Sirenix-winx
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise

Ga naar beneden

Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise Empty Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise

Bericht van Admin vr jan 10, 2020 7:17 pm

Klets hierover de Update van 10 Januari 2020:

Hoi toegewijde fans! 😄 Welkom terug in deze zo-beloofde eerste deel van nieuwe reeks op dit blog!
Hier is hij dan, dit is de eerste nieuwe reeks van het jaar 2020 en het nieuwe decennium.
Klinkt geweldig, toch? 😉 Zoals ik al zei in de Update van Woensdag gaat deze Update over
Winx Club merchandise. Op dit blog heb ik jullie vaak op de hoogte gehouden
van nieuwe Winx Club of World of Winx merch. Maar nooit heb ik het gehad over geschrapte
en niet-uitgebrachte poppen of andere collecties. Dit leek mij heel erg leuk als een nieuwe reeks
voor op SirenixWinx. Normaal praat ik er nooit over op deze manier. Maar sinds ik andere
Winx-fans erover zag praten op het internet, dacht ik dat jullie het misschien ook wellicht interessant zouden vinden.
En zoals ik al zei, dit zijn niet alleen poppen, maar ook andere Winx-merchandise,
en dit zijn ook soms hele geschrapte collecties. Het zijn er heel veel, ik kan
ze dus niet alleen in een Update stoppen 😋 Vandaag beginnen we er gewoon met vijf,
en zo gaan we ook door met de andere delen. Wil je ze allemaal gezien hebben, moet je de website in de gaten houden.
Voordat we beginnen heeft WinxClubRus aangekondigd dat het nog maar 18 dagen duurt totdat
er iets groots uitkomt 😯 Ze postte een afbeelding uit de Seizoen 1 stripverhaal waar Bloom het logo
van de club in het zand schrijft. Waarschijnlijk betekend dit nog maar 18 dagen totdat
de officiele Trailer van Fate: The Winx Club Saga uitkomt! ☺ Sommige hebben gezegt waarschijnlijk
op de datum wanneer Winx Club haar 16de verjaardag haalt (28 Januari). Maar dit is niet officieel bevestigd.
Maar ik kan in ieder geval niet wachten! ☺ Laten nu maar beginnen met deel 1 van nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise!

Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise Tecna-musa-enchantix
1) Tecna & Musa Enchantix prototype (Witty Toys)
Het eerste van deze lijst zijn de poppen Tecna en Musa in de Enchantix transformatie
van het derde Seizoen. Ik kan meteen al zeggen: Ze zien er allebei ontzettend fantastisch uit! ☺
Heel erg jammer dat ze nooit uitgebracht zijn. Ze zijn echt heel erg cool uit.
Uiteindelijk zijn alleen maar Bloom, Stella, Flora en Layla uitgebracht in deze collectie.
Tecna en Musa zijn geproduceerd, maar voor één of andere reden niet uitgebracht confused
Dit is niet de eerste keer. Het gebeurd heel veel vaker dat Tecna en Musa weg worden gehouden uit collecties.
Waarschijnlijk omdat men denkt dat niemand ze leuk vindt. Deze prototypes van Tecna
en Musa in Enchantix (en van de andere feeën) van Witty Toys werden eerst gezien
op een speelgoed beurs in Duitsland in 2011. En in 2019 werden ze nog eens gezien
op een beurs in Rusland. Veel Winx-fans vonden
de prototypes van de Enchantix Winx poppen veel beter, insclusief mijzelf.
Uiteindelijk gingen ze met laarzen voor de feeën. Inplaats van de sandalen die ze hebben in de serie (ja, heel raar, i know confused).
Deze sandalen hadden ze wel in de prototypes, en zagen er heel goed uit,
maar voor één of andere reden ook weer veranderd. Ze waren ook veel beter met de oude gezichten, in mijn mening.
Tecna en Musa Enchantix zijn nu alleen maar exclusief in China verkrijgbaar, maar helaas lang niet zo prachtig
als deze prototypes 🙁

Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise Hallowinx-poppen
2) Bloom, Stella & Flora HalloWinx (Goichi Preziosi)
De volgende is ook heel erg interessant 😯 Hier heb je HalloWinx-gerelateerde poppen.
waarvan alleen maar Bloom, Stella en Flora waren gemaakt in deze collectie.
Je ziet dat ze een simpele versie dragen van de HalloWinx-outfits uit de stripverhalen.
Maar het schijnt te zijn dat deze ook nooit uitgebracht waren, en dat is erg jammer, sinds
ze erg mooi zijn. En niemand weet waarom ze niet zijn uitgebracht. Ze zien er erg leuk uit,
dus wat was de reden? confused Winx-fans hebben gezegt dat ze ze nooit ergens hebben gezien,
verder dan deze oude advertentie. We gaan er dus vanuit dat ze wel geproduceerd zijn, maar nooit in de schappen zijn gekomen
van speelgoed winkels. Deze HalloWinx-poppen gaan ook
samen met de ’HalloWinx Monster Missie Styling hoofd’ waar we alleen
maar Bloom en Stella van hebben. Stella werdt ooit getoond op de speelgoed beurs, dezelfde beurs
als de Enchantix poppen van net. Sommige zeggen dat ze Styling Heads wel zijn uitgebracht,
maar ook deze zijn nooit ergens gezien confused Het is niet zeker of ze wel zijn uitgebracht ooit, dus hoort hij bij deze lijst.

Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise Winx-disco
3) Winx Disco Seizoen 5 (Jakks Pacific)
En nu springen we naar de ’Pop Disco’-collectie van het vijfde Seizoen. Deze is ook heel erg vreemd,
sinds ervoor werdt geadverteerd op de achterkant van de doos van de Stella Design Studio
met alleen Flora, Stella en Bloom. En het was ook nog op een andere doos achterkant
waar er werdt gezegt dat het zou uitkomen als een collectie. Maar helaas heeft
deze collectie nooit het daglicht gezien. Dit is jammer, sinds alle meiden er fantastisch uitzien
in deze outfits! ☺ (In de serie waren ze één van mijn favoriete outfits uit het Seizoen).
De poppen verschenen wel op Taobao.com (een Chinese webshop), maar alleen
de poppen en hun sieraden. Voor één of andere reden niet met hun outfits, heel erg raar confused
Alle zes de meiden waren getoond op de website, dit betekend dat de poppen wel geproduceerd zijn ooit,
maar waren gewoon nooit verkocht. Dit is heel erg triest, sinds de poppen er geweldig uitzien! 😯
Maar we kunnen er helaas niks meer aandoen.

Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise Tecna-musa-harmonix
4) Tecna & Musa Harmonix (Jakks Pacific)
En dat geldt precies hetzelfde bij deze twee: de beroemde Tecna en Musa Harmonix poppen
door Jakks Pacific (Witty Toys bracht wel Musa en Tecna uit in deze collectie) die nooit werden uitgebracht.
Alleen Bloom, Stella, Flora en Layla waren uitgebracht van deze collectie.
Van Tecna en Musa werden wel prototypes gezien, maar zijn gewoonweg nooit verkocht,
net als bij de Enchantix. Ik denk dat wel iedere Winx-fan deze kent 😯 Dit waren de enige Harmonix feeën die nooit
zijn uitgebracht. Ze werden wel geadverteerd in commercials op televisie - de bovenstaande afbeelding
is een foto van één Harmonix commercial. Dit is opnieuw erg triest, want zoals je ziet
ze zien er super prachtig uit. Ik denk dat ze wel de mooiste van alle feeën zijn.
Dit is daarom heel erg dat ze nooit verkocht werden. Ze zijn er gewoon perfect uit,
vooral Tecna slaat echt alles. Dit kapsel is echt heel erg mooi bij haar ☺
Later publiceerde Jakks een verklaring waarin stond dat Musa en Tecna zouden worden aangeboden
als exclusieven, maar dit is helaas nooit gebeurd. De reden waarom is onbekend.
Het lijkt erop dat ze alleen geproduceerd waren voor de advertentie confused

Nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise Stylix-salon
5) Flora Sirenix Underwater Stylix Salon (Jakks Pacific)
De laatste van deze lijst is ook heel erg mooi, en Winx-fans hadden deze ook graag willen hebben.
Deze is alleen een beetje anders. Dit is niet alleen gewone pop van Flora in de Sirenix transformatie.
Dit is een styling salon, waar ze oorspronkelijk met een Daisyree haarborstel kwam
om haar haren van kleur te veranderen (De kleur die ze in de serie heeft
als ze onderwater duikt). Het veranderde ook haar outfit van kleur.
Ze kon in soort zeeschelp-achtige stoel zitten. Er is een föhn, maar de föhn kan ook veranderen
een soort pedicure bad. En je had maar liefst wel 10 accessoires. Ik denk dat dit ook een heel coole set zou zijn geweest,
vooral samen met de andere Sirenix poppen 😯 Ik vindt deze Flora Sirenix er heel erg mooi uitzien.
Ze ziet er veel beter uit als de reguliere Sirenix feeën poppen ☺ En het idee van een Flora styling salon
is ook heel erg cool! ☺ Het is alleen jammer dat het nooit is uitgebracht.
Het is een keer wat anders dan de normale reguliere poppen.

Dit was de Update over het eerste deel van nooit-uitgebrachte Winx Club merchandise.
Hopelijk vonden jullie deel 1 leuk van deze nieuwe reeks op het blog.
Asl jullie het leuk vonden, komt er zeker een deel 2 en zal ik deze reeks voortzettend.
Maar jullie bepalen wat er gebeurd op dit blog. Het is namelijk nog niet gedaan
met het eerste deel. Er is nog veel meer niet-uitgebrachte Winx Club merch.
En als jullie dit deel al leuk vonden en nieuwsgierig zijn geworden naar andere
geschrapte merch, moet je het alleen maar laten weten in de reacties hieronder.
Wat vondt jij van deze vijf merchandise van vandaag? Welke had jij graag zien uitkomen
of graag willen hebben? En welke andere niet-uitgebracht poppen of andere Winx producten
kan ik de volgende keer bespreken? Laat het allemaal weten hieronder.
Ik ben erg benieuwd wat jullie vonden van deze Update 😇
Dit was de laatste Update van de week. Een heel fijn weekend toegewijde fans! 😄
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 2303
Registratiedatum : 22-08-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nederland, Tiel

https://sirenixwinx.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum