Inspreken/Acteren buiten Winx Club
4 plaatsers
Sirenix-winx :: Winx Club :: Discussies
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Inspreken/Acteren buiten Winx Club
Lauren van Kinky Boots! In november weer!
Nja- Aantal berichten : 1751
Registratiedatum : 07-07-15
Leeftijd : 24
Idd! En toen deed ze meer voor de Pokemon franchise! en 3 jaar later als Bloom/Kiko in seizoen 7! En dit is wel haar laatste jaar als Serena! Haven gaat denk ik nu naar de Winx Club franchise kant en Broadway! Maar eeh ze wou al van jongs af aan acteren! En haar 1e musical was als ´Fiona´ in ´´Shrek the muscial´´´en tour in 2007 en 2008!Sandra schreef:Nja schreef:@Sandra Haven Paschall deed eerst audtie voor Ellie en zei werd Ellie! En toen deed ze auditie voor Serena haar grote rol! (een vriendin van haar stuurde haar naam in voor de auditie!)
Ooohh zoo coool!
Komt natuurlijk omdat ze al veel ervaring heeft met zingen (zoals ik al eerder zei)! He ik bedoel ze zingt, danst en acteert op Broadway! Heeft ooit bij een grote stadion gezongen voor een club voor een hele publiek op tv! En ze leesde ook 1 keer zo´n kerst verhaal voor jonge kindjes dat op ABC te zien was tijdens kerst! En dat ze ook bij Pokemon een keer iets zong naast dat ze Serena en andere personages doet! En vorige jaar deed ze Bloom/Kiko voor seizoen 7 (Ook in de trailer als Bloom)! En nu doet ze Bloom en andere personages in WOW! En weet je wat ze in haar interview zei!: Dat ze acteert in haar eigen vrijetijd in haar pyjama en zonder make-up! Poooeehhh wat een ervaring! HAVEN!Sandra schreef:Ohhhh doen ze dat zo
Haha laden XD Zie je wel, ze heeft wel eventjes nodig
Toch wel cool dat ze dat kan
Nja schreef:Idd! En toen deed ze meer voor de Pokemon franchise! en 3 jaar later als Bloom/Kiko in seizoen 7! En dit is wel haar laatste jaar als Serena! Haven gaat denk ik nu naar de Winx Club franchise kant en Broadway! Maar eeh ze wou al van jongs af aan acteren! En haar 1e musical was als ´Fiona´ in ´´Shrek the muscial´´´en tour in 2007 en 2008!Sandra schreef:Nja schreef:@Sandra Haven Paschall deed eerst audtie voor Ellie en zei werd Ellie! En toen deed ze auditie voor Serena haar grote rol! (een vriendin van haar stuurde haar naam in voor de auditie!)
Ooohh zoo coool!
Jaa ik hoop dat ze bij Winx blijft
Havens enthousiasme is zo inspirerend haha
Musical Dus ze zong!
Sandra- Aantal berichten : 1991
Nja schreef:Komt natuurlijk omdat ze al veel ervaring heeft met zingen (zoals ik al eerder zei)! He ik bedoel ze zingt, danst en acteert op Broadway! Heeft ooit bij een grote stadion gezongen voor een club voor een hele publiek op tv! En ze leesde ook 1 keer zo´n kerst verhaal voor jonge kindjes dat op ABC te zien was tijdens kerst! En dat ze ook bij Pokemon een keer iets zong naast dat ze Serena en andere personages doet! En vorige jaar deed ze Bloom/Kiko voor seizoen 7 (Ook in de trailer als Bloom)! En nu doet ze Bloom en andere personages in WOW! En weet je wat ze in haar interview zei!: Dat ze acteert in haar eigen vrijetijd in haar pyjama en zonder make-up! Poooeehhh wat een ervaring! HAVEN!Sandra schreef:Ohhhh doen ze dat zo
Haha laden XD Zie je wel, ze heeft wel eventjes nodig
Toch wel cool dat ze dat kan
WHAHAHAH
Geniaal
Dat laat zien hoe leuk ze acteren vindt jaaa
Kan niet wachten op WOW! Vraag me wel af hoe de andere personen heten voor Stella, Flora enzo..
Nja schreef:Kan niet wachten op WOW! Vraag me wel af hoe de andere personen heten voor Stella, Flora enzo..
Wat, WAT!
Is dat nog niet bekend.....
*ging ervanuit dat het dezelfde actrices zouden zijn zoals in s7*
Tuurlijk had ze toen wel tijd:twisted: (ze doet al zo´n 9 jaar Broadway!)! Alleen is het punt dat Hudson (haar zoon) toen nog drie was en ja als je kind klein is en je veel op hem moet letten vergeet je wel wat dingen ja! Vandaar dat ze weinig weet over haar rol in Yugioh ZEXAL! Ze moest trouwens ook iemand vervingen als Lauren in ´´Kinky Boots´´ op Broadway! En ergens in November komt ze terug in deze rol!Sandra schreef:Nja schreef:Idk! Maar Haven Paschall deed ook een rol in Yugioh Zexal! Ze weet helaas er weinig over omdat het een korte rol was en ze veel bezig was met haar zoon Hudson die toen baby was!
Heeft ze... een kind
Oh ja nu weet ik het weer
Oh wauw had ze toen die tijd geen andere rollen om te doen?
Ah ja kinderen
Wat ze komt terug? Weer om te vervangen..?
Wat ze komt terug? Weer om te vervangen..?
http://cbsloc.al/2a7PvJy
Ik weet niet of iemand hier de serie ´´6Tien´´ kent die op Zapp en Ketnet te zien was (Echt leuke serie! Keek hem ook!)
*Ajolt Elsakers - Jonesy (jongen, blauw haar)
*Nicoline van Doorn - Niki (meisje, paars haar)
*Peggy Vrijens - Jen (meisje, bruin haar)
*Ajolt Elsakers - Jonesy (jongen, blauw haar)
*Nicoline van Doorn - Niki (meisje, paars haar)
*Peggy Vrijens - Jen (meisje, bruin haar)
Laatst aangepast door Nja op vr okt 27, 2017 5:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Oh hee ik ken die serie
Ok uhm welke personages zijn wie
Dat ze ook spelen in winx *nooit opgevallen*
Nja schreef:http://cbsloc.al/2a7PvJy
HAVEN JA HAVEN IK HERKEN HAAR
Wie is die man naast haar
WOW dat Shrek kostuum
bij dezeSandra schreef:Oh hee ik ken die serie
Laatst aangepast door Nja op vr okt 27, 2017 5:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Kate Bristol deed Pan in ´´DragonBall Z´´ en jonge Pan in ´´DragonBall GT´´! En Flower Girl in de spel computer ´´Fullmetal Alchemist and the Broken Angel´´.
Ooh, ik ken die serie ook 6tien!
Deed me denken aan Beugelbekkie enzo.
Was ook wel leuk
Deed me denken aan Beugelbekkie enzo.
Was ook wel leuk
Nja schreef:Kate Bristol deed Pan in ´´DragonBall Z´´ en jonge Pan in ´´DragonBall GT´´! En Flower Girl in de spel computer ´´Fullmetal Alchemist and the Broken Angel´´.
Is dat niet iets gebaseerd op die anime?
Ja zo iets, gezien? Ik ben benieuwd hoe Haven in WOW klinkt als Bloom en Kiko! (als Kiko meespeelt!)Sandra schreef:Nja schreef:Kate Bristol deed Pan in ´´DragonBall Z´´ en jonge Pan in ´´DragonBall GT´´! En Flower Girl in de spel computer ´´Fullmetal Alchemist and the Broken Angel´´.
Is dat niet iets gebaseerd op die anime?
Ik weet niet of iemand de serie ´´Horseland´´ gezien heeft of keek maar hier doen een aantal winx stemacteurs ook een stem in! De stem van Amore/Roxy deed het meisje met blauw haar, de stem van Mitzi/Stormy deed het meisje met bruin haar en de stem van Digit uit seizoen 2 deed het meisje met blond haar!
Ik keek het op de basischool tijdens de middag toen ik nog naar huis ging om te eten
Ok ik herinner me al die stemmen echt niet meer maar ik wist niet dat ze ook in winx speelden (de Nederlandse stemmen bedoel je toch?)
*zoekt het terug*
Wacht die blauwe haar heeft een bekende stem WACHT ZIJ DEED WILLLL UIT WITCH *fangirlt*
Ooh en Fruits Basket he!
Laatst aangepast door Nja op zo nov 20, 2016 2:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Heb zo juist net gekeken op Kate Bristol's site en haar resume is vernieuwd! Haar WOW en Winx rol Musa zitten erbij! Wel jammer dat ze dan heel veel rollen weg deed op haar vorige cv stond er haast veel op en nu véél minder dan eerst en het staat te simpel! Liever dan haar oude cv waar Winx niet op stond! Shiny staat er niet eens op haar cv!
Nja schreef:Heb zo juist net gekeken op Kate Bristol's site en haar resume is vernieuwd! Haar WOW en Winx rol Musa zitten erbij! Wel jammer dat ze dan heel veel rollen weg deed op haar vorige cv stond er haast veel op en nu véél minder dan eerst en het staat te simpel! Liever dan haar oude cv waar Winx niet op stond! Shiny staat er niet eens op haar cv!
Shiny niet?
Waarschijnlijk heeft ze dan geen interesse om weer zo een stem als Shiny te doen ofzo
Want anders zou ze wel willen dat *mensjes die stemacteurs zoeken* haar daarop zouden kunnen vinden
Ja echt he! Ik vind haar juist zo goed voor Shiny! En ik denk dat zei het juist van Musa vind! Wel zonde hoor! Er stonden zoveel rollen op haar cv eerst en nu maar 18 ofzo! Omdat ze met Winx in aanraking kwam! Gelukkig staan al haar rollen nog op haar wikipedia pagina! En erg leuk dat haar stem in alle talen gebruikt word! Ze is Shiny en daardoor ga ik net als jik haar naam niet snel vergeten!Sandra schreef:Nja schreef:Heb zo juist net gekeken op Kate Bristol's site en haar resume is vernieuwd! Haar WOW en Winx rol Musa zitten erbij! Wel jammer dat ze dan heel veel rollen weg deed op haar vorige cv stond er haast veel op en nu véél minder dan eerst en het staat te simpel! Liever dan haar oude cv waar Winx niet op stond! Shiny staat er niet eens op haar cv!
Shiny niet?
Waarschijnlijk heeft ze dan geen interesse om weer zo een stem als Shiny te doen ofzo
Want anders zou ze wel willen dat *mensjes die stemacteurs zoeken* haar daarop zouden kunnen vinden
@Sandra Kate Bristol's reactie over als Musa in WOW!Klik hier!
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» NIEUWE afbeelding Valtor Seizoen 8! & NIEUWE Seizoen 8-poppen collecties! + Winx Club Seizoen 7 BETA Trailer! & Winx Club Seizoen 7 STORYBOARDS! & NIEUWS 9de Winx Seizoen? & Mysterieuze schetsen onbekende Winx Club GAME? + OUDE WINX Cosmix ontwerpen!
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
» WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:
» Winx Club-nieuws: Nieuwe Foto’s Winx Enchantix poppen - Meer informatie & nieuws over Winx Club Live-Action - Winx Club Seizoen 9 - en meer.
» Meer Winx Club nieuws! & EXTRA-LANG!! 9 Winx Club-World Of Winx-de Wereld-TV-series-Mysteries (Deel 23)
» Nieuwe informatie WINX CLUB LIVE ACTION-SERIE EN MEER! & Nieuwe Winx Club MERCHANDISE: Nieuwe poppen en figuurtjes & Nieuwe Winx Club SEIZOEN 8 ARTWORK!
» WINX CLUB NIEUWS: Fate: The Winx Saga Seizoen 2? - Winx Club Seizoen 8 Storyboard- Iginio Straffi over toekomst Winx - Nieuwe hint releasedatum Fate: The Winx Saga & meer informatie:
Sirenix-winx :: Winx Club :: Discussies
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: