pepe lijken niet eens op elkaar  Embarassed

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja za jul 11, 2015 8:38 pm

Sandra schreef:Wat ik vooral vreemd vond is hoe Musa's pet dezelfde naam kon hebben als Pepe.
Zouden de makers dat niet door hebben gehad?
Of zouden Pepe en Pepe familie zijn?  Cool
Of vond Musa de naam van Icy's huisdiertje heel erg leuk...  Shocked

Nouja Pepe en Pepe lijken niet eens op elkaar  Embarassed
Ja idd. Dat wou ik net zeggen. Pepe en Pepe (Musa) zijn totaal andere diertjes. Wel grappig, maar ook weer niet slim van de makers, had rainbow niks beters te verzinnen. Of is Pepe soms in dat juis dier getransformeert. Ze zouden wel dezelfde karakter moeten zijn.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Sandra za jul 11, 2015 8:54 pm

Icy Pepe die transformeerde in Musa Pepe? Dat zou wat zijn  Suspect
Een beer en eend zijn toch wel heel erg verschillend.
Tenzij Icy Pepe ook houdt van muziek... Razz

Ik heb echt zo een gevoel dat dit zo een fout was waarvan ze het niet eens doorhadden  affraid

Sandra

Aantal berichten : 1991
Registratiedatum : 07-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja za jul 11, 2015 10:14 pm

Sandra schreef:Icy Pepe die transformeerde in Musa Pepe? Dat zou wat zijn  Suspect
Een beer en eend zijn toch wel heel erg verschillend.
Tenzij Icy Pepe ook houdt van muziek... Razz

Ik heb echt zo een gevoel dat dit zo een fout was waarvan ze het niet eens doorhadden  affraid
We zullen het nooit weten. Rainbow zou het moeten verklaren toch?
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Admin zo jul 12, 2015 11:20 am

Ach, ik weet wel hoe Rainbow is..
Er zijn hiernaast nog vele andere plotgaten die nooit zijn gedicht Razz
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja zo jul 12, 2015 11:21 am

Admin schreef:Ach, ik weet wel hoe Rainbow is..
Er zijn hiernaast nog vele andere plotgaten die nooit zijn gedicht Razz
Ik snap hem niet. Maar je bericht staaat dubbel.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Admin zo jul 12, 2015 11:25 am

Plotgaten omvatten zaken als onwaarschijnlijk gedrag of handelingen van personages, onlogische of onmogelijke gebeurtenissen, gebeurtenissen zonder aanwijsbare reden, of uitspraken / gebeurtenissen die eerdere gebeurtenissen tegenspreken in de verhaallijn.

Het bericht staat niet meer dubbel (Oh, zo irritant als dat gebeurd..)
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja zo jul 12, 2015 11:31 am

Admin schreef:Plotgaten omvatten zaken als onwaarschijnlijk gedrag of handelingen van personages, onlogische of onmogelijke gebeurtenissen, gebeurtenissen zonder aanwijsbare reden, of uitspraken / gebeurtenissen die eerdere gebeurtenissen tegenspreken in de verhaallijn.

Het bericht staat niet meer dubbel (Oh, zo irritant als dat gebeurd..)
Ik snap het. Want ik vond het al zo raar waarom Musa's diertje toevallig ook Pepe heet. Hebben ze Pepe in een beer betovert? Dat zou wat zijn.
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Admin wo aug 12, 2015 12:07 pm

Of de makers deden het perongeluk, of het was de bedoeling.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja za maa 04, 2017 10:33 pm

Admin schreef:Plotgaten omvatten zaken als onwaarschijnlijk gedrag of handelingen van personages, onlogische of onmogelijke gebeurtenissen, gebeurtenissen zonder aanwijsbare reden, of uitspraken / gebeurtenissen die eerdere gebeurtenissen tegenspreken in de verhaallijn.

Het bericht staat niet meer dubbel (Oh, zo irritant als dat gebeurd..)
Haha Twisted Evil Even off topic. Mischien moeten we daar eens een topic maken over dingen die niet herfilmt of getekent zijn waarvan we ons afvragen! En natuurlijk ook van andere series erbij.. Haha mischien zelf maar een einde verzinnen aangezien we het antwoord niet weten Laughing Maar het komt ook omdat ze het niet belangrijk vinden om alles te laten zien vanwege de kijker, tijd en tijd van de aflevering lengte. (Zoals ik bij een andere topic al zei Wink )
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Nja zo maa 05, 2017 4:26 pm

Ik maak er wel 1! Twisted Evil
Nja
Nja

Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was? Empty Re: Wat vinden jullie ervan dat Pepe na seizoen één gelijk verdwenen was?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?
» Winx Club Seizoen 8 OFFICIELE Afleveringen Titels! + Knut komt TERUG in Seizoen 8! + Nieuwe Seizoen 8 STORYBOARDS! & Is Seizoen 8 echt het officiele laatste Winx Seizoen?
» WINX CLUB Seizoen 8 VOLLEDIGE Sirenix Transformatie! + Bloom & Sky liefdesdrama? + Roxy NIET in Seizoen 8?! + Icy’s geheim? + OUDE VERSIE Seizoen 8! (Was Cosmix eerst een regenboog-transformatie?) & BESCHRIJVING Seizoen 8 Aflevering 4!
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Korte fragment Seizoen 8-Trailer uitgelekt! & Is Seizoen 8 het laatste Winx-Seizoen?

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum