Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers?

Ga naar beneden

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers? Empty Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers?

Bericht van Admin vr aug 09, 2019 3:02 pm

Klets hierover de Update van 9 Augustus 2019:

Hoi, Winxers! 😎 Fantastisch dat jullie er zijn, en hartelijk dank voor je komst! ☺
Het is vandaag speciale dag. Ja, Sirenix-Winx bestaat nu officieel 6 jaar! 😎 (Nouja eigenlijk gisteren)
Het klinkt misschien niet veel, maar het is veel voor mij. Voor mij is dit een hele lang tijd. 6 jaar, dat is bijna een decennium.
Ik ben trots op deze milestone! Natuurlijk begonnen we zes jaar geleden nog op Webklik.
Maar Sirenix-Winx zelf bestaat al veel langer. Mijn doel is om zelfs de tien jaar te halen - hoe gaaf zou dat zijn?
Jullie hebben gestemd op de poll, en de uitslag was gelijkspel.
Ik moet dus alsnog zelf kiezen, maar dat is niet erg, want ik
heb zelf ook in die tussen gebrainstormt, deze optie vondt ik altijd die tijd het leukst,
en veel van jullie ook, dus dat gaat hand in hand, haha.
Maar, waarom een Update over verdwenen Winx-Bloggers?

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers? Missing

Simpel. Sirenix-Winx is zelf ook een (Winx) Blog. Hoe ben ik op dit idee gekomen? 😯
Ik kijk zelf op Youtube vaak naar mysterieuze zaken van vermissingen van mensen.
En ik vindt dat heel interessant en natuurlijk omdat ik van Mysteries hou 😜 In de Winx Club-fanwereld
zijn er ook genoeg vermiste mensen. Eerder waren het hele beroemde en bekende Winx-Bloggers.
Maar de andere minuut ineens spoorloos verdwenen. Alsof zo van de aardbodem vervaagt, alsof gesmolten als
sneeuw voor de zon. Geen enkele hint meer van ze terug te vinden. Dit kunnen Nederlanders zijn,
maar ook Amerikaanse Bloggers, die ineens abrupt gestopt zijn zonder mededeling.
Dit zijn soort vermissingen waarbij je eindeloos kunt bedenken en speculeren waarom ze ineens weggingen.
Maar dat is waarom het interessant is. Dit is iets wat ik nog nooit gedaan heb,
en daarom speciaal voor de Blog’s verjaardag gemaakt. De andere optie (Mijn ervaringen als een Blogger)
wil ik zeker andere keer te doen 😉 (ik weet alleen niet wanneer).
Genoeg gebabbelt en uitgelegt, laten we maar eindelijk beginnen met de grote verjaardags-Update.
Enjoy!! 😄

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers? Believeinwinx
We beginnen de lijst meteen goed met niet alleen een verdwenen blogger.
Maar deze had ook een Youtube kanaal, en een eigen Forum - die nog steeds bestaat.
Ja, we hebben het over: BelieveinWinx. Wel één bekendste zaken rondom vermiste Winx Club-Bloggers.
BelieveinWinx was een erg populaire Winx Club-blogger rondt de tijd van het Seizoen 4 t/m 6
was vooral toegewijd aan het laatste Winx nieuws, video’s (zoals tv promo’s), afbeeldingen en nog veel meer.
Ik ging er vaak heen in de tijden van Seizoen 5 en 6, totdat er abrupt een einde aankwam
aan de pret. Op een dag in 2015 verdween het BelieveinWinx blog van het internet.
Het was niet meer te bereiken, en er was van te voren
geen mededeling gemaakt door de Admin. Het kwam totaal uit het niets.
De Waybackmachine’s laatste activiteitsdatum van BelieveinWix was 23 Juni, vier jaar geleden 😯
Het kanaal bestaat nog steeds tot deze dag aan, maar wordt al jaren niks meer geupload.
De laatste video is op 17 April 2014, en was de Italiaanse Trailer van de derde Winx Club film: Het Mysterie van de Afgrond.
Mensen begonnen af te vragen waar ze bleef, maar na al die jaren
geen reactie op ieders reactie confused De laatste post op de BelieveinWinx Facebook was Maart 2015,
op Facebook was het niet als abrupt als op Facebook en Youtube. Op de Facebook pagina
ging het langzamer. Op dezelfde datum als de verdwijning van het blog
werdt nog een artikel gepost over een vader die een petitie wilde openen
tegen Winx poppen. Een jaar later in 2015 - de laatste post, zoals ik al zei - werdt
nog Sirenix artwork geplaatst. Ik had toen daaronder nog de vragen gesteld: ’Waarom is het Blog weg?’
en ’Waar was je?’. Maar natuurlijk, nog steeds geen antwoord confused Maar het Mysterie stopt hier nog niet.
Op een dag in 14 November 2015 verscheen er nieuwe BelieveinWinx pagina op Facebook.
Hij was weer terug! Maar again, nog steeds geen uitleg over waarom hij ineens zolang verdween.
Met wat hiatuses hier en daar ging de pagina heel goed, maar totdat in 2016
plotseling de pagina werdt overgenomen door iemand anders 😯 In 2017 werdt een post gemaakt
waarvan werdt gezegt: ’De oorspronkelijke eigenaar is niet langer bereikbaar en de originele sociale media-websites van BelieveinWinx
zijn op dit moment niet toegankelijk’
. Ja, je leest het goed. De originele eigenaar
van BelieveinWinx is wéer spoorloos verdwenen, zoals in 2015 😞 En nu is de nieuwe eigenaar
ook verdwenen, want de laatste post was in 10 November 2018,
ze is alleen nog wel actief op de BelieveinWinx Tumblr, want haar laatste activiteitsdatum
staat: 1 maand. Maar waarom de Facebook pagina weer in stof achter is gelaten
en waar de originele eigenaar is. BelieveinWinx waar je ook bent,
ik hoop dat het goed met je is, want je fans zijn ongerust 😟

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers? WinxClubNederland
Natuurlijk hoort de verdwijning van WinxClubNederland.nl ook in deze lijst 😉
Veel (Nederlandse) Winx-fans zullen deze vermissing wel kennen.
WinxClubNederland.nl was een website gemaakt voor Winxers door Winxers
die in 2016 t/m 2017 ons gratis Afleveringen van alle Winx Seizoenen bracht,
die je online kon kijken via jouw laptop. Het had best wel een goed aantal bezoekers,
dat maakt het dus vreemd waarom ze ineens abrupt stopte confused Ze waren in die tijd
nog best ambitieus en hadden nog veel plannen met hun website/blog.
Er was geen hint dat ze van plan waren om te stoppen, als ze ons nog altijd
op de hoogte hielden van het laatste nieuws. Maar er was wel een andere verandering in de zaak:
Er werden steeds minder Afleveringen geupload, daarop is nooit
een concreet antwoord of uitleg overgekomen 😯 Ineens op een dag was hun website plotseling
verdwenen, als sneeuw voor de zon. Op de Waybackmachine was de laatste datum
dat de website actief was in 12 September 2017. Hun Facebook pagina
was lang daarvoor ook al minder actief gaan worden,
dus misschien heeft dat toch een correlatie, en waren ze, net als BelieveinWinx,
langzaam in de achtergrond aan het verdwijnen 😯 Heel veel mensen
hebben berichtjes gestuurd naar ze op sociale media en de mail,
maar geen antwoord terug. Totdat ze plotseling op een dag in 4 Oktober 2017
uit het niets kwamen opduiken op Facebook met een mededeling,
waarin stond dat ze tijdelijk offline zijn geweest, en verdwenen waren
omdat ze eigenlijk geen rechten hadden op de Afleveringen. Volgens WinxClubNederland
moesten ze dus gedwongen hun website opgeven om ’problemen met instanties te voorkomen’.
Ze zeiden vanaf toen naar een alternatief te gaan zoeken. Het is raar
hoe ze vermelden dat ’ze een tijdje eruit zijn geweest’‚ sinds ze echt meer als een jaar
weg zijn geweest confused Een jaar is niet maar even een tijdje. Hadden ze eigenlijk wel in de gaten hoelang
ze wel weg zijn geweest en hun bezoekers maandenlang achterlieten? confused Ik reageerde
erop dat ik het beetje vreemd vondt hoe ze pas 1 jaar later wat van zich lieten horen,
waarop ik een verassend botte en geirriteerde reactie terugkreeg van WinxClubNederland.
In het bericht schreven ze: ’Sommige mensen hebben ook nog andere dingen te doen.
We zouden je willen vragen eens een andere instelling aan te nemen want we
zijn je geklaag een beetje zat, het moet hier voor iedereen leuk zijn.
En we hebben al meerdere klachten gehad over jouw zeik gedrag’
.
Ik geloof weinig van wat ze zeggen, waarom komen die mensen
het dan niet tegen mij zeggen? confused Waarom moeten ze over mij klagen bij hun?
En alleen wat ik schreef waren de feiten: Ze waren inderdaad een lange tijd weg geweest,
en het was niet netjes dat ze zonder uitleg, maar aan ons lot overlieten.
Het is vreemd hoe ze zeggen dat ze andere dingen te doen hadden.
Ik geloof persoonlijk niet dat je een compleet jaar lang non-stop druk kunt zijn.
Het is dus gewoon een kwestie van: Het willen. En het lijk er eerlijk gezegt
meer op alsof het ze niks kan schelen 🙄 En omdat ze mijn gedrag zo verkeerd vonden,
vroeg ik welk gedrag die mensen het over hebben, die vraag was 2 jaar geleden gesteld,
in die tussentijd geen antwoord gehad. Lafaards.
Ze kunnen het niet eens uitleggen, want ik heb niks gedaan 😠 Ik ben eigenlijk blij dat ze weg zijn.
Wie wil er nu kijken op een website dat Afleveringen heeft die niet eens legaal zijn!
En een website die mensen afkat, omdat je hun eens goed op hun nummer zet? 😠 Ik zag dat ze sinds vorige maand
weer actief zijn op Facebook en op Youtube, en nog steeds geen alternatief gezien.
Als ze na twee jaar nog steeds geen alternatief hebben gevonden, lijkt het me duidelijk, die gaat
nooit komen ook 😞

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers? WinxClubDutch
Nog een bekende zaak van een verdwenen Nederlandse Winx Club-Blogger,
en dat is: WinxClubDutchNews. Deze zaak lijkt een beetje op die we
net hebben besproken, het zijn ook Nederlandse Winx-fans,
maar deze keer bieden ze geen gratis Afleveringen aan. Dit was
een Blog, zoals Sirenix-Winx, dat houdt in vooral nieuws artikelen,
Winx Club feitjes, Interviews met stemacteurs, af en toe discussies, etc.
Dit was echt de to-go Winx Club blog voor Nederlandse fans, naast dit blog,
niet om te zeggen dat we concurrenten werden, maar toen
ze steeds minder gingen posten merkte ik dat toch veel
meer fans naar mij toe gingen. WinxClubDutchNews was, in mijn mening,
altijd al een rommelige website confused Ze hadden allemaal verschillende Admins,
sommige Admins moesten echt wel werken aan hun spelling en grammatica,
en dat is iets wat veel fans later juist meer wegduwde, dan aantrok.
Ze konden weleens maanden inactief zijn en elke keer met een sorry
aankomen zetten, maar geen verandering maken in hun update schema confused
Soms dacht ik weleens: Waarom maak je uperhaupt een blog als je het niet eens regelmatig kunt bijhouden? 😯
Ze klaagden altijd dat ze vaak problemen hadden met school en studie,
en dat is begrijpelijk, school kan heel tijdrovend zijn 😔 Maar als het op een punt aankomt,
dat je gewoon totaal geen tijd hebt, wat is dan het nut? 😯 Daarom was 1 Januari 2016
ook de laatste datum dat ze ooit wat plaatste op hun blog. Maar het was ook een heel vreemd
artikel om je blog mee te stoppen: Het artikel ging over een petitie dat ze gingen openen
om Winx meer levendiger te maken in Nederland, ze vraagden Winx-fans
om hun naam in de reacties neer te zetten, zodat ze handtekeningen
konden verzamelen on de Dvd’s voor het 6de Seizoen in de winkels te halen.
Het lijkt er hierop dat ze nog erg ambitieus waren met hun projecten en
doelen. Het is net als met WinxClubNederland, er waren dus geen plannen om te stoppen 😯
En het was het nieuwe jaar, en de Admin wenste nog iedereen een gelukkig nieuwjaar.
Onderwijl waren ze nog constant bezig met hun Youtube kanaal, Winx Club video’s te plaatsen,
terwijl het blog dood was, bleven ze het wel constant promoten,
en postte ze een video met Winx Club Seizoen 8 nieuws van vorig jaar,
dat uiteindelijk vals was en geen credit had, en ik had dat nieuws van hun genomen - later
wel aan jullie uitgelegt dat het nep was - en toen kreeg ik een klacht dat ik hun wel een credit moest geven? 🙄
Hoezo, oneerlijk. WinxClubNederland zei later tegen mij dat: ’Wij hebben contact met mensen
die ook contact hebben met Rainbow, en dus geen credit willen in verband met mensen
die dan naar hun toe gaan voor informatie’
. Persoonlijk vindt ik het heel ongeloofwaardig,
en nu bleek het nieuws dus inderdaad niet waar te zijn confused Na honderduizende vragen van Winxers, werdt op
28 Mei 2016 eindelijk meer groenlicht door een Admin waarom het blog gestopt is.
Deze Admin liet mij weten dat hij allang niet meer werkte voor WinxClubDutchNews,
want school en andere dingen niet kon combineren met drie keer per week het blog te Updaten.
En hij was vaak diegene die dat deed. De andere Admins bleken
dus ook te zijn verdwenen allang voor hem. Op 25 Juli 2017 krijg ik ook groenlicht van
tweede Admin David, die zegt dat ze nog steeds Winx-fans zijn, maar afstand
heeft genomen ’van de Winx fanwereld omdat dit gewoon teveel drama met zich gaf met andere Winxers.
Hierbij bedoel ik pesten, bekvechten en nog meer domme dingen
’. En nu gewoon
meer een obsessie heeft met K-Pop. Persoonlijk heel begrijpelijk, de fanwereld kennende.
Hij zegt zelf het jammer te vinden het blog zonder afscheid te moeten achterlaten.
En heeft al paar keer nagedacht om het te doen, maar ’ik denk dat ondertussen het al
telaat is en dat iedereen al denkt dat deze blog dood is’
.
Is dit mysterie dan nu opgelost? Dat is voor jullie om te bepalen! 😉

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers? WinxFairies
Winx-Fairies, wat een tijd ☺ Dit keer is het geen Nederlandse Winx-Blog,
maar gaan we even weer naar de grenzen van Nederland: Amerikaanse Winx Club-Blogs.
Net zo interessant, toch? 😉 Dit was vooral mijn Winx Club website waar ik naar toeging
voor geruchten en ander Winx mysteries, het bevatte vooral
mysterieuze afbeeldingen - sommige van haar mysterieuze afbeeldingen
gebruik ik nog steeds voor de reeks op Sirenix-Winx. Maar ze had ook interessant Winx Club nieuws.
Het blog was vooral actief tussen Seizoen 3, Seizoen 4 en begin Seizoen 5, daarna werdt
het blog steeds minder actief 😯 Er waren veel vaker hiatuses van een gat van jaren,
maar ook bij dit blog duurden het maanden voordat we eindelijk een uitleg kregen
van hun absentie. 22 Januari 2014 is de laatste artikel op het Winx-Fairies blog,
waarin wordt vermeld: ’Ik zou graag willen dat jullie allemaal weten dat er op dit moment veel gebeurt in het leven
van de auteurs (universiteit, werk, enz.) Omdat we niet langer de jonge, basisschoolstudenten zijn met veel vrije tijd om te sparen.
Tegelijkertijd wil ik de blog niet helemaal sluiten. Daarom zal de Winx-Fairies-site tot nader order op pauze staan’.

Daarvoor was er een grote hiatus van een jaar, en het artikel daarvoor werdt geplaatst op 16 Maart 2013
met erin: ’De site is een beetje stil geweest, dus hopelijk zal dit de stille wateren doen rimpelen...’.
Dit was één van weinige Winx-Blogs die beetje bewust waren van
dat ze het blog in stof achterlieten en dat het niet oké was, integendeel
tot andere blogs die maar gewoon verder gingen met hun leven
alsof het maar niets is 😯 In Januari van dat jaar leggen ze duidelijk uit dat het leven gewoon in de weg zit,
en dit is begrijpelijk. Mensen worden ouder en volwassener, en krijgen
meer verantwoordelijkheden. Het is in ieder geval netjes dat Winx-Fairies realiseert
dat het belangrijk is om te weten of je wel echt een Blog kunt runnen
en het kunt balanceren met je echte leven. Maar de Admin schrijft: ’Ik kan niet spreken voor Miss Kikurukina’
waarschijnlijk één andere Admin van het blog, waar zij is blijft een mysterie confused
En alweer hier spreekt het blog over ambitie ’maar ik kan je vertellen dat er nog veel meer Winx-Fairies in de nabije
toekomst uit mijn positie komen’
, terwijl er meer dan een jaar later wordt gesproken over
gebrek aan tijd voor het blog en het leven dat in de wegzit 😯 Het kan ook
goed dat ambitie werdt opgegeven. Maar waarom er werdt gezegt
dat er nog steeds doelen waren en ondertussen besef was
dat er gebrek aan tijd was, is onduidelijk confused Per 2018, Winx-Fairies bestaat niet meer, en volgens
Waybackmachine was de laatste keer dat de Site nog bestaat op 27 Februari van dat jaar.
De website is weg, maar volgens de Admins waren er geen plannen om het blog te sluiten,
als één van de Admins zeiden: ’Tegelijkertijd wil ik de blog niet helemaal sluiten’ en
’Bedankt voor het geven van een geweldige rit en ik hoop op een dag terug te keren!’.
Het lijkt erop dat die dag nooit zal komen.. 😞

Waar zijn deze 5 Winx Club-Bloggers? Poppixiepedia
(Dit is niet het officiele logo van de website. Ik kon het niet meer vinden met
Waybackmachine. Dit is gemaakt door mij).

Oké, deze zal waarschijnlijk niet zo bekend in de oren klinken.
Maar toch wil ik hem plaatsen, want het verhaal is wel interessant.
En de website was wel bekend voor zijn tijd in Nederland.
PopPixiePedia was gemaakt door Admin, Frederique.
Maar ze ging onder de alias: ’Fray’. Ze had eerst een website genaamd, WinxiPedia.
Zoals de naam van de website-naam zegt, dit was een soort encyclopedia voor Winx (en PopPixie),
waar je natuurlijk allerlei informatie over de tv-series kunt vinden 😉 Maar ook leuke tips, zoals
hoe je Photofiltre (Een alternatief van Photoshop en gratis) gebruikt.
Dankzij haar kan ik nu prachtige achtergronden maken en afbeeldingen voor dit blog!
Het was een leuke tijd, er was ook Forum die heel actief was
waar ik uiteindelijk mijn allerbeste vriendin, Sandra, ontmoette! 😄
We praatte daar oplos over Winx en nog veel meer of deelden onze Winx tekeningen.
Totdat de Admin plotseling in 2010 stopte met haar Winxipedia website:
’Ik ben op 27 April 2009 met Winxipedia begonnen. In anderhalf jaar tijd is de site uitgegroeid
tot een van de grootste Winx Fansites van Nederland. Toch werd het voor mij tijd
om te stoppen en op 8 December 2010 heeft Sandra de site van me overgenomen’
.
Vanwege omdat haar studie in de wegzat en ze nu andere doelen had in haar leven,
en Winxipedia niet meer haar grootste prioriteit was 😯
Veel mensen gingen haar missen, gelukkig was ze nog wel actief op het Forum,
dus was ze niet 100% verdwenen. Na een jaar inactief te zijn geweest met maken
van Winx websites, begon ze plotseling met nieuwe: PopPixiePedia.
Winxipedia was al overgenomen door nieuwe Admin, Sandra,
dus was er geen weg terug. Maar toen ze PopPixiePedia aanmaakte,
was dat voor iedereen een grote verassing 😯 Ze was dus weer helemaal terug? confused
PopPixiePedia ging over hetzelfde als Winxipedia, maar dan over de Winx spin-off van de geliefde elfjes van onze
Winx feeën. Op de website schreef ze dat ze weer terug met Winx. En vermeldde
dat ze het miste om dit te doen, dus was ze weer nieuwe website begonnen.
Het was alleen wel vreemd hoe weinig tijd ze er eigenlijk aan besteedde, terwijl
ze hier weer haar hart en alles in wilde steken confused In mijn herrinering bestond
de Site maar een hele week, totdat hij weer heel inactief werdt confused
Er werden maar drie Updates gemaakt en maar weinig aanpassingen,
totdat het weer stilviel. Ineens was ze weer helemaal verdwenen
van het platform, en nu zelfs ook van het Winxipedia Forum! 😯
Geen ding werdt er meer van haar gehoord. Misschien bleek ze het toch
weer te druk hebben met haar leven? 😯 Het is vreemd waarom ze toch weer een website begon,
ongeacht dat ze het eigenlijk te druk had. En dat was juist de reden dat ze
Winxipedia overdroeg aan iemand anders. Geen uitleg werdt
er gegeven waar ze was, en na al die jaren hebben we nooit
wat meer van Fray gehoord, terwijl ze altijd zoveel passie had met het maken van Winx content 😔
Nu bestaan Winxipedia en PopPixiePedia niet meer, dus zullen we denk ik nooit een antwoord krijgen.
Volgens het Winxipedia Forum - die nog wel bestaat - is ze nu 26, en waarschijnlijk
alles vergeten.. Fray, hopelijk kunnen we ooit op een dag weer eens iets van je horen.
En weten waarom je ineens wegging van PopPixiePedia 😔

Dit was de grote Sirenix-Winx verjaardags Update! 😄
Hopelijk vonden jullie deze Update heel erg leuk en vooral interessant en spannend.
Vermissingen van mensen blijft me interesseren tot no-end,
vooral waarbij je hoopt dat het goed met ze gaat en dat ze gewoon
thuis op de bankzitten en gewoon verder zijn gegaan met hun leven
en nu volwassen zijn geworden, een leuk appartementje hebben gevonden,
een leuke man/vrouw gevonden, of wellicht kinderen gekregen. Wat zouden jullie doen
als ik op een dag plotseling van de aardbodem verdwenen was? 😝
Ineens geen Updates meer plaatste? 😝 Persoonlijk, heb ik deze keuze eens
moeten maken bij een oude website van mij. Ik moest mijn website, zonder uitleg,
op een dag verwijderen. Omdat ik in gevaar was. Nouja, in gevaar, is beetje groot uitgedrukt.
Ik was in ieder geval niet veilig 😔 Er zaten hackers achter me aan, ze dreigden,
en pestte me omdat ik een verwerkingsstoornis heb genaamd PDD-NOS (een vorm van autisme),
waardoor mijn zelfbeeld ontzettend omlaag ging. Ze maakte echt mijn leven zuur,
vooral op mijn website maakte ze het onveilig, waardoor ik niet eens meer
kon doen wat ik leuk vondt 😔 De site sluiten was dus de enige uitweg
voor mijzelf maar ook voor de andere bezoekers. Veel mensen heb ik daarna
wel gesproken en uitgelegt wat er was gebeurd. Maar in die manier,
was ik ook een beetje een vermiste blogger geweest 😯 Wat vondt je van deze speciale Update?
Laat je mening weten in de reacties hieronder - of het Forum Topic.
Sorry als dit niet je keuze was in de poll, hopelijk vondt je het alsnog leuk!
Heb jij een andere vermiste Winx Blogger die niet op deze lijst staan?
Stuur ze dan onder in het contact formulier met erin hun website,
wanneer hun website startte,  wanneer ze zijn verdwenen,
en welke hints er zijn achtergelaten, etc. Misschien maak ik dan wel een Deel 2 van deze Update!
En als je gewoon wilt vertellen over vermiste non-Winx Bloggers in de reacties kan dat ook.
En ik heb nu 14 dagen vakantie, ik ga nergens heen,
ik blijf gewoon in het kikkerlandje, Nederland. Dit betekend dat alle
Updates, de komende twee weken, vroeger op de dag komen.
Normaal is dat 7 uur s’avonds. Maar nu namelijk om stipt 3 uur s’middags.
Laten we hopelijk gezamelijk de 7 jaar halen,
en hopelijk vele jaren daarna! (Zoals 10 jaar misschien 😉).
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
»  WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum