Mysterieuze Winx Club karakters (Deel 3)
Pagina 1 van 1
Mysterieuze Winx Club karakters (Deel 3)
Klets hierover de Update van 8 November 2019:
Hoi Winx en mysterie-fans! Hopelijk hebben jullie een goede dag gehad. Met mij gaat
het de laatste tijd wat minder goed, maar ook dat komt vanzelf weer goed.
Ik heb goed nieuws! De nieuwe wallpapers op de Site zijn gearriveerd!
Net als met de avatars, heb ik alle oude wallpapers verwijderd,
en ze allemaal vervangen door nieuwe, prachtige wallpapers van het 8de Seizoen.
Hopelijk vinden jullie ze mooi! Neem een kijkje, en vertel in de reacties wat
je van ze vindt. De nieuwe World of Winx wallpapers zijn helaas nog niet klaar.
Maar daar wordt ook aan gewerkt. Hou de Site in de gaten.
Terug naar het onderwerp: Welkom terug in deel 3 van Mysterieuze Winx Club karakters.
Als je mij kent, weet je dat ik altijd in ben voor een beetje mysterie.
Er zijn heel veel verschillende personages in Winx (en er komen steeds meer bij),
en de helft waarvan we eigenlijk totaal niks weten. In andere woorden: Ze zijn een compleet raadsel voor ons, fans
Onbekend waar ze vandaan komen. Sommige die alleen over gesproken is,
maar nooit fysiek hebben voorgekomen. Of karakters met een totaal onbekend achtergrondverhaal, etc, etc.
En soms dan denk ik dat de creators bij Rainbow het ook niet eens weten.
Misschien zijn sommige gewoon gemaakt.. om mysterieus te zijn
En misschien wilt Rainbow dat we over ze speculeren. En dat is nu juist
wat we precies doen in deze reeks! En ja, de speciale thumbnail is weer terug.
Heel stom, maar ik was hem vergeten toe te voegen in vorig deel, oepsie (het tweede deel).
Anyway, hier is deel 3 van Mysterieuze karakters in de Winx Club serie:
1) De drie heksen van het Legendarium:
Veel legendes of verhalen die Selina oproept uit het magische boek, het Legendarium,
zijn bekend in onze wereld (zoals repelsteeltje of het frankenstein monster).
Maar heb je ooit gehoord van deze drie heksen? Dat is niet gek en je bent niet de enige,
want deze drie personages zijn een totaal mysterie. Ze worden voor het eerst gezien
in een bladzijde van het boek van Selina in Aflevering ’Mysterie van Calavara’‚
om de Trix in de Legendarium wereld te krijgen om de Winx te stoppen met het
vinden van de fantasie smaragd. Ze worden beschreven als heksen die ’een onverzadigbare honger naar macht hadden, en ze haatten alles wat goed was, vooral feeën’. Niet veel is duidelijk over ze, en het is vooral onbekend uit welke legende of verhaal ze komen. Ze worden de ’drie krachtige heksen’ genoemd. En that’s all
Het is onbekend wat de krachten van deze drie heksen waren, maar het is ook zeer waarschijnlijk dat
Selina of Acheron deze legende hebben verzonnen zodat de Trix het Legendarium kan betreden,
met hun rol als de ’drie krachtige heksen’. Het werd vermoedelijk gebruikt om de krachten
van de Trix te versterken en ze de Legendarium wereld binnen te kunnen laten gaan.
Maar het is natuurlijk nooit zeker. Dit is pure speculatie. Het is ook heel erg onwaarschijnlijk
dat deze drie heksen, de oeroude heksen moeten voorstellen. Sinds dit een legende is,
en de oeroude heksen echt hebben bestaan. Maar waarom lijken ze dan zoveel op de Trix?
Het is een compleet mysterie..
2) Acheron:
Acheron, één van mijn favoriete schurken in de serie.
Maar heb je al eens erbij stil gestaan hoe weinig we weten over deze tovenaar
uit het Legendarium In andere woorden: Hij is best wel een mysterie, vooral
omdat er niet zoveel over hem bekend is. We weten dat hij in Seizoen 6 diende
als ’mastermind’ en als ’de man achter het gordijn’.
Dus misschien is hij wel bedoeld om mysterieus te zijn. Maar er zijn
een paar hele belangrijke punten die Rainbow ons niet heeft uitgelegt over Acheron.
Waar komt hij precies vandaan? In de serie leren we dat als een duistere tovenaar hij immens
krachtige donkere magie op leerde op Aarde van een de aardse heksen om de grootste tovenaar
in het Magische Universum te worden. Hij creëerde hij het Legendarium. Maar hij kon het niet beheersen en zat erin vast.
Wie zijn die aardse heksen? En waarom hebben we die nog nooit gezien?
En hoelang zat Acheron al vast in het magische boek? Dat is een groot raadsel.
En waarom heeft zijn naam te maken met de onderwereld? (Acheron was een oversteek rivier naar de onderwereld van de god Hades). En wie was Acheron voordat hij een kwade tovenaar wilde worden?
Zoals ik al zei, leerde hij donkere magie van een paar heksen.
Maar wat was zijn motief om een slechterik te worden? Wat triggerde om over de wereld te willen heersen,
en de grootste tovenaar allertijden te worden? En hoe komt een magische tovenaar ooit op Aarde terecht?
Vooral omdat de Aarde ook een lange tijd magieloos is geweest.
Betekend dit dat hij misschien de Wizards van de zwarte cirkel heeft gekend?
Ik denk dat we dat nooit zullen weten..
3) Luna:
We kennen Luna als Stella’s moeder, ex-vrouw van Radius, en koningin van Solaria,
maar wat weten we nog meer over haar dan alleen dat? Niet veel
In dat principe is ze best wel een mysterieus karakter. Er is veel
over Luna dat we niet weten (niet dat we alles 100% moeten weten, ofzo).
Maar er zijn sommige dingen over haar nooit echt duidelijk uitgelegt.
Zoals ik al zei, is ze de ex-vrouw van koning Radius van Solaria. Ja,
ze zijn gescheiden. Stella vertelde het ons voor het eerste in het eerste Seizoen van Winx.
Maar is het ooit uitgelegt waarom ze precies gescheiden zijn? Er moet toch wel een aanleiding zijn?
Een van de redenen kan zijn vanwege Radius. Door de hele serie heen is het laten
zien dat hij een moeilijke man is. Hij is altijd chagarijnig en heel erg arrogant
en denkt vaak alleen maar aan zichzelf. Dit kan één van de oorzaken zijn
dat Luna besloot te gaan scheiden. Maar in de strips wordt ons iets anders verteld,
daar wordt verteld, daar zegt Luna namelijk: ’Je vader is naar belangrijke staatszaken. Die zijn altijd belangrijker voor hem geweest dan wat dan ook.. Dat is waarom we uitelkaar gingen’.
Maar dat is niet het enige mysterie rondom Luna. Het is ook onbekend
waar van vandaan komt Het lijkt erop dat toen trouwde met Radius ze op Solaria kwam wonen.
Het lijkt niet alsof ze van Solaria komt, sinds ze voornamelijk gebaseerd is op de maan,
en haar persoonlijkheid een rustig en behulpzaam persoon is.
Tegenover Radius, Stella en de andere Solarianen, die juist heel erg opgewekt zijn en soms arrogant, etc.
4) Delores:
Nog een mysterieus karakter. En zelfs een persoon waar de Trix van verbaasd stonden te kijken.
Het eerste wat je opvalt als je haar ziet is natuurlijk dat ze op.. Bloom lijkt.
Toen ik de foto van Delores voor het eerst zag jarengeleden, dacht ik letterlijk dat het Bloom
was die slecht was geworden - later ontdekte ik pas dat het iemand anders was.
En dat is niet alleen maar omdat ze rood haar heeft, Delores heeft een bleke teint met gelaatstrekken die erg
lijken op Bloom. Alles in haar schreeuwt Bloom Ze heeft ook twee dezelfde lokken langs haar gezicht
die lijken op Bloom. Maar waarom ze zo erg op de drakenvlamfee lijkt is een compleet mysterie.
Dit is tenslotte waarom ze op deze lijst staat. Maar dat is niet het enige mysterie
om Delores. Nadat ze is afgewezen, verschijnt ze niet meer, dus wat er daarna met haar is gebeurd, is onbekend,
omdat ze aan het einde van Seizoen 6 niet in Wolkentoren wordt gezien.
Ze is gewoon ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Er is niks meer van haar vernomen.
Wie was Delores precies? En waar is ze nu? Misschien was ze wel een Bloom
uit een paralelle universum? En in de wereld werdt Bloom een heks, inplaats
van een fee, dat zou een cool concept zijn.
5) Professor DuFour:
Nog meer verdwenen karakters staan op deze lijst vandaag,
en dat is professor DuFour. Van alle Alfea leraren is ze de enige lerares om de minste
verschijningen in de serie heeft gemaakt. Ze is een totaal mysterieus karakter van de Winx Club serie.
De enige keren dat we haar zagen was in het eerste Seizoen in Aflevering ’Welkom op Magix!’
en in het tweede Seizoen in Aflevering ’The show must go on!’. Het is onbekend wat voor lessen ze geeft,
want wanneer ze wel verschijnt in de serie, zien we haar geen les geven
Ze is er gewoon tussen alle andere leraren. Maar als de de Winx Club strips moeten geloven,
geeft ze les in etiquette en legt de nadruk op poëtische formatie spreuken.
Maar we kunnen het niet zeker weten. Het is ook erg vreemd en mysterieus hoe
alle andere leraren zijn overgebleven in de serie, maar professor DuFour de enige lerares
is die nooit meer is gezien Waarom was ze plotseling uit de serie verdwenen?
Ging ze naar een andere school? Was ze ontslagen? In de strips komt ze wel vier keer (zelfs in een S4 strip! S4!) voor,
en heeft ze best wel grote rol. Maar in de animatieserie zelf is ze spoorloos verdwenen.
Wie was professor DuFour? Ik denk dat we het nooit zullen weten..
Dit was Deel 3 van Mysterieuze karakters in Winx Club.
Hopelijk vonden jullie dit deel weer interessant.
Ik vindt het leuk om te praten over allerlei mysteries in Winx Club,
verwacht dus nog meer delen hiervan. De mysterieuze karakters zijn nog lang niet op
Wat vondt jij van deze (mysterie) karakters? Van welk van deze karakters zou
jij meer willen weten? Wat zijn jouw theorieën voor ze?
Laat een reactie achter in de comments hieronder. En weet jij nog
meer karakters die heel erg mysterieus en raadsel-achtig zijn, die nog niet in deel een, twee of drie hebben gestaan?
Laat die dan ook weten in de reacties hieronder. Wie weet komt die van jouw de volgende keer
wel in het 4de Deel van deze reeks! Tot kijk, en een fijn weekend!!
Hoi Winx en mysterie-fans! Hopelijk hebben jullie een goede dag gehad. Met mij gaat
het de laatste tijd wat minder goed, maar ook dat komt vanzelf weer goed.
Ik heb goed nieuws! De nieuwe wallpapers op de Site zijn gearriveerd!
Net als met de avatars, heb ik alle oude wallpapers verwijderd,
en ze allemaal vervangen door nieuwe, prachtige wallpapers van het 8de Seizoen.
Hopelijk vinden jullie ze mooi! Neem een kijkje, en vertel in de reacties wat
je van ze vindt. De nieuwe World of Winx wallpapers zijn helaas nog niet klaar.
Maar daar wordt ook aan gewerkt. Hou de Site in de gaten.
Terug naar het onderwerp: Welkom terug in deel 3 van Mysterieuze Winx Club karakters.
Als je mij kent, weet je dat ik altijd in ben voor een beetje mysterie.
Er zijn heel veel verschillende personages in Winx (en er komen steeds meer bij),
en de helft waarvan we eigenlijk totaal niks weten. In andere woorden: Ze zijn een compleet raadsel voor ons, fans
Onbekend waar ze vandaan komen. Sommige die alleen over gesproken is,
maar nooit fysiek hebben voorgekomen. Of karakters met een totaal onbekend achtergrondverhaal, etc, etc.
En soms dan denk ik dat de creators bij Rainbow het ook niet eens weten.
Misschien zijn sommige gewoon gemaakt.. om mysterieus te zijn
En misschien wilt Rainbow dat we over ze speculeren. En dat is nu juist
wat we precies doen in deze reeks! En ja, de speciale thumbnail is weer terug.
Heel stom, maar ik was hem vergeten toe te voegen in vorig deel, oepsie (het tweede deel).
Anyway, hier is deel 3 van Mysterieuze karakters in de Winx Club serie:
1) De drie heksen van het Legendarium:
Veel legendes of verhalen die Selina oproept uit het magische boek, het Legendarium,
zijn bekend in onze wereld (zoals repelsteeltje of het frankenstein monster).
Maar heb je ooit gehoord van deze drie heksen? Dat is niet gek en je bent niet de enige,
want deze drie personages zijn een totaal mysterie. Ze worden voor het eerst gezien
in een bladzijde van het boek van Selina in Aflevering ’Mysterie van Calavara’‚
om de Trix in de Legendarium wereld te krijgen om de Winx te stoppen met het
vinden van de fantasie smaragd. Ze worden beschreven als heksen die ’een onverzadigbare honger naar macht hadden, en ze haatten alles wat goed was, vooral feeën’. Niet veel is duidelijk over ze, en het is vooral onbekend uit welke legende of verhaal ze komen. Ze worden de ’drie krachtige heksen’ genoemd. En that’s all
Het is onbekend wat de krachten van deze drie heksen waren, maar het is ook zeer waarschijnlijk dat
Selina of Acheron deze legende hebben verzonnen zodat de Trix het Legendarium kan betreden,
met hun rol als de ’drie krachtige heksen’. Het werd vermoedelijk gebruikt om de krachten
van de Trix te versterken en ze de Legendarium wereld binnen te kunnen laten gaan.
Maar het is natuurlijk nooit zeker. Dit is pure speculatie. Het is ook heel erg onwaarschijnlijk
dat deze drie heksen, de oeroude heksen moeten voorstellen. Sinds dit een legende is,
en de oeroude heksen echt hebben bestaan. Maar waarom lijken ze dan zoveel op de Trix?
Het is een compleet mysterie..
2) Acheron:
Acheron, één van mijn favoriete schurken in de serie.
Maar heb je al eens erbij stil gestaan hoe weinig we weten over deze tovenaar
uit het Legendarium In andere woorden: Hij is best wel een mysterie, vooral
omdat er niet zoveel over hem bekend is. We weten dat hij in Seizoen 6 diende
als ’mastermind’ en als ’de man achter het gordijn’.
Dus misschien is hij wel bedoeld om mysterieus te zijn. Maar er zijn
een paar hele belangrijke punten die Rainbow ons niet heeft uitgelegt over Acheron.
Waar komt hij precies vandaan? In de serie leren we dat als een duistere tovenaar hij immens
krachtige donkere magie op leerde op Aarde van een de aardse heksen om de grootste tovenaar
in het Magische Universum te worden. Hij creëerde hij het Legendarium. Maar hij kon het niet beheersen en zat erin vast.
Wie zijn die aardse heksen? En waarom hebben we die nog nooit gezien?
En hoelang zat Acheron al vast in het magische boek? Dat is een groot raadsel.
En waarom heeft zijn naam te maken met de onderwereld? (Acheron was een oversteek rivier naar de onderwereld van de god Hades). En wie was Acheron voordat hij een kwade tovenaar wilde worden?
Zoals ik al zei, leerde hij donkere magie van een paar heksen.
Maar wat was zijn motief om een slechterik te worden? Wat triggerde om over de wereld te willen heersen,
en de grootste tovenaar allertijden te worden? En hoe komt een magische tovenaar ooit op Aarde terecht?
Vooral omdat de Aarde ook een lange tijd magieloos is geweest.
Betekend dit dat hij misschien de Wizards van de zwarte cirkel heeft gekend?
Ik denk dat we dat nooit zullen weten..
3) Luna:
We kennen Luna als Stella’s moeder, ex-vrouw van Radius, en koningin van Solaria,
maar wat weten we nog meer over haar dan alleen dat? Niet veel
In dat principe is ze best wel een mysterieus karakter. Er is veel
over Luna dat we niet weten (niet dat we alles 100% moeten weten, ofzo).
Maar er zijn sommige dingen over haar nooit echt duidelijk uitgelegt.
Zoals ik al zei, is ze de ex-vrouw van koning Radius van Solaria. Ja,
ze zijn gescheiden. Stella vertelde het ons voor het eerste in het eerste Seizoen van Winx.
Maar is het ooit uitgelegt waarom ze precies gescheiden zijn? Er moet toch wel een aanleiding zijn?
Een van de redenen kan zijn vanwege Radius. Door de hele serie heen is het laten
zien dat hij een moeilijke man is. Hij is altijd chagarijnig en heel erg arrogant
en denkt vaak alleen maar aan zichzelf. Dit kan één van de oorzaken zijn
dat Luna besloot te gaan scheiden. Maar in de strips wordt ons iets anders verteld,
daar wordt verteld, daar zegt Luna namelijk: ’Je vader is naar belangrijke staatszaken. Die zijn altijd belangrijker voor hem geweest dan wat dan ook.. Dat is waarom we uitelkaar gingen’.
Maar dat is niet het enige mysterie rondom Luna. Het is ook onbekend
waar van vandaan komt Het lijkt erop dat toen trouwde met Radius ze op Solaria kwam wonen.
Het lijkt niet alsof ze van Solaria komt, sinds ze voornamelijk gebaseerd is op de maan,
en haar persoonlijkheid een rustig en behulpzaam persoon is.
Tegenover Radius, Stella en de andere Solarianen, die juist heel erg opgewekt zijn en soms arrogant, etc.
4) Delores:
Nog een mysterieus karakter. En zelfs een persoon waar de Trix van verbaasd stonden te kijken.
Het eerste wat je opvalt als je haar ziet is natuurlijk dat ze op.. Bloom lijkt.
Toen ik de foto van Delores voor het eerst zag jarengeleden, dacht ik letterlijk dat het Bloom
was die slecht was geworden - later ontdekte ik pas dat het iemand anders was.
En dat is niet alleen maar omdat ze rood haar heeft, Delores heeft een bleke teint met gelaatstrekken die erg
lijken op Bloom. Alles in haar schreeuwt Bloom Ze heeft ook twee dezelfde lokken langs haar gezicht
die lijken op Bloom. Maar waarom ze zo erg op de drakenvlamfee lijkt is een compleet mysterie.
Dit is tenslotte waarom ze op deze lijst staat. Maar dat is niet het enige mysterie
om Delores. Nadat ze is afgewezen, verschijnt ze niet meer, dus wat er daarna met haar is gebeurd, is onbekend,
omdat ze aan het einde van Seizoen 6 niet in Wolkentoren wordt gezien.
Ze is gewoon ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Er is niks meer van haar vernomen.
Wie was Delores precies? En waar is ze nu? Misschien was ze wel een Bloom
uit een paralelle universum? En in de wereld werdt Bloom een heks, inplaats
van een fee, dat zou een cool concept zijn.
5) Professor DuFour:
Nog meer verdwenen karakters staan op deze lijst vandaag,
en dat is professor DuFour. Van alle Alfea leraren is ze de enige lerares om de minste
verschijningen in de serie heeft gemaakt. Ze is een totaal mysterieus karakter van de Winx Club serie.
De enige keren dat we haar zagen was in het eerste Seizoen in Aflevering ’Welkom op Magix!’
en in het tweede Seizoen in Aflevering ’The show must go on!’. Het is onbekend wat voor lessen ze geeft,
want wanneer ze wel verschijnt in de serie, zien we haar geen les geven
Ze is er gewoon tussen alle andere leraren. Maar als de de Winx Club strips moeten geloven,
geeft ze les in etiquette en legt de nadruk op poëtische formatie spreuken.
Maar we kunnen het niet zeker weten. Het is ook erg vreemd en mysterieus hoe
alle andere leraren zijn overgebleven in de serie, maar professor DuFour de enige lerares
is die nooit meer is gezien Waarom was ze plotseling uit de serie verdwenen?
Ging ze naar een andere school? Was ze ontslagen? In de strips komt ze wel vier keer (zelfs in een S4 strip! S4!) voor,
en heeft ze best wel grote rol. Maar in de animatieserie zelf is ze spoorloos verdwenen.
Wie was professor DuFour? Ik denk dat we het nooit zullen weten..
Dit was Deel 3 van Mysterieuze karakters in Winx Club.
Hopelijk vonden jullie dit deel weer interessant.
Ik vindt het leuk om te praten over allerlei mysteries in Winx Club,
verwacht dus nog meer delen hiervan. De mysterieuze karakters zijn nog lang niet op
Wat vondt jij van deze (mysterie) karakters? Van welk van deze karakters zou
jij meer willen weten? Wat zijn jouw theorieën voor ze?
Laat een reactie achter in de comments hieronder. En weet jij nog
meer karakters die heel erg mysterieus en raadsel-achtig zijn, die nog niet in deel een, twee of drie hebben gestaan?
Laat die dan ook weten in de reacties hieronder. Wie weet komt die van jouw de volgende keer
wel in het 4de Deel van deze reeks! Tot kijk, en een fijn weekend!!
Soortgelijke onderwerpen
» Mysterieuze Winx Club karakters (Deel 4)
» Mysterieuze Winx Club karakters (Deel 5)
» Mysterieuze Winx Club karakters (Deel 6)
» Mysterieuze Winx Club karakters
» Winx Club: Vergeten karakters in Winx (Deel 2):
» Mysterieuze Winx Club karakters (Deel 5)
» Mysterieuze Winx Club karakters (Deel 6)
» Mysterieuze Winx Club karakters
» Winx Club: Vergeten karakters in Winx (Deel 2):
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: